Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Kruumel: Ja ik ben erg misselijk.
In de ochtend en avond is het het ergste. Ik kan nog niet door de supermarkt lopen zonder te kokhalzen
Wat leuk zeg! Gezellig om dat met een vriendin te doen.
Nee, ik heb niks in de droger gestopt.
In de ochtend en avond is het het ergste. Ik kan nog niet door de supermarkt lopen zonder te kokhalzen
Wat leuk zeg! Gezellig om dat met een vriendin te doen.
Nee, ik heb niks in de droger gestopt.
Gast- Gast
Kruumel schreef:
Hebben jullie bepaalde dingen in de droger gedaan, of helemaal niks?
Hydrofieldoeken en spuugdoekjes die heb ik in de droger gedaan, het is zo droog maar ik had geen plek meer om het op te hangen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Maar hydrofieldoeken nemen niet zoveel vocht meer op als je ze in de droger doet.
Daar moet je wel even rekening mee houden.
Daar moet je wel even rekening mee houden.
Gast- Gast
Hazeltje, ik vroeg het me even af omdat je sprak over opname... ik weet niet of je het mee hebt gekregen maar ik ben met 10 weken 5 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm uitdroging omdat ik zo misselijk was en zoveel moest overgeven. Ik kon helemaal niks eten of drinken zonder dat het eruit kwam. Boodschappen doen ging helemaal niet. Kan jij nog wel wat eten/drinken zonder over te geven?
Happydobby & Hazeltje, ik heb de hydrofielluiers en spuugdoekjes ook in de droger gedaan, omdat ik geen plaats heb ze te drogen. Vandaar dat ik t vroeg. Maar een handdoek die in de droger is geweest neemt toch ook water op, en droogt toch ook na het douchen, of zie ik dat verkeerd?
Happydobby & Hazeltje, ik heb de hydrofielluiers en spuugdoekjes ook in de droger gedaan, omdat ik geen plaats heb ze te drogen. Vandaar dat ik t vroeg. Maar een handdoek die in de droger is geweest neemt toch ook water op, en droogt toch ook na het douchen, of zie ik dat verkeerd?
Gast- Gast
Kruumel, leuk dat het wiegje er staat!
Wij hebben geen droger, dus alles gaat hier ouderwets aan de waslijn straks.
Normaal gaan we altijd een eind fietsen met de familiedag en dan lekker wat eten, daar had ik helemaal zin in. Ik geef nooit zoveel om bowlen, en nu hebben ze de baan voor 2 uur afgehuurd, vrij lang dus, en weet niet of het veel uitmaakt, maar ben nu 24 weken en dus zaterdag 24,5. Ik vind het vooral stom dat we gaan bowlen omdat mijn nichtje ook zwanger is en te veel rugklachten heeft om te fietsen, maar dan lijkt me dat ze ook teveel rugklachten heeft om te bowlen... Tja, maar een middagje doorbijten en net doen of ik het wel leuk vind.
Wij hebben geen droger, dus alles gaat hier ouderwets aan de waslijn straks.
Normaal gaan we altijd een eind fietsen met de familiedag en dan lekker wat eten, daar had ik helemaal zin in. Ik geef nooit zoveel om bowlen, en nu hebben ze de baan voor 2 uur afgehuurd, vrij lang dus, en weet niet of het veel uitmaakt, maar ben nu 24 weken en dus zaterdag 24,5. Ik vind het vooral stom dat we gaan bowlen omdat mijn nichtje ook zwanger is en te veel rugklachten heeft om te fietsen, maar dan lijkt me dat ze ook teveel rugklachten heeft om te bowlen... Tja, maar een middagje doorbijten en net doen of ik het wel leuk vind.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Nee, dat had ik niet meegekregen, ik lees buiten mijn zwangerschap om hier niet mee...
Wat vervelend zeg!
Ja, ik hou nu nog genoeg binnen.
Drinken gaat sowieso goed. Het punt is dat ik al 16wk aan de diarree ben (inmiddels met veel of alleen nog maar bloed)
en omdat ik Crohn heb.... Weten ze niet zo goed wat ze er van moeten denken.... En nemen ze ook geen enkel risico.
Wat vervelend zeg!
Ja, ik hou nu nog genoeg binnen.
Drinken gaat sowieso goed. Het punt is dat ik al 16wk aan de diarree ben (inmiddels met veel of alleen nog maar bloed)
en omdat ik Crohn heb.... Weten ze niet zo goed wat ze er van moeten denken.... En nemen ze ook geen enkel risico.
Gast- Gast
Ow Hazeltje, wat vervelend... het is inderdaad goed dat ze je in de gaten houden. Nou ik wens je sterkte en ik hoop dat het snel goed met je gaat!
Gast- Gast
Kruumel schreef:Hazeltje, ik vroeg het me even af omdat je sprak over opname... ik weet niet of je het mee hebt gekregen maar ik ben met 10 weken 5 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm uitdroging omdat ik zo misselijk was en zoveel moest overgeven. Ik kon helemaal niks eten of drinken zonder dat het eruit kwam. Boodschappen doen ging helemaal niet. Kan jij nog wel wat eten/drinken zonder over te geven?
Ik doe ze ook gewoon in de droger hoor, dat gaat wel goed! Ze nemen ook nog vocht op
Gast- Gast
Maar de eerste paar keer is dat toch niet zo?
Dat heb ik ook met nieuwe handdoeken...
Dat heb ik ook met nieuwe handdoeken...
Gast- Gast
Kruumel: volgens mij wel minder. Hier gaat alles op het rek. Droger is al een jaar stuk en missen hem nog steeds niet.
Hazeltje: Kan je niks krijgen tegen de misselijkheid? Geloof dat PM ook pilletjes heeft gehad toen tegen de misselijkheid. Heb geen idee meer hoe het heet.
Hoop idd dat de kuur aanslaat, morgen alleen verlos en fysio de rest heb ik allemaal afgezegd. M'n oma van 89 loopt nog sneller. Zou morgen naar de babydump en prenetal gaan om nog wat dingen te kopen. Maar nu dus maar rustig houden ook vanwege vrijdag hoop dat ik me dan een stuk beter voel. Ondanks dat we het klein doen zal het wel een vermoeiende dag wezen.
Hazeltje: Kan je niks krijgen tegen de misselijkheid? Geloof dat PM ook pilletjes heeft gehad toen tegen de misselijkheid. Heb geen idee meer hoe het heet.
Hoop idd dat de kuur aanslaat, morgen alleen verlos en fysio de rest heb ik allemaal afgezegd. M'n oma van 89 loopt nog sneller. Zou morgen naar de babydump en prenetal gaan om nog wat dingen te kopen. Maar nu dus maar rustig houden ook vanwege vrijdag hoop dat ik me dan een stuk beter voel. Ondanks dat we het klein doen zal het wel een vermoeiende dag wezen.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Nieuwe dingen die vocht op moeten nemen (theedoeken, handdoeken etc) kun je het beste voor het wassen 1 á 2 uur in stilstaand koud! water laten staan (wel zorgen dat het onderstaat). Dan met een klein beetje wasmiddel wassen en de 1ste keer niet in de droger doen. Zo krijg je de beste (vochtopname) kwaliteit.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Fiebje schreef:Kruumel: volgens mij wel minder. Hier gaat alles op het rek. Droger is al een jaar stuk en missen hem nog steeds niet.
Ik heb maar een heel klein rekje, omdat ik er echt geen plaats voor heb. Nu staat het in de hal, maar ik wil niet wekelijks mijn was in de hal hebben hangen. Ik kan ook niks buiten hangen (koeienbedrijf = geen lekker parfum). Dus ik heb mn droger echt nodig.
Ik hoop dat je trouwdag een mooie dag gaat worden, en dat je het een beetje volhoudt!
PS: die tabletjes kan je niet zomaar krijgen... niet iedereen geeft ze. Mijn huisarts en verloskundige waren er beiden niet over te spreken en ik kreeg ze niet.
Gast- Gast
Hier geven ze ze ook liever niet.
Je kunt er ook erg suf van worden. Dan mag je dus ook geen auto meer rijden.
Was hier ook niet echt een optie.
Je kunt er ook erg suf van worden. Dan mag je dus ook geen auto meer rijden.
Was hier ook niet echt een optie.
Gast- Gast
Ow van die pillen wist ik niet. Heb ze zelf niet gebruikt, mijn verlos wil liever ook niks geven. Ik heb het op kleine beetjes eten gedaan.
Handige tip teigertje! Die moet ik onthouden!
Tja ik hoop dat het vrijdag idd allemaal goed komt. Wordt langzaam gek van m'n moeder......... belt om de haverklap en m'n hoofd staat er helemaal niet naar!
Handige tip teigertje! Die moet ik onthouden!
Tja ik hoop dat het vrijdag idd allemaal goed komt. Wordt langzaam gek van m'n moeder......... belt om de haverklap en m'n hoofd staat er helemaal niet naar!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Ik kreeg ze gewoon van de huisarts en gyneacoloog.
Je wordt er wel iets duffer van, maar ik kon gewoon auto rijden (zelfs met de sneeuw) en werken zonder problemen.
Met hele dagen overgeven had ik dan nooit gered.
Je wordt er wel iets duffer van, maar ik kon gewoon auto rijden (zelfs met de sneeuw) en werken zonder problemen.
Gast- Gast
@ PM: Ik moest er ineens weer aan denken n.a.v. een post vab Susan.
Hoe is het met die bedrijfsarts afgelopen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik kreeg ze gewoon van de huisarts en gyneacoloog.
Had jij ook emasafene? Die had ik ook, en ik heb er idd ook gewoon mee gereden enz. Had er gelukkig geen last van verder. De bloeddruktabletten die ik daarna kreeg, en nu nog slik, kunnen ook dat effect hebben, maar ik heb er verder gelukkig geen last van. Zou ook wel erg zijn, dan kwam ik nu echt nergens meer.
Gast- Gast
Ik ga lekker slapen dames. Welterusten!
Ik hoop morgen op goed nieuws van nin.
Ik hoop morgen op goed nieuws van nin.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:@ PM: Ik moest er ineens weer aan denken n.a.v. een post vab Susan.
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
goedenmorgen allemaal,
hier slecht geslapen en dus al wakker.
ik ben ook heel benieuwd hoe het bij NIN gaat.
vandaag naar de verloskundige om half 10. ik hoop dat ze even kan kijken of het al vordert.
ik baal er ook van omdat de buurman morgen gaat trouwen. en dat zijn afgaanse mensen en die hebben dan 3 dagen lang feest. ik heb 1 x een trouwerij meegemaakt van de buren en daar word ik denk ik dan niet vrolijk van... maarja..... ik ga nu niet al moeilijk lopen doen. als het echt te gek word zullen we er wel wat van gaan zeggen.
ik laat nog wel even weten hoe het gegaan is deze morgen
hier slecht geslapen en dus al wakker.
ik ben ook heel benieuwd hoe het bij NIN gaat.
vandaag naar de verloskundige om half 10. ik hoop dat ze even kan kijken of het al vordert.
ik baal er ook van omdat de buurman morgen gaat trouwen. en dat zijn afgaanse mensen en die hebben dan 3 dagen lang feest. ik heb 1 x een trouwerij meegemaakt van de buren en daar word ik denk ik dan niet vrolijk van... maarja..... ik ga nu niet al moeilijk lopen doen. als het echt te gek word zullen we er wel wat van gaan zeggen.
ik laat nog wel even weten hoe het gegaan is deze morgen
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Pfff, wat een pokke nacht achter de rug hier..
Moest heel veel naar het toilet, kon geen fijne houding vinden en flink wat krampen in mijn buik gehad.
En nu ben ik doodop...
Toch maar uit bed gegaan omdat ik anders vanavond weer niet slaap.
Dus maar rustig dagje vandaag!
Ben heel benieuwd hoe het bij NIN gaat!!
Moest heel veel naar het toilet, kon geen fijne houding vinden en flink wat krampen in mijn buik gehad.
En nu ben ik doodop...
Toch maar uit bed gegaan omdat ik anders vanavond weer niet slaap.
Dus maar rustig dagje vandaag!
Ben heel benieuwd hoe het bij NIN gaat!!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
VOlgens mij kunnen we allemaal om en om melden wat een kut nacht, want ook hier was het raak. Vreselijk... Al de zoveelste nacht maar een paar uur slaap. Om half 12 moet ik bij de vk zijn, even vragen of zo een tip voor me heeft want dit hou ik zo niet nog een paar weken vol....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Vervelend is dat!
Slapen jullie met een voedingskussen o.i.d.?
Ik zat op het laatst te slapen in mijn bed.
Kon niet meer omdraaien met die huge buik en als ik daar geen last van had, was het wel onrustige benen of maagzuur...
Blluuuhhhh, nee, ik kijk niet uit naar de laatste weken haha.
Hier nu overigens wel ee redelijke nacht gehad.
Voorheen kon ik nooit goed in slaap komen als mijn man late dienst had maar daar heb ik gelukkig geen problemen meer mee!
Slapen jullie met een voedingskussen o.i.d.?
Ik zat op het laatst te slapen in mijn bed.
Kon niet meer omdraaien met die huge buik en als ik daar geen last van had, was het wel onrustige benen of maagzuur...
Blluuuhhhh, nee, ik kijk niet uit naar de laatste weken haha.
Hier nu overigens wel ee redelijke nacht gehad.
Voorheen kon ik nooit goed in slaap komen als mijn man late dienst had maar daar heb ik gelukkig geen problemen meer mee!
Gast- Gast
Pien, jij ook al zo'n vreselijke nacht.. Succes bij de vk straks!
Hazeltje, slaap eigenlijk altijd zonder voedingskussen. Wel met een kussen onder mijn buik. Maar tijdens zulke nachten probeer ik weer alles uit, dus ook met voedingskussen. Maar zonder succes.. Lekker dat jij nu wel kunt slapen als je man aan het werk is.
Hazeltje, slaap eigenlijk altijd zonder voedingskussen. Wel met een kussen onder mijn buik. Maar tijdens zulke nachten probeer ik weer alles uit, dus ook met voedingskussen. Maar zonder succes.. Lekker dat jij nu wel kunt slapen als je man aan het werk is.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Ik heb ook een redelijke nacht gehad, slaap al weken met een voedingskussen en merk echt het verschil als ik dat niet doe. Alleen ben ik laat gaan slapen en dus doodmoe vanwege gewoon te weinig uurtjes, ben vanmiddag vrij en moet toegeven dat ik sterk de drang heb om dan nog ff in bed te kruipen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken