Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+42
_Lana_
kwebbeltje
Pien
Steep
ingrid82
Knillis
Happydobby
SleepingBeauty
Linnie1985
firda
Razz
Snoes
Stokstaartje
holaagirl
AnnaK
Puggle
Aimee
Lejow
Aardbei
Dora
Mrs. Jansen
Novalee
Flower_L
Filoria
Lindsya
Muppetje
Amber-
Lady4
Jasmine
Le Chat Noir
mzcharlotte
liesje
sabje
Sofie
Twellie
Sanne
Susanne84
Lavendel
ShallY
Annie24
Weegschaal
Blair
46 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  holaagirl ma 19 aug 2013 - 1:55

@Shally: vorige keer toen startten we de MMM, kregen te horen dat mijn vriend praktisch onvruchtbaar was en we IVF moeten gaan doen. Bleek die maand spontaan zwanger geraakt te zijn. Heel bijzonder dus. Jammer genoeg nu niet zoveel geluk;)
Geniet van je vakantie, waar ga je heen? Even lekker totaal relaxen dus.

Knillis: fijne vakantie! Heerlijk Italië. Wij zijn eind juli al geweest, maar kan je vertellen...ben er alweer aan toe! Haha!
En nog de B-day van je dochter! Leuk! Moet je nog veel organiseren?
Neem je testen mee op vakantie? Zou wel een leuke souvenir zijn zeg...
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  ShallY ma 19 aug 2013 - 2:00

Zo een echt wondertje dus!!
Hopelijk heb je dit keer ook snel succes!

Wij gaan naar Mallorca. Heb al tig keer gevlogen maar ben toch weer zenuwachtig. Ik zit ook de hele tijd te bedenken wat ik vergeten ben.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  SleepingBeauty ma 19 aug 2013 - 3:44

Hoi, ik kom hier eigenlijk niet zo vaak. Maar lees wel vaak mee, wij zitten vooral in de afwachtng van de onderzoeken.
Vorige week uitslag gehad; echo alles goed, geen afwijkingen, chromosonen onderoek; geen afwijkingen
bloedonderzoek; testosteron te laag en FSH te hoog, dus ergens worden de testikels wel geprikkeld, maar er komt maar heel weinig testosteron vrij. Dus wordt er misschien mininmaal zaadcellen aangemaakt, die misschien de weg niet helemaal kunnen afleggen of te zwak of doordat het te weinig is.

Nu mogen we naar ander ziekenhuis voor een TESE punctie. Dat willen we gaan proberen!
Ben blij met deze uitslag, geeft ons nog weer mogelijkheden en hoop!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  holaagirl di 20 aug 2013 - 2:14

Shally: veel plezier op Mallorca. Gelukkig kun je daar ook alles kopen, ook de dingen die je vergeet;-)
Sleeping beauty: irritant hé, die tijd van afwachten. Je kan niks...Het scheelt dat ik hier een peuter heb rondlopen die veel tijd/aandacht vraagt waardoor de tijd stukke sneller gaat. Is het ziekenhuis voor de TESE verder weg? Maar goed, dat heb je er toch voor over..Fijn dat er toch wat mogelijkheden zijn!

Zo, net terug uit het ZH.

Ik zou donderdag ongesteld worden maar werd het vandaag al. Toevallig had ik een afspraak staan voor wat instructies. Kreeg direct een echo.
Bij eerdere onderzoeken bleek dat mijn eitjes-voorraad lager dan gemiddeld is. De dokter gaf gelijk aan dat we dit te zien zouden krijgen op de echo.
Maar in tegendeel: linker eierstok lagen er 7 follikels klaar en rechts ook. Ze vond het een mooie score. Nu moet ik donderdag bloedprikken om te kijken of de hormoonwaarde ook goed is, en is dat het geval moet ik direct met menopur 150 beginnen. Heb hele korte instructie gekregen maar het moet wel lukken.
Nu eerst donderdag afwachten.

Het enige is dat op dag 12 van mijn cyclus de verjaardag van mijn zoon gepland staat, die wordt 3 jaar. Ik ben nu dus ook extreem hard aan het duimen dat de punctie niet die dag gebeurd, want ik kan de verjaardag echt niet afzeggen....Voordeel is; de punctie is in de ochtend dus in geval van nood zouden we het 's middags kunnen vieren? Lastig dit...
Tweede is dat ze heel ernstig verhaal begon over koorts bij de man. Dat dat echt niet kan, 3maanden slecht zaad, blablabla...Nu was mijn vriend het weekend niet lekker en was één ochtend wat rillerig. Hij heeft niet getemperatuurd. We weten dus niet of hij koorts had. Ik vind dat niet echt een reden om de hele IVF nu af te blazen. Toch geeft het mij wat onrust..Wat vinden jullie?
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir di 20 aug 2013 - 2:41

@holaargirl: Het zou erg snel zijn als je op CD 12 al de punctie hebt, maar het kan.. Ik zelf heb puncties gehad op dag 13 en twee keer op dag 15. Voor mij persoonlijk had ik 's middags echt niet verjaardag willen of kunnen vieren, vooral niet na een roesje of narcose die ik de laatste keer kreeg. Qua pijn misschien wel (zolang ik rustig op de bank kon blijven zitten)..bij mij kwam dit pas s avonds echt opzetten als de pijnstilling uitgewerkt was. Maar goed, iedereen is anders en elke punctie is ook weer anders!
Zolang je man alleen een ochtend een beetje rillerig was, is er denk ik weinig aan de hand. Vaak voel je je ellendig, maar valt het mee met de koorts...
Succes met je poging!
@Sleepingbeauty: Fijn dat er mogelijkheden zijn, zou super zijn als er via TESE goed bruikbaar zaad gevonden wordt. Ik ken genoeg succesverhalen met TESE en IVF!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal do 22 aug 2013 - 8:06

Hier even een kort berichtje vanuit Oostenrijk. Morgen 8 weken en (nog) geen bloedverlies. Voel me niet meer zwanger dan de andere keren, maar heb nu wel regelmatig een stekend gevoel in m'n liezen, misschien positief? We komen eerder thuis dan gepland ivm voorspeld slecht weer. Ben er nog niet over uit of ik de echo eerder wil. Of ik maak m'n vakantie onvergetelijk, of het is de zoveelste teleurstelling die een schaduw over de laatste vakantiedagen legt...

Hier allemaal druk bezig met (komende) behandelingen lees ik, spannend!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Amber- do 22 aug 2013 - 8:24

Lieve weegschaal, ik blijf voor je duimen!
Goed teken dat je nog geen bloedverlies hebt.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Filoria do 22 aug 2013 - 8:43

Weegschaal, is dit je langste zwangerschap tot nu toe? Ik blijf voor je duimen!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir do 22 aug 2013 - 8:54

Ik duim voor je Weegschaal! Het klinkt hoopvol!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  sabje do 22 aug 2013 - 9:05

Ik blijf ook voor je duimen weegschaal!

Vandaag ben ik ook weer naar het ziekenhuis geweest (afgelopen dinsdag ook) Rechts is het eitje aan het groeien. Vandaag ook de samenlevingstest gehad en die was goed. Het zaad van mijn man  was erg goed. Dus dat is erg fijn!!.
Over ruim een week moet ik bloed laten prikken. En ik moet terug komen als ik ongesteld ben. Dit omdat hij dacht ik links waarschijnlijk endometriose heb, maar nu zag het er weer anders uit. Meer als een gewonde cyste. Dus wil hij kijken hoe mijn eileider eruit ziet als ik ongesteld ben. Dus nog steeds afwachten.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Jasmine do 22 aug 2013 - 10:15

Dat klinkt positief Weegschaal! Zou het dan eindelijk goed gaan? Ik blijf duimen!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Twellie do 22 aug 2013 - 11:49

Jeetje wat spannend Weegschaal. Ik hoop zo ontzettend hard met je mee.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Susanne84 do 22 aug 2013 - 17:54

Spannend Weegschaal!! Ik hoop het zo voor je!!

@all: bij mij is 3e KID poging mislukt. Vanochtend ongesteld geworden. Weer veel te vroeg naar mijn gevoel (8 dagen na inseminatie), maar ziekenhuis gaat pas iets doen bij korter dan 7 dagen. Begin de moed een beetje te verliezen. Ik weet dat ik nog maar 3 kansen gehad heb en dat dat in een normale situatie (3 rondes) helemaal niet zo veel is. Maar in totaal zijn we natuurlijk al wel 4 jaar bezig inmiddels. Bij alle IUI's tot nu toe kreeg ik te horen dat alles er perfect uit zag, dat de timing zo super was enzovoorts.. waarom dan toch niet zwanger? Sad  En belangrijker: waarom zou het dan een volgende keer wel lukken?
Moet mezelf dus maar even weer gaan oppeppen voor een volgende poging..

Succes aan iedereen die op dit moment in de wachtweken zit! hug

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis do 22 aug 2013 - 18:49

Oh weegschaal,  wat spannend!! Ik blijf duimen!

Susanne: weer niet gelukt, balen zeg! Ik kan me je gevoel wel voorstellen, maar probeer te vertrouwen op het ziekenhuis. Je hebt tenslotte echt maar 1 geslaagde poging nodig (dooddoener I know). Sterkte en ook voor jou duim ik hug 

Sabje: fijn dat alles er goed uit ziet!

Hier alles rustig, ben nog aan de gang met ovulatietesten, zit  nu op dag 15 van mijn cyclus.  Ze lijken echter lichter te worden ipv donkerder. Zucht ik vind dat echt zo'n gedoe he, die testen! Heb nu die digitale van Clearblue maar besteld. Zou wel handig zijn als ik hem vind ivm de Pregnyl spuit... nou ja, afwachten maar en rustig verder testen!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Linnie1985 do 22 aug 2013 - 19:36

Ik duim ook nog steeds weegschaal!

Jammer susanne84.

Vanmiddag wordt ik gebeld door de gyn van het maasstad zh. over hoe en wat omdat ze onze gegevens nog niet hadden. Ben dus benieuwd wat hij allemaal te zeggen heeft.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Aardbei do 22 aug 2013 - 19:52

Spannend Weegschaal, mijn duimen blijven draaien meid!

Linnie: ook voor jou spannend!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal vr 23 aug 2013 - 5:31

@ Sabje; Fijn dat de samenlevingstest goed was. Voor nu toch weer even aankijken dan, wat de definitieve diagnose is, spannend! 

@ Susanne; Wat ontzettend balen toch weer meis, snap dat je er doorheen zit. Dikke hug 

@ Knillis; Echt vervelend dat de ovulatietesten niet duidelijk zijn, helemaal omdat je met medicatie zit te kijken.

Bij miskraam nr 3 ging ik bloed verliezen met 8 wkn 2 dgn, dat was de langste keer. Daarvoor was het 2 keer met precies 8 wkn en de keren daarna was al eerder gezien op de echo dat het niet goed was. Ik denk me veel beroerder te moeten voelen bij een zwangerschap. De kwaaltjes nemen niet toe, dat maakt me wel onzeker.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Snoes vr 23 aug 2013 - 9:21

Ik heb mijn hele zwangerschap geen last gehad van kwaaltjes (buiten de rugklachten etc) maar de gebruikelijke klachten zoals misselijkheid, gevoelige borsten etc heb ik nooit gehad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Linnie1985 vr 23 aug 2013 - 9:30

Hopelijk zit het gewoon goed weegschaal!

Vandaag gebeld door de gynaecoloog, as maandag zit ik op dag 12 en moet dan voor een echo komen. Hij wil gezien onze gegevens idd eerst aan inseminatie beginnen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lindsya vr 23 aug 2013 - 11:15

Suzanne, wat balen zeg dat de derde poging mislukt is. Wij hebben 5 iui gehad en dat was bij ons ook geen succes dus ik voel je gevoel waarom lukt het niet, als alles er perfect uitziet. Heel veel succes met de volgende poging.

Knillis, dat klinkt niet goed dat de testen alleen maar lichter worden. Ik hoop dat ze in een van deze dagen donkerder worden, succes.

Weegschaal, ik voelde me soms ook niet zwanger rond de 8 weken. Je hoef niet altijd wat te voelen natuurlijk dus het kan positief zijn. Misschien als je wat verder ben in je zwangerschap ga je misschien misselijk of iets voelen maar dat hoef niet natuurlijk. Ik blijf voor je duimen dat de echo goed is.

Linnie, succes met je behandeling.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Susanne84 vr 23 aug 2013 - 18:38

Hej meiden,

Dankjewel voor de lieve reacties! Fijn!
Ik heb nu toch wat geks.. bloedverlies is gistermiddag weer gestopt en sindsdien niks meer. Aaah.
Dat heb ik nog nooit gehad. Dus nu begin ik toch wat te stressen. Terwijl ik eigenlijk wel 'voel' dat ik niet zwanger ben. Voel me precies zoals anders. Dus denk dat het dan toch later dit weekend echt gaat doorzetten (wat op zich wel positief is, want dat betekent dan in ieder geval dat mn luteale fase langer is). Maar tot die tijd toch..zenuwen!! Wordt een laaang weekend vrees ik.

Weegschaal: ik hoop gewoon dat je een redelijk kwaaltjesvrije zwangerschap hebt! ;-)

Knillis, bij jou ook spannend zeg. Die testen zijn idd irritant he! Ik heb ook de digitale van clearblu (ook op aanraden van zkh trouwens) en dat is wel fijn. Hoef je je niet af te vragen hoe het zit met de streepjes, gewoon duidelijke smiley. (al kijk ik stiekem altijd toch ook even naar de streepjes als ik m weggooi hahaha) 

Linnie, ook aan de IUI dus, wel spannend! Zou eigenlijk wel fijn zijn toch als je daarmee al succes hebt! Ik duim voor je in ieder geval!

Lindsya hoe gaat het met jou? voel je je goed?

Knuffel!!

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Snoes vr 23 aug 2013 - 19:20

Spannend Linnie!
Wel fijn dat je gelijk maandag al mag komen voor een echo.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  SleepingBeauty za 24 aug 2013 - 0:07

@Linnie;succes met je behandeling... Hoop dat je snel succes mag hebben!!

@susanne; en heeft het nog doorgezet???? Wanneer zou je mogen testen??


Weet niet meer wie het vroeg, maar het ziekenhuis waar wij heen moeten zit inderdaad niet in de buurt. Er zijn nog maar 2 ziekenhuizen in Nederland waar ze dat doen. 
Ben heel blij dat er nog wel een optie is en dat alles er verder goed uitziet bij m'n man! 
Nu moet hij eerst maar eens gaan herstellen van z'n ontsteking in z'n been, dat is nog steeds niet over! Hij zit al 1,5 week thuis..
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Happydobby za 24 aug 2013 - 3:22

@weegschaal, bij deze zwangerschap pas met 10 weken kwaaltjes zoals misselijkheid, bij de eerste was dit met 6 weken al. Het hoeft niks te zeggen. 
hug

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis za 24 aug 2013 - 4:08

Susanne: dat is wel gek inderdaad! Is het inmiddels doorgezet?

Linnie: spannend!

Ik had vandaag een positieve ovulatietest Very Happy  Dus gelijk de Pregnyl gezet en nu maar hopen dat dit de laatste keer is geweest!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum