Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 23:33

@PM, dat slechte slapen breekt me nu gewoon heel erg op. Zelfs tussen de middag slapen lukt niet. Afgelopen nacht heb ik alles bij elkaar misschien 2 uur geslapen. Heb vannacht tot 1 uur sowieso wakker gelegen, toen van half 2 tot half 5 beneden gezeten, ben via uitzendinggemist van alles aan het terug kijken. Heb "van god los" gekeken, een serie gebaseerd op krantenberichten, erg mooi en heftig soms! Daarna terug naar bed gegaan en heb het uiteindelijk nog half 6 zien worden, en rond half 8 was ik al weer wakker, toen naar de wc gegaan, daarna beneden om te eten en weer terug in bed gekropen maar ook dat hielp niet...

Ik ben opzich het zwanger zijn nog helemaal niet zat, ik ben natuurlijk hartstikke benieuwd naar die kleine dame, maar ik ben gewoon op... heb zelfs geen fut om mn haar fatsoenlijk te doen, te make uppen, mn broek te strijken en ga zo maar door, allemaal kleine dingen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 23:34

@Teigertje, zo hoop ik eigenlijk ook dat onze kleine meid in juli geboren word, mijn man is van mei, ik van juni, onze trouwdag is in juni en zij dan van juli! Al weet ik bij ons zeker dat het wel juli word!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby wo 29 jun 2011 - 23:41

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Schuddebuikje 25/31 20 juni ... -
Pien 26/29 4 juli Meisje -
Novalee 26/30 6 juli Meisje -
Teigertje 27/36 12 juli Meisje -
Mizzie 26/25 16 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Rupsie 30/33 2 augustus .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje -
Parels 25/28 22 november.... -
Joyce0606 25/27 28 november.... -
Hazeltje 27/35 4 december.... -

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)
21 juni NowIamNothing (S.terre)

Eventjes het schema er weer bij.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 23:42

Pien: hug
Ik weet hoe het voelt, ben voor mijn gevoel ook op. Heb wel slaaptabletten, maar moet echt iedere maximaal 2 uur plassen. Dus weer uit bed, trap af... Eer dat je dan weer lekker ligt en slaapt kan je wéér!
Maar goed, de kleinste is ingedaald en ligt op mijn blaas, dus het zal zo blijven.

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje wo 29 jun 2011 - 23:48

hier even een berichtje.
verloskunde heeft gekeken en gevoeld maar geen ontsluiting en ook geen verweeking van de baarmoedermond. inleiden kunnen ze dus ook nog niet. morgen wel een afspraak voor CTG scan en afspraak gynaecoloog om een plan van aanpak te maken. neem wel alvast mijn ziekenhuis tas mee. je weet maar nooit.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 23:51

@Schuddebuikje: Die kleine van jou heeft het veel te goed bij je vlg mij, gewoon geen zin om eruit te komen...

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 23:52

PM, knuffel terug!! Heerlijk zo'n dikke buikenknuffel!!

Weet je wat het is, het breekt je gewoon op. AL met al ben ik terug gaan rekenen en is het al vanaf begin juni dat ik zo slecht slaap. We zijn toen een lang weekend weg geweest met mijn ouders, zus, zwager en neefje en mijn neefje heeft toen behoorlijk lopen spoken. Ik lag of daardoor, of door mezelf, ook steeds wakker op die momenten en toen is het eigenlijk zo gebleven...

Vervelend dat jij zo vaak moet plassen zeg, ik mag denk ik van geluk spreken dat ik daar 's nachts geen last van heb, al hebben wij een wc boven en ben ik natuurlijk toch al heel vaak wakker.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 23:53

@Schuddebuikje, jeetje zeg die kleine wilt maar niet hè? Wat een eigenwijsje, van wie heeft hij/zij dat? Vast niet van de melkboer... Wink

Hopelijk is er morgen toch een beetje verweking/ ontsluiting zodat ze je kunnen inleiden, want ik wil niet voorkruipen maar wil ook eigenlijk niet meer te lang doorlopen!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 23:54

@ Schuddebuikje: Wat apart, ik had ook nog geen ontsluiteing of verweeking en ik ben toch ingeleid.
Met gel.... Twee uur later zat ik mijn weeën weg te puffen.

Hopelijk komt jullie hummel snel!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 23:57

Bedoel je niet strippen Schuddebuikje? Inleiden met gel of infuus kan altijd, verweking of niet...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 23:58

@Pien: Over dikke buiken knuffel gesproken: Mijn man zei het gister nog... kan je niet eens meer fatsoenlijk knuffelen met die buik tussen ons in Laughing

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje do 30 jun 2011 - 0:01

inleiden zonder verweeking gaat inderdaad niet. moeten ze inderdaad eerst wat voor inbrengen.
dat bedoelde ik jah. maar ik denk niet dat ze dat morgen gaan doen hoor. heb om 13:30 afspraak staan voor CTG en 15:00 met gynaecoloog. misschien moet ik me wel aan gaan stellen dat ik het helemaal niet meer trek.....
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 0:07

Nadeel is dat het morgen vrijdag is he?! En als je laat beginnen, zet het pas door in het weekend en is er minder personeel.
Vlg mij kan je, als je het zelf nog vol kan houden, beter wachten tot maandag. Dan is iedereen in huis mocht het onverwacht mis gaan of wat dan ook.

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje do 30 jun 2011 - 0:09

dat dachten wij ook al ja. red het nog wel tot maandag. we gaan het zien wat ze morgen zeggen.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 0:11

Ja, dat ik ook doen zoals PM zegt.
Als het lukt zou ik het ook over het weekend heen trekken.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 30 jun 2011 - 0:18

Balen schuddebuikje, hopelijk begint de bevalling gewoon.
Misschien helpt een beetje sex? Alhoewel dat niet makkelijk gaat nu.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiebje do 30 jun 2011 - 0:29

Hoi Meiden,

@ Kruumel: Wat een leuke wieg, wij hebben helaas geen familie wieg. Denk dat wij wel het ledikantje de eerste week bij ons in de kamer zetten.

@ HD: Leuke auto! Wij hebben vorig jaar een andere gekocht. Wij hebben een Opel Zafira ( voor mij) en een Opel Corsa (van man). Fijn dat alles weer goed was bij de verlos.

@ Teigertje: Fijn dat je oppas hebt voor jou en je dochter. Kan me voorstellen dat het niet fijn is om nu alleen te zijn.

@ Pien: Spannend hoor! Succes zo bij de verlos!

@ Schudedbuikje: Gelukkig is het nu wat minder warm, is voor jou denk ik ook prettiger. Wellicht helpt sex, ze zeggen dat er nog meer dingen helpen? ananas eten bijvoorbeeld

@ All: Heb vannacht tussen de weeën/harde buiken/plassen redelijk kunnen slapen. (was ook echt op) en heb vanmorgen nog goed kunnen slapen, kwam er om 11 uur pas uit. De weeën nemen wel af in pijn/kracht. Harde buik is er nog maar begint nu langzaam aan minder te worden. Dus ga de goede kant op

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 0:45

Happydobby, als wij dit wiegje niet hadden mogen lenen had ik er ook geen gekocht. Onze babykamer is ook naast de slaapkamer.

Schuddebuikje, vervelend dat je zo misselijk bent de laatste dagen... die hitte en benauwdheid zal het ook niet beter gemaakt hebben.

Theezakje, fijn om te lezen dat je er klaar voor bent.

PM, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben... dalijk echt de ene bevalling na de andere. smile

Happydobby, auto ziet er goed uit, van welk jaar is die? Wij hebben vorig jaar mei een (voor ons) nieuwe auto gekocht, een BMW touring (station) van 2006 dus die is groot genoeg voor ons en de kleine, wij hoeven dus geen nieuwe meer.

Teigertje, spannend dat je de slijmprop aan het verliezen bent... succes!

Pien, hoe gaat het nu? Heb je iets gekregen om te slapen? Ik merk dat ik ook erg moe ben nu... echt nachten niet goed geslapen oa door de hitte. Misschien vanmiddag nog even een oogje dicht proberen te doen.

Schuddebuikje, wat jammer dat er nog geen ontsluiting en verweking is... ik duim nog steeds voor je!

PM, wat moet jij vaak plassen zeg... vervelend! Ik moet meestal 1x 's nachts op en 's ochtends vroeg als mijn man opstaat.

Is dat echt zo erg met het minder personeel in het weekend in het ziekenhuis? Ik lees dat hier zo vaak... hebben ze geen gelijke personeelsindeling dan door de week?

Fiebje, fijn dat je goed geslapen hebt! Had jij nou al weeenremmers en longrijpingsspuit gehad?

All, vanmorgen vroeg op... moest om 8.40 al bij de verloskundige zijn. Ik ben weer goedgekeurd. De kleine lag netjes met het hoofd naar beneden, gedeeltelijk ingedaald. De baarmoeder voelde goed, het zag er mooi uit zei ze. Ze heeft alvast een echo gemaakt voor de ligging, ipv volgende week, dan hebben we volgende week alle tijd om de bevalling door te spreken zei ze. Ik kan een bevalplan maken, maar dat hoeft niet, wat ik zelf wil.

Tussen 12.00 en 15.00 uur zal er iemand van het kraambureau komen voor de intake, dus daar wacht ik nu op. Misschien kan ik daarna nog even plat gaan... ben best moe.

Gast
Gast

Bericht  Mizzie do 30 jun 2011 - 0:54

ProudMama schreef:@Schuddebuikje: Wat rot die misselijkheid! Zit je maag in de knel door de baby?

@Theezakje: Spannend, succes bij de verloskundige. Ben benieuwd... Was je kleine al ingedaald?

@Tijgertje: Ben ook wel heel benieuwd hoe jouw nacht gegaan is...

@Mizzy: Hoe is het met jou? Staat er al een datum vast?

Vlg mij bevallen we straks allemaal heel snel na elkaar smile .
Net weer even wat extra ziekenhuisafspraken gepland, moet nu nog vaker ivm met bloeddruk die toch te hoog is.
En een groei- echo voor over 2 weken... ben heel benieuwd of die nog nodig is!

Hoi!

Weet niet of je mij bedoelt, maar we hebben inderdaad een datum geprikt: 15 juli......1 dag voor de uitgerekende datum dus! Er was geen ok-tijd van 9 tot 14 juli meer en 8 juli mocht niet van de gyn! GRMBL! dat maakt het dus extra spannend allemaal! Helemaal nu ik vannacht veel kramp had en vandaag veel harde buiken.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  Fiebje do 30 jun 2011 - 0:59

Kruumel: Nee deze heb ik nog niet gehad. De weeën waren te onregelmatig. En de spuit hebben we het niet over gehad....... was ik ook vergeten..... was een beetje overdonderd. Had niet gedacht dat het al weeën waren Embarassed !

Fijn dat de baby goed ligt, voel je het ook zo goed als het met het hoofdje draait. Vind dat zo'n rotgevoel, krijg er de rillingen van. Ga je een bevalplan maken?
Succes met de intake, ik heb hem maandag gehad was zo gepiept.

Over de kraamzorg gesproken, hoeveel uur krijgen jullie?

Ik ben nu ingeschaald tussen de 24 en 49 uur verspreidt over 8 dagen.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie do 30 jun 2011 - 1:01

Fiebje schreef:Ik ben nu ingeschaald tussen de 24 en 49 uur verspreidt over 8 dagen.

Hoezo 24 uur? Je hebt toch standaard recht op die 49 uur? Of is dat vanwege de zomervakantie?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:02

@Kruumel: Fijn dat alles goed was bij de VK!
Ja, dat is echt zo. Overal in de zorg.
Op doordeweekse dagen heb je natuurlijk ook de geplande operaties, dus zijn er altijd OK- teams in huis. In het weekend heb je dat niet of nauwelijks.
Maar ook op de afdelingen, het aantal gyneacologen wat er in huis is. Normaal heb je de poli's, dus in geval van nood zijn die oproepbaar.

Dat plassen is een ramp met 2 koppies onderin je buik. Voordeel is dat ik veel minder maagklachten heb dus de ene is ingedaald!

Ik wacht trouwens nog even met kopen van Vit K ed. Stel dat het niet lukt met de BV...

@Mizzie: Ja, bedoelde jou Wink . Spannend, als er een datum vast staat!!

@Fiebje: Heb je niet zo'n kersenpittenkussentje? Ik heb m pas gekocht bij de Action, en leg dat lekker warm op mijn buik als ie zo gespannen is, dat helpt echt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:04

De spuiten geven ze alleen als ze er 95% zeker van zijn dat je gaat bevallen, niet alleen als het zou kunnen.
Er moeten meerdere dingen zijn, zoals weeen, korte en verweekte cervix lengte enz.
Bij mij hadden ze ook totaal niet verwacht dat het niet zou gebeuren!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:05

Fearie schreef:
Fiebje schreef:Ik ben nu ingeschaald tussen de 24 en 49 uur verspreidt over 8 dagen.

Hoezo 24 uur? Je hebt toch standaard recht op die 49 uur? Of is dat vanwege de zomervakantie?
Ik krijg 65 uur.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje do 30 jun 2011 - 1:09

op dat blad staat ook: eerste indicatie 24-49 uur.
Dan een waslijst met complicaties die ervoor zorgen dat je meer uur krijgt mits ze deze kunnen verlenen. Ze zij ook als je eerder bevalt is het lastig om veel uur te geven ivm vakantieperiode.
Kreeg er later ook wel een beetje de kriebels van: dacht shit in het ergste geval is het 3 uur per dag. Maar heb m'n moeder en schoonmoeder achter de hand, zeker voor de schoonmaakwerkzaamheden.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: