Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers

Pagina 43 van 43 Vorige  1 ... 23 ... 41, 42, 43

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Zora di 27 aug 2013 - 22:47

Sjeeees Weegschaal. Ik kan me er echt geen voorstelling van maken hoe jullie dat keer op keer aankunnen Sad Ik weet nu hoe 1 miskraam voelt, maar ik kan me niet indenken hoe zwaar dit voor jullie moet zijn. Kunnen ze er niks over zeggen tot je het een keer kunt opvangen? Heel veel sterkte.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Snoes di 27 aug 2013 - 23:17

hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal di 27 aug 2013 - 23:18

Ze kunnen er echt niets over zeggen, ze weten het gewoon niet. Prednison gebruiken is nog een optie, meer is er niet voor ons. Je hebt natuurlijk de alternatieve geneeswijzen, of de niet bewezen behandelingen in het buitenland. Maar daar geloven wij eerlijk gezegd niet zo in, zijn we nog niet wanhopig genoeg voor. We komen ook op een punt dat we klaar zijn met de ziekenhuizen. Misschien een paar jaar proberen zonder hulp, omdat ze soms toch zien dat het opeens zonder verklaarbare reden toch goed gaat.

De onderzoek op het vruchtje is om te kijken of er deze keer misschien ook niet sprake was van een chromosoomafwijking. Als dit zo is kunnen we de medicijnencombi van nu nog een keer gebruiken. En anders weten we dat dat geen zin meer heeft.

Ze hebben weinig voorbeelden. Zo veel miskramen zonder nog een kindje te hebben komen weinig voor, vaak zijn vrouwen ook al gestopt. Voor ons is de maat nog niet vol, maar het besef komt steeds meer dat zelf zwanger zijn misschien gewoon niet mogelijk is voor mij..
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lindsya di 27 aug 2013 - 23:19

Nee weegschaal, wat vreselijk. Heel veel sterkte en een hele dikke hug
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  PapillonRose di 27 aug 2013 - 23:25

Ach nee, Weegschaal, wat erg dat het weer niet goed is! Ik kan me niet indenken hoe dat moet zijn, elke keer opnieuw zo'n klap. Ik wil je veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven hug  Ik hoop dat het jullie in de toekomst eindelijk een keer gegund is. Als ik het iemand hier gun, ben jij het wel!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  mosio di 27 aug 2013 - 23:42

Nee weegschaal, wat erg. Ik leef met jullie mee hug

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Eppie wo 28 aug 2013 - 0:34

Weegschaal schreef:@ Eppie; Ook hier geen succesverhaal, ik was alle 6 keren minder ver dan gedacht wat dus miskramen bleken te zijn. Maar waarom denkt ze aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, er was toch iets te zien in je baarmoeder? Ik ga toch voor je duimen, heel veel sterkte de komende spannende week hug 
hier dachten ze aan omdat het qua telling niet klopt. Ik zou dan licht positief hebben getest kort na de bevruchting.
Mijn eisprong kon ik deze maand niet vinden met ovu testen. Dus die is waarschijnlijk later.
Beetje vreemd allemaal. Ik hoop ook dat het goed zit.

Ik vind het zo knap dat jij, ondanks wat jou overkomt elke keer, toch zo meeleeft met anderen.
Dat moet niet makkelijk voor je zijn.
Nogmaals heel veel sterkte!
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  meisje wo 28 aug 2013 - 2:14

Weegschaal, wat ontzettend heftig weer.
Wat klink je sterk.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies...
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Razz wo 28 aug 2013 - 8:14

Ik heb express even gewacht maar ik wilde toch graag even mijn echo showen. Vanmorgen had ik een echo en de gyn riep gelijk het al een groot kindje was en ik verder zou zijn dan ik zou denken. Uiteindelijk zat ik er maar 3 dagen langs. Ik dacht gelijk een week of 2 ofzo haha Laughing Het kindje spartelde al goed en S. die ik mee had genomen riep gelijk 'kijk nou dat is mijn baby' toen hij een blik op de monitor worp. <3 Hij was echt helemaal onder de indruk en heeft het heel de middag over de baby gehad.

>

Het onderste deel is het hoofdje.


Laatst aangepast door Razz op zo 1 sep 2013 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Shy wo 28 aug 2013 - 8:20

Mooi Razz!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lousanne wo 28 aug 2013 - 8:39

Weegschaal, wat verschrikkelijk zeg. Elke keer weer zo'n klap. Heel veel sterkte, en heel veel geluk voor de toekomst.




Ik heb al een tijdje niet meer hier meegeschreven. Ik ben nu zo'n 9 weken zwanger als ik reken vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie. Het voelt nog steeds onwerkelijk, voel me ook nog steeds goed. Sinds kort wel af en toe wat vlagen van misselijkheid, maar niet veel. Het maakt me ook onzeker, ben ik wel echt zwanger??

Ik moet volgende week donderdag voor het eerst naar de verloskundige, dus als ik 10 weken ben. De verloskundige maakt geen echo's zelf, dat moet bij een speciale echopraktijk. Ik hoop dat dat vrij snel daarna kan, ik denk dat het dan ook wat minder onwerkelijk wordt. Soms denk ik weleens, straks zien ze niets op de echo, straks ben ik helemaal niet zwanger..

Ik heb nog een vraag voor jullie. Ik ga in oktober op vakantie naar de tropen, 4 weken lang. Deze reis stond al lang gepland. We hebben het malariagebied in ieder geval wel geschrapt. Zouden jullie zo ver op reis gaan als je zeg maar 12 weken zwanger bent?
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lousanne wo 28 aug 2013 - 8:41

wauwww supermooi Razz! Jeetje, wat een kindje is het dan al bij 10 weken he?
Ik ben volgende week 10 weken, kan me echt niet voorstellen dat ik bij een echo ook al zoiets te zien krijg!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Zora wo 28 aug 2013 - 18:19

Ik vind het echt superknap dat jullie nog niet wanhopig zijn Weegschaal. Of nouja, het is natuurlijk gewoon een gevoel wat jullie hebben, dus misschien is het niet 'knap' maar iig wel heel bewonderenswaardig. Ik kan me goed voorstellen dat het nu een optie is het even op zijn beloop te laten. Inderdaad hoor je wel vaker verhalen dat dan ineens wel goed gaat... nogmaals sterkte.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Razz wo 28 aug 2013 - 20:12

Shy thanks!

Lousanne het is idd al een heel kindje! Hij/zij lag ook al helemaal te stuiteren. Echt heel mooi om te zien I love you 

En je hoeft niet eens zo veel kwaaltjes te hebben hoor. Sommige vrouwen voelen helemaal niks. Maar ik snap best dat je er onzeker door wordt. Had ik in het begin ook. Met 8 weken begon hier pas de moeheid en de misselijkheid. Gelukkig is die nu een heel eind weggetrokken. Heb je al wel een echo gehad? Of is die met 11-12 weken pas de eerste?

Als je je verder goed voelt zou ik gewoon op reis gaan. Pak wel op tijd je rust en let goed op wat je wel en niet mag eten. Waar ga je naar toe?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Razz wo 28 aug 2013 - 20:13

Weegschaal hoe gaat het nu met je?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lindsya wo 28 aug 2013 - 21:13

Weegschaal, hoe gaat het met je?

Razz, prachtig die echo's. Hoe bewegelijk ze al kunnen zijn echt heel mooi om te zien. Leuk dat de grote broer het ook al leuk vond.

Lousanne, ik zou je vakantie gewoon door laten gaan als je je goed voelt. Hopelijk krijg je ook snel een echo na de intake van de verloskundige.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Happydobby wo 28 aug 2013 - 22:53

lousanne, bij deze zwangerschap had ik ook nauwelijks klachten in het begin. bij mijn zoon wel dus ik was ook wat onzeker bij deze zwangerschap.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Shy do 29 aug 2013 - 5:36

Gister waren we bij mijn opa en oma, zoontje had shirt aan met de tekst jippie ik word grote broer. Na een tijdje zag mijn oma het, ze zei het hardop lachte toen en ging weer verder in de keuken. Ik pakte haar even bij haar arm en zei ja oma er komt een volgende, toen viel het kwartje! Haha ze waren heel blij smile 

Vandaag bij de verloskundige geweest, zag er allemaal goed uit.
*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Zmkj
Links boven een beentje en voetje haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Eppie vr 30 aug 2013 - 20:06

Mooie echo's razz en Shy!

Het is alweer bijna maandag. Ik krijg steeds meer vertrouwen dat het wel goed zit. De klachten blijven, borsten groeien door en ik voel steeds steekjes in mijn onderbuik. Kortom ik voel me zwanger al zegt dit natuurlijk niks.. Het korter zwanger zijn kan goed kloppen. De eerste test was heel licht. Twee dagen later een clearblue test: 1 tot 2 weken.
1,5 week later pas knalpositief. We gaan maar van het beste uit. Anders was ik deze week niet doorgekomen.
Mocht de verloskundige weer iets afwijkend zien, dan wordt ik doorgestuurd naar de gynaecoloog. Nog even onzeker maar hopelijk snel duidelijkheid!
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  dolfijntje24 zo 1 sep 2013 - 1:53

Weegschaal, wat erg voor jullie! Veel sterkte de komende tijd.

Leuk om die verschillende echo's te zien. Ik heb er laatst weer eentje gehad bij 12 weken en 5 dagen. Alles zat er al op en er aan (handjes, voetjes, teentjes, vingertjes, de blaas kon ze al zien, de maag, de twee hersenhelften. Ongelofelijk dat ze al zoveel kunnen zien ondanks dathet nog zo klein was (6,6 cm).
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  BurgemeesterJulia zo 1 sep 2013 - 3:27

Dolfijntje, dit forum is nu tijdelijk nog online, we gaan over naar www.zegmaaryes.nl. Dit forum wordt namelijk komende week verwijderd.

Op het nieuwe forum is al een topic voor zwangerschap tot 12 weken, namelijk: http://nieuw.zegmaaryes.nl/viewtopic.php?f=9&t=106

BurgemeesterJulia
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 01-09-13

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 43 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 43 van 43 Vorige  1 ... 23 ... 41, 42, 43

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum