Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+42
_Lana_
kwebbeltje
Pien
Steep
ingrid82
Knillis
Happydobby
SleepingBeauty
Linnie1985
firda
Razz
Snoes
Stokstaartje
holaagirl
AnnaK
Puggle
Aimee
Lejow
Aardbei
Dora
Mrs. Jansen
Novalee
Flower_L
Filoria
Lindsya
Muppetje
Amber-
Lady4
Jasmine
Le Chat Noir
mzcharlotte
liesje
sabje
Sofie
Twellie
Sanne
Susanne84
Lavendel
ShallY
Annie24
Weegschaal
Blair
46 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lady4 ma 5 aug 2013 - 20:15

Weegschaal, waarschijnlijk wel, maar is jouw schildklierfunctie al eens getest sinds je zo regelmatig miskramen krijgt? Een collega van mij kreeg ook veel miskramen, todat iemand met het idee kwam om haar schildklierwaarden te prikken. Ze bleek een traagwerkende schildklier te hebben, waarvoor ze gestart is met thyrax. Daarna heeft ze geen miskramen meer gehad en inmiddels twee gezonde kinderen op de wereld gezet.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Happydobby ma 5 aug 2013 - 21:28

Ik gebruik ook thyrax omdat mijn schildklier traag werkte na de zwangerschap. Mijn waardes zijn weer goed dankzij de thyrax en ik was de eerste ronde weer zwanger.
De klachten van een trage schilklier zijn : moe, spierpijn door je hele lijf, je traag voelen, het koud hebben.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Amber- ma 5 aug 2013 - 21:34

Weegschaal heel veel succes morgen. Ik duim voor je.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Muppetje ma 5 aug 2013 - 22:36

Amber- schreef:Weegschaal heel veel succes morgen. Ik duim voor je.

Ik ook!!

En LCN, wat ontzettend leuk dat je ze hebt zien bewegen!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Susanne84 di 6 aug 2013 - 3:10

Le Chat Noir schreef:Had hier even niet meer gereageerd, maar alvast veel succes Weegschaal. Ik duim voor je.
De rest ook veel succes!

Hier alles goed, afgelopen vrijdag echo gehad en ze zien bewegen smile .

 Wat superleuk dat je ze hebt zien bewegen!! Lekker aan het genieten, meis?

Weegschaal, heel veel succes morgen!!!

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis di 6 aug 2013 - 3:48

Inderdaad Weegschaal,  heel veel succes morgen! 

Voor degenen die het niet hebben gelezen, ik zit nu 11 dagen na de Pregnyl injectie en test nog steeds positief... zo ging dit de vorige keer ook en toen was ik zwanger. Ik heb van de gyn begrepen dat de Pregnyl met max. 10 dagen je lichaam uit is dus het wordt spannend. Ben zo benieuwd of de test morgen duidelijker is... zou het liefst ieder uur een test willen doen :-)) Voorlopig hou ik het nog maar even bij een restje Pregnyl om teleurstelling te voorkomen, maar ik ben lichtelijk zenuwachtig....
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lindsya di 6 aug 2013 - 5:54

Hallo allemaal,

Sofie, welkom. Klinkt niet fijn zoveel miskramen. Ik heb er ook twee gehad maar het gaat niet in je koude kleren zitten. Is je dochter ook via een behandeling gekomen of niet?

Sabje, welkom ook. Heeft het bij je zoontje ook zo lang geduurd voor je zwanger was van hem of niet?

LCN, leuk dat je de kleintjes heb zien bewegen, super.

Knillis, spannend. Ik ga voor je duimen, dat je zwanger ben en dat de pregnyl uit je lichaam is.

Ik heb vandaag de echo gehad, was een mooi kloppend hartje te zien en ik ben 24 maart 2014 uitgerekend. Maar waarschijnlijk kom het eerder want dat is meestal met ivf baby's. Ik ben helemaal blij.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Susanne84 di 6 aug 2013 - 5:55

Lindsya schreef:Hallo allemaal,

Sofie, welkom. Klinkt niet fijn zoveel miskramen. Ik heb er ook twee gehad maar het gaat niet in je koude kleren zitten. Is je dochter ook via een behandeling gekomen of niet?

Sabje, welkom ook. Heeft het bij je zoontje ook zo lang geduurd voor je zwanger was van hem of niet?

LCN, leuk dat je de kleintjes heb zien bewegen, super.

Knillis, spannend. Ik ga voor je duimen, dat je zwanger ben en dat de pregnyl uit je lichaam is.

Ik heb vandaag de echo gehad, was een mooi kloppend hartje te zien en ik ben 24 maart 2014 uitgerekend. Maar waarschijnlijk kom het eerder want dat is meestal met ivf baby's. Ik ben helemaal blij.

Groetjes

Wat een heerlijk nieuws! nogmaals gefeliciteerd! En nu lekker genieten zeker! :-) smile

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Filoria di 6 aug 2013 - 6:11

Susanne84 schreef:
Le Chat Noir schreef:Had hier even niet meer gereageerd, maar alvast veel succes Weegschaal. Ik duim voor je.
De rest ook veel succes!

Hier alles goed, afgelopen vrijdag echo gehad en ze zien bewegen smile .

 Wat superleuk dat je ze hebt zien bewegen!! Lekker aan het genieten, meis?

Weegschaal, heel veel succes morgen!!!
Daar sluit ik me bij aan! LCN: supernieuws zeg! Weegschaal: ik vind het zo spannend voor je. Al heb je zelf de moed een beetje opgegeven, ik duim door.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  sabje di 6 aug 2013 - 8:09

Weegschaal: Heel veel succes morgen. Ik hoop natuurlijk een goede echo!! En dat je eigen gevoel niet klopt.
Wij kunnen inderdaad snel terecht. Vind het erg spannend.

Le chat noir: Wat fijn dat je kleintjes al hebt zien bewegen. Blijft mooi een echo.

Jasmine: Nee helaas. Al zou ik het onder mijn eigen naam neergezet hebben.

Knillis: snap dat je zenuwachtig bent. Wanneer ga je weer testen?

Lindsay: Bij mijn zoontje heeft het 10 maanden geduurd. Voelde toen lang. Maar niet heel lang dus. Jij Gefeliciteerd!

All: Vind het toch erg spannend volgende week. Krijg morgen waarschijnlijk een vragenlijst thuis, zodat ze al een dossier kunnen aanmaken.
Ik lig nu met 2 kruiken op de bank. Hopelijk zet mijn ongesteldheid morgen door. Dan nog een dag flink wat pijn en kan ik daarna weer normaal functioneren.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Flower_L di 6 aug 2013 - 8:12

heel veel succes morgen weegschaal!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Razz di 6 aug 2013 - 8:14

Sabje niet leuk hoor om jou hier nu ook te zien! Sad 
Welk ziekenhuis zit je?

Ik heb vanmorgen ook een mooie echo gezien en een kloppend hartje! Ik hoop dat jullie mij en Lindsya en alle andere uit dit topic snel mogen volgen meiden hug 

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  sabje di 6 aug 2013 - 8:44

Razz: Wat fijn een goede echo! Naar het *.


Laatst aangepast door sabje op wo 7 aug 2013 - 1:24; in totaal 1 keer bewerkt
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Novalee di 6 aug 2013 - 9:20

Lady4 schreef:Weegschaal, waarschijnlijk wel, maar is jouw schildklierfunctie al eens getest sinds je zo regelmatig miskramen krijgt? Een collega van mij kreeg ook veel miskramen, todat iemand met het idee kwam om haar schildklierwaarden te prikken. Ze bleek een traagwerkende schildklier te hebben, waarvoor ze gestart is met thyrax. Daarna heeft ze geen miskramen meer gehad en inmiddels twee gezonde kinderen op de wereld gezet.
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij Weegschaal is gegaan maar toen ik voor het eerst bij de gynaecoloog kwam moest ik ook bloed laten prikken om mijn hormoonwaardes te bepalen i.v.m. PCO maar toen is ook naar de schildklierwaarden gekeken. Volgens mij is dat dus wel standaard.

Weegschaal; heel veel succes morgen! hug
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lady4 di 6 aug 2013 - 11:17

Novalee schreef:
Lady4 schreef:Weegschaal, waarschijnlijk wel, maar is jouw schildklierfunctie al eens getest sinds je zo regelmatig miskramen krijgt? Een collega van mij kreeg ook veel miskramen, todat iemand met het idee kwam om haar schildklierwaarden te prikken. Ze bleek een traagwerkende schildklier te hebben, waarvoor ze gestart is met thyrax. Daarna heeft ze geen miskramen meer gehad en inmiddels twee gezonde kinderen op de wereld gezet.
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij Weegschaal is gegaan maar toen ik voor het eerst bij de gynaecoloog kwam moest ik ook bloed laten prikken om mijn hormoonwaardes te bepalen i.v.m. PCO maar toen is ook naar de schildklierwaarden gekeken. Volgens mij is dat dus wel standaard.

Weegschaal; heel veel succes morgen! hug

Ik ga er ook vanuit dat al weleens gecontroleerd is, maar ik wilde het voor de zekerheid wel even zeggen. Ik zou het heel erg vinden wanneer dat door oorzaak blijkt maar er nooit naar gekeken is en ik niks gezegd zou hebben.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal di 6 aug 2013 - 12:09

Lady4 schreef:
Novalee schreef:
Lady4 schreef:Weegschaal, waarschijnlijk wel, maar is jouw schildklierfunctie al eens getest sinds je zo regelmatig miskramen krijgt? Een collega van mij kreeg ook veel miskramen, todat iemand met het idee kwam om haar schildklierwaarden te prikken. Ze bleek een traagwerkende schildklier te hebben, waarvoor ze gestart is met thyrax. Daarna heeft ze geen miskramen meer gehad en inmiddels twee gezonde kinderen op de wereld gezet.
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij Weegschaal is gegaan maar toen ik voor het eerst bij de gynaecoloog kwam moest ik ook bloed laten prikken om mijn hormoonwaardes te bepalen i.v.m. PCO maar toen is ook naar de schildklierwaarden gekeken. Volgens mij is dat dus wel standaard.

Weegschaal; heel veel succes morgen! hug

Ik ga er ook vanuit dat al weleens gecontroleerd is, maar ik wilde het voor de zekerheid wel even zeggen. Ik zou het heel erg vinden wanneer dat door oorzaak blijkt maar er nooit naar gekeken is en ik niks gezegd zou hebben.

Het is geen standaard onderzoek bij herhaalde miskramen, maar ze hebben er op mijn verzoek al eerder naar gekeken. Wel heb ik iets gelezen over een onderzoek naar thyrax gebruik bij herhaalde miskramen zonder schildklierafwijkingen. Dus ik zou daar later altijd nog naar kunnen informeren.
Bedankt voor je tip Lady, ik hoor graag alles!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal di 6 aug 2013 - 12:11

Bedankt voor het duimen en de lieve woorden! Lig maar wakker terwijl ik hartstikke moe ben.. Speel de riedeltjes over wat te bespreken als het wel maar vooral als het niet goed is steeds opnieuw af, vermoeiend!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal di 6 aug 2013 - 12:19

Wat fijn dat je weer een goede echo had LCN. Ik dacht dat je pas weer met 12 weken mocht komen. Is dat dan de volgende echo?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Amber- di 6 aug 2013 - 17:31

Weegschaal, hele dikke hug

Ik denk aan je!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis di 6 aug 2013 - 18:04

Even ego: vanochtend was de test negatief dus het was toch nog een restje Pregnyl. Nu maar afwachten of ik ongesteld ga worden. Omdat ik mijn eisprong niet gevoeld heb (normaal voel ik die altijd) vraag ik me nog steeds af of ik wel echt een eisprong had. Nou ja, meer dan afwachten kan ik nog steeds niet doen. Maar wat een rollercoaster qua gevoelens is dit zeg, ben er nu even helemaal klaar mee!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Mrs. Jansen di 6 aug 2013 - 19:48

Weegschaal, heel veel succes zometeen. Hopelijk een hele mooie echo voor jullie. hug
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Muppetje di 6 aug 2013 - 20:37

Weegschaal ook ik denk aan je hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Dora di 6 aug 2013 - 20:39

Als het goed is heb je net de echo gehad. Nou ik ben stikzenuwachtige voor je. Hoop zo op een goede echo...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Aardbei di 6 aug 2013 - 21:15

Ik ben ook heel benieuwd weegschaal, ik hoop zo dat de echo goed was!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lejow di 6 aug 2013 - 21:25

Ik ben er ook nerveus van!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum