Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  vlinder-19 za 11 feb 2012 - 21:59

Ik heb een aantal pagina's terug gekeken maar kon geen topic vinden.

Het lijkt mij leuk nu er een aantal nieuwe zwangeren zijn ( waaronder ikzelf :-) ) om een nieuw topic te starten waar we
al onze vragen, onzekerheden etc etc met elkaar kunnen delen!

Liefs vlinder-19
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  tweeling za 11 feb 2012 - 22:14

Leuk! Ik had er ook al 1 geopend een tijdje terug maar daar werd niet echt in meegeschreven Sad
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  vlinder-19 za 11 feb 2012 - 22:15

Laten we dat dan nu wel doen! haha
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow za 11 feb 2012 - 22:19

Is de zomer 2012 topic niet een verkapte topic tot 12 weken?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  vlinder-19 za 11 feb 2012 - 22:22

Geen idee..dacht dat dat een topic was voor dames die dan uitgerekend zijn... ik val in de herfst :P
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Ugly Betty za 11 feb 2012 - 22:28

Haha ik had ook al een topic geopend "Herfst 2012 mama's" maar daar werd niet op gereageerd. Dus leuk dat hier wel gereageerd wordt smile
Bij zomer 2012 zijn de meeste meiden al langer zwanger.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow za 11 feb 2012 - 22:43

Oh ja.. das natuurlijk alweer wat verder zo onderhand

*tijd vliegt*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  vlinder-19 za 11 feb 2012 - 22:44

Haha dat topic heb ik helemaal niet gezien, sorry!! Zullen we in dit topic een frisse start maken met iedereen die dat wil? Of verkassen naar een anders al langer bestaand topic?
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  tweeling za 11 feb 2012 - 22:45

Ja, gezellig!

Hoe voelen jullie je? Last van kwaaltjes? Ik ben 's avonds al vroeg moe, verder erg pijnlijke borsten. Nog niet misselijk gelukkig, misschien komt dat nog?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Ugly Betty za 11 feb 2012 - 22:49

Hee tweeling wij lopen precies gelijk smile
Ik voel me net zoals jij, wat sneller moe en zere borsten (vooral als ik in bed lig!) maar nog niet misselijk. Ik ben benieuwd of dat nog komt, van mij hoeft het niet haha.

Hebben jullie het al aan mensen verteld? En wanneer moeten jullie voor het eerst naar de verloskundige en voor de echo?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  tweeling za 11 feb 2012 - 22:52

Haha wat toevallig zeg, zie het nu ook inderdaad! Ik heb 27 februari mijn eerste afspraak bij de VK, intake. Dan krijgen we ook te horen wanneer de eerste echo is I love you , ben zo benieuwd!

Ik heb ook last van mn borsten als ik in bed lig, vooral als ik omdraai, auw! Heb in het begin wel veel buikpijn gehad, jij ook?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  vlinder-19 za 11 feb 2012 - 22:56

Zullen we ook een lijstje maken met onze gegevens?

Ik ben vooral erg moe...en wat last van de hormonen haha dus erg snel aangebrand. En veel honger. Verder nergens last van, ja af en toe van mn buik en al last van mn banden, maar bij mijn operatie laatst bleek dat die extreem strak gespannen zijn dus geen wonder. Ik moet 28 februari naar de gyn voor een echo. Ik mocht eigenlijk al komen tussen de 5e en 6e week zwangerschap, maar hij heeft het extreem druk.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  vlinder-19 za 11 feb 2012 - 22:59

Wij hebben het trouwens al wel aan een aantal mensen verteld...dit komt ook een beetje door de voorgeschiedenis haha. Iedereen leeft zo mee, dus toch al wel verteld...
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 23:00

Nou ik val net buiten de grens...waar moet ik nuuuu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  tweeling za 11 feb 2012 - 23:02

Charlie schreef:Nou ik val net buiten de grens...waar moet ik nuuuu.

Er is ook een topic vanaf 12 weken dacht ik? Very Happy
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  tweeling za 11 feb 2012 - 23:02

vlinder-19 schreef:Wij hebben het trouwens al wel aan een aantal mensen verteld...dit komt ook een beetje door de voorgeschiedenis haha. Iedereen leeft zo mee, dus toch al wel verteld...

Moeilijk he om het stil te houden, wij hebben het alleen onze ouders en broers verteld.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow za 11 feb 2012 - 23:03

tweeling schreef:
Charlie schreef:Nou ik val net buiten de grens...waar moet ik nuuuu.

Er is ook een topic vanaf 12 weken dacht ik? Very Happy

Inderdaad! In de topic vanaf 12 weken!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 23:40

Charlie schreef:Nou ik val net buiten de grens...waar moet ik nuuuu.

Jij mag bij ons komen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Ugly Betty zo 12 feb 2012 - 4:33

Vlinder, zijn jullie met medische hulp zwanger geworden? (Als het wil vertellen uiteraard)
Wat voor lijstje wil je maken? Leeftijd, uitgerekende datum enzo?

Tweeling: Hoe reageerden jullie ouders en broers?

Ik heb het alleen nog aan een goede vriendin en haar man verteld, zij zijn ook in verwachting van hun eerste kindje dus zij wisten dat wij "bezig" waren. We zijn meteen na de test naar ze toe gereden Laughing
We willen het pas na de echo aan anderen vertellen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  tweeling ma 13 feb 2012 - 8:25

@UB, leuk he om het meteen met mensen te kunnen delen.

Onze familie was heel erg blij, we hadden sokjes ingepakt en die cadeau gedaan. Was een erg leuk moment. Hoe lang willen jullie wachten om het aan familie te vertellen?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  vlinder-19 ma 13 feb 2012 - 21:30

@ ugly betty: Nee wij zijn niet met hulp zwanger geraakt, maar ik ben eind november geopereerd en daarbij is een eileider weggehaald, veel endometriose gevonden, cystes etc. Heb 1,5 jr geleden een miskraam gehad, en vorig jaar april ook geopereerd waarbij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is weggehaald die er toen al ruim twee jaar zat ( raar, moeilijk verhaal haha ) Nu was ik begin januari op controle bij de gyn en toen de afspraak gemaakt dat het het een half jaar zelf mochten proberen en als het dan niet gelukt was ging ik aan de medicijnen om de endometriose tot rust te laten komen en daarna weer een operatie om de ergste endometriose haarden weg te branden. Ik kon er voor kiezen om dat nu al meteen te doen maar we wilden het graag eerst een half jaar proberen. Onze kansen om zo zwanger te raken liggen rond de 4% zei de gyn.... en nu een maand later...zwanger!! We wisten niet wat we zagen haha. Das dus onze voorgeschiedenis

@ all: wij hebben het aan 3 bevriende stellen verteld. Aan mijn moeder en aan mijn schoonouders verder nog niet. Maar denk niet dat we helemaal tot de 12weken grens gaan wachten. Hier sinds vanmorgen ook pijnlijke borsten...ach zolang het niet erger wordt haha.

Mij lijkt idd een lijstje leuk met naam, leeftijd, hoeveelste kindje, uitgerekende datum, geslacht etc, bijzonderheden...

Hier rustig dagje vandaag, ben vrij dus beetje huishouden doen. F.ay zit lekker naast me gipsen baboesjka poppen te verven. De buren op de hoek krijgen nieuwe kozijnen dus lekker gebonk en getimmer haha.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Ugly Betty ma 13 feb 2012 - 21:41

Zo Vlinder wat een verhaal, wat een wonder dat je toch zo snel zwanger bent geworden zeg, heel bijzonder!

Tweeling, wij willen het liefst wachten tot na de echo op 5 maart.
De opa van mijn man is ernstig ziek, dus eigenlijk willen we heel graag goed nieuws brengen, omdat ze anders weer wat moeten verwerken.

Ik wil wel even proberen om een tabel te maken, doe ik ff in een aparte post anders staat m'n verhaal er steeds boven.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Ugly Betty ma 13 feb 2012 - 21:51

Naamleeftijdhoeveelste kindjegeslachtuitgerekende datumbijzonderheden
Ugly Betty241eVerrassing2 oktober onder voorbehoud









Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Pandora wo 15 feb 2012 - 21:26

Hé dames!

Ik kom me hier ook melden! Ik heb afgelopen maandag positief getest en ben zwanger van ons tweede kindje. Het is nog heel pril en als alles goed mag gaan ben ik half oktober uitgerekend. 14 maart heb ik de eerste echo en tevens afspraak bij de verloskundige.

Ik voel me verder goed, en dat maakt me tegelijk weer wat onzeker.... nog een paar weekjes wachten en dan zullen we weten of het goed zit.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Flower_L wo 15 feb 2012 - 22:40

Ik kom mij ook voorzichtig melden smile
vanochtend positief getest.
Zal later wat uitgebreider reageren, ben nu bij mn ouders. Auto is voor apk.
Ben 27, hebben zoontje L en willen geslacht niet weten. Datum is 25okt onder voorbehoud.
Ik ga volgende week vk bellen. Eerst even afwachten.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum