Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
PM, goed zo! Mag ook wel eens goed nieuws zijn, toch? Fijn!!!
NIN, succes!
All... ben een beetje in de war nu... kleine uk heeft de hik, boven rechts in mn buik, terwijl dat hij/zij toch al een week of 6 zeker met het hoofdje beneden ligt en de vk zei dat hij/zij al in aan het dalen was. Ik heb ook elke dag de hik helemaal onder in mn buik, heel laag, en nu ineens bovenin rechts... ik zie zelfs mijn buik op en neer gaan.
NIN, succes!
All... ben een beetje in de war nu... kleine uk heeft de hik, boven rechts in mn buik, terwijl dat hij/zij toch al een week of 6 zeker met het hoofdje beneden ligt en de vk zei dat hij/zij al in aan het dalen was. Ik heb ook elke dag de hik helemaal onder in mn buik, heel laag, en nu ineens bovenin rechts... ik zie zelfs mijn buik op en neer gaan.
Gast- Gast
Volgens mij kunnen ze nog zeker wel tot een week of 37 draaien...
dus misschien heb je een heel eigenwijs kindje en is het weer omgedraaid?
dus misschien heb je een heel eigenwijs kindje en is het weer omgedraaid?
Gast- Gast
Kruumel: Mijn ene baby draait ook nogsteeds hoor, van stuit naar hoofd naar dwars. Die heeft wel flink vruchtwater, maar is wel ruim 2000 gram (loopt 2 weken voor) en deelt mijn buik met nog een ukkie. Je staat er van te kijken in hoe weinig ruimte ze nog draaien!
Gast- Gast
kruumel, ik voelde op het eind ook de hik regelmatig bovenin mijn buik en toen lag Kian zeker met zijn hoofd naar beneden. Dat kan dus ook!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ons kindje draait nog wel heel veel, maar steeds met het kontje en ruggetje, het hoofdje bleef steeds beneden, daarom vond ik t zo raar. Ik zal volgende week bij de verloskundige wel weer te horen krijgen in welke positie hij/zij ligt.
Ik dacht altijd als ze in aan het dalen zijn dat ze dan niet meer om gingen draaien.
Ik dacht altijd als ze in aan het dalen zijn dat ze dan niet meer om gingen draaien.
Gast- Gast
Eigenwijs is die zeker... als je al 3 pogingen nodig hebt voor een 3d echo...Hazeltje schreef:dus misschien heb je een heel eigenwijs kindje en is het weer omgedraaid?
Oh, oke, dat kan dus ook... ik heb echt de hik steeds alleen heel diep beneden gevoeld.Liadan schreef:kruumel, ik voelde op het eind ook de hik regelmatig bovenin mijn buik en toen lag Kian zeker met zijn hoofd naar beneden. Dat kan dus ook!
Gast- Gast
@Kruumel, dat zou balen zijn, hier voel ik de hik alleen aan de onderkant. Ons ukkie heeft wel een voorkeurskant, het kontje ligt tegen mijn ribben/maag. soms draaid hij/zij wel maar dan met het ruggetje/kontje de andere kant op.
ik zie dat jij 30 weer naar de vk moet,ik ook doen ze nog een liggingsecho?
@NIN, hopelijk zet de bevalling door, wilde je thuisbevallen?
@PM, lekker dat je nog geen insuline zou hoeven, als het moet dan moet het, maar als het niet hoeft dan scheelt dat toch ook weer.
Lekker hoor, ik zit nu gewoon te denken, wat zal ik eens gaan doen haha!
ik zie dat jij 30 weer naar de vk moet,ik ook doen ze nog een liggingsecho?
@NIN, hopelijk zet de bevalling door, wilde je thuisbevallen?
@PM, lekker dat je nog geen insuline zou hoeven, als het moet dan moet het, maar als het niet hoeft dan scheelt dat toch ook weer.
Lekker hoor, ik zit nu gewoon te denken, wat zal ik eens gaan doen haha!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Kruumel, ook ik voel de hik aan de onderkant maar zie hem toch overduidelijk aan de onderkant. denk maar eens als je zelf de hik hebt, dan schud toch je hele lichaam eigenlijk steeds lichtjes op. dat gebeurt bij die kleine die daar ligt te spartelen nog 10 keer zo erg... onze kleine heeft zeker 8 keer op een dag de hik!!
@all, vanmorgen werd ik wakker en moest en zou ik persé onze slaapkamer een grote beurt geven, vorige week nog gedaan maar het moest persé!! Ik kon mezelf niet bedwingen, gek he? Heb ook al heel lang het voel dat ik donderdag de 23ste ga bevallen, zou dat er (onbewust) mee te maken hebben?
Ik plas me een ongeluk trouwens, heb het gevoel alsof al het vocht wat ik al een paar weken vast houd er met liters uitkomt! Ga denk ik 10 keer in het uur naar de wc en plas dan ook echt behoorlijk, niet 2 of 3 drupjes maar echt wel veel zeg maar....
@all, vanmorgen werd ik wakker en moest en zou ik persé onze slaapkamer een grote beurt geven, vorige week nog gedaan maar het moest persé!! Ik kon mezelf niet bedwingen, gek he? Heb ook al heel lang het voel dat ik donderdag de 23ste ga bevallen, zou dat er (onbewust) mee te maken hebben?
Ik plas me een ongeluk trouwens, heb het gevoel alsof al het vocht wat ik al een paar weken vast houd er met liters uitkomt! Ga denk ik 10 keer in het uur naar de wc en plas dan ook echt behoorlijk, niet 2 of 3 drupjes maar echt wel veel zeg maar....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hoi meiden, ba gefeliciteerd meid! En wat pm en ba betreft, denk dat ik van't hard nekkige soort ben. @all utrecht is voor mij prima te doen. Weet alleen niet hoever jullie in sept willen plannen. Ik geloof niet dat ik 2 weken ga overlopen maar ja weet het nooit. Anders kan het evt bij mij thuis, ik woon aan de rand van de stad. Tussen de a27 en de a2 in. Verder gister een roerige avond gehad, voelde me niet goed. Vriend zei en nu ga je bellen! Moest gelijk komen, ben helemaal onderzocht bloeddruk en bloed waren goed. Urine niet heb een urineweg ontsteking. Wat er nu voor zorgt dat ik helemaal niet meer normaal kan lopen. Gekke is dat ik met plassen helemaal geen last heb. Maar dat schijnt door de zwangerschap te komen. Nin ik zou bekken naar de verlos.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
PM, wat fijn dat je nog geen insuline hoeft te spuiten. Hopelijk hoeft het donderdag ook niet.
NIN, is de vk al geweest?
NIN, is de vk al geweest?
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
nou dames, weer ff n kort ego berichtje..
Vk is net geweest, heb 3 cm ontsluiting .. Dus t feest is begonnen .
Vriend is onderweg en ik duik onder n hete douche.. Holadihee!!!
Ze komt over 2u weer terug...
Spannend!
Vk is net geweest, heb 3 cm ontsluiting .. Dus t feest is begonnen .
Vriend is onderweg en ik duik onder n hete douche.. Holadihee!!!
Ze komt over 2u weer terug...
Spannend!
NowImNothing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10
@Pien: Spannend als dat je voorgevoel is! Ben echt heel benieuwd.
Wat je lichaam ook al echt aan het voorbereiden op de bevalling, of kijkt de vk daar helemaal niet naar?
Zou wel leuk zijn als je dan echt donderdag bevalt!
@Fiebje: Bah, UWI is niet prettig. Heb je nu een kuurtje?
@Theezakje: 36 weken vandaag!! Nog een week en je mag thuis bevallen! Is dat voor jou ook de planning of niet?
@NIN: Ben wel heel benieuwd hoor...
All: Stomme vraag misschien, maar hoe ziet de slijmprop er precies uit? Zit daar altijd bloed bij of hoeft dat niet?
Wat je lichaam ook al echt aan het voorbereiden op de bevalling, of kijkt de vk daar helemaal niet naar?
Zou wel leuk zijn als je dan echt donderdag bevalt!
@Fiebje: Bah, UWI is niet prettig. Heb je nu een kuurtje?
@Theezakje: 36 weken vandaag!! Nog een week en je mag thuis bevallen! Is dat voor jou ook de planning of niet?
@NIN: Ben wel heel benieuwd hoor...
All: Stomme vraag misschien, maar hoe ziet de slijmprop er precies uit? Zit daar altijd bloed bij of hoeft dat niet?
Gast- Gast
Nog 7 te gaan meid, hou je taai!!
Hou je ons tussendoor op de hoogte of horen we het achteraf?
En is er iemand die ons het nieuws komt vertellen als je bevallen bent?
Hou je ons tussendoor op de hoogte of horen we het achteraf?
En is er iemand die ons het nieuws komt vertellen als je bevallen bent?
Gast- Gast
Ow NIN meid, wat spannend!!!! ALs ik dat zo lees wil ik ook ineens heel graag al 3cm hebben.....
Hou je ons op de hoogte? Is er iemand die hier iets komt plaatsen als je bevallen bent, of doe je dat zelf na die tijd? Heel veel succes, hopelijk helpt de douche, het schijnt dat het wel heftiger word daarna maar goed, des te sneller des te beter!! Misschien heb je vandaag je kleine dame nog wel in je armen joh....
Ik zoek trouwens ook nog iemand van wie ik een nummer mag hebben voor het geval dat....
Hou je ons op de hoogte? Is er iemand die hier iets komt plaatsen als je bevallen bent, of doe je dat zelf na die tijd? Heel veel succes, hopelijk helpt de douche, het schijnt dat het wel heftiger word daarna maar goed, des te sneller des te beter!! Misschien heb je vandaag je kleine dame nog wel in je armen joh....
Ik zoek trouwens ook nog iemand van wie ik een nummer mag hebben voor het geval dat....
Pien- Ratel
NIN, spannend!!! Heel veel succes meid!
PM, wil heel graag thuis bevallen. Dus kleintje moet nog een week blijven zitten en mag dan komen!! Tijd vliegt! Ik geloof dat er bij de slijmprop wel bloed kan zitten maar dat het niet altijd zo is.
PM, wil heel graag thuis bevallen. Dus kleintje moet nog een week blijven zitten en mag dan komen!! Tijd vliegt! Ik geloof dat er bij de slijmprop wel bloed kan zitten maar dat het niet altijd zo is.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
@ Pm, gefeliciteerd met de 32 weken grens! Wat een fijn gevoel zal dat zijn. En natuurlijk ook dat je geen insuline hoeft te spuiten!
@ NIN, Spannend hoor! Binnen nu en een paar uurtjes zullen jullie je kindje in je armen vast kunnen houden! Heel veel succes!
@ Pien, haha die nesteldrang! Hopelijk klopt je voorgevoel en het is al bijna donderdag he
Ben een tijdje niet geweest. Wel alles bijgelezen enzo, maar veel te druk om te reageren.
Dus sorry als ik niet zo vaak reageer.. Probeer het wel bij te houden hoor!
Hier nog maar 3 weekjes werken en dan is het vakantie (en aansluitend verlof)
We hebben de geboortekaartjes uitgezocht en die zijn ook helemaal naar onze smaak. Nu ga ik nog de etiketten maken enzo en dan is dat ook weer af.
@ NIN, Spannend hoor! Binnen nu en een paar uurtjes zullen jullie je kindje in je armen vast kunnen houden! Heel veel succes!
@ Pien, haha die nesteldrang! Hopelijk klopt je voorgevoel en het is al bijna donderdag he
Ben een tijdje niet geweest. Wel alles bijgelezen enzo, maar veel te druk om te reageren.
Dus sorry als ik niet zo vaak reageer.. Probeer het wel bij te houden hoor!
Hier nog maar 3 weekjes werken en dan is het vakantie (en aansluitend verlof)
We hebben de geboortekaartjes uitgezocht en die zijn ook helemaal naar onze smaak. Nu ga ik nog de etiketten maken enzo en dan is dat ook weer af.
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
@Pien, ik wil mijn nummer wel sturen hoor, maar ik weet natuurlijk niet of ik donderdag na de echo weer naar huis mag, dat is iedere keer weer spannend.
Maar aan de andere kant ben ik wel heel veel thuis en veel online, misschien naar mij en nog iemand anders voor de zekerheid?
Maar aan de andere kant ben ik wel heel veel thuis en veel online, misschien naar mij en nog iemand anders voor de zekerheid?
Gast- Gast
Happydobby, ik heb dat precies hetzelfde... kleine uk ligt met hoofd naar beneden en dan in voorkeurshouding, en af en toe is het net een volksverhuizing in mn buik, dan gaat ie met de kont de andere kant op liggen. Ja de 30e heb ik weer een afspraak bij de verloskundige, toevallig jij ook! Ik krijg geloof ik bij de 36 weken nog een liggings/groeiecho.
Pien, ja dat klopt... zei mijn man net ook, hij zei ook al dat de beweging in mn buik die ik zag misschien wel het buikje was dat door de hik op en neer gaat.
Ik heb dat sinds gisteren ook heel erg dat ik alles op de beurt schoon wil hebben... gisteren hebben mijn man en ik samen veel gepoetst, hij het zware en ik het lichte werk. Gaf een lekker voldaan gevoel 's avonds.
Ik moet ook best veel plassen... ben ik net een kwartier geleden geweest denk ik dat ik weer moet, en dan ga ik met zo'n gevoel van er zal toch wel niks komen, en dan komt er toch weer veel. Gek he?
Fiebje, heb je wat gekregen voor je ontsteking? Is het al minder of heb je nog zo'n last?
NIN, spannend... heel veel sterkte en succes! Wij zijn natuurlijk allemaal al hardstikke nieuwsgierig...
PM, daar ben ik eigenlijk ook best benieuwd naar... goede vraag!
All, de verloskundige die me donderdag heeft doorgestuurd naar het ziekenhuis belde net nog. Ze had te horen gekregen dat ik opgenomen was geweest en wilde graag weten waarom en hoe en wat... volgens mij belde ze van thuis, het was niet het nummer van de praktijk iig. Ik vind het erg netjes dat ze daar even voor belt, de vorige keer dat ik opgenomen werd heeft er niemand naar gevraagd. De vk die dienst had is vrijdag nog naar het ziekenhuis geweest om te komen kijken, maar toen was ik net naar huis. Ik wist niet dat ze dat deden, maar erg netjes!
Zometeen komt een vriendin me helpen met verven op de babykamer, lief he?
Pien, ja dat klopt... zei mijn man net ook, hij zei ook al dat de beweging in mn buik die ik zag misschien wel het buikje was dat door de hik op en neer gaat.
Ik heb dat sinds gisteren ook heel erg dat ik alles op de beurt schoon wil hebben... gisteren hebben mijn man en ik samen veel gepoetst, hij het zware en ik het lichte werk. Gaf een lekker voldaan gevoel 's avonds.
Ik moet ook best veel plassen... ben ik net een kwartier geleden geweest denk ik dat ik weer moet, en dan ga ik met zo'n gevoel van er zal toch wel niks komen, en dan komt er toch weer veel. Gek he?
Fiebje, heb je wat gekregen voor je ontsteking? Is het al minder of heb je nog zo'n last?
NIN, spannend... heel veel sterkte en succes! Wij zijn natuurlijk allemaal al hardstikke nieuwsgierig...
PM, daar ben ik eigenlijk ook best benieuwd naar... goede vraag!
All, de verloskundige die me donderdag heeft doorgestuurd naar het ziekenhuis belde net nog. Ze had te horen gekregen dat ik opgenomen was geweest en wilde graag weten waarom en hoe en wat... volgens mij belde ze van thuis, het was niet het nummer van de praktijk iig. Ik vind het erg netjes dat ze daar even voor belt, de vorige keer dat ik opgenomen werd heeft er niemand naar gevraagd. De vk die dienst had is vrijdag nog naar het ziekenhuis geweest om te komen kijken, maar toen was ik net naar huis. Ik wist niet dat ze dat deden, maar erg netjes!
Zometeen komt een vriendin me helpen met verven op de babykamer, lief he?
Gast- Gast
@pien , je mag mijn nummer wel, maar dan wil ik ook het jouwe anders weet ik niet wie er sms 't. Ik heb toch verlof en ben veel thuis.
@NIN, fijn dat je al op 3 cm zit, hopelijk heb je vandaag je meisje in je armen.
@PM, heb je iets verloren wat op een slijmprop lijkt? vlgs mijn schoonzusje herken je het wel als je de prop verliest.
@NIN, fijn dat je al op 3 cm zit, hopelijk heb je vandaag je meisje in je armen.
@PM, heb je iets verloren wat op een slijmprop lijkt? vlgs mijn schoonzusje herken je het wel als je de prop verliest.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:@Pien, ik wil mijn nummer wel sturen hoor, maar ik weet natuurlijk niet of ik donderdag na de echo weer naar huis mag, dat is iedere keer weer spannend.
Mijn nummer mag je ook hebben hoor Pien. Ben nu toch heel veel thuis.
Gast- Gast
Haha, allemaal posts tegelijkertijd... het is druk in dit topic.
Gast- Gast
@Kruumel: Als ik geplast heb wiebel ik altijd nog even, beetje naar achter hangen, naar voren enz, dan komt er vaak toch nog wel iets uit. Het koppie ligt dan echt op de blaas, en met een beetje varieren van houding kan je je blaas vaak nog wel iets leger krijgen.
@HD: Een flinke klodder 'snot' om het zo maar te zeggen. Maar geen idee of dat nou normaal is of niet
@HD: Een flinke klodder 'snot' om het zo maar te zeggen. Maar geen idee of dat nou normaal is of niet
Gast- Gast
ik vind het prima! het is ook meer voor bijzonderheden eigenlijk, in principe wil ik thuis bevallen en kan ik vanaf de laptop of mijn telefoon snel een topic plaatsen, maar stel dat ik wel naar het ziekenhuis moet ofzo, dan is het wel handig!ProudMama schreef:@Pien, ik wil mijn nummer wel sturen hoor, maar ik weet natuurlijk niet of ik donderdag na de echo weer naar huis mag, dat is iedere keer weer spannend.
ik zou het zelf namelijk niet zo heel leuk vinden als er via via iemand op mn hyves bijv achter komt en hier een topic door een onbekender iemand geplaatst word, vind het veel leuker als het iemand uit ons "clubbie" dan is!..
@Happydobby, stuur de jouwe ook maar!! Desnoods sms ik jullie beide als het zover is!!
ALs jullie beide hem pm-en, dan stuur ik zo even mijne terug!
@Kruumel, weet je, volgens mij heb ik jou nummer zelfs al! Jij staat in mn hyves en hebt denk ik whatsapp, want jou nummer stond ineens in mijn telefoonboek nadat ik mn whatsapp heb vernieuwd!
Pien- Ratel
Haha PM, dat doe ik ook altijd... is je blaas toch een stuk leger!
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken