Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:M'n tanden... Ijs en Maple-tanden, dat werkt niet....
oow dat heb ik ook!
daarom doe ik altijd een eeeuw met mn ijsje (A)
Gast- Gast
Oh dat kan echt gemeen zijn he Maple!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ah heb ik goede tandpasta voor
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Zo ik ben weer even afgekoeld!
Heerlijk afgespoeld onder een koude douche
Kwam er achter dat mijn schouders al verbrand zijn Heb nog niet eens in de zon gezeten!
Heerlijk afgespoeld onder een koude douche
Kwam er achter dat mijn schouders al verbrand zijn Heb nog niet eens in de zon gezeten!
Gast- Gast
haha, nee, dat is niet fijn nee... meestal heb ik tucjes om waterijs af te happen en weet ik precies met welke tanden ik wel en niet ijs kan afhappen, maar ik ging nu ene paar keer mis
Gast- Gast
Ik heb nog steeds een kater en ik voel me nog steeds onwijs gaar.....helaas is mijn vriend ziek dus er zal wel niks gedaan zijn in huis, moet ook nog koken, zucht...
Gast- Gast
ziek met dit weer is ook geen pretje lijkt me :S beterschap voor je vriend. En je kan met dit weer toch ook iets simpels maken
Het valt me trouwens wel zwaar tegen dat er niet is gevraagd hoe m`n vrijgezellenfeest was hoor
Het valt me trouwens wel zwaar tegen dat er niet is gevraagd hoe m`n vrijgezellenfeest was hoor
Gast- Gast
mijn vriend is om 17.45 hier.
voor die tijd wil ik: badkamer schoonmaken, was opvouwen, tas inpakken, slaapkamer opruimen, koken.
Ik heb net het toilet even schoongemaakt
voor die tijd wil ik: badkamer schoonmaken, was opvouwen, tas inpakken, slaapkamer opruimen, koken.
Ik heb net het toilet even schoongemaakt
Gast- Gast
Lily schreef:ziek met dit weer is ook geen pretje lijkt me :S beterschap voor je vriend. En je kan met dit weer toch ook iets simpels maken
Lily, hoe was je vrijgezellenfeest?
Gast- Gast
Haha, ben je op stap geweest ja? Ik was zaterdag ook op stap geweest en had flink wat gedronken, maar geen last gehad van een kater, raaaar!Storm schreef:Ik heb nog steeds een kater en ik voel me nog steeds onwijs gaar.....helaas is mijn vriend ziek dus er zal wel niks gedaan zijn in huis, moet ook nog koken, zucht...
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
haha, ja hij was afgelopen zaterdag was wel jammer van de regen overdag maar gelukkig zaten we binnen.
Gast- Gast
Ah joh, ik had het wel gevraagd (niet op het forum nee haha) en ik weet dat het heel gezellig was en wat jullie gedaan hebben hoorLily schreef:ziek met dit weer is ook geen pretje lijkt me :S beterschap voor je vriend. En je kan met dit weer toch ook iets simpels maken
Snoes- Lady Post-a-lot
Nee, tot 00:00 nog op het terras gezeten vannacht en met een vriendin een kan Sangria gedronken en daarna nog 2 wijn, was goed aangeschoten. Helaas moest ik om 6 uur op en sliep ik pas om 3 uur vannacht. Het is serieus een wonder dat ik deze werkdag doorgekomen benSnoes schreef:Haha, ben je op stap geweest ja? Ik was zaterdag ook op stap geweest en had flink wat gedronken, maar geen last gehad van een kater, raaaar!Storm schreef:Ik heb nog steeds een kater en ik voel me nog steeds onwijs gaar.....helaas is mijn vriend ziek dus er zal wel niks gedaan zijn in huis, moet ook nog koken, zucht...
Gast- Gast
Wat hebben jullie gedaan? Wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen?Lily schreef:haha, ja hij was afgelopen zaterdag was wel jammer van de regen overdag maar gelukkig zaten we binnen.
Gast- Gast
Wow, doe je goed hoor. Ik dacht dat ik al erg was haha. Ik ging ook pas na middernacht slapen en mijn wekker ging om 5u15 alweer. Maar ik had niet gedronken, dat scheelt dan wel weer
Snoes- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Iemand tips voor een snelle/makkelijke/gezonde maaltijd vanavond?
macaroni salade?
Gast- Gast
Ik heb nu ook echt koppijn als de ziekte en ben blij als ik dadelijk naar huis mag.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: