Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@HD: Ja, voor die dips ben ik best bang hoor. Maar goed, ze weten er gelukkig van, dus de kindjes zullen gelijk op bloedsuiker gecheckt worden.
Die alvleesklier van de ukkies werkt natuurlijk nog even flink door, dus ze zullen wel wat bijvoeding nodig hebben naast de BV om de bloedsuikers op pijl te krijgen/ houden. Of inderdaad via het infuus als ze dat krijgen.
Die alvleesklier van de ukkies werkt natuurlijk nog even flink door, dus ze zullen wel wat bijvoeding nodig hebben naast de BV om de bloedsuikers op pijl te krijgen/ houden. Of inderdaad via het infuus als ze dat krijgen.
Gast- Gast
Hier zoals beloofd een foto van ons familiewiegje:
Het is nog niet opgemaakt, moet nog strijken...
Het is nog niet opgemaakt, moet nog strijken...
Gast- Gast
kruumel, wat leuk om dat wiegje voorbij te zien komen, wij hebben precies hetzelfde familiewiegje! Wij hebben alleen ook nog bekleding in de binnenkant.
Gast- Gast
Die wieg hebben wij ook in de familie, mooi is tie!!
Als ik 1 kindje had gekregen had ik ook de wieg gaan lenen, maar met 2 is het gewoon te klein.
Als ik 1 kindje had gekregen had ik ook de wieg gaan lenen, maar met 2 is het gewoon te klein.
Gast- Gast
Happydobby schreef:Kruumel, ik zit ook elke aflevering te janken. Weet niet of het door de zwangerschap komt, ik heb het ook altijd bij vermist enzo. Kan er niks aan doen maar jank altijd.
Ik denk dat het door de zwangerschap wel emotioneler is, vooral omdat je zelf wel zwanger bent en die mensen er zo'n moeite mee hebben. Maar ik kan er zonder zwangerschap ook al om janken hoor...
Gast- Gast
Dromertje en PM, leuk dat jullie een zelfde wiegje hebben in de familie!
Ik vind het juist zo leuk dat mijn man er vroeger in heeft gelegen, dat maakt het speciaal. En PM, met twee kindjes wordt het inderdaad lastig...
Ik vind het juist zo leuk dat mijn man er vroeger in heeft gelegen, dat maakt het speciaal. En PM, met twee kindjes wordt het inderdaad lastig...
Gast- Gast
Dromertje schreef:kruumel, wat leuk om dat wiegje voorbij te zien komen, wij hebben precies hetzelfde familiewiegje! Wij hebben alleen ook nog bekleding in de binnenkant.
+1! Onze dochter heeft ook in een paar maanden in z'on wiegje gelegen. Ideaal vond ik hem! Het is een familiewiegje van mijn man's zijn familie. Schoonmoeder heeft opnieuw bekleed.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
@ fiebje, jeetje doe maar rustig aan dan. Je kleintje moet nog wel ff blijven zitten
@ kruumel, mooi wiegje hoor! Ik heb ook babyboom gekeken, hou het meestal wel droog maar moet er wel moeite voor doen. Zeker als ik zie hoeveel stellen er echt moeite voor moeten doen dmv ivf enzo
@ kruumel, mooi wiegje hoor! Ik heb ook babyboom gekeken, hou het meestal wel droog maar moet er wel moeite voor doen. Zeker als ik zie hoeveel stellen er echt moeite voor moeten doen dmv ivf enzo
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Mij lijkt het wel leuk als de kleine de eerste weekjes naast me kan liggen.
De tante van mijn man heeft het hemeltje gemaakt toen haar dochter zwanger was. Het nichtje van mijn man heeft m wit/creme geverfd toen.
De tante van mijn man heeft het hemeltje gemaakt toen haar dochter zwanger was. Het nichtje van mijn man heeft m wit/creme geverfd toen.
Gast- Gast
Kruumel, leuk dat wiegje.
Wij hebben er geen 1, zit niet in de familie, en mijn vriend is ook een tweeling dus hij had er ook niet samen met zijn broertje in kunnen slapen.
De babykamer zit naast onze kamer dus ons kindje slaapt direct op het eigen kamertje.
Wij hebben er geen 1, zit niet in de familie, en mijn vriend is ook een tweeling dus hij had er ook niet samen met zijn broertje in kunnen slapen.
De babykamer zit naast onze kamer dus ons kindje slaapt direct op het eigen kamertje.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
leuk wiegje... wij hebben ook een familie wieg.. maar dan in het gietijzer zwart.
zometeen naar verloskunde. kijken of er al vooruit gang is. vriend gaat mee. wel ben ik al dagen misselijk. word er gek van. soms helpt het als ik wat eet.maar nu dus niet.
zometeen naar verloskunde. kijken of er al vooruit gang is. vriend gaat mee. wel ben ik al dagen misselijk. word er gek van. soms helpt het als ik wat eet.maar nu dus niet.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Kruumel, ik ben helemaal klaar voor de komst van de kleine, dus laat maar komen hihi!! Gezellig dagje heb je gisteren gehad. En vandaag controle, succes! Mooi wiegje! Wij hebben geen familiewieg, vind ik wel jammer.
PM, spannend bij jou. Wel fijn dat je weer thuis bent.
Pien, nog rustig bij jou. Ben zo benieuwd wanneer de kleine meid zich aandient!
HD, na het weekend bevallen dan maar voor jou haha! Wat voor auto hebben jullie op het oog?
Teigertje, lange dag heb je gehad in het ziekenhuis. Hopelijk heeft het strippen effect bij je! Hoe is de nacht geweest?
Fiebje, sterkte!! En echt rustig aan nu he?
Schuddebuikje, ik hoop ook voor je dat er al meer vooruitgang is inmiddels.
Hier sinds vanochtend vroeg een zeurende buikpijn in mijn onderbuik die aanwezig blijft. Wordt soms wel wat heftiger en minder heftig, maar blijft er steeds..
Ook regelmatig harde buiken die zo nu en dan pijnlijk zijn.
Vanmiddag naar de verloskundige, dus ben benieuwd.
Zou eigenlijk ook nog naar een vergadering op mijn werk gaan, maar als die buikpijn blijft weet ik nog niet wat ik doe..
PM, spannend bij jou. Wel fijn dat je weer thuis bent.
Pien, nog rustig bij jou. Ben zo benieuwd wanneer de kleine meid zich aandient!
HD, na het weekend bevallen dan maar voor jou haha! Wat voor auto hebben jullie op het oog?
Teigertje, lange dag heb je gehad in het ziekenhuis. Hopelijk heeft het strippen effect bij je! Hoe is de nacht geweest?
Fiebje, sterkte!! En echt rustig aan nu he?
Schuddebuikje, ik hoop ook voor je dat er al meer vooruitgang is inmiddels.
Hier sinds vanochtend vroeg een zeurende buikpijn in mijn onderbuik die aanwezig blijft. Wordt soms wel wat heftiger en minder heftig, maar blijft er steeds..
Ook regelmatig harde buiken die zo nu en dan pijnlijk zijn.
Vanmiddag naar de verloskundige, dus ben benieuwd.
Zou eigenlijk ook nog naar een vergadering op mijn werk gaan, maar als die buikpijn blijft weet ik nog niet wat ik doe..
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
@Schuddebuikje: Wat rot die misselijkheid! Zit je maag in de knel door de baby?
@Theezakje: Spannend, succes bij de verloskundige. Ben benieuwd... Was je kleine al ingedaald?
@Tijgertje: Ben ook wel heel benieuwd hoe jouw nacht gegaan is...
@Mizzy: Hoe is het met jou? Staat er al een datum vast?
Vlg mij bevallen we straks allemaal heel snel na elkaar .
Net weer even wat extra ziekenhuisafspraken gepland, moet nu nog vaker ivm met bloeddruk die toch te hoog is.
En een groei- echo voor over 2 weken... ben heel benieuwd of die nog nodig is!
@Theezakje: Spannend, succes bij de verloskundige. Ben benieuwd... Was je kleine al ingedaald?
@Tijgertje: Ben ook wel heel benieuwd hoe jouw nacht gegaan is...
@Mizzy: Hoe is het met jou? Staat er al een datum vast?
Vlg mij bevallen we straks allemaal heel snel na elkaar .
Net weer even wat extra ziekenhuisafspraken gepland, moet nu nog vaker ivm met bloeddruk die toch te hoog is.
En een groei- echo voor over 2 weken... ben heel benieuwd of die nog nodig is!
Gast- Gast
@theezakje, deze
Al twijfelen we wel over of we 1 of 2 auto's blijven rijden. Maar mijn vriend heeft een coupe en dat is niet handig met een maxi cosi. Het past wel maar handig nee.
Deze auto heeft alles, abs airco, airbags noem maar op.
Als we deze kopen zou ik erg blij zijn, heb nog nooit zo'n nieuwe gehad.
Ik ga effe douchen moet zo naar de vk
Al twijfelen we wel over of we 1 of 2 auto's blijven rijden. Maar mijn vriend heeft een coupe en dat is niet handig met een maxi cosi. Het past wel maar handig nee.
Happydobby- Ratel
PM, kleine is ingedaald ja.. Ben ook wel benieuwd of die groeiecho bij jou nog nodig is over 2 weken..
Theezakje13- Prater
Happydobby schreef:@theezakje, deze
Ziet er mooi uit zeg!
Succes bij de vk zometeen!
Theezakje13- Prater
@HD: Mooie auto!!
Wij hebben natuurlijk ook een nieuwe (voor ons dan ) gekocht, maar heb er nogsteeds niet in gereden .
Succes bij de verloskundige, ben benieuwd hoe het er voor jou voor staat!!
Wij hebben natuurlijk ook een nieuwe (voor ons dan ) gekocht, maar heb er nogsteeds niet in gereden .
Succes bij de verloskundige, ben benieuwd hoe het er voor jou voor staat!!
Gast- Gast
Ik heb nog niks gehoord van Tijgertje of van haar vrouw.
Dus of ze is bezig of het is weer afgezwakt.
Bij ons moet ze zich verplicht nu elke dag melden
En meestal was ze er `s ochtends altijd wel even, dus ik ben benieuwd!
Dus of ze is bezig of het is weer afgezwakt.
Bij ons moet ze zich verplicht nu elke dag melden
En meestal was ze er `s ochtends altijd wel even, dus ik ben benieuwd!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Haha. Ik wordt meteen overal gemist merkte ik al.
Helaas heeft het gerommel niet doorgezet. Heb gisteravond nog even in bad gelegen en dat was wel heerlijk ontspannend.
Wel verlies ik sinds gisteravond de slijmprop (in gedeeltes), dus wie weet.
En het rommelt ook weer een beetje. Volgens de verpleegkundige van de thuismonitoring had ik ook redelijk wat harde buiken met een regelmatig terugkerend patroon (voel ze alleen zelf niet altijd) dus er lijkt toch wat bezig te zijn.
Mijn vrouw gaat straks gewoon werken, bel ze wel als het nodig is. Ben in ieder geval niet alleen, want mijn ouders komen hier oppassen (op mij) en A.nouk
Haha. Ik wordt meteen overal gemist merkte ik al.
Helaas heeft het gerommel niet doorgezet. Heb gisteravond nog even in bad gelegen en dat was wel heerlijk ontspannend.
Wel verlies ik sinds gisteravond de slijmprop (in gedeeltes), dus wie weet.
En het rommelt ook weer een beetje. Volgens de verpleegkundige van de thuismonitoring had ik ook redelijk wat harde buiken met een regelmatig terugkerend patroon (voel ze alleen zelf niet altijd) dus er lijkt toch wat bezig te zijn.
Mijn vrouw gaat straks gewoon werken, bel ze wel als het nodig is. Ben in ieder geval niet alleen, want mijn ouders komen hier oppassen (op mij) en A.nouk
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
GOedemorgen!! Nog net, hahaha....
SPannend zeg Teigertje, hopelijk duurt het niet te lang!! Maar, volgens mij wilde jij graag in juli toch, als de kleine dan nog eventjes een uurtje of 12,5 wacht mag ze komen!!
Schuddebuikje, hoe was het bij de VK?
Hier een rot dag, slecht geslapen. Wakker geworden van buikpijn en vervolgens hele erge diarree. Was licht in mn hoofd dus wat gegeten en daarna eigenlijk alleen maar misselijk en brandend maagzuur. Zit nu aan de melk en dat helpt wel redelijk tegen het maagzuur... Om 2 uur bij de vk zijn en dan ga ik toch om slaappillen vragen, ben gewoon uitgeput aan het raken, misschien komen daar de andere klachten ook wel vandaan, al heb ik steeds harde buiken die met enige regelmaat terug keren... Spannend dus even!
SPannend zeg Teigertje, hopelijk duurt het niet te lang!! Maar, volgens mij wilde jij graag in juli toch, als de kleine dan nog eventjes een uurtje of 12,5 wacht mag ze komen!!
Schuddebuikje, hoe was het bij de VK?
Hier een rot dag, slecht geslapen. Wakker geworden van buikpijn en vervolgens hele erge diarree. Was licht in mn hoofd dus wat gegeten en daarna eigenlijk alleen maar misselijk en brandend maagzuur. Zit nu aan de melk en dat helpt wel redelijk tegen het maagzuur... Om 2 uur bij de vk zijn en dan ga ik toch om slaappillen vragen, ben gewoon uitgeput aan het raken, misschien komen daar de andere klachten ook wel vandaan, al heb ik steeds harde buiken die met enige regelmaat terug keren... Spannend dus even!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Ja, als het kan in juli....
Ach, die uren kunnen we alvast wegstrepen, nog maar 11,5 uur en het is juli.
Ach, die uren kunnen we alvast wegstrepen, nog maar 11,5 uur en het is juli.
Dora- Kletskop
Dat moet lukken met de eerste toch, 11,5 uur nog binnen houden?
Gast- Gast
@PM, wat voor auto hebben jullie gekocht dan?
Hopelijk kan je snel weer autorijden.
@Kruumel, hoe was het bij de VK?
@Teigetje 30-6 is ook een mooie datum!
@Pien, ik sta ook steeds eerder op, word vaak 4 uur wakker, ga dan naar het toilet en daarna slaap ik ook niet meer.
@Schuddebuikje, ik ben benieuwd!
Alles bij de VK was goed, bloeddruk was mooi, kindje ligt goed. volgende week weer een afspraak.
Hopelijk kan je snel weer autorijden.
@Kruumel, hoe was het bij de VK?
@Teigetje 30-6 is ook een mooie datum!
@Pien, ik sta ook steeds eerder op, word vaak 4 uur wakker, ga dan naar het toilet en daarna slaap ik ook niet meer.
@Schuddebuikje, ik ben benieuwd!
Alles bij de VK was goed, bloeddruk was mooi, kindje ligt goed. volgende week weer een afspraak.
Happydobby- Ratel
HD: Dat is goed nieuws toch?!
Wij hebben een Seat Cordoba. Die heeft een heel veel kofferruimte, en dat is ideaal met die tweelingwagen. Dan kan je naast de wagen ook nog boodschappen ed kwijt.
Pien: Spannend! Van jou mag het ook wel opschieten zeker?
Iedereen is wel aan het rommelen zeg, overal lees ik harde buiken en krampen
Wij hebben een Seat Cordoba. Die heeft een heel veel kofferruimte, en dat is ideaal met die tweelingwagen. Dan kan je naast de wagen ook nog boodschappen ed kwijt.
Pien: Spannend! Van jou mag het ook wel opschieten zeker?
Iedereen is wel aan het rommelen zeg, overal lees ik harde buiken en krampen
Gast- Gast
HD: ik zou het wel leuk vinden als ze in juli geboren wordt.
Mijn vrouw is 3 juni jarig en ik in augustus. Dus vandaar dat ik roep om juli.
Mijn vrouw is 3 juni jarig en ik in augustus. Dus vandaar dat ik roep om juli.
Dora- Kletskop
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken