Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+42
_Lana_
kwebbeltje
Pien
Steep
ingrid82
Knillis
Happydobby
SleepingBeauty
Linnie1985
firda
Razz
Snoes
Stokstaartje
holaagirl
AnnaK
Puggle
Aimee
Lejow
Aardbei
Dora
Mrs. Jansen
Novalee
Flower_L
Filoria
Lindsya
Muppetje
Amber-
Lady4
Jasmine
Le Chat Noir
mzcharlotte
liesje
sabje
Sofie
Twellie
Sanne
Susanne84
Lavendel
ShallY
Annie24
Weegschaal
Blair
46 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Razz ma 12 aug 2013 - 20:17

Ah jammer Linnie Sad 

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  firda ma 12 aug 2013 - 21:23

linnie wat stom dat hij de info niet door heeft gespeeld! Ben je blij met dit traject? 

Gisteren voor de ene laatste keer wezen prikken.  Vanmiddag krijg ik daar de uitslag van.

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  sabje ma 12 aug 2013 - 22:21

We zijn net terug van het ziekenhuis. Uit de echo blijkt dat ik endometriose heb in mijn linker eileider. Dar verklaart ook de enorme buikpijn die ik altijd heb als ik ongesteld ben.
Gaan nu wel eerst de 'gewone' onderzoeken doen. Ik zit gelukkig gunstig in mijn cyclus dus kunnen meteen beginnen. Man heeft het potje mee en ik moet dinsdag weer terug voor een echo.
Waarschijnlijk moet ik eraan geopereerd worden. Ik ben 'blij' dat er nu iets is gevonden en ook de buikpijn verklaard. Dit kan verholpen worden door de operatie zei de gyn.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Stokstaartje di 13 aug 2013 - 4:41

@Sabje: balen zeg! Maar wel "fijn" dat er een oorzaak is gevonden en die verholpen kan worden! Mijn moeder heeft dit ook gehad en is daarna nog zwanger geraakt van mij :cheering:

EDIT: @Linnie: ah nee toch en negatief getest en ook nog eens niet de info gestuurd door het ziekenhuis! Ben je tevreden met het afgesproken traject?
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Linnie1985 di 13 aug 2013 - 5:38

We zijn er beiden blij mee.

Ben trouwens nog steeds niet ongesteld. As donderdag maar weer ff naar kruidvat mocht ik nog steeds niet ongesteld zijn...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  ShallY di 13 aug 2013 - 7:16

@Firda: hoe was de uitslag?

@ Sabje: 'fijn' dat je nu in ieder geval weet wat er aan de hand is maar echt klote zeg. Wat voor onderzoeken gaan er verder nog plaats vinden? En wat gaan ze bij zo'n operatie doen?

@ Linnie: wel fijn dat je eerst via een andere weg mag proberen zwanger te raken. Gelukkig zijn er tegenwoordig veel middelen. Daar sta ik zelf toch ook vaak bij stil hoor. Hopelijk mag het snel goed gaan en lukken want je bent nu al zo lang bezig. 
Zal je eerst met clomid moeten starten of spuiten?

Ik ben vandaag op controle geweest bij de internist voor mijn schildklier en eindelijk, na bijna een jaar zoeken naar de juiste dosering, zijn mijn waardes nu dan eindelijk goed:cheering: 

Het kan nu niet anders dan dat het zwanger worden ook eens gaat lukken. Daar ben ik helemaal van overtuigd. (nou ja, meestal dan;) ).

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Linnie1985 di 13 aug 2013 - 7:19

ShallY schreef:@Firda: hoe was de uitslag?

@ Sabje: 'fijn' dat je nu in ieder geval weet wat er aan de hand is maar echt klote zeg. Wat voor onderzoeken gaan er verder nog plaats vinden? En wat gaan ze bij zo'n operatie doen?

@ Linnie: wel fijn dat je eerst via een andere weg mag proberen zwanger te raken. Gelukkig zijn er tegenwoordig veel middelen. Daar sta ik zelf toch ook vaak bij stil hoor. Hopelijk mag het snel goed gaan en lukken want je bent nu al zo lang bezig. 
Zal je eerst met clomid moeten starten of spuiten?

Ik ben vandaag op controle geweest bij de internist voor mijn schildklier en eindelijk, na bijna een jaar zoeken naar de juiste dosering, zijn mijn waardes nu dan eindelijk goed:cheering: 

Het kan nu niet anders dan dat het zwanger worden ook eens gaat lukken. Daar ben ik helemaal van overtuigd. (nou ja, meestal dan;) ).
Clomid is toch om een eisprong op te wekken? Want ik heb wel gewoon iedere maand netjes een eisprong. We moeten eerst nog een afspraak maken en dan krijgen we te horen het hoe en wat. Aangezien de gyn die we in het Maasstad ZH hebben onze gegevens nog niet hadden (stom ziekenhuis van ons) kon hij nu nog niet veel voor ons betekenen.

Hoop dat het bij jou nu ook snel lukt!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  ShallY di 13 aug 2013 - 7:30

Ja dat zorgt voor een eisprong. Dan misschien prikken? Wee je al wanneer je wat hoort van het ziekenhuis?
IK ga dan ook beginnen met prikken en als het niet lukt met prikken alleen wordt het IUI. Maar daar wil ik nog niet aan denken hoor. Met prikken gaat het hopelijk gewoon lukken!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  firda di 13 aug 2013 - 20:03

Mijn uitslag was goed. Ik moet nog 2x komen prikken en dan is het klaar.
Zelf dacht ik nog maar 1 keer.. Mij maakt het niet veel uit, omdat we er toch niet gelijk voor willen gaan..

@Shally fijn dat je waardes goed zijn. Hopelijk ben je nu snel zwanger..

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis di 13 aug 2013 - 21:49

He wat gek, ik dacht dat ik laatst een reactie geplaatst had maar die zie ik nu niet meer terug... Nog maar een keer dan!

Linnie: balen dat je gegevens niet doorgestuurd zijn. Wel fijn dat er nu eindelijk actie ondernomen gaat worden!

Shally: fijn dat je er zo positief in staat, het zou zeker moeten gaan lukken inderdaad! Fijn dat je waardes goed zijn!

Ik ben afgelopen maandag weer naar het ziekenhuis geweest, was op de 4e dag van mijn cyclus voor een uitgangsecho. Alles zag er goed uit, bms mooi dun dus ik mocht weer gaan beginnen met de spuiten. Nu heb ik voor aanstaande maandag weer een echo staan. Ik hoop echt dat mijn lichaam nu weer een beetje mee gaat werken, dan zou ik volgende week ergens mijn eisprong moeten hebben en dat zou mooi uit komen met onze vakantie. Duimen jullie mee?
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Linnie1985 wo 14 aug 2013 - 6:37

Ik duim mee knillis!

Hier nog geen menstruatie te bekennen. Wel iedere dag met vlagen misselijk. Gelukkig was de kruitvat tot 8 uur open, dus heb maar weer testen gehaald!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Razz wo 14 aug 2013 - 7:10

Sabje wat vervelend meid! Ergens natuurlijk wel 'fijn' dat ze iets hebben gevonden maar weer een flinke domper dat er een operatie aan te pas moet komen! Maar heb je dan bij M. veel geluk gehad dan? Of zat het er toen nog niet?

Linnie en Knillis ik duim voor jullie!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis wo 14 aug 2013 - 8:36

Oei Linnie, spannend!  Ga je morgen testen?
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Linnie1985 wo 14 aug 2013 - 8:45

Knillis schreef:Oei Linnie, spannend!  Ga je morgen testen?
Waarschijnlijk wel, maar ben bang dat hij dan net als de andere 2x weer negatief is...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Linnie1985 do 15 aug 2013 - 6:53

Sinds vandaag beetje buikpijn, kwam er net helaas achter dat ik toch ongesteld ben geworden Cry Cry Cry.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Jasmine do 15 aug 2013 - 7:26

Wat ontzettend balen Linnie hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis do 15 aug 2013 - 7:49

Ah balen linnie! hug
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis zo 18 aug 2013 - 23:22

Wat is het rustig hier!

Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echo, zit nu op dag 11 in mijn cyclus. Er was 1 groeiende eicel te zien,  nu zo'n 14 mm dus dat is goed nieuws!  Ik hoef niet meer terug te komen,  ga nu aan de slag met ovulatietesten en als deze niet met een paar dagen positief worden moet ik uiterlijk maandag de Pregnyl zetten. Komt allemaal goed uit voor onze vakantie, eindelijk een ronde die normaal gaat!

Hoe is het met de rest van de dames?
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  holaagirl ma 19 aug 2013 - 0:09

Ben ontzettend benieuwd naar Weegschaal zeg. Hopelijk helpt de vakantie een beetje.

Vervelend Linnie, jullie gaan nu starten met IUI? Direct deze maand al?

Knillis: fijn dat de medicatie nu werkt! Jij spuit alleen de medicatie? Bedoel...de rest doe je zelf?? de bevruchting enz? Succes deze ronde!

Schreef bijna niet mee, want er zat toch geen schot in de zaak.
Maar eindelijk gaat het voor ons ook starten nu.
Morgen naar ZH voor instructies + echo. En dan van de week op de 3e dag van mijn cyclus voor weer een echo en starten met prikken.
Dan gaan we ein-de-lijk ook weer een poging wagen! Yeah! Heb er gewoon zin in:)
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis ma 19 aug 2013 - 0:30

Ik ben ook echt ontzettend benieuwd naar Weegschaal, hoop zo dat alles goed gaat!


Ik hoef inderdaad alleen maar te spuiten en verder mogen we het zelf doen. Dat maakt het allemaal nog net iets minder klinisch, ik vind het wel fijn zo.

Holaagirl ik ben jou verhaal even kwijt, ga je nu IUI doen?
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  holaagirl ma 19 aug 2013 - 0:43

Wat fijn dat jullie het zo half-half kunnen doen, en hopen dat het goed resultaat heeft. Heb je last van de hormonen?

Nee, wij gaan gelijk ivf/icsi doen. Bij de laatste opzwemtest was het nog IVF maar dit kan nog veranderen naar ICSI.
Voor ons maakt het verder niks uit natuurlijk...Ik ben helemaal hyper en vind het rete-spannend!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis ma 19 aug 2013 - 0:57

Oei dat is zeker spannend! Fijn is dat he, dat je nu eindelijk aan de gang kunt, dat eeuwige wachten is ook niets.

Qua spuiten, wat moet je dan spuiten?
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  holaagirl ma 19 aug 2013 - 1:20

Dat weet ik dus nog niet. Ik moet morgen 11.30 naar Voorburg voor de recepten en instructies.
Dan hoor ik het! Ik laat het morgen wel weten..
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis ma 19 aug 2013 - 1:35

Spannend, ik ben benieuwd!

Dit is voor mij de vierde ronden met spuiten. De eerste paar keer had ik eigenlijk geen last van de hormonen, maar nu volgens mij wel. Of ik ben toe aan vakantie, dat kan ook smile  Zal wel een beetje combinatie van factoren zijn maar ik merk wel aan mezelf dat ik wat chagrijniger ben en ik minder kan hebben. Maar ja, het is voor een goed doel en straks tijdens onze vakantie kunnen we heerlijk opladen en hopelijk (positief) testen! We gaan 2 weken naar Italië, heb er zo'n zin in! Ik moet nog 3 dagen werken (verspreidt over 2 weken), dan wordt mijn dochter 2 en vieren we haar verjaardag en een dag later vertrekken we, hiep hoi!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  ShallY ma 19 aug 2013 - 1:49

@knillis: wat fijn dat het er goed uitziet!!

@holaagirl: succes! Heb je de vorige keer ook dit hele traject moeten volgen?

Ik heb eigenlijk nog niks te melden. Wij gaan zo een weekje op vakantie en.dan begin ik volgende week met provera. Ik mpet waarschijlijk wel eerst voor een echo maar dat hoor ik volgende werk wel als ik bel. Nu lekker gaan genieten!! We zijn er echt even aan toe!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum