Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  maiadebij zo 28 okt 2012 - 19:54

Ik heb te vroeg gejuicht. Nadat ik mijn stukje getypt had stond ik op om naar de wc te gaan en heb flink gespuugd confused Geen pijl op te trekken dus

naam leeftijd uitgerekende datum hoeveelste kindje volgende afspraak VK
pussycat24/2605-05-20132de
Jade21/2609-05-20131e 29 oktober, 2e echo
P!ink30/3922-05-20132e10 oktober: 1e echo
Balloon25/3322-05-20133e29 okt 2e echo + intake
Blondje131332/3026-05-20132e11 oktober: 1e echo
Ellebel27/3228-05-20131e8 oktober, 1e echo
Shisha27/3230-05-20131e7 november, 1e echo
Gerbera27/30begin juni 20131e25 oktober 1e echo
Konijntje25/27begin juni 20132e22-10 intake, echodatum volgt dan
Maia31/3105-06-20133e16-10-2012
Kruumel30/3116-06-20132e1 november intake + echo

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jade zo 28 okt 2012 - 20:36

maiadebij schreef:Ik heb te vroeg gejuicht. Nadat ik mijn stukje getypt had stond ik op om naar de wc te gaan en heb flink gespuugd confused Geen pijl op te trekken dus v


Wat balen zeg! Ik hoop dat het snel beter wordt.

Vandaag is de eerste ochtend sinds lange tijd dat ik nog niet gespuugd heb! Maar ben wel misselijk, dus ik verwacht nog wel wat.

Om 10 uur moet ik weer bij de verloskundige zijn. Maar eens kijken wat die zegt, ik neem namelijk behoorlijk af in gewicht. We hebben ook een echo, ik hoop dat uk het goed doet! Daar maak ik me wel zorgen over.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Shisha zo 28 okt 2012 - 21:06

Goedmorgen!

Ik ben aan het genieten van mijn vakantie en dus even helemaal niks doen. Gister een high tea gehad met wat dames van het forum en dat ging gelukkig goed. Ik was niet misselijk. Ik was wel heel erg moe toen ik thuis kwam dus ik ben rond 21u naar bed gegaan.
Vandaag voel ik me (op dit moment) wat minder. Hoofdpijn, ben nog steeds moe en hangerig en een beetje misselijk. Maar weer een dagje rustig aan doen dan maar. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken 561177

Jade: Veel succes en veel plezier vandaag! Ik hoop dat ze nog iets kunnen betekeken mbt het overgeven.

Maia: Stom he. Het ene moment gaat het prima maar dat kan ook echt ineens omslaan. Vanuit het niets. Ik heb het dus vooral met de vermoeidheid. Die slaat dan ineens toe en als ik dan gewoon doorga (als ik bijv aan het werk ben, dan kan ik moeilijk even een dutje gaan doen) dan krijf ik dus buikpijn, word ik misselijk...

Gerbera: Werkse vandaag! Ik hoop dat je een goede dag hebt.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jade zo 28 okt 2012 - 21:30

Vandaag maar lekker rustig aandoen Shisha!

Ik heb dat soms ook hoor! Dan ben ik helemaal niet misselijk ,krijg van het een op het andere moment een raar gevoel in mn buik en dan komt alles er weer uit!!

Ik heb ook best veel buikpijn op het moment.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gerbera ma 29 okt 2012 - 21:35

he meiden,

even een vraag;
Gisterenavond kreeg ik ineens een mega pijnlijke steek helemaal links onder van m'n buik. Ik heb echt flink moeten zuchten/puffen wegens de pijn. Na 5 minuten zakte het af. Maar tijdens deze pijnlijke steek dacht ik echt dat het mis was.

Hierna geen last meer gehad en ook geen bloedverlies. Maar ben er wel constant mee bezig. Iemand hier ervaring mee?
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow ma 29 okt 2012 - 21:40

Gerbera schreef:he meiden,

even een vraag;
Gisterenavond kreeg ik ineens een mega pijnlijke steek helemaal links onder van m'n buik. Ik heb echt flink moeten zuchten/puffen wegens de pijn. Na 5 minuten zakte het af. Maar tijdens deze pijnlijke steek dacht ik echt dat het mis was.

Hierna geen last meer gehad en ook geen bloedverlies. Maar ben er wel constant mee bezig. Iemand hier ervaring mee?

Kan het groeien van je baarmoeder zijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gerbera ma 29 okt 2012 - 21:48

Lejow schreef:
Gerbera schreef:he meiden,

even een vraag;
Gisterenavond kreeg ik ineens een mega pijnlijke steek helemaal links onder van m'n buik. Ik heb echt flink moeten zuchten/puffen wegens de pijn. Na 5 minuten zakte het af. Maar tijdens deze pijnlijke steek dacht ik echt dat het mis was.

Hierna geen last meer gehad en ook geen bloedverlies. Maar ben er wel constant mee bezig. Iemand hier ervaring mee?

Kan het groeien van je baarmoeder zijn!

ja ik heb natuurlijk gelijk op internet gezocht en dat lees ik ook. Maar deze steek was echt enorm pijnlijk, dat ik gelijk dacht; dit kan niet goed zijn.
Maar gelukkig lees ik overal dat als er geen bloedverlies bij is, dat het erbij kan horen. Maar ik houd het natuurlijk wel even goed in de gaten
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Pompoen ma 29 okt 2012 - 22:04

Gerbera, ik heb ook wel eens dubbel gelegen van steken in mijn buik hoor in het begin, ik heb me er geen zorgen om gemaakt omdat ik continue steken had laughcry. Ik heb ook wel een aantal keer enorme kramp in mijn baarmoeder gehad (na een orgasme heel erg) en menstruatiepijngevoelens.

Mijn kindje zit in ieder geval nog stevig en wel met een kloppend hartje (vorige week) in mijn buik!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jade ma 29 okt 2012 - 22:31

ik moest v/d week niezen en lag toen ook krom van de pijn op de bank! ook vreselijke steken in mijn onderbuik. Gisteren bij de vK was alles goed!



Ik ben nu verschrikkelijk misselijk, zit de hele tijd ophet randje van overgeven. Maar er is een timmerman bij ons thuis aant werk. Ik vind het zo genant om dan over te geven! pffff ik voel me echt een bak ellende.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Shisha ma 29 okt 2012 - 22:42

Ik heb ook regelmatig last van krampen en steken in de buik. Ik heb het vooral als ik echt heel erg moe ben maar nog niet kan gaan slapen.

Jade: Dan zou ik mij ook wel opgelaten voelen maar als je moet overgeven dan moet je overgeven. Kun je ook niks aan doen. Is hij er de hele dag?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jade ma 29 okt 2012 - 22:47

Shisha schreef:Ik heb ook regelmatig last van krampen en steken in de buik. Ik heb het vooral als ik echt heel erg moe ben maar nog niet kan gaan slapen.

Jade: Dan zou ik mij ook wel opgelaten voelen maar als je moet overgeven dan moet je overgeven. Kun je ook niks aan doen. Is hij er de hele dag?

nee, gelukkig niet zeg! alleen de ochtend. maar hij is in de woonkamer/hal bezig, dus kan ook niet echt vluchten! haha.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Shisha ma 29 okt 2012 - 22:49

Dat is wel vervelend! Ik vind het sowieso altijd irritant omdat ik dan het idee heb niet mijn eigen gang te kunnen gaan. Nog even volhouden dus!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gerbera ma 29 okt 2012 - 23:04

oke dat stelt me wel gerust. Vandaag meerdere kleine steekjes gehad, maar dat vind ik niet zorgwekkend. Gisterenavond vond ik toch niet zo prettig Wink
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jade ma 29 okt 2012 - 23:11

Shisha schreef:Dat is wel vervelend! Ik vind het sowieso altijd irritant omdat ik dan het idee heb niet mijn eigen gang te kunnen gaan. Nog even volhouden dus!



klopt, hele huishouden loopt vast! haha. Ik ga niet staan poetsen terwijl hij rommel maakt!

Gerbera: ik heb ook echt veel steekjes (gehad). Ik heb nu zelfs nog elke keer menstruatie achtige krampjes (eventjes elke keer). geen zorgen om maken hoor!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Ellebel di 30 okt 2012 - 0:17

Steekjes bij niezen of hoesten heb ik ook wel een gehad.

Op dit moment heb ik nog steeds nergens last van, al een week niet weer. Het enige wat ik merk is dat mijn borsten wat gevoelig zijn en ik 's avonds eerder moe ben. Maar heel eerlijk, dat heb ik altijd in de winter wel.. Meer dames die nergens last van hebben? Ik weet dat ik me niet te veel zorgen moet maken, maar echt lekker voel ik me er niet bij.. Neutral
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Snoes di 30 okt 2012 - 1:38

Ellebel schreef:Steekjes bij niezen of hoesten heb ik ook wel een gehad.

Op dit moment heb ik nog steeds nergens last van, al een week niet weer. Het enige wat ik merk is dat mijn borsten wat gevoelig zijn en ik 's avonds eerder moe ben. Maar heel eerlijk, dat heb ik altijd in de winter wel.. Meer dames die nergens last van hebben? Ik weet dat ik me niet te veel zorgen moet maken, maar echt lekker voel ik me er niet bij.. Neutral
Ik had ook helemaal nergens last van. Ik was alleen wat sneller moe, maar verder voel(de) ik me echt prima. Echt niets om je dus zorgen over te maken.

Wanneer heb je weer een echo?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Shisha di 30 okt 2012 - 1:39

Ellebel, een vriendin van mij had de eerste weken ook nauwelijks klachten en bij haar was gewoon alles goed. Sommige mensen hebben het 'geluk' om bijna klachtenvrij te zijn. Maar ik kan mij ook wel voorstellen dat je er soms wel ongerust door wordt.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 2:57

Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook nergens last van. Niet teveel zorgen maken hoor!

Wij hebben gisterenavond de tweede echo en een intake gehad. Ons kindje was enorm aan het 'stuiteren' en zwaaien met armpjes en beentjes. We konden zelfs al vingers tellen.

En ben weer een dagje vooruit gezet :cheering:

Verder nog steeds erg moe, misselijk ook zonder Emesafene, dus die gebruik ik lekker nog een paar weken.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Ellebel di 30 okt 2012 - 7:59

Ik heb over een week weer een echo en dan de week daarna de termijn echo. Ben flink aant aftellen dus *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken 561177 Gelukkig herkennen meer meiden het klachtenvrij zijn.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  blondje1313 di 30 okt 2012 - 9:19

Ik ben ook helemaal klachtenvrij sinds het verdwijnen van het tweede vruchtje. Vandaag de termijnecho gehad en een klein druktemakertje gezien, dus weer even helemaal gerustgesteld.
De datum is nu bijgesteld naar 24 mei, heb er weer 4 dagen bij gekregen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gerbera di 30 okt 2012 - 19:14

goedemorgen allemaal,

Eindelijk, ik ben 8 weken zwanger!! haha. Omdat ik met 7w5d 5 dagen ben terug gezet, duurde deze 7e week wel heel erg lang!!! Dus het voelt stiekem toch wel erg leuk dat ik eindelijk 8 weken ben hihi.

Iedereen weer succes deze ochtend met de misselijkheid en een fijne dag!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Printje di 30 okt 2012 - 21:42

** even inbreken**

Ellebel; ik heb bij beiden zwangerschappen, vooral in het begin, 0,0 klachten gehad. Ik geloofde daarom ook niet dat ik zwanger was maar het is toch echt zo. Ik hoorde iedereen over misselijkheid, gevoelige borsten etc etc en ik heb dus beide keren echt helemaal nergens last van gehad.
En nu nog steeds zijn de 'klachten' die ik heb te verwaarlozen (en dat was bij mijn zoontje hetzelfde, daar heb ik nog veel minder klachtjes gehad en heb ik tot 40 weken gewoon rondgerend zonder problemen)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Muurvlindertje di 30 okt 2012 - 22:45

Hoi dames,

Hoe gaat het met iedereen? Nog veel klachten?
Hier veel last van extreme vermoeidheid en migraine.
Ook de misselijkheid is begonnen, maar hoef niet over te geven.
Ik walg alleen van eten.
Over 3 weken heb ik gewoon de echo gehad! Ben echt benieuwd naar het druifje.
Moet me ook echt inhouden om spullen te kopen. Ik zie zoveel leuks hangen overal!
Wie weten het bij jullie allemaal al? Bij mij 2 collega's (1 daarvan is ook net zwanger), m'n vader en meer niet.
Wij gaan het dit weekend tegen onze moeders vertellen waarschijnlijk. En na de termijnecho mag de rest het weten als het tenminste goed zit.
Oh, ik kan de hele dag wel slapen! En heb trek in Red Bull, maar dat mag niet.

Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 23:20

Ik ben vooral steeds heel erg moe. Ellebel ik snap het wel hoor. Had bij vorige zwangersxhap veel meer klachten en daardoor twijfel ik nu meer. Maar... Ik heb om 13 uur de echo. Ben wel beetje zenuwachtig

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Muurvlindertje wo 31 okt 2012 - 0:27

Spannend Poison, laat je even weten hoe het ging?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum