Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Linnie1985 vr 18 jan 2013 - 22:29

Ik duim mee!

Enen iemand al iets van vlinder gehoord. Ik lees altijd wel stiekem mee, maar valt me op dat ze nog niet gereageerd heeft.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Annemie vr 18 jan 2013 - 23:21

Linnie1985, nee vlinder heeft nog niet gereageerd,ik ben ook benieuwd hoe haar echo was.
Weegschaal, veel succes morgen!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  nillis za 19 jan 2013 - 2:25

@ weegschaal, heel veel succes morgen. Ik hoop zo dat er een kloppend hartje is.

@ All, jaaaa ik mag hier ook meeschrijven. Ben zo blij en al zoveel meer zelfvertrouwen als bij de vorige keer. Mag nu of bij de gyn of vk een eerste echo maken bij 7 weken en denk dat we dat bij de vk gaan doen, omdat we de gyn alleen maar hebben gezien bij de curettage. De gyn gaf alleen aan dat zij meer kunnen zien als de vk. Wat zouden jullie doen? Verder geen nieuws. Moet straks werken en heb vanavond geen zin in agressie, dus hopelijk gaat het een dienst goed. maandag ga ik in ieder geval mijn leidinggevende inlichten, daar heb ik toch een bespreking mee. Zal ook mijn ticker even maken. Vind ik altijd wel handig.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal za 19 jan 2013 - 9:27

Bedankt meiden, maar sinds vanmorgen bloedverlies. Dus het is nu wel duidelijk!

Ben ook heel benieuwd naar Vlinder!

@ Nillis; Ik zou voor de gyn gaan omdat die inwendig kijkt, dan is het met een termijn van 7 weken toch beter te zien!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jasmine za 19 jan 2013 - 9:31

Sad Sad Sad Weegschaal

Wat moet jij je nu machteloos voelen..
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Flower_L za 19 jan 2013 - 9:35

hug weegschaal...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal za 19 jan 2013 - 9:36

Jasmine schreef:*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken 1371890812 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken 1371890812 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken 1371890812 Weegschaal

Wat moet jij je nu machteloos voelen..

Weet niet zo goed wat ik moet voelen, ben er wel rustig onder. Ben wat (medische) info aan het doorspitten naar evt oorzaken. Begin toch wel weer wat hoop te krijgen dat het ooit gaat lukken. Zal het meer tijd moeten geven, dat is wel duidelijk!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Puggle za 19 jan 2013 - 10:34

Oh weegschaal toch, ik weet niet goed wat te zeggen! Vind het zo enorm erg voor je hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Amber- za 19 jan 2013 - 10:37

Lieve weegschaal, weet ook echt niet wat ik moet zeggen. Je komt zo sterk over.
Een hele dikke hug voor jou!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal za 19 jan 2013 - 11:27

@ Amber; Jouw onderschrift metcyclus na de bevalling, wil dat zeggen dat jullie er snel weer voor gaan? Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow za 19 jan 2013 - 11:35

hug hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Muppetje za 19 jan 2013 - 11:43

Lieve Weegschaal, woorden schieten tekort, hele dikke knuffel, ik denk aan jullie hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Amber- za 19 jan 2013 - 12:04

Weegschaal schreef:@ Amber; Jouw onderschrift metcyclus na de bevalling, wil dat zeggen dat jullie er snel weer voor gaan? Wink

Haha nee nu nog niet. Vind het fijn om het weer bij te houden, ook om te kijken wat mijn lf nu doet. Maar die is nog slechter als wat hij al was. Na de zomer willen we er weer voor gaan.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal za 19 jan 2013 - 12:07

Amber- schreef:
Weegschaal schreef:@ Amber; Jouw onderschrift metcyclus na de bevalling, wil dat zeggen dat jullie er snel weer voor gaan? Wink

Haha nee nu nog niet. Vind het fijn om het weer bij te houden, ook om te kijken wat mijn lf nu doet. Maar die is nog slechter als wat hij al was. Na de zomer willen we er weer voor gaan.

Maar dan weet je een volgende keer tenminste wat je er aan kan doen, scheelt een hoop tijd en ellende!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Amber- za 19 jan 2013 - 12:08

Weegschaal schreef:
Amber- schreef:
Weegschaal schreef:@ Amber; Jouw onderschrift metcyclus na de bevalling, wil dat zeggen dat jullie er snel weer voor gaan? Wink

Haha nee nu nog niet. Vind het fijn om het weer bij te houden, ook om te kijken wat mijn lf nu doet. Maar die is nog slechter als wat hij al was. Na de zomer willen we er weer voor gaan.

Maar dan weet je een volgende keer tenminste wat je er aan kan doen, scheelt een hoop tijd en ellende!

Ja klopt, heb je helemaal gelijk in.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Stitch za 19 jan 2013 - 22:36

Hallo allemaal, ik mag me hier ook weer melden. Woensdag positieve kv test, en vanochtend een clear blue gedaan. Ben nu waarschijnlijk rond de 5 weken zwanger, en nu maar hopen dat hij blijft plakken! Morgen maar de gynaecoloog bellen en kijken wat die zegt. Vooralsnog nog geen klachtjes, alleen af en toe een heel klein beetje gevoelige borsten, en een soort van spierpijn gevoel bij mijn buik (hoort dat erbij?) Maakt me allemaal nogal onzeker, hopelijk trekt dat snel een beetje weg!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast za 19 jan 2013 - 22:38

Gefeliciteerd Stitch! Ja, dat gevoel hoort erbij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  mzcharlotte za 19 jan 2013 - 22:43

Zo herkenbaar Stitch. De ene keer voelt het of er een baksteen tussen mijn heupen ligt, de andere keer voelt het meer als een ballon. Ik heb wel vlagen van me niet lekker voelen, maar niet echt misselijk ofzo. Het ene moment ben ik ook superpositief en het andere moment ben ik ontzettend onzeker. Het hoort er denk ik allemaal bij. Wanneer maak jij een afspraak? Ik heb mijn intake op 5 februari, ik denk dan 7+6 te zijn.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Stitch za 19 jan 2013 - 23:04

Thnx! smile
Mzcharlotte, ik heb nog geen afspraak. Ga morgen maar eens bellen. Had nog wel een afspraak staan bij de gyn op 28maart, maar zolang ga ik niet wachten Razz
Ik heb idd ongeveer dezelfde kwaaltjes als jij. Af en toe ook niet zo lekker, maar er heerst hier ook buikgriep, dus zou ook nog daarvan kunnen zijn. Voel af en toe wel wat dingetjes, maar zo vaag dat ik vaak denk dat ik het me maar inbeeld laughcry
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  ingrid82 zo 20 jan 2013 - 1:18

Weegschaal sterkte en succes vandaag!

Stitch gefeliciteerd!!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Woonplaats : boxtel

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow zo 20 jan 2013 - 1:35

Weegschaal, heb je nu nog wel de echo vandaag?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal zo 20 jan 2013 - 2:19

Lejow schreef:Weegschaal, heb je nu nog wel de echo vandaag?

Ik heb niks meer gehoord van mijn gyn nadat ik op haar voorstel had gezegd vandaag wel te kunnen komen. Net weer gemaild, maar nog geen reactie terug. Moet zeggen dat de noodzaak van de echo er voor mij wel vanaf is nu ik bloedverlies heb. Bel morgen wel even naar het ziekenhuis om te vragen of ik vrijdag langs kan komen, dan kan een evt curettage wel snel ingepland worden.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  nillis zo 20 jan 2013 - 3:28

@ weegschaal, *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken 699888 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken 699888meer weet ik niet te zeggen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow zo 20 jan 2013 - 4:12

Sad Dat vind ik ook niet echt netjes van de gyn...
Sterkte!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  vlinder-2011 zo 20 jan 2013 - 6:31

Even heel snel een reactie van mij maar hier foute boel, had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, ben donderdagavond nog met spoed geopereerd. Nu nog erg veel pijn maar dacht laat het even snel weten..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum