Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw grens binnen een relatie

+23
Alias
limbogirl82
Roze Roos
Flinder
Sterre
mzcharlotte
CrazyGrace
Zwoesj
SparklingEyes
nina
PluDan
Rouxxxe
Merai
Sweety
NoorA
Susan
Winegum
silly-one
ButterflyEffect
Suus
Chloe
Serena
SoGood
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Jouw grens binnen een relatie

Bericht  SoGood di 14 dec 2010 - 2:39

Ik lees het zo vaak hier en maak het zelf ook mee, ook met vriendinnen..; Mannen die vreemdgaan (zoenen, sex enz.) mannen die zomaar gaan lunchen met een andere vrouw zonder het te melden aan hun vriendin. Mailtjes/sms'jes/telefoontjes met een andere vrouw om vervolgens alles te wissen of er over liegen. Mannen die verliefd worden op iemand anders. Ik heb het hier allemaal voorbij zien komen. Ook ik had altijd zo duidelijk voor mezelf een grens gesteld; tot hier en niet verder en toch merk ik dat ik er soms overheen ga of het minder erger maak dan het eigenlijk is..

Waar ligt jullie grens?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 2:43

Dat verschilt per situatie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Serena di 14 dec 2010 - 2:49

_Donnaa schreef:Dat verschilt per situatie..

Inderdaad.
Denk dat mijn grens ook wel iets is verlegd, maar het ligt echt aan de situatie, is het een keer in een dronken bui, of loopt het al een tijd en zijn er gevoelens bij. Bij dat laatste denk ik nu dat is echt de grens. Maar wie weet als ik in die situatie zit denk ik er weer anders over... Of misschien ligt mijn grens wel al eerder...
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Chloe di 14 dec 2010 - 2:50

Dat ligt voor mij ook aan de situatie. Er zijn wel dingen die altijd te ver gaan wat mij betreft, zoals zoenen met een ander. Maar bij veel dingen ligt het echt aan de context, ik bedoel mailen/smsn/afspreken met een andere vrouw kan best. Ik denk dat het vooral erg is als iemand het bewust gaat verzwijgen of smoesjes gaat verzinnen. Puur omdat hij dan zelf waarschijnlijk ook wel weet dat hij fout zit, anders zou hij het wel vertellen.
Chloe
Chloe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 42
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  SoGood di 14 dec 2010 - 2:55

Het is inderdaad nooit zo zwart-wit en juist dat vind ik hier altijd zo moeilijk aan, in het 'grijze gedeelte' is het denk ik voor heel veel vrouwen makkelijk om hun grens dan toch maar een beetje op te schuiven. Vaak zie je dan ook dat die steeds makkelijker verlegd kan worden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 3:11

Vrouwen kunnen er anders ook wat van hoor.

Maar voor mij ligt het idd ook aan de situatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Suus di 14 dec 2010 - 3:18

Het ligt voor mij ook aan de situatie. Mijn vriend heeft in een dronken bui eens met een ander meisje gezoend. Daar was ik behoorlijk kapot van, al wist ik dat het eenmalig was en niks betekende. Ik heb hem vergeven en inmiddels zijn we al ruim 4 jaar verder.
Zelf ben ik verliefd geworden op een ander. Dit lijkt mij eigenlijk veel moeilijker om mee om te gaan, ik zou er niet zo goed tegen kunnen als ik wist dat mijn vriend verliefd was op een ander. Maar hij gaat er goed mee om, en ik weet eigenlijk wel zeker dat we er samen uitkomen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  ButterflyEffect di 14 dec 2010 - 4:40

PrinsesBo schreef:Vrouwen kunnen er anders ook wat van hoor.

Maar voor mij ligt het idd ook aan de situatie.
+1
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  silly-one di 14 dec 2010 - 4:50

Ligt aan de situatie. Maar nu is mijn grens een stuk minder dan voor mijn ex. Hij is nooit officieel vreemd gegaan, maar wel een keer uit eten gegaan met zijn secretaresse en vervolgens is onze relatie veranderd en binnen een maand was het uit. Nog geen drie weken later hadden hun was. Toch wel raar, dus voor mij gevoel is hij al vreemd gegaan. Al is het niet lichamelijk, wel door met haar af te spreken en het bij die ene keer niet te laten tijdens onze relatie. Ik denk ook dat hij daar niet eerlijk over is geweest.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 4:50

Mijn vriend heeft eigenlijk nooit meisjes met wie hij afspreekt, hij heeft ook geen vriendinnen. Dat vind ik wel prettig, geeft een rustig gevoel. Wel werkt hij soms weken close samen aan een project met een meisje, maar dat is werk en ik vertrouw hem volledig. We bespreken sowieso alles altijd gewoon en dat werkt erg goed.

Het lijkt mij eerlijk gezegd een stuk lastiger als mijn vriend een beste vriendin zou hebben waarmee hij zijn diepste emoties zou delen, dan dat hij een keer zoent in een dronken bui met een meisje dat hij niet kent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Winegum di 14 dec 2010 - 5:41

Bij mij is de grens nooit bereikt, verre van dat eigenlijk. Dus ik weet niet waar mijn grens ligt.
Ik kan nu wel zeggen, zoenen/seks/verliefd zijn, dat is mijn grens. Maar ik weet niet hoe ik reageer als het wel mocht gebeuren. Zoiets weet je denk ik pas echt wanneer het jou gebeurd.

Al hoop ik nooit in die situatie te komen dat ik erover na moet denken.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Susan di 14 dec 2010 - 5:50

Ik hou me daar eigenlijk nooit zo mee bezig, als zoiets je gebeurt is toch alles anders dan je dacht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 5:55

Ik heb geen vastgestelde grens en ik heb er ook nog nooit over na hoeven denken omdat mijn man daar nou eenmaal nooit aanleiding toe geeft. Daarbij kan een situatie opeens zó anders zijn dat de grens die jij 2 jaar eerder had bedacht helemaal niet meer van toepassing is. En als je heel hard na moet gaan denken over grenzen dan houdt dat volgens mij al in dat er al iemand óver je grens is geweest.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 5:57

En ik vind lunchen met een andere vrouw nou níet echt iets wat mijn man mij moet melden bijvoorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 5:59

Gelukkig hoef ik daar niet over na te denken, en dat ben ik dan ook niet van plan. Als mijn vriend met een vriendin uit eten gaat, dan moet hij dat lekker doen & dat hoor ik toch wel van hem, omdat ik dan maar voor 1 persoon hoef te koken omdat hij er niet is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  NoorA di 14 dec 2010 - 6:09

Noa schreef:Mijn vriend heeft eigenlijk nooit meisjes met wie hij afspreekt, hij heeft ook geen vriendinnen. Dat vind ik wel prettig, geeft een rustig gevoel. Wel werkt hij soms weken close samen aan een project met een meisje, maar dat is werk en ik vertrouw hem volledig. We bespreken sowieso alles altijd gewoon en dat werkt erg goed.

Het lijkt mij eerlijk gezegd een stuk lastiger als mijn vriend een beste vriendin zou hebben waarmee hij zijn diepste emoties zou delen, dan dat hij een keer zoent in een dronken bui met een meisje dat hij niet kent!

Serieus!? Dat begrijp ik echt niet. Mijn vriend heeft ook een vriendin met wie hij heel close is en waar hij een hele avond + nacht mee in de kroeg kan zitten praten en lachen. Prima toch. Diepste emoties is misschien een beetje overdreven, maar je moet toch buiten je relaties ook goede (diepe) vriendschappen kunnen hebben.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Sweety di 14 dec 2010 - 6:30

Dat verschilt per situatie. Mijn ex ging steeds vreemd en ik wist ervan. Maar bleef toch bij hem. Nu zou ik zeggen vanaf het moment dat er meer gebeurt dan zoenen. Maar kan ook zijn dat ik bij zoenen al de grens trek.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 6:35

Binnen onze relatie zoenen wij niet met anderen of dingen die verder gaan dan dat. Verder moet mijn vriend helemaal zelf weten met wie hij sms't, mailt, belt of uit eten gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Merai di 14 dec 2010 - 6:43

Susan schreef:Ik hou me daar eigenlijk nooit zo mee bezig, als zoiets je gebeurt is toch alles anders dan je dacht.

Idem hier. Bovendien vertrouw ik mijn vriend blind en hoef ik me er ook niet mee bezig te houden omdat het totaal niet aan de orde is.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 6:48

Ik hoef daar gelukkig ook helemaal over na te denken. Mijn vriend spreekt wel vaker af met vrouwen, maar dat is puur vriendschappelijk en als ik vrij ben ga ik ook gewoon mee. Ik denk dat wat meer mensen als zeggen het afhangt van de situatie waar je grenzen liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Rouxxxe di 14 dec 2010 - 7:57

Vreemdgaan is toch echt wel een duidelijke grens voor mij, ik denk echt niet dat ik daar mee om zou kunnen gaan. Verder vind ik het vooral een gevoelskwestie en zou voor mij ook heel erg meespelen hoe serieus hij met mijn gevoelens in zo'n situatie omgaat.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  PluDan di 14 dec 2010 - 8:00

Twellie schreef:Binnen onze relatie zoenen wij niet met anderen of dingen die verder gaan dan dat. Verder moet mijn vriend helemaal zelf weten met wie hij sms't, mailt, belt of uit eten gaat.

+ 1
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:03

Zolang dingen vrij open besproken worden, ben ik ook vrij open-minded.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  nina di 14 dec 2010 - 8:17

Marin schreef:Zolang dingen vrij open besproken worden, ben ik ook vrij open-minded.
+1
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  SparklingEyes di 14 dec 2010 - 8:39

Serena schreef:
_Donnaa schreef:Dat verschilt per situatie..

Inderdaad.
Denk dat mijn grens ook wel iets is verlegd, maar het ligt echt aan de situatie, is het een keer in een dronken bui, of loopt het al een tijd en zijn er gevoelens bij. Bij dat laatste denk ik nu dat is echt de grens. Maar wie weet als ik in die situatie zit denk ik er weer anders over... Of misschien ligt mijn grens wel al eerder...

Ik snap nooit zo goed dat mensen dat als excuus gebruiken.... 'ja hij was dronken'.. Evil or Very Mad

Nee mijn grens is simpel: kijken mag, aanraken niet....

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grens binnen een relatie Empty Re: Jouw grens binnen een relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum