Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+42
_Lana_
kwebbeltje
Pien
Steep
ingrid82
Knillis
Happydobby
SleepingBeauty
Linnie1985
firda
Razz
Snoes
Stokstaartje
holaagirl
AnnaK
Puggle
Aimee
Lejow
Aardbei
Dora
Mrs. Jansen
Novalee
Flower_L
Filoria
Lindsya
Muppetje
Amber-
Lady4
Jasmine
Le Chat Noir
mzcharlotte
liesje
sabje
Sofie
Twellie
Sanne
Susanne84
Lavendel
ShallY
Annie24
Weegschaal
Blair
46 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  holaagirl di 27 aug 2013 - 20:08

ohhh spannend weegschaal!
duim enorm voor je!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal di 27 aug 2013 - 21:18

Het is helaas weer niet goed. Vruchtje was niets verder gegroeid dan 3 weken geleden. Mijn lichaam houdt het dus alweer 3 weken voor niets vast...
Heb nu een dubbele dosering cytotec mee gekregen, hopelijk kunnen we het nu een keer opvangen zodat er onderzoek op gedaan kan worden.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis di 27 aug 2013 - 21:21

Nee Weegschaal dat meen je niet, oh wat erg! Hele dikke knuffel hug
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Steep di 27 aug 2013 - 21:24

Jeetje wat erg! Een dikke dikke knuffel!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  ingrid82 di 27 aug 2013 - 21:32

Anee wat enorm kl*te zeg,veel sterkte weegschaal Cry
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Woonplaats : boxtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Flower_L di 27 aug 2013 - 21:43

Verdorie weegschaal...heel veel sterkte:hug: 

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Puggle di 27 aug 2013 - 22:01

Nee wat erg weegschaal! Heel veel sterkte.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lejow di 27 aug 2013 - 22:18

He verdomme toch weegschaal, waarom nou toch iedere keer!

Sterkte!! X
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Snoes di 27 aug 2013 - 22:58

Ach nee Weegschaal, niet weer Sad Sad 
Heel erg veel sterkte hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  sabje di 27 aug 2013 - 23:13

O nee. Had zo gehoopt op goed nieuws. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal di 27 aug 2013 - 23:19

Ze kunnen er echt niets over zeggen, ze weten het gewoon niet. Prednison gebruiken is nog een optie, meer is er niet voor ons. Je hebt natuurlijk de alternatieve geneeswijzen, of de niet bewezen behandelingen in het buitenland. Maar daar geloven wij eerlijk gezegd niet zo in, zijn we nog niet wanhopig genoeg voor. We komen ook op een punt dat we klaar zijn met de ziekenhuizen. Misschien een paar jaar proberen zonder hulp, omdat ze soms toch zien dat het opeens zonder verklaarbare reden toch goed gaat.


De onderzoek op het vruchtje is om te kijken of er deze keer misschien ook niet sprake was van een chromosoomafwijking. Als dit zo is kunnen we de medicijnencombi van nu nog een keer gebruiken. En anders weten we dat dat geen zin meer heeft.



Ze hebben weinig voorbeelden. Zo veel miskramen zonder nog een kindje te hebben komen weinig voor, vaak zijn vrouwen ook al gestopt. Voor ons is de maat nog niet vol, maar het besef komt steeds meer dat zelf zwanger zijn misschien gewoon niet mogelijk is voor mij..
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lindsya di 27 aug 2013 - 23:24

Linnie1985 schreef:
Lindsya schreef:Linnie, spannend gaat het nu worden voor je. Heel veel succes. Wij hebben er in totaal 5 gehad maar het was helaas geen succes. Ik was er wel goed onder en heel rustig. Telkens hoopte ik dat ik zwanger zou raken alleen na de vijfde keer niet meer. Wij kregen der zes vergoed van het ziekenfonds maar die laatste hebben we niet meer gedaan omdat we er geen vertrouwen in hadden.
Ik hoop voor jou dat anders uit gaat pakken en dat de behandeling bij jou wel aan slaat.
Jammer dat het bij jullie geen succes heeft gehad. Zijn jullie nu met andere behandelingen bezig, of niet?

Succes vandaag Weegschaal!
Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje via IVF. Ons eerste kind is ook via IVF gekomen. De behandelingen zijn nu klaar voor ons. Als alles goed blijft gaan met deze zwangerschap dan is dit het laatste kindje, we houden het bij twee kindjes dus voor ons zijn de behandelingen dan klaar.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Aardbei di 27 aug 2013 - 23:52

Oh weegschaal toch, wat verdrietig om te lezen hug
Heel veel sterkte weer!
En in Belgie/Duitsland hebben ze verder ook geen behandelingen meer die jullie aanspreken?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal wo 28 aug 2013 - 0:02

Duitsland staat niet echt aangeschreven voor miskramen, meer voor fertiliteit. In Gent hebben we al een intake gehad. Ik zou nog wel met dr S willen kijken wat te doen. Maar mijn man wil dit (nog) niet. Die ziet al die ritjes daarheen even niet zitten. Vandaar dat we het misschien een jaartje zonder hulp moeten doen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Annie24 wo 28 aug 2013 - 0:35

Ik wordt altijd zo verdrietig van jouw verhaal, Weegschaal. Laat staan hoe jullie je voelen Cry 

Een hele dikke knuffel hug 
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Filoria wo 28 aug 2013 - 1:09

O nee... wat ontzettend naar Weegschaal. Je had even goede hoop en dan wordt dat weer weggenomen. Het lijkt me zo'n achtbaan waar je in zit. Je zegt dat je vriend niet steeds naar België wil rijden, zou jij dat wel graag willen? Het lijkt me zo'n impact op je relatie hebben ook, om dit mee te maken. Ontzettend veel sterkte gewenst allebei. Ik leef met je mee.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Pien wo 28 aug 2013 - 1:14

Jemig Weegschaal.... hoeveel ellende kan een mens verwerken!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal wo 28 aug 2013 - 1:28

Ik wil zelf een volgende keer eerst graag prednison proberen. Daarnaast hoop ik echt dat ik het vruchtje op kan vangen en er onderzoek op gedaan kan worden. Als het vruchtje geen afwijkingen heeft is dat zo'n belangrijk bewijs dat het aan mijn lichaam ligt! Dan hoef ik het zelf ook niet zonder medicatie te proberen.
De medicatie kan ik nog in Leiden krijgen. Maar als dat ook niet helpt wil ik ooit nog wel naar dr S. Maar dan na de winter, wil niet al die lange ritten in het donker maken. En als m'n man langer wil wachten zal ik me daar bij neer leggen.


Laatst aangepast door Weegschaal op wo 28 aug 2013 - 1:30; in totaal 1 keer bewerkt
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  mzcharlotte wo 28 aug 2013 - 1:28

:nopompom: 

Wat een verschrikking Weegschaal, maar je blijft me verbazen met je enorme euh... spirit (wat is het nederlandse woord??). Ik hoop dat je het op kunt vangen en dat er van daaruit weer wat antwoorden kunnen komen. Ik wil je wederom sterkte wensen hug 
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Aardbei wo 28 aug 2013 - 1:57

Poeh meis, heftig allemaal hoor hug
Ik hoop dat jullie samen tot dezelfde beslissing komen/ achter dezelfde aanpak staan
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis wo 28 aug 2013 - 2:01

Ik sluit me aan bij aardbei, moeilijk zeg. Ik hoop dat jullie op 1 lijn komen. Wat klink je toch sterk!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  kwebbeltje wo 28 aug 2013 - 3:34

Ach weegschaal toch sterkte en eeen hele dikke knuffel.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  liesje wo 28 aug 2013 - 4:26

nee weegschaal wat vervelend dat je lichaam je weer in de war geschopt heeft. ik sluit me verder bij de rest aan
heel veel sterkte
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  AnnaK wo 28 aug 2013 - 6:45

Weegschaal schreef:Ze kunnen er echt niets over zeggen, ze weten het gewoon niet. Prednison gebruiken is nog een optie, meer is er niet voor ons. Je hebt natuurlijk de alternatieve geneeswijzen, of de niet bewezen behandelingen in het buitenland. Maar daar geloven wij eerlijk gezegd niet zo in, zijn we nog niet wanhopig genoeg voor. We komen ook op een punt dat we klaar zijn met de ziekenhuizen. Misschien een paar jaar proberen zonder hulp, omdat ze soms toch zien dat het opeens zonder verklaarbare reden toch goed gaat.


De onderzoek op het vruchtje is om te kijken of er deze keer misschien ook niet sprake was van een chromosoomafwijking. Als dit zo is kunnen we de medicijnencombi van nu nog een keer gebruiken. En anders weten we dat dat geen zin meer heeft.



Ze hebben weinig voorbeelden. Zo veel miskramen zonder nog een kindje te hebben komen weinig voor, vaak zijn vrouwen ook al gestopt. Voor ons is de maat nog niet vol, maar het besef komt steeds meer dat zelf zwanger zijn misschien gewoon niet mogelijk is voor mij..

Weegschaal wat ontzettend ***, ik snap er niets van. Ik heb wel exact hetzelfde als jij. Bij mij blijft het ook zitten, maar het groeit niet door. De eerste miskraam is het vruchtje bijna 10 weken blijven zitten. Maar omdat ik nu bloedtesten heb gedaan, weet ik dat het hcg al veel eerder stopt met stijgen. Ik ga wel prednison proberen. Maar ik geloof er ook niet meer zo in. Het opgeven komt hier, na ruim 3,5 jaar wel steeds dichterbij. Ik ben redelijk op en ben vooral al het vertrouwen in mijn lichaam kwijt. Ook het dokteren valt me zwaar, ik heb heel vaak verschrikkelijke nachtmerries over heel veel bloed, ziekenhuis en artsen. 

Ik hoop heel erg dat het goed komt, soms hoor je ze toch, van die verhalen dat het na 8 miskramen toch opeens wel goed gaat. Ik snap je wanhoop. Ik snap je strijd. Heel veel sterkte.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  _Lana_ wo 28 aug 2013 - 8:51

Ah Weegschaal, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zo erg voor jullie. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen! hug 
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 8 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum