Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers

Pagina 41 van 43 Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Stitch ma 26 aug 2013 - 8:04

Weegschaal, heeeel veel succes woensdag! Mijn duimen draaien!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Dora ma 26 aug 2013 - 8:31

Lieve weegschaal,

Ik hoop zo dat ik/wij woensdag goed nieuws mogen lezen!
Mijn duimen draaien alvast en net al meerdere meiden hier ben ik al super zenuwachtig voor je.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lindsya ma 26 aug 2013 - 8:43

Weegschaal, ik hoop zo op een mooie echo. Ik blijf voor je duimen.

Eppie, succes morgen met de echo. Wij hebben het vrij snel verteld aan mensen die dicht bij ons stonden omdat ze wisten dat we met een ivf behandeling bezig waren. Maar vrienden en verdere familie nog niet komt wel na de 12 weken.

Mosio, lekker rustig aan doen na je werk. Ik hoop dat het niet teveel energie gaat kosten als je naar een locatie moet volgende week.

Ik heb vandaag de intake voor zwangere gehad in het ziekenhuis. We hebben ook een echo gehad en de kleine was erg bewegelijk, echt heel leuk om te zien. Ons zoontje vond het helemaal geweldig om te zien, hij heeft het er hele tijd over, echt super leuk. Ik mag mezelf nu aanmelden bij de verloskundige morgen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Amber- ma 26 aug 2013 - 9:11

Weegschaal, heel veel succes woensdag!!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Twellie ma 26 aug 2013 - 11:36

Weegschaal, ontzettend veel succes woensdag. Ik hoop heel erg hard dat er een kloppend hartje te zien is.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Shy ma 26 aug 2013 - 16:51

Eppie succes vandaag smile 
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Eppie ma 26 aug 2013 - 19:37

Bedankt allemaal. Eerst maar even een vergadering op mijn werk.

Lindsya, wat leuk zeg! Wel logisch dat jullie het eerder hebben verteld.
Mosio, hoeveel weken ben je nu? Ik kan je ticker niet zien. Het is inderdaad fijn om te delen mocht het mis gaan.
Ik ben ook blij dat we het vandaag gaan vertellen.

Hoe hebben jullie het verteld? Onze ouders weten dat we boven gaan verbouwen. We willen ze om advies vragen welke kleur we de muur zullen doen. We nemen een rose en blauwe staal mee. We hebben ons het boekje van nijntje en opa en oma pluis gekocht. Ik ben benieuwd naar de reacties!
Mijn schoonzus is net mama geworden. We hebben een romper laten drukken met daarop grote neef.
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Snoes ma 26 aug 2013 - 21:07

Eppie, ben jij een 'oude bekende' met een nieuwe naam owv je zwangerschap? smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Eppie ma 26 aug 2013 - 23:19

Nee hoor. Helemaal nieuw hier.
Ik heb ooit kort toegeschreven onder een andere naam. Max 20 berichten, dus niet noemenswaardig..
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Razz di 27 aug 2013 - 0:53

Hey meiden!

Ik heb al ff niks meer gepost hier omdat het even niet zo lekker ging met me. Ik heb al dagen heel de dag door hoofdpijn, ben dol/draaierig en voel me slap en lusteloos. Ik ben net even langs de huisarts gegaan om m'n bloeddruk te checken en die was wel laag maar niet zorgwekkend. Ook heb ik een vingerprik gehad voor het checken van m'n hb en daar krijg ik straks telefonisch de uitslag van.

Verder heb ik morgen om 9.45 een echo. Ik ben echt heel benieuwd naar onze kleine spruit en of natuurlijk alles goed is. Mijn vriend kan helaas niet mee morgen dus neem ik de grote broer in spé mee smile Ik heb van de week ook een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalingsecho en 9 oktober in de avond weten we of we een zoon of een dochter erbij krijgen! Vind het echt enorm spannend en ik ben benieuwd of mijn gevoel het deze keer wel juist heeft. De vorige keer dacht ik echt dat het een meisje was maar dat bleek niet zo te zijn. Nu denk ik dat het een jongen is. Over 6 weken weten ik of ik deze keer wel gelijk heb ;)Geslacht maakt me iig echt niet uit maar het is natuurlijk wel weer handig en leuk wbt shoppen van kleertjes! Very Happy

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Laurientje di 27 aug 2013 - 1:24

Razz dan krijg je vast een meisje Wink ik dacht bij de eerste ook heel sterk dat het een meisje zou zijn, was een jongen, bij de tweede dacht ik weer een zoon, was een meisje!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Snoes di 27 aug 2013 - 2:04

Razz, spannend zeg! Ga je het hier zeggen wat jullie krijgen of niet?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Razz di 27 aug 2013 - 3:17

Op het forum wel maar familie, collega's etc wil ik het nog geheim houden.

Laurientje denk je Wink Veel mensen om me heen zeggen het ook dat het een meisje is maar ik blijf er toch hij dat het een jongen is. Gewoon een gevoel!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Eppie di 27 aug 2013 - 4:09

Mijn intake en echo hebben een iets andere wending genomen.
De vk had zich vergist. Ik zou alleen de intake hebben en de echo op een andere dag.
Gelukkig heeft ze kunnen regelen dat mijn echo toch vandaag was.
Helaas kon ze geen kindje zien. Wel het begin van een zwangerschap ik ben dus 3 weken terug gezet. Een combi van onregelmatige cyclus en lange innesteling.
Volgende week weer een echo. Ik ben nu wel heel onzeker en verdrietig.
Ze had het ook over een eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt? Of die mij gerust kunnen stellen.
Emotionele muts dat ik ben, zit nu alweer te janken.
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jasmine di 27 aug 2013 - 4:44

Eppie: ik heb hetzelfde meegemaakt. Helaas geen succesverhaal. Ik zou op het moment van de echo 7 weken zwanger moeten zijn, de vk kwam niet verder dan 4 á 5 weken. Een week later weer een echo, dit keer wel een kloppend hartje en een meting van ca. 5 weken. Het kon toen twee kanten op: met de datum van de positieve test kón het niet kloppen, want dan zou ik met 1 week al positief getest hebben. Maar het beeld wat de vk zag, klopte wel met de meting (zij had al vaker echo's met 4 á 5 weken gemaakt.) 3 weken later weer een echo en toen bleek het toch niet goed te zitten.

Ik hoop voor je dat het bij jou wel goed zit. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  PapillonRose di 27 aug 2013 - 5:46

Ojee Eppie, daar zou ik ook wel even van schrikken. Het hoeft natuurlijk niks te betekenen, soms is iemand gewoon minder ver zwanger dan gedacht en is even later alles prima in orde op de echo. Hopelijk is dit ook bij jou het geval!

Razz, balen dat je je zo rot voelde! Weet je inmiddels al of je HB goed was? Wij willen ook een geslachtsbepalingsecho laten doen, heb alleen nog geen afspraak gemaakt. Hoeveel weken ben jij bij die echo? Ik wil het graag vroeg laten doen, maar ook weer niet te vroeg zodat het misschien niet te zien is.

Weegschaal, heel veel succes met je echo! Ik duim ook mee voor een goede uitslag!

Hier nog steeds op vakantie, maar ik maak er niet bijzonder veel van mee vergeleken met de rest van de familie. Maar A. vermaakt zich prima, en ik ben echt allang blij dat ik het nu even heel rustig aan kan doen. De rest van het vakantiegebeuren kan me ook echt even gestolen worden. Vrijdag komen we weer thuis, en dan gaat de woensdagavond erop mijn vriend voor drie weken naar Amerika. Ben wel even benieuwd hoe het dan gaat, hopelijk voel ik me dan weer iets beter, want dan sta ik er echt even drie weken alleen voor. Zaterdag alweer 12 weken trouwens, en maandag eerst de combinatietest (dus ook echo) en woensdag een intake met echo. Weer even kijken of alles nog goed gaat, hoop het wel, dan is mijn beroerd zijn nog ergens goed voor. Als mijn vriend weer terug is willen we trouwens een geslachtsbepaling doen, ben zo benieuwd wie/wat er deze keer in mijn buik woont! Vorige keer dacht ik de eerste weken een jongetje, en later draaide dat naar een meisje. Bleek met de echo ook een meisje te zijn. Deze keer denk ik al de hele tijd een jongen, dus ben benieuwd wat het zal zijn.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Razz di 27 aug 2013 - 9:00

PR het bureau waar ik naar toe gaat doet het vanaf 15 weken. Ik heb een afspraak als ik 16,5 week ben. Dan hebben we een week vakantie en die week kwam dan ook beter uit ivm mijn vriend zijn werk.

Mijn hb was 8.2 dus helemaal goed. Waarschijnlijk zijn het gewoon m'n hormonen die alle kanten opvliegen + de huisarts en ikzelf vond dat ik te weinig vocht binnen krijg en nu echt moet gaan opletten dat ik aan 1,5 liter vocht kom.

Eppie hug Dat is zeker schrikken zeg. Hopelijk is het gewoon een veel te vroege echo en zie je volgende week een klein boontje zitten. Ik duim iig voor je!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Printje di 27 aug 2013 - 9:05

Eppie; hier wel een succesverhaal. ik wist voor mijn gevoel echt helemaal zeker wanneer ik zwanger geraakt was en dacht dus ook 7.5 weken oid te zijn. De echo kwam en het hartje klopte echt pas net, ze zei het is vandaag gaan kloppen. Ik snapte er niets van en zij begon toen ook over een lange innesteling oid. Ik was toen ook erg geschrokken maar een paar weken later toch gewoon een mooi kindje te zien. Succes met wachten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal di 27 aug 2013 - 9:09

@ Eppie; Ook hier geen succesverhaal, ik was alle 6 keren minder ver dan gedacht wat dus miskramen bleken te zijn. Maar waarom denkt ze aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, er was toch iets te zien in je baarmoeder? Ik ga toch voor je duimen, heel veel sterkte de komende spannende week hug 

@ Razz; Fijn dat je hb goed was. Hopelijk ga je je snel wat beter voelen.

@ PapillonRose; Fijn dat je rust kan pakken tijdens deze vakantie. Hoop dat je je snel beter gaat voelen, helemaal met de reis van je man in het vooruitzicht. 

Nog 1 nachtje slapen, ben zo benieuwd!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Razz di 27 aug 2013 - 9:11

Ik mag morgen ook Weegschaal! Ik hoop voor ons beide dat we een mooie echo zien! Ik mag om 9.45 en jij?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Dora di 27 aug 2013 - 9:12

Ik duim heel hard voor je weegschaal!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal di 27 aug 2013 - 9:14

9.00 Razz. Ook vroeg gelukkig. Jij ook succes!

Dankjewel Dora, lief dat je weer zo meeleeft!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Dora di 27 aug 2013 - 9:15

Weegschaal schreef:9.00 Razz. Ook vroeg gelukkig. Jij ook succes!

Dankjewel Dora, lief dat je weer zo meeleeft!
Ik heb nu al de zenuwen voor je! Ik gun het alle meiden ontzettend, maar jou helemaal na alle ellende...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Shy di 27 aug 2013 - 9:33

Eppie dat is schrikken! Ik duim voor je dat het gewoon hartstikke goed zit smile 

Weegschaal en Razz succes morgen! Wel even op de hoogte houden hier he Wink 

Morgen gaan we naar mijn opa en oma, Razz hij krijgt zijn shirtje aan hoor. Ben benieuwd of ze het snel zien!

Donderdag ga ik naar de verloskundige, weer even lekker mijn hart luchten smile 
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Razz di 27 aug 2013 - 9:35

Shy leuk!! Hopelijk valt het shirtje wel op Very Happy 

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 41 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 41 van 43 Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum