Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers

Pagina 2 van 43 Vorige  1, 2, 3 ... 22 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Filoria ma 22 apr 2013 - 23:18

Leuk, Steep!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Steep ma 22 apr 2013 - 23:19

Filoria schreef:Steep, als je een ticker maakt moet je toch de eerste dag van je laatste menstruatie invullen? De uitgerekende datum die daar uitrolt kun je van uitgaan. Dat doet de verloskundige ook. Bij mij klopt er trouwens geen hout van, want ik ben een hele week langer zwanger dan ik dacht. Terwijl ik netjes op dag 30 getest heb en een positieve ovulatietest op dag 15 had scratch Dus geen idee waar die week verschil vandaan komt!

Nee je kan ook de uitgerekende datum invullen haha. Maar dat verschilt dus..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Wandtegeltje ma 22 apr 2013 - 23:32

Wat fijn dat je 7 mei al een afspraak hebt en ik zou ook gewoon de eerste dag van je menstruatie aanhouden.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik blijkbaar vroeg getest, ik werd meteen een aantal dagen teruggezet. Dan kun je inderdaad beter nog vooruit gezet worden!
Wandtegeltje
Wandtegeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Aardbei di 23 apr 2013 - 0:26

Thanks voor alle succeswensen! Nog even een praktisch vraagje, moet ik nou een volle blaas hebben vanmiddag of niet?

Penelope: Leuke tas hoor! Ik vind het voor allebei kunnen. Fijn dat de test knalpositief was, geeft je toch weer een beetje meer zekerheid, zij gebruiken volgens mij ook een test die niet zo heel gevoelig is. Ik doe ook mee, ik moet geloof ik nog een week of 3.
Filoria: Ik ben ook heel benieuwd waar ze bij mij op uitkomen, ik weet namelijk ook precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad door die testen. Je hebt gewoon een goede groeier in je buik *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 561177
Steep: Leuk dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Steep di 23 apr 2013 - 0:29

Thnx! Nu ben ik nog benieuwder naar de echo haha!

Aardbei volgens mij moet je wel een volle blaas hebben ja.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Annemie di 23 apr 2013 - 0:37

Nee hoor aardbei, dat hoeft niet. Ik heb voor de echo nog geplast, mijn echoscopiste zei ook dat het niet fijn is om met een volle blaas een echo te doen, lijkt me ook niet fijn, aangezien ze op je buik duwen met dat ding. (ben de naam ff kwijt)
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Steep di 23 apr 2013 - 0:39

Hmm ik moet het wel weet ik en ik vind dat ook op internet. Heeft volgens google ermee te maken dat dan je baarmoeder omhoog wordt gedrukt?

Informeer anders ff bij je vk wat zij het liefste hebben. Staat het niet op de hun site?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Suus di 23 apr 2013 - 0:42

Het ligt er toch maar net aan hoe lang je al zwanger bent? Toen ik met net 10 weken een echo had, was het goed dat ik een volle blaas had, maar met 12 weken zit de baby wel boven het schaambot, toch? Dan lijkt het me niet meer nodig. Maar voor de zekerheid kun je altijd even bellen natuurlijk *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Steep di 23 apr 2013 - 0:50

Met 20 weken moest ik het ook nog. Daarna geloof ik niet meer.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Aardbei di 23 apr 2013 - 1:40

Heb het al gevonden in de infobrief die ik had gekregen en het moet wel smile Ook wel handig om dat eerst te lezen Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Filoria di 23 apr 2013 - 1:49

Nog een uurtje Aardbei, ik denk aan je hoor! Hoop dat je net zo'n mooie echo hebt als wij. We konden het kindje een beetje zien bewegen (een soort reflexen, niet echt gestuurde bewegingen of zo) en je kon de navelstreng zien kloppen. Zo bijzonder.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Steep di 23 apr 2013 - 2:28

Nog een half uurtje Aardbei!

Ik vind echo's ook zo bijzonder Filoria.

Iemand al last van zwangetschapsdementie? Ik vergeet echt alles.. Dat ik de waterkoker heb aangezet, waarom ik mijn man bel met een vraag die ik me niet kan herinneren en nog meer van dat soort dingen.
Hij vind het heel grappig, ik wat minder haha
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Wandtegeltje di 23 apr 2013 - 2:40

Ik denk ook aan je, Aardbei!

Ja ik vind echo's ook altijd erg bijzonder. Het idee dat dat minimensje in je buik groeit..

Zwangerschapsdementie? Het is bij mij nooit meer overgegaan haha. Al is het nu wel weer erger. Soms vraag ik 5 minuten later weer hetzelfde en kijkt hij me heel verbaasd aan en vraag ik me vervolgens af waarom haha.

Wandtegeltje
Wandtegeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Steep di 23 apr 2013 - 4:18

Haha wandtegeltje zo is het inderdaad! Ik was net mijn pinpas kwijt. Alles afgezocht, zelfs de Ah gebeld waar ik net was geweest. Stond op het punt om de blokkeerlijn te bellen.. Nog 1 keer mijn tas nagezocht, zit natuurlijk gewoon in een vakje waar ik m vaker in doe.. Aaarrgh!

Aarbei, hoe was het?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Aardbei di 23 apr 2013 - 4:53

Even snel want we gaan even uit eten om het te vieren maar de echo was goed!! Zal vanavond even uitgebreider reageren want was wel een leuk bezoek smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Filoria di 23 apr 2013 - 5:38

:cheering: :cheering: :cheering:
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Steep di 23 apr 2013 - 5:43

Jeeeeej! Ik ben nu wel heel benieuwd naar je verhaal!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Knillis di 23 apr 2013 - 5:55

*ik lees stiekem nog wel mee*

Gefeliciteerd aardbei, fijn hoor!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Aardbei di 23 apr 2013 - 7:23

Het was zoooooo leuk! Vorige week na de intake had ik nog een mailtje gekregen over het feit dat de praktijk een nieuwe website aan het maken was en dat net vandaag de fotograaf aanwezig zou zijn voor de nieuwe foto's, en of ze dus foto's mochten maken als de echoscopist met mij 'bezig' was.
We kwamen daar vandaag aan en gingen bij de echoscopist binnen: geen verloskundige en fotograaf. Oh prima dacht ik, dan toch niet op de foto... Dus wij de echo gehad, hij was echt volop aan het springen! Maar hij lag alleen ondersteboven enzo, dus niet zulke mooie foto's. Toen waren we klaar, doet de echoscopist de deur open staan daar de verloskundige en de fotograaf. Hadden ze eerst even gewacht tot de 'echte' echo voorbij was, opzich wel logisch want misschien zat het wel fout natuurlijk. Dus daarna kregen we nog 20 minuten een echo! Er moesten foto's gemaakt worden van 3 mensen die een echo afnamen. Tijdens die tweede echo was hij niet meer zo aan het bewegen maar ging ie er wel zo mooi voor liggen, echt helemaal leuk! En de combinatietest was ook helemaal super. Op basis van alleen mijn leeftijd zou ik een kans hebben van 1 op 880 en nu op basis van de combinatietest een kans van 1 op 1900. Oja en nog iets... 1 verloskundige is ook in opleiding voor echoscopist en die vroeg: hebben jullie zin om zaterdag nog een echo te krijgen? Ik heb nog foto's nodig voor in mijn portfolio. Dus zaterdag krijgen we nog een echo .
Pfoe beetje lang verhaal geworden, hoop dat het niet al te warrig is! Maar ben helemaal aan aan het stuiteren, vond het zo gaaf om te zien! En die kleine uk die zich alsmaar met zijn voeten aan het afzetten was <3
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Filoria di 23 apr 2013 - 7:59

Wat een leuk verhaal Aardbei! Snap dat je in de wolken bent!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Steep di 23 apr 2013 - 8:02

Wat gaaf! Lucky jullie!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Caresses di 23 apr 2013 - 8:13

Wauw wat leuk Aardbei! Heerlijk zeg dat je jullie kleine hummeltje zo vaak kan zien smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  yes1984 di 23 apr 2013 - 8:48

Ik heb wel steeds meegelezen. Maar meeschrijven lukte me even niet. Dit heeft ook met de vele miskramen hier te maken. Ik word daar zo naar en verdrietig van. Maar het maakt me ook weer bang.
Ik heb gisteren de 5e echo gehad. Het kindje doet het goed. De cyste zit weer op 2,5 cm.
Ik hoop vanaf volgende week in het vervolgtopic mee te schrijven.
Voor de meiden die net in een miskraam traject zitten heel veel sterkte en neem je tijd! Liefs
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Wandtegeltje wo 24 apr 2013 - 1:08

Even snel, want we moeten zo weg!

Aardbei, wat gaaf!! En natuurlijk fijn dat alles goed is!

Yes hug

Wandtegeltje
Wandtegeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Steep wo 24 apr 2013 - 1:12

Succes Wandtegeltje!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 43 Vorige  1, 2, 3 ... 22 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum