Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Snoes wo 13 feb 2013 - 5:28

Zeker spannend! Ik duim weer ontzettend hard voor jullie!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Triesje1983 wo 13 feb 2013 - 23:01

@ LCN: ik zit nu op 50 mg Clomid, van de 3e tot de 7e dag. Morgen weer ermee beginnen, want ik ben gisteren ongesteld geworden...
Wat een goed nieuws heb je gehad vorige week zeg! Super. Alleen wel extra balen dan dat het niet blijft zitten.
Hoe is het vrijdag gegaan? Wel weer spannend hoor!

@ Diese: ook enorm spannend voor jou meid!

Hier gisteren ongesteld geworden en morgen dus beginnen met de laatste Clomidkuur.
8 Maart heb ik weer een afspraak bij de fertiliteitsarts, dus ben heel benieuwd wat daaruit gaat komen...

Ik heb een supercarnaval gehad, even een aantal dagen even helemaal niks. Geen zorgen, me niet druk maken om vanalles en nog wat... Heerlijk.
Nu is het gewone leven weer begonnen en dat is dan ook wel weer fijn hihihihihi. Een beetje bij proberen te slapen deze dagen, want zaterdag moet ik weer werken.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal wo 13 feb 2013 - 23:43

Echt weer heel spannend LCN en Diese, ik duim ook echt voor jullie!!

De laatste keer clomid alweer Triesje, ben ook benieuwd wat dan de vervolgstappen zijn!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir do 14 feb 2013 - 21:08

@diese: is de tp doorgegaan? 5 weken stimuleren pfff, maar mooie score uiteindelijk.
@triesje: heel veel succes, hopelijk lukt het nu op de valreep nog!
@weegschaal: hoe gaat t met jou? Proberen jullie deze mnd ook weer zwanger te worden of even rust?
@filoria: hoe gaat t met jou?
@snoes: met jou en de kleine ook alles goed?

Ik zit op wachtdag 7. Heb erg pijnlijke tepels sinds anderhalve dag. Verder als altijd bij zo'n poging wat moe en af en toe misselijk. We wachten nog even vrolijk verder.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Paper Crown do 14 feb 2013 - 21:20

LCN aan die pijnlijke tepels wist ik dat 't gelukt was!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir do 14 feb 2013 - 21:26

Haha nou ik hoop ik ook Wink maar vertrouw nergens op.
Door de hormonen kun je ook echte zw schapsverschijnselen krijgen, heb ik al zo vaak ervaren. Maar goed, ik verbeeld me nu dat ze zo nog niet eerder hebben gevoeld.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Diese do 14 feb 2013 - 21:27

Je bent al op de helft van het wachten LCN! En pijnlijke tepels...heb je dat eerder gehad? Kan een teken zijn?
Wij hebben gisteren de tp gehad van een goed vrouwelijk embryo, 8-cellig. Helaas niets in de vriezer: 2 vrouwelijk maar slechte kwaliteit/ afwijkende cellen en 2 mannelijk.
Nu maar hopen dat 1 voldoende is... We hebben nog 2 pogingen, maar het duurt zolang dat dat niet te doen is in comvi met ons werk. Aangezien wij 6 uur moeten reizen voor elke fm-meting..

Triesje, vandaag weer aan de Clomid, spannend!!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir do 14 feb 2013 - 22:25

Ja eigenlijk al over de helft, omdat het een ruim 5 daags embryo was. Ik had eerder vaak wat pijnlijke borsten aan de zijkant, maar nu zijn het met name de tepels. Pijnlijk, branderig.. Alsof ik er iets kouds op moet leggen. Maarja kan ook weer zomaar iets zijn. Ik heb pregnyl gespoten en breng lutinus in, dus genoeg hormonen.

Jammer dat er nu maar 1 kans is..maar hopelijk gelijk raak!
Wat een reistijd.. Hebben wij ook met DD.. Ik duim voor je!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Susanne84 do 14 feb 2013 - 22:36

Diese en LCN.. spannend!!!
Ik duim mee.

Hoop echt dat t een teken is, LCN!

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Snoes do 14 feb 2013 - 23:43

LCN, ik hoop Ă©cht dat die gevoelige tepels een goed teken mogen zijn voor jullie. Mag eindelijk ook wel eens na bijna 3 jaar he! Hier gaat het nog niet geweldig, onze zoon groeit heel traag, is al geopereerd etc. Probeer nu weer wat meer in het ritme te komen, maar gaat nog niet allemaal lekker.

Diese, hopelijk is Ă©Ă©n poging genoeg voor jullie, wat een reistijd elke keer zeg!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Paper Crown zo 17 feb 2013 - 20:51

LCN, hoe is 't? Heb je kunnen testen?
Duim duim duim!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Luce zo 17 feb 2013 - 21:27

Wow, wat spannend hier! Wat fijn, Diese, een terugplaatsing!

LCN, hoe is het nu?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal ma 18 feb 2013 - 5:33

Wat spannend LCN. Gevoelige borsten heb tegenwoordig zo vaak, maar pijnlijke tepels ook echt alleen als ik zwanger ben! Ik duim!!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Snoes di 19 feb 2013 - 4:15

LCN, ik ben ook heel erg benieuwd naar jou! Mijn duimen draaien echt volop!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Diese di 19 feb 2013 - 4:18

LCN, ook ik duim! Spannend!!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Filoria di 19 feb 2013 - 8:28

LCN, toch spannend he, je laatste poging in NL!

Als ik het goed uitreken zou je ergens deze dagen kunnen testen. Ben zo benieuwd!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Triesje1983 di 19 feb 2013 - 9:45

@ Weegschaal: anders ik wel... Ik "hoop" eigenlijk stiekem wel weer op een hsg-onderzoek... net als toen...

@ LCN: ik hoop het ook, maar ga er niet vanuit. Hoe is het nu met jou? Ik duim me suf voor jou in iedergeval.

@ Diese: jep, vandaag de laatste dag Clomid en dan komt de knuffelperiode er weer aan ;-).

@ Snoes: geopereerd? Heb ik wat gemist?

Hier vandaag dus de laatste Clomid en dan is het weer "klussen" geblazen hihihihi. Heb er zin in ;-)

Heb nog een "mooie" foto voor jullie van mij Very Happy.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat A191edf1-cef2-461f-8810-f7a97482d344_zps72688b2d
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  ShallY di 19 feb 2013 - 10:03

@ Triesje: wow meid, wat zie jij er goed uit! Knap hoor!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis di 19 feb 2013 - 11:38

Hoi allemaal,

Ik ben meer een meelezer dan een schrijver maar wil toch graag een poging wagen als jullie dat goed vinden. Ik zit nu alweer een tijdje in de medische molen en het begint me toch wel dwars te zitten maar ik wil mijn omgeving er ook niet constant mee lastig vallen.

Wat achtergrond info: ik ben 30, getrouwd en heb al 2 kinderen. Toen ik zwanger wilde worden van de eerste bleek al snel dat ik een hele lange cyclus had (3/4 maanden was geen uitzondering). Uiteindelijk werd ik door de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis en bleek dat ik PCOS heb. Gelukkig ben ik toen vrij snel met Clomid 100mg zwanger geworden. Toen de wens voor een tweede kindje kwam, kreeg ik meteen de doorverwijzing naar het ziekenhuis en ben ik wederom met Clomid 100mg zwanger geworden.

Tja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan en we hebben alweer een geruime tijd een wens voor een derde kindje. Helaas is gebleken dat Clomid niets meer voor mij doet, zowel met 100 als 150mg kreeg ik geen eisprong meer. Ik ben nu sinds 1,5 week bezig met injecties (spuit Puregon). Afgelopen vrijdag had ik de 1e echo, toen was er 1 eicel te zien die wat groter was dan de rest. Vandaag weer een echo gehad, de eicel was verdwenen. Omdat mijn baarmoederslijmvlies mooi dik was, verwachtte de gyn dat ik een eisprong gehad had. Gelijk bloed laten prikken en vanmiddag belden ze voor de uitslag, of ik inderdaad een eisprong gehad had. Helaas was ik aan het werk en hebben ze mijn voicemail ingesproken, beetje onduidelijk bericht maar het kwam erop neer dat ik vrijdag weer een nieuwe afspraak voor een echo heb. Ik ga er dus vanuit dat ik toch geen eisprong heb gehad en de injecties tot nu toe dus nog niet voldoende werken. Wordt vrijdag vervolgd!

Ik vind het toch allemaal erg spannend en ik was stiekem al zo blij vanochtend, de gyn was er van overtuigd dat ik een eisprong gehad had, was dus wel een beetje een domper toen ik de voicemail hoorde. Morgen maar even het ziekenhuis bellen om na te vragen hoe of wat.

Wel hebben mijn man en ik besloten dat dit de laatste optie is die we gaan doen. We hebben tenslotte al 2 geweldige kinderen en willen niet de weg van IVF of ICSI gaan bewandelen. Als het niet lukt zal het best even slikken zijn, maar we zien ook zeker in dat we al zoveel geluk hebben gehad me onze 2 kinderen en ik ben ontzettend dankbaar en blij dat ik bij de eerste 2 relatief makkelijk zwanger ben geworden. Dit realiseren wij ons heel erg goed.

Sorry voor het lange verhaal. Ik wil graag proberen om hier actief mee te gaan schrijven, maar met 2 kleine kinderen is dat soms wel eens lastig. Ik ga mijn best doen!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir di 19 feb 2013 - 21:41

Hoi meiden,
Zag dat er naar me gevraagd werd! Ik heb een aantal dagen meer hoop gehad, omdat er deze keer langer dan de vorige keer met pregnyl een 2e lijntje te zien was en ik nog niet ongesteld was (ben). Vanmorgen, wachtdag 12, was het lijntje helaas nauwelijks nog zichtbaar. Het was gister ook lichter dan de dag ervoor. Zal dus toch nog van pregnyl geweest zijn. Had wel kwaaltjes, maar het is ook echt hcg wat je dan in je hebt natuurlijk.
Dus ik ben bang dat het helaas opnieuw niet gelukt is, de 7e terugplaatsing alweer...en we weer een hele nieuwe ICSI poging moeten gaan doen. Hoop ontzettend dat ze iets voor ons kunnen doen in Dusseldorf.

Reageer later even op jullie hoor. Knillis; welkom hier, hoe lang zijn jullie nu bezig voor een 3e?
Heeft iemand Uitstel van executie gezien gister? Ik deels. Die vrouw had 6 miskramen gehad en de zwsvhap die daar op volgde vlgns mij Prednison geslikt. Moest aan Weegschaal denken!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Amber- di 19 feb 2013 - 21:58

Le Chat Noir schreef:Hoi meiden,
Zag dat er naar me gevraagd werd! Ik heb een aantal dagen meer hoop gehad, omdat er deze keer langer dan de vorige keer met pregnyl een 2e lijntje te zien was en ik nog niet ongesteld was (ben). Vanmorgen, wachtdag 12, was het lijntje helaas nauwelijks nog zichtbaar. Het was gister ook lichter dan de dag ervoor. Zal dus toch nog van pregnyl geweest zijn. Had wel kwaaltjes, maar het is ook echt hcg wat je dan in je hebt natuurlijk.
Dus ik ben bang dat het helaas opnieuw niet gelukt is, de 7e terugplaatsing alweer...en we weer een hele nieuwe ICSI poging moeten gaan doen. Hoop ontzettend dat ze iets voor ons kunnen doen in Dusseldorf.

Reageer later even op jullie hoor. Knillis; welkom hier, hoe lang zijn jullie nu bezig voor een 3e?
Heeft iemand Uitstel van executie gezien gister? Ik deels. Die vrouw had 6 miskramen gehad en de zwsvhap die daar op volgde vlgns mij Prednison geslikt. Moest aan Weegschaal denken!

LCN wat balen!! Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat 699888Succes morgen in dusseldorf!

Heb het gisteren inderdaad ook gezien. In Belgie word vaak prednison gegeven tijdens een zwangerschap na veel miskramen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Knillis wo 20 feb 2013 - 1:27

@lcn ik ben met de pil gestopt toen mijn dochtertje 6 maanden was, en ik loop sinds september weer in het ziekenhuis.

Ik ga vandaag proberen een beetje in te lezen en dan echt mee te gaan schrijven!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Snoes wo 20 feb 2013 - 22:48

LCN, wat ontzettend balen weer Sad. Succes vandaag in DD!

Triesje, wow, wat een verschil. Knap hoor! Mijn zoontje is 2 weken geleden geopereerd aan een liesbreuk en een navelbreuk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Diese do 21 feb 2013 - 0:35

Heh verdorie LCN... Gelukkig hebben jullie vandaag al het startgesprek in DD, dan weet je hopelijk meteen waar je aan toe bent? Ik hoop dat jullie met een goed gevoel terug komen vandaag! Succes!!
Wow Triesje, knap hoor!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Snoes do 21 feb 2013 - 22:26

LCN, ik ben heel benieuwd hoe het in DD is gegaan.

Diese, voor jou nog maar een kleine week wachten, spannend!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum