Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

+7
Zwerver
Lieke128
TGR
May
Lynn_
Zonnetje
InvisibleGirl23
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  InvisibleGirl23 do 24 feb 2011 - 8:04

Zelf herken ik 't niet zo, maar ik zie het wel bij anderen/vriendinnen...Als ze bijvoorbeeld zelfverzekerder zijn geworden, of een 'nieuwe periode' in hun leven dat ze dan een heel ander kapsel zich aanmete of ineens hele ander soort kleding gaan dragen. Mijn vriendinnen draagden eerst altijd vanalles, en nu dragen ze alleen maar rokjes en vooral zwarte kleding, jurkjes e.d. Geen broeken meer bijvoorbeeld. En het haar van heel lang naar super kort, een hele andere kleur, iets extreems in ieder geval. Ben benieuwd of jullie jullier daarin herkennen of niet en of jullie dat ook eens hebben gedaan of van plan zijn dat te doen?

InvisibleGirl23
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 9
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 8:09

Ik wil weer gaan afvallen en dan wil ik me inderdaad ook wat vrouwelijker gaan kleden. Niet die eeuwige spijkerbroek. Nu staat dat gewoon (nog) niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Zonnetje do 24 feb 2011 - 8:09

Ik herken het niet bij mezelf en eigenlijk ook niet zo bij anderen. Sommige mensen veranderen wel eens hun kapsel of kledingstijl, maar niet alles tegelijk. Ik merk wel dat ik er voor mijn werk regelmatig wat netter uit moet zien, dus heb het afgelopen jaar wat meer jasjes, nettere vestjes en blousjes gekocht.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 8:11

Dat heb ik nog nooit echt gehad, maar ik kan me wel voorstellen dat iemand het doet.
Een fris, nieuw uiterlijk voor een frisse, nieuwe (door)start!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Lynn_ do 24 feb 2011 - 8:14

Maple schreef:Ik wil weer gaan afvallen en dan wil ik me inderdaad ook wat vrouwelijker gaan kleden. Niet die eeuwige spijkerbroek. Nu staat dat gewoon (nog) niet Wink

Jij bent toch al heel veel afgevallen?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  May do 24 feb 2011 - 8:14

Ik merk dat mijn kledingssmaak wel aan het veranderen is. En of dat komt omdat ik richting een nieuwe levensfase ga of gewoon omdat ik ouder wordt of omdat ik beter in mijn vel ga zitten, geen idee. Misschien is het wel een combinatie van al die dingen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 8:18

Lynn_ schreef:
Maple schreef:Ik wil weer gaan afvallen en dan wil ik me inderdaad ook wat vrouwelijker gaan kleden. Niet die eeuwige spijkerbroek. Nu staat dat gewoon (nog) niet Wink

Jij bent toch al heel veel afgevallen?
Niet helemaal blijvend geweest. Er zit helaas weer redelijk wat aan (20 eraf, 8 er weer aan).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Lynn_ do 24 feb 2011 - 8:21

Dat is dus nog steeds 12 er af :-). Veel succes weer!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 8:38

Niet zo bewust mee bezig, maar als ik terugkijk dan merk ik wel dat mijn kledingkeuze steeds mee is veranderd met de fase waar ik doorheen ging. Ik heb een hele kleurrijke periode gehad, een zwarte/nette periode waarin ik ook altijd hakken droeg en een periode alleen maar jurkjes, nu wordt het allemaal weer wat makkelijker en nonchalanter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  TGR do 24 feb 2011 - 8:50

Dat ga ik ook doen. Mezelf een nieuwe look aanmeten. Voel mezelf dan altijd zo prettig. Zoals mijn haar nu zit voel ik me eigenlijk niet. Ik vind mezelf er nu saai en doorsnee en onopvallend eruit zien. Ik wil een sexy, vrouwelijk kapsel dat hoofden doet omdraaien. En ik ga weer eens schoenen met hakken kopen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Lieke128 do 24 feb 2011 - 9:02

Ik herken dat zeker!

Ik ben ernstig ziek geweest en in die tijd wilde ik zo min mogelijk opvallen. Ik droeg die tijd veel zwarte en grijze kleding, wijde kleding. Op gegeven moment ging het stukken beter met me en ging ik allemaal vrolijke kleurtjes kopen, ik kon geen zwart meer zien! En ik moet eerlijk zeggen dat ik tot op de dag van vandaag alle zwarte kleding voorbij loop, die herinnert me namelijk aan die rotperiode. Soms sta ik voor de spiegel en dan denk ik, een zwart vestje zou hier leuk bij zijn! Haha dan ga ik daarvoor een zwart vestje halen :-).

Die periode viel gelijk met een stage en ik had het gevoel dat ik, met het afsluiten van die stage, een nieuwe start zou kunnen maken. Ik ben daarom meteen de dag na mijn laatste stagedag naar de kapper gegaan om een nieuwe coupe te laten knippen. Dit was echt een drama! Het was helemaal mislukt, het was afschuwelijk en ik voelde me nog rotter dan ik me al voelde! Wat een kapsel al niet met je kan doen! Zeker als je in een kwetsbare fase zit...

Dat is nu twee jaar geleden en sindsdien heb ik denk ik twee keer de puntjes laten knippen...ik durfde niet meer! Maar...een paar weken geleden hoorde ik dat ik mijn diploma had en het eerste wat ik toen dacht (nouja, bijna eerste) was: ik ga naar de kapper! Vond het wel eng, maar ik heb een compleet nieuw kapsel (van lange blonde lokken naar een korte bob) en ben er ontzettend blij mee, haha!

Ik merk ook in wat voor stemming ik ben....als ik me bijvoorbeeld goed voel vind ik het heerlijk om hakken aan te trekken...maar als ik me rot voel moet ik daar echt niet aan denken!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:13

Toen mijn relatie uit ging een paar jaar geleden alweer, vond ik het wel heerlijk een paar kilo's af te vallen, en naar de kapper te gaan. Erg drastisch was het niet qua kleur, of lengte die eraf ging, maar voelde me wel heerlijk erna!

TGR je gaat toch niet je haar afknippen he, veel? Nouja moet je zelf weten natuurlijk nerd Maar vind dit langere haar je zo mooi staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:15

Ik wil heel graag rokjes en jurkjes dragen, maar daar ben ik nu nog niet aan toe. Als ik beter (goed) in mijn vel zou zitten denk ik dat ik dat wel veel zal doen. Nu heb ik vaak een spijkerbroek aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:16

Jen_ schreef:

TGR je gaat toch niet je haar afknippen he, veel? Nouja moet je zelf weten natuurlijk nerd Maar vind dit langere haar je zo mooi staan.

Inderdaad!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 11:48

Kleding en haarstijl doen me bijzonder weinig. Wanneer ik weer op gewicht ben en alles pas wat in mijn kast ligt, dan ben ik zelf ook een heel ander persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Zwerver do 24 feb 2011 - 11:50

Toen mijn lange haar er allemaal af ging voelde ik mij op dat moment wel even een heel ander persoon hoor! Hahaha.
Ik vind het heerlijk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 12:08

wc-eend schreef:Toen mijn lange haar er allemaal af ging voelde ik mij op dat moment wel even een heel ander persoon hoor! Hahaha.
Ik vind het heerlijk!

+1
En ook verschillende stijlen kleding.... ik kan me wel echt anders voelen in bepaalde kleding..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Yzma do 24 feb 2011 - 12:19

Mijn haar heeft het altijd te verduren als er een nieuwe 'fase' in mjn leven begint. Zo heb ik mijn haar van witblond naar heel donker bruin geverfd (haha veel mensen herkenden me niet meer) nadat mijn relatie verbroken werd. De kapster, mijn nicht, wist toen nog niet dat mijn relatie was verbroken, maar ze vroeg het direct aan me...
Ik bedenk me nu dat ik dit donkere haar alweer 2,5 jaar heb. Een beetje verontrustend voor de fases in mijn leven Wink
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 20:34

ABE schreef:Kleding en haarstijl doen me bijzonder weinig. Wanneer ik weer op gewicht ben en alles pas wat in mijn kast ligt, dan ben ik zelf ook een heel ander persoon.

Terwijl een ander kapsel + kleur bij jou echt wonderen zouden verrichten. Geheel los van je gewicht. Ja ik blijf het zeggen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  TGR do 24 feb 2011 - 20:56

Youandi schreef:
Jen_ schreef:

TGR je gaat toch niet je haar afknippen he, veel? Nouja moet je zelf weten natuurlijk nerd Maar vind dit langere haar je zo mooi staan.

Inderdaad!!!

Nee, ik ben niet voor niets al zolang aan het sparen. Maar ik moet er toch wel erg veel aan doen wil het leuk zitten.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 20:58

Ik heb wel periodes gehad dat ik mijn haar drastisch (jongensachtig) kort liet knippen, of juist weer liet aangroeien.Nu zit in in een aangroei periode. Maar het jammere is dat ik niet goed weet hoe met lang haar om te gaan. Verder dan een paardenstaart kom ik niet haha. Dus ik zit er nu weer over te denken om mijn haar weer lekker kort te knippen. (mijn vriend is daar zo bang voor, hij vindt het prima zo).

Edit: HEt veranderen van kapsel hing inderdaad samen met veranderingen in mijn leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 21:03

Jen_ schreef:
ABE schreef:Kleding en haarstijl doen me bijzonder weinig. Wanneer ik weer op gewicht ben en alles pas wat in mijn kast ligt, dan ben ik zelf ook een heel ander persoon.

Terwijl een ander kapsel + kleur bij jou echt wonderen zouden verrichten. Geheel los van je gewicht. Ja ik blijf het zeggen Very Happy
Volgens mij heeft ABE haar haren niet meer zo zwart tegenwoordig, maar ik kan het mis hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 21:06

_Donnaa schreef:
Jen_ schreef:
ABE schreef:Kleding en haarstijl doen me bijzonder weinig. Wanneer ik weer op gewicht ben en alles pas wat in mijn kast ligt, dan ben ik zelf ook een heel ander persoon.

Terwijl een ander kapsel + kleur bij jou echt wonderen zouden verrichten. Geheel los van je gewicht. Ja ik blijf het zeggen Very Happy
Volgens mij heeft ABE haar haren niet meer zo zwart tegenwoordig, maar ik kan het mis hebben.

Nee maar wel een andere harde kleur, knalrood, en volgensmij heeft die eigenwijzerd het daarna weer zwart gekleurd Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 21:18

Ohhh, dat heb ik dan weer niet meegekregen.. Dacht dat ze er een bruine tint in had.. scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Jeanette vr 25 feb 2011 - 0:04

Ik heb zoiets nog nooit gedaan voor een 'nieuwe fase', maar gewoon omdat ik er zin in had (bijv. nieuw kapsel laten aanmeten)
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'. Empty Re: Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum