Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 1:53

Pfft, ik zit toch minder op mijn gemak nu ik weet dat NIN aan het bevallen is... Neutral

Schuddebuikje heeft zich ook nog niet gemeld vandaag geloof ik he?!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  kletskousje di 21 jun 2011 - 2:12

Ik vind het ook wel spannend.
Misschien bevallen ze wel op dezelfde dag!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby di 21 jun 2011 - 2:18

kletskousje schreef:Ik vind het ook wel spannend.
Misschien bevallen ze wel op dezelfde dag!

Dat zou een stunt wezen haha.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 2:22

Net als wij HD :P

Alleen ik wil niet in de week van 6 juli bevallen, dan is mijn eigen gyn er niet...

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 21 jun 2011 - 2:24

ProudMama schreef:Net als wij HD :P

Alleen ik wil niet in de week van 6 juli bevallen, dan is mijn eigen gyn er niet...

Ik vind 10 juli wel een mooie dag.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 2:30

Happydobby schreef:

Op zondag? Dan hebben ze altijd minder personeel... 11e doen?

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 21 jun 2011 - 2:35

ProudMama schreef:
Happydobby schreef:

Op zondag? Dan hebben ze altijd minder personeel... 11e doen?

Oeps ja idd maandag is beter, 11-7-2011, dat klinkt leuk toch!

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  kletskousje di 21 jun 2011 - 2:38

Haha dames, ik ben benieuwd of het gaat lukken!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 2:38

*zet datum in agenda*

De eerste dag van de bouwvak is dat trouwens, zou wel heel mooi zijn om die datum te bevallen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 2:39

kletskousje schreef:Haha dames, ik ben benieuwd of het gaat lukken!
Niemand had verwacht dat ik de 32 weken ging halen, da's ook gelukt... :P

Gast
Gast

Bericht  kletskousje di 21 jun 2011 - 2:40

Daar heb je gelijk in!
Leuk zo'n babyboom hier op het forum!

hoeveel weken ben je dan PM op 11 juli?
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Happydobby di 21 jun 2011 - 2:43

kletskousje schreef:Daar heb je gelijk in!
Leuk zo'n babyboom hier op het forum!

hoeveel weken ben je dan PM op 11 juli?

35 weken toch?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 2:48

34+6. Dus afgerond 35 weken.
Bij 36 weken gaan ze inleiden, die ene week eerder kan dan geen kwaad lijkt me.

Maar je zal zien dat ze bij 36 weken nog zitten hoor smile

Heb tot en met 14 juli nog afspraken bij de gyn gepland staan haha!

Gast
Gast

Bericht  Theezakje13 di 21 jun 2011 - 3:06

Haha HD en PM op dezelfde dag bevallen... Ik ben dan ook ergens uitgeteld, maar doe niet mee met jullie. Heb zelf het gevoel 1 of 9 juli te bevallen..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Dora di 21 jun 2011 - 3:16

Dames;
niet zo snel, ik kan jullie niet bijhouden!

Effe ego:

Joepie, een klein feestje hier...

Ik heb de 37 weken behaald, de magische ik-mag-thuis-bevallen-grens. Alleen is er geen mogelijkheid tot thuis bevallen meer.

Vanochtend mijn om-de-dagelijkse ritje naar het ziekenhuis gehad. Mijn moeder was ook gezellig mee.
We waren erg vroeg, dus eerst naar de polikliniek gelopen, want gisteren zou ik gebeld worden wanneer ik weer een echo zou krijgen en ik op controle bij de gyn moet. Maar dat wisten ze gisteren nog niet, en vandaag eindelijk wel.
Bijna een uur een CTG gehad, volgens mij waren ze me vergeten. En eerst was het papier bijna op, dus dat stukje met CTG hebben we mee naar huis mogen nemen voor in het plakboek. Dat is natuurlijk wel weer leuk.
We moesten even wachten op de gyn en toen kregen we nog een echo ook. Geloof niet dat dat de bedoeling was, maar ach. We weten in ieder geval dat ze nog genoeg vruchtwater heeft.
Ze (de gyn) vroeg waarom ik om de dag een CTG moest (grrr, lees mijn status) en wat er nu afgesproken is. Uuuuh, geen idee. Dus zij de gyn gebeld die mij vrijdag gezien heeft en nu is er afgesproken dat we de echo van donderdag afwachten en dan weer verder kijken. Als ze bijna tot niks groeit zal er ingeleid gaan worden, blijft ze toch nog redelijk wat groeien mag ze nog even blijven zitten (en daar hoop ik van harte op, want ik ben mijn zwangerschap nog lang niet zat!!!)

Donderdag weer terug komen i.p.v. 10 uur CTG om 13.30 uur,
dan om 14.20 uur de doppler en groei echo en om 16.10 uur bij de gyn melden. Pff, een lange dag dus.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  kletskousje di 21 jun 2011 - 3:48

cheers Goed gedaan Teigetje!
Dat is toch een mooie mijlpaal he!
En wat gaat het snel zeg!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  schuddebuikje di 21 jun 2011 - 3:59

hier doe ik het nog hoor.... bij mij nog geen tekens van een naderende bevalling.
vandaag het hele huis schoongemaakt. daarna voor dood in bed gelegen. ben er net weer uit.
ga zo maar eten koken. heb vanavond nog zwangerschapszwemmen maar twijfel of ik wel heen wil/ga.

NIN: jeetje ik denk toch dat jij gaat winnen. hopelijk zetten de centimeters goed door.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fiebje di 21 jun 2011 - 4:47

Spannend hoor nin, ik hoop dat alles goed gaat en je vandaag al mama wordt! Kruumel mijn baby ligt ook altijd met het hoofd naar beneden. Is de voorkeurspositie. Dat het gedraaid is wat ik voelde is al een paar weken geleden. Ik heb idd een kuurtje gehad voor 5 dagen. Hoop dat het snel aanslaat, heb veel last van m'n onderrug. Lig nu ook in bad, effe ontspannen. Morgen weer naar de verlos, ben benieuwd of ze nog meer in m'n urine hebben gevonden.ging er ook nog één op kweek.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Fearie di 21 jun 2011 - 5:52

@ NIN, spannend zeg. Misschien ben je gewoon voor eind van de dag al bevallen, succes en hou ons op de hoogte :P

@ Schuddebuikje, je moet niet te gek gaan doen he hele huis schoonmaken? Dat kan ook in delen, je straft jezelf alleen maar af. Rust houden!

@ Fiebje, Hoop dat je kuur aanslaat smile doe maar rustig aan.

@ PM, 32 weken alweer. Het gaat snel he, ik morgen donderdag alweer smile Ik zal in de agenda zetten dat jij en HD op de 11e bevallen haha :P

@ Teigertje, fijn dat je de 37 weken hebt gehaald Very Happy wat een gedoe in het ziekenhuis trouwens, communiceren mogen ze ook wel wat beter leren smile Doe maar mooi rustig aan, niet teveel stressen.

@ All, deze week 5 dagen werken. Poeh zie er wel tegenop, miss morgen nog de middag vrij maar dat moeten we ff bekijken of het kan. Vanavond weer cursus zwangerschapsyoga en daarna lekker slapen.
Volgende week weer na de VK en dan komt ook ons nieuwe bankstel, spannend spannend ! Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  blondje1313 di 21 jun 2011 - 6:15

NIN spannend zeg!

PM, wat fijn dat je de 32 weken nu gehaald hebt, zeker omdat het er toch wel even een stuk minder goed uitgezien heeft

Fiebje, succes met je kuur

Tjonge, wat is er weer veel geschreven, dat kan ik echt niet bijhouden....

Ik heb zaterdag familiedag en dan gaan we 2 uur bowlen, zelf twijfel ik heel erg of ik dat wel moet doen. Zijn de bowlingballen eigenlijk niet zwaarder dan dat ik eigenlijk mag tillen? (Heb er stiekem eigenlijk ook niet zo'n zin in...)

Bijna zomervakantie, en na de zomervakantie hoef ik ook nauwelijks nog te werken (twee weken aanwezig zijn en een paar kleine dingen doen, maar dat stelt zoveel niet voor), komt goed uit want ik begin mijn rug steeds sneller te voelen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Smaragdje di 21 jun 2011 - 6:27

@ Nin, succes! Als je nog niet bevallen bent in ieder geval smile

@ Teigertje, fijn dat je 37 weken bent! Nu maar hopen dat jullie kindje nog even verder wilt groeien in je buik!

@ PM, 32 weken al weer. Gefeliciteerd hoor smile

@ Blondje, weet niet wat voor gewicht die ballen zijn. Zelf bleef ik gewoon vanalles tillen. Ook wat te zwaar zou zijn. Als ik er last van kreeg of het idee had dat het echt te zwaar was deed ik het niet. Denk dat dat iets is wat je voor jezelf moet bekijken.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:29

Ben zoooooo benieuwd hoe het er voor staat bij NIN!!

Gast
Gast

Bericht  Theezakje13 di 21 jun 2011 - 6:33

ProudMama schreef:Ben zoooooo benieuwd hoe het er voor staat bij NIN!!

+1
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 7:11

Ik gok dat ze (bijna) haar kindje in de armen heeft.

Vandaag weer controle gehad.
Deze keer een keer bij de VK i.p.v. de gyn.

Ze heeft het hartje laten horen en nog een echo gemaakt
Ze schrok een beetje van mijn buik maar alles is in orde. Het kindje is niet abnormaal groot, mijn vruchtwater is normaal en mijn baarmoeder komt nu tot mijn navel en dat was ook prima.

Verder raadde ze me aan om zo rustig mogelijk te doen.
Zelfs als dat zou betekenen dat ik (deels) de ziektewet in moet.

Ik krijg nog niks tegen de misselijkheid. Omdat ik dan geen auto meer mag rijden, plus dat ze het liefste zo min mogelijk medicatie geven en aangezien ik al medicatie heb vinden ze het helemaal niet zo prettig.

Mocht het erger worden dan willen ze me opnemen

Om het kindje hoefde ik me geen zorgen te maken, die pikt alles bij mij mag. Dus ik zal me voorlopig nog wel lamlendig voelen

@ Tijgertje en Kletskousje: Ik reageer op jullie even bij ons :P
@ Blondie: Maar je kunt toch ook mee zonder te bowlen? Of heb je helemaal geen zin?
@ Fearie: Wat voor bank hebben jullie gekocht?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 7:57

Hazeltje, ben jij zo veel misselijk dan? (sorry, heb ik effe niet meegekregen) Moet je ook veel overgeven?

Blondje, volgens mij mag je best nog bowlingballen tillen als je 23 weken bent, maar als je geen zin hebt ga je toch mee zonder te bowlen, niks is verplicht toch?

Teigertje, fijn dat je de 37 weken gehaald hebt. Jammer inderdaad dat je steeds als je een andere arts hebt weer je verhaal moet doen ipv dat ze zich even inlezen, kan ik me ook altijd zo aan storen!

NIN, en en en? Wij zitten allemaal met spanning te wachten op nieuws... ik hoop dat alles goed met je gaat!

All, ik heb met die vriendin de nijntje op de muur geverfd vanmiddag, we hebben het hemeltje opgebouwd en beddegoed en kleertjes gesorteerd en gewassen. Die liggen/hangen nu door het hele huis te drogen. Hebben jullie bepaalde dingen in de droger gedaan, of helemaal niks?

Het nichtje van mijn man heeft het familiewiegje gebracht en dat heeft mijn man net in elkaar geschroefd. Dat staat alvast op de slaapkamer, er is helaas nergens anders in huis plaats voor.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: