Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw grens binnen een relatie

+23
Alias
limbogirl82
Roze Roos
Flinder
Sterre
mzcharlotte
CrazyGrace
Zwoesj
SparklingEyes
nina
PluDan
Rouxxxe
Merai
Sweety
NoorA
Susan
Winegum
silly-one
ButterflyEffect
Suus
Chloe
Serena
SoGood
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie - Pagina 3 Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  luisa wo 18 mei 2011 - 8:51

Tja waar ligt de grens. Ik zeg altijd tegen mijn man je kan 1 keer vreemdgaan, een 2e keer zal niet gaan want ik ben al weg. Maar ik defineer eigenlijk nooit wat vreemdgaan dan inhoudt. Sex ja, maar zoenen dat zou ik wel kunnen vergeven. En , komt ie weer, het ligt idd aan de situatie.

Wel zou ik er niet vrolijk van worden als mijn man alleen met een andere vrouw uit eten gaat ofzo. Niet omdat ik jaloers ben ofzo, maar in mijn mans cultuur is dat eigenlijk best not done en respectloos tov mij. Hij zou dat daarom al niet doen, ook al heb ik er geen moeite mee. Mocht hij toch een keer met een vrouw uit gaan zal ik om deze reden toch wel duidelijk informeren over hoe en wat.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie - Pagina 3 Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  luisa wo 18 mei 2011 - 8:54

Mijn moeder zei altijd: als je denkt dat je het ergens anders beter kunt krijgen, dan donder je maar op. Zo denk ik er eigenlijk ook over Very Happy [/quote]

Ik gebruik de variant erop, als je het niet bevalt dan donder je maar op.
In het begin van onze relatie zij ik dat ook regelmatig. Man was behoorlijk jaloers (komt uit andere cultuur) en vond het niet leuk dat ik met vrienden uitging ofzo. Man inmiddels bijgedraait en nu zeg ik het alleen nog voor de grap.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie - Pagina 3 Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  luenca za 28 mei 2011 - 22:23

ik zeg altijd maar, alles mag, zolang het maar niet inwendig is Wink

mijn vriend heeft geen vriendinnen maar als hij ze wel had vind ik dat niet erg, ik heb wel mannelijke vrienden en ik logeer daar ook bij, ik knuffel ermee, slapen bij elkaar in bed, kus op de wang , allemaal niet erg, wij weten dat we aan elkaar genoeg hebben en hebben daarbuiten ook nog onze vrienden. met inwendig bedoel ik dus bijv: een zoen mag, een tongzoen niet, dat is inwendig. ja en de rest spreekt voor zich , wbt inwendig Wink
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie - Pagina 3 Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum