Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 2 van 41 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  _Jet zo 3 maa 2013 - 7:52

@ Pien --> Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Haha, die poepluiers komen me bekend voor!

@ Pomodori --> Hoe reageerden ze op je werk?

@ All --> Ondanks dat ik een week vakantie heb gehad nu eens de tijd om rustig te reageren. Ik heb me de halve vakantie aardig rot gevoeld en vandaag eindelijk weer eens een goede dag gehad. Ik was er ook echt van overtuigd dat ik blaasontsteking had. Donderdag urine weggebracht, maar nee. Ik heb alleen last onderin mijn buik en dit had ik bij mijn zwagerschap van S ook en toen was het wel blaasontsteking. Misschien bandenpijn? Ik moet morgen weer naar de vk, maar eens overleggen. Het lijkt de afgelopen dagen wel minder. Verder ziet mijn gezicht er niet uit, vele pukkels, droge plekjes en gekke vlekjes. Pfff, heb normaal nooit een moeilijke huid, maar nu :O
Ben blij dat ik morgen weer naar de vk mag trouwens. Ik lijk veel onzekerder dan tijdens mijn zwangerschap van S. Als ik morgen het hartje weer heb gehoord dan ga ik een afspraak maken voor de 20-weken echo Wink

Fijne avond!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori zo 3 maa 2013 - 8:36

@ Jet vervelend zeg dat je je zo rot hebt gevoeld. Niet echt lekker. Hopelijk morgen alles in orde bij de verloskundige. Altijd prettig een stukje bevestiging. En de 20 weken echo lijkt me een fantastisch iets om naar uit te kijken. Wij gaan over een paar weken een afspraak maken, werd rond week 15 aangeraden een afspraak te maken.

@ Pien Heb je hem/haar nog weer eens gevoeld? Lijkt me zo vreemd om dat te voelen. Maar hier vooralsnog niet (zou ook wel vroeg zijn geloof ik)

@All Op mijn werk waren ze verbijsterd, perplex en compleet verrast. Ik stond altijd bekend als "zij die geen kinderen wilde", maar dat daar verandering in is gekomen had niemand zien aankomen. Ik denk dat het ze ook erg verraste en ineens voor een dilemma heeft gezet voor de komende maanden. Geen vervelende reacties gelukkig, maar was wel duidelijk iets wat ze niet hadden zien aankomen....

Hier verder waardeloze nachten. Ik heb zo'n last van mijn schouders. Overdag valt het wel mee, maar als ik eenmaal wik gaan slapen helse pijn. Of ik nu op mijn zij of rug lig, niets aan. Ik denk een spier verrekt ofzo of op slot geschoten. Pffff elk uurtje word ik wakker en dat zijn echt waardeloze nachten. Vannacht en morgen even aankijken en anders toch even de fysio gaan opzoeken.


Laatst aangepast door Pomodori op di 5 maa 2013 - 4:14; in totaal 1 keer bewerkt
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Novalee di 5 maa 2013 - 4:04

Jet, hoe was het gisteren bij de verloskundige? Alles goedgekeurd? Ik kan je helaas de hand schudden over een slechte huid, ik zit onder de dikke pukkels :nopompom: Vorige keer had ik dat helemaal niet, hopelijk trekt het toch snel weer weg.

Pien, goed bezig in de babykamer! En wat bijzonder dat je de kleine al gevoeld hebt!

Pomodori, wat vervelend van je schouder zeg! Heb je er vannacht ook zo'n last van gehad?

All, hier gaat het prima. Pas veel last gehad van migraine maar dat is gelukkig over. Grote kans dat het door spanning van iets kwam. Ik heb net afspraken gemaakt voor de geslachtsbepaling en 20 weken echo. De geslachtsbepaling hebben we 18 maart en de 20 weken echo 13 april. Ik ben zo benieuwd of we een jongen of meisje krijgen! Verder hier ook al druk bezig met de kamers. M'n vriend en ik gaan naar een andere kamer, N. gaat naar onze kamer en de baby op de babykamer. Genoeg te doen dus. Wat onze slaapkamer wordt is nu werkkamer (lees: gigantisch rommelhok :nopompom: ), maar ik heb hem bijna leeg. Het behang voor N.'s nieuwe kamer is ook uitgezocht dus het begin is er.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pien wo 6 maa 2013 - 9:07

Hoi Dames!!!!! Hier ben ik ook weer eens....
Manlief is bowlen en uiteten met zijn collega's! DUs heb het rijk alleen, E ligt al lekker een uur op bed dus heerlijk rust!
Afgelopen maandag zijn we weer bij de vk geweest, op controle. Alles was oke. 4 kilo afgevallen, bloeddruk 110/60, hb 7.6 en suiker 5.1, Allemaal keurig dus! Hebben nog het hartje even mogen horen, de kleine was alleen heel erg druk en schopte steeds tegen dat ding aan en zwom steeds weg.
Verder hebben we te horen gekregen dat wij sowieso met 41weken zwangerschap overgedragen worden aan het ziekenhuis, vorige keer werd ik met 42 weken overgedragen en ben uiteindelijk pas bevallen met 43weken. Een hele geruststelling dus dat ze me dit keer eerder overdragen, daarbij hebben ze ook duidelijk aangegeven dat mocht ik het voor die tijd niet meer trekken, ik het aan moet geven en ze me eerder zullen overdragen en dan kunnen kijken of de gyn me bijvoorbeeld eerder in kan leiden. Hele opluchting dus!!!

Heb op mijn werk gigantische drukte dus ben bekaf! Gelukkig verder wel klachtenvrij... En..... wat erg leuk is: over 2 weken hebben we geslachtsbepaling!! Echt helemaal super, ben zo benieuwd! Nou meiden, ik hou het verder kort want ga even lekker languit op de bank!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori do 7 maa 2013 - 21:46

Hallo allen,

Daar ben ik ook weer eens. Helaas nog steeds met last van mijn arm/schouder. Afgelopen maandag de fysio bezocht en met oefeningen en een massage weer weggegaan. Maar helaas, tot op heden gaat het nog niet echt beter. Best lastig ook om er steeds aan te denken rechtop met je schouders laag achter je bureau te gaan zitten. Pfff.... Het slapen gaat iets beter, ben niet helemaal doodop meer, maar ook niet echt fit. Maar het is bijna weekend, kunnen we weer een beetje bijtanken.

Hier nog steeds misselijk bij vlagen en vanmorgen ontdekt dat de dag beginnen met fruit geen goed idee is. Ik dacht dat dat misselijke gedoe nu wel op zijn einde zou lopen, maar nog steeds bij vlagen last van. Vanmorgen was wel een nieuw dieptepunt. Maar goed, hoort erbij.

@Novalee, goed bezig met het kamertje zo! Wij zijn ook aan het opruimen in huis nu. Wij hebben beide een eigen studeerkamer, maar dat gaat nu niet meer. Dus ik ben ingetrokken bij mijn man. En die kamer van mij moet nu leeg. Helaas staat de zolder vol met 10 jaar lang zooi verzamelen. Dus het is best even een hoop uitzoeken en wegdoen.

@Novalee/Pien, waarom zijn jullie 20 weken echo's niet meteen ook de geslachtsbepaling? Bij ons heb je gewoon de 20 weken echo en dat is het. Daarop gaan ze dan ook kijken wat het is (als je het wilt weten). Moet je dat zelf apart regelen?
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Annemie vr 8 maa 2013 - 0:08

Pomodori, zo'n geslachtsecho kun je zelf regelen/betalen als je veels te nieuwsgierig bent, anders kun je idd nog een paar weken wachten tot de 20 weken echo, dan zien ze het ook. Wij hebben 20 maart ook een geslachtsecho en 4 weken daarna 20 weken echo, maar ik wilde niet nog 4 weken wachten.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori vr 8 maa 2013 - 0:13

Aha bedankt! Weer wat geleerd. Ik heb daar helemaal niets van gehoord of meegemaakt in mijn omgeving, vandaar.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  _Jet vr 8 maa 2013 - 2:50

Maandag bij de vk het hartje gehoord Very Happy Mijn ijzer is goed, maar mijn voorraad is minimaal, dus heeft ze me aangeraden om floradix te gaan gebruiken. Verder heb ik veel last van jeuk en voor de zekerheid heeft ze me door verwezen naar de gynaecoloog. Om even te checken of het geen cholestase is. Moet zeggen dat ik vandaag nog nauwelijks last heb gehad, dus ik geloof zelf niet dat dat het is. Bij mijn zwangerschap van S had ik ook jeuk, alleen toen voornamelijk op mijn armen en nu over mijn hele lijf. Maar goed ik ga liever even voor niks dan dat het wel zo blijkt te zijn. Verder moet ik vanaf 27 weken flink wat keren bloed gaan prikken om mijn glucose scherp in de gaten te houden, omdat S zo groot was.

@ Pomodori --> Vervelend zeg dat je zo slecht slaapt. Hoe gaat het nu? Nog naar de fysio geweest?
Balen zeg dat je nog steeds last hebt, hopelijk ben je er snel vanaf!
Hier heel soms nog last van misselijkheid, maar in ieder geval al een week niet meer overgegeven smile

@ Novalee --> Gelukkig is je migraine over! Ik heb er ooit 1 keer last van gehad, jeetje wat een pijn! Gaan jullie ook bekend maken of het een jongetje of een meisje wordt?

@ Pien --> Wat fijn dat alles goed was bij de vk. Dat moet idd een hele geruststelling zijn zeg dat ze je deze keer eerder overdragen. Fijn dat dat nu al besproken is. Ga je het geslacht ook met ons delen?

@ All --> In onze vriendengroep zijn nu 6 kids (1 vrijgezelle vriendin en de rest 1 kind) en we zijn met 4 vriendinnen die graag een 2de willen en nu zijn we alle 4 zwanger Very Happy Eentje eind van deze maand uitgerekend, dan eentje begin mei, ik begin september en eentje half september. Helemaal leuk dus!

Vanmorgen heb ik gebeld voor de 20-weken echo en die staat gepland voor 22 april. Verder heb ik me ook gelijk aangemeld bij de kraamzorg en doorgegeven dat ik erg graag de kraamhulp wil die ik bij S ook had.

Verder nauwelijks meer last van kwaaltjes (op de jeuk na dan Wink ), dus ik hoop dat het genieten van mijn zwangerschap nu eindelijk kan beginnen!

Fijn weekend allemaal!



_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus di 12 maa 2013 - 0:09

Hoi allemaal!
Ik heb de 12 weken ook bereikt Very Happy Dit topic is nog niet zo druk geloof ik, maar dat gaat vast veranderen als er meer mensen vanuit het tot 12 weken topic komen.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik ben vanochtend bij de verloskundige geweest en alles was goed, we hebben voor het eerst naar het hartje kunnen luisteren Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis di 12 maa 2013 - 3:02

Jaa, ik mag me ook hier melden. Gezellig, zullen we even wat leven in de brouwerij brengen. Alhoewel daar denkt mijn lichaam nog wel anders over. Ben de hele dag al zo beroerd, maar ja gewoon netjes om de twee uur blijven eten en dan komt het vast goed.

@ Suus, wat fijn dat jullie het hartje hebben gehoord. Ik heb dat afgelopen vrijdag ook gehoord.

@ Jet, wat leuk dat er in de vrienden groep zoveel kindjes komen. ik ben hier met twee dagen verschil samen met een vriendin uit de vriendengroep uitgerekend. hun van de eerste en wij dan van de tweede.

@ all, dit is de tweede dag dat ik nog geen bloed heb verloren. Hopelijk stopt het net bij de zwangerschap van T spontaan met 12 weken. Verder ben ik dus slecht te pas, maar ja niets aan te doen. Vanavond gaan we de aangifte voor de belastingdienst doen en daarna hebben we nog verjaardag van mijn zwager. Morgen moet ik dan weer werken en donderdag ga ik met mijn moeder op pad voor zwangerschapsbroeken, want heb alleen zomerzwangerschapsbroeken en mijn eigen gaan toch echt niet meer lekker zitten. Dinsdag moet ik dan voor een echo en bespreking naar de gyn. Voor degene die het niet weten. Ik heb waarschijnlijk een tweede vruchtzak en die is leeg, maar blijft tot nu toe wel groot, dus de vk wil dat de gyn even gaat meekijken. We zullen zien wat het dan wordt. Wel fijn weer een extra echo.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pien do 14 maa 2013 - 23:29

Even snel omhoog gooien!! Geef zo een langere reactie.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis vr 15 maa 2013 - 23:29

Het is hier ook wel rustig.
Hier een paar dagen flink beroerd geweest. Heb even hb laten prikken, want heb nog wel snel bloedarmoede en dan voel ik me ook zo. Nu slaapdienst gehad en heerlijk vrij t/m dinsdag en dan weer 1 slaapdienst en weer vrij t/m zondag. Mag ook wel na twee weken van 40 uur, terwijl ik er normaal 28 werk. Daar wordt je ook beroerd van. Goed ga nu naar mijn ouders lekker broodjes eten, want de mannen zijn aan het houthakken, dus heb ik op de terugweg, maar even lekkere broodjes meegenomen. Fijn weekend iedereen.
Oja heb trouwens de hele week geen bloed verloren. Super fijn en hopleijk gaat het goed met ons hummeltje, maar dat zullen we dinsdag wel zien.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori zo 17 maa 2013 - 21:50

Zo daar ben ik ook weer eens.

@Nillis, leuk dat je je er ook bij voegt! Hoe meer zielen, hoe levendiger wellicht het topic gaat worden. En fijn dat je geen bloed meer verliest. Daar word je toch behoorlijk onzeker van lijkt me. Hopelijk is dinsdag alles ook in orde.

@Suus, ook leuk dat jij er bent! Wonderlijk hè het hartje horen.

Wij mogen morgen weer naar de verloskundige. ruim 15 weken dan alweer. Wat gaat dat hard zeg! Ik hoop wel dat het misselijke gevoel zo nu en dan dan weg gaat blijven. Niets aan. Ik eet me helemaal scheel aan de biscuitjes, zolang mijn maag maar iets te verwerken heeft valt het wel mee namelijk. Ik heb ook veel meet trek tegenwoordig, vraag me soms af of ik een baby in mijn buik heb of een lintworm Wink

Mijn schouder is nog steeds niet top. Maar langzaamaan slaap ik wel zo nu en dan een nachtje wat beter. De kraaksessie afgelopen donderdag heeft wel wat geholpen, al lukte het echte kraken niet. Het zat muurvast.
Maar een nachtje langer aan een stuk slapen dan maximaal 2 uurtjes is wel heerlijk. Dat kwam van het weekend eindelijk weer eens voor.

Morgen ook de laatste dag voor Moeders voor Moeders. Goed doel, maar ik ga het vast niet missen. Heerlijk om weer gewoon zonder nadenken thuis naar het toilet te kunnen. En dat luchtje uit die cans ga ik ook zeker niet missen ;-)

Succes allemaal komende week!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  catgirl85 zo 17 maa 2013 - 22:36

Hallo meiden,
Ik heb niet meegeschreven in het tot 12 weken topic, maar het lijkt me wel leuk om hier mee te schrijven. Ik ben nu 12+2 zwanger van ons 2e kindje, uitgerekend op 28 sept.
Ik heb gelukkig geen last gehad van misselijkheid, alleen erg moe. Hopelijk wordt dat snel minder en krijg ik wat meer energie om leuke dingen te doen.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis zo 17 maa 2013 - 23:43

@ catgirl, wat leuk hoe meer zielen hoe meer vreugd en het is hier wel erg stil. Ik ben 26 sept uitgerekend. We zijn met veel meiden in de zelfde week. het is ook onze tweede. Hier ook erg moe, maar vandaag schijnt het zonnetje en dat geeft ook wat energie.

@ pomodori, schiet bij jou ook mooi op Wat heb je met je schouder? Succes bij de vk

@ Stitch, hoe was je vakantie?

@ all, ik ben lekker aan het genieten van mijn vrije dagen. Dacht alleen dat de schoonmaakster vandaag kwam en was dus vanmorgen om 8.15 uur al in de kleren met dochter en toen kwam ze niet. Ik de app even nagekeken heb ik een typ fout gemaakt, dus zal zo even zelf stofzuigen en wat zooi opruimen en poetsen doe ik van de week wel een keer. Wil straks even in de tuin aan het werk.
Fijne dag iedereen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis zo 17 maa 2013 - 23:45

Oja hebben jullie ook zo van die zweetaanvallen. Wordt soms 's nachts helemaal drijf wakker.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori ma 18 maa 2013 - 0:10

@ Nillis Oh ja die zweetaanvallen, die heb ik in het begin ook wel gehad. Maar nu al een paar weken niet meer (hiephoi)

@ Catgirl, leuk welkom!

Ik heb een spier ofzo overbelast in mijn schouder waardoor ik er 's nachts last van heb met slapen. Overdag is hij in beweging en merk ik er niet veel van. Maar als ik ga liggen en in slaap val word ik na 2 uur wakker en dan doet het me een partij zeer! Dan lig ik soms te kreunen in bed van de pijn. Linkerzij, rechterzij of op je rug liggen, maakt geen verschil. Dan val ik uiteindelijk in slaap en word na een uurtje weer wakker, weer pijn en zo gaat het dan de rest van de nacht door. Paracetamol helpt helemaal niets meer, komt het gewoon doorheen. Heel irritant en heel vermoeiend dus ook. Maar het gaat dus langzaamaan de goede kant op (maar duurt nu al ruim twee weken....)
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  catgirl85 ma 18 maa 2013 - 1:15

@ nillis: ik heb het 's nachts ook erg warm, maar het zijn gelukkig geen zweetaanvallen. Ik heb nu alleen maar een t-shirt aan en nog lig ik het liefst boven de dekens. Dat wordt nog leuk als het weer warmer wordt.
@pomodori: wat vervelend van je schouder. je hebt dus al verschillende houdingen geprobeerd? Misschien keertje langs de fysio/ha voor advies?
@all: hoe ver zijn jullie nu ongeveer? Misschien leuk om een lijstje te maken (of is dat er al en heb ik daar totaal over heen gekeken?)
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus ma 18 maa 2013 - 10:06

Zo, ik ben er ook weer na een lang weekend Berlijn, was erg gezellig! Very Happy

@ Nillis: Fijn dat je geen bloed meer verliest najaar 2013mama's!! - Pagina 2 561177 En morgen dus weer een echo, leuk! Ik ben wel benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Ik heb trouwens nog geen enkele keer last gehad van zweetaanvallen, van mij mag het gauw wat warmer worden Wink Lijkt me wel vervelend, maar zo te lezen ben je niet de enige.

@ Pomodori: Ik vond het inderdaad heel bijzonder om het hartje te horen. Volgende week donderdag weer najaar 2013mama's!! - Pagina 2 561177 Vervelend dat je nog steeds misselijk bent. Fijn dat je klaar bent met moeders voor moeders morgen. Knap dat je het volgehouden hebt als je steeds zo misselijk bent! Ik mag nog een paar weekjes Wink Oh, en die schouder klinkt ook erg vervelend! Van dat slechte slapen voel je je natuurlijk ook niet beter... Hopelijk herstelt je schouder zich een beetje snel, twee weken is al best lang...

@ Catgirl: Gefeliciteerd! Ik had hetzelfde als jij: niet misselijk, maar wel snel moe. Ik geloof dat het nu wel wat minder wordt. Maar ben net terug van een weekendje weg, dus het is een beetje moeilijk in te schatten Wink Hoe oud is je eerste kindje?
En volgens mij is er nog geen lijstje. Ik ben 22 september uitgerekend najaar 2013mama's!! - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Stitch di 19 maa 2013 - 1:38

Hallo allemaal, ik kom me hier ook melden! Vandaag 13 weken, 24 september uitgerekend. Vorige week was ik lekker een weekje op vakantie, dus heb onze 12-weken grens in Oostenrijk gevierd! smile Vandaag ook voor het eerst naar de verloskundige, en gaat ze ook proberen of ze het hartje al kan horen. Helaas kan mijn vriend niet mee, en kan mijn moeder ook geen vrij krijgen. En mijn schoonmoeder heb ik wel heel even lang genoeg gezien met de vakantie (we waren met schoonouders, en mijn zwager met vrouw en kindje) dus ik ga helaas alleen. Ach, dat zal wel vaker voor gaan komen, maar toch vind ik het wel jammer.

Hebben jullie al kraamzorg geregeld? Zo ja, hoe hebben jullie gekozen tussen de verschillende bureau's? Ik zie echt door de bomen het bos niet meer, en volgens mij zeggen ze ook allemaal ongeveer hetzelfde.
Deze week ook mijn werk inlichten, en dat vind ik wel doodeng. Ik heb een 0-uren contract dat loopt tot eind mei. Ben zo bang dat ik dan dus vanaf mei thuis zit, en dan dus ook geen zwangerschapsverlof ga krijgen! Hopelijk maak ik me zorgen om niets, maar helaas heb ik de laatste tijd geen goede ervaringen op werk-gebied. Lang leve de crisis in de kinderopvang! :nopompom:
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Sazzle di 19 maa 2013 - 3:08

Hallo!
Ook ik kom me hier melden! Ben nu 12w1dag dus nu mag het smile
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis di 19 maa 2013 - 4:00

@ Sazzle, ook welkom hier

@ Stitch, heb je een fijne vakantie gehad? En hoe was het bij de vk? Ik ben nu ook 24 sept uitgerekend.

@ all, heb net de ha gebeld en mijn hb was toch 6.9 en wat aan de lage kant, dus mijn eigen idee was goed. Nu kan ik morgen even bellen om te horen wat ik eraan kan doen. Wil eigenlijk geen extra ijzer slikken, want heb eindelijk mijn darmen weer een beetje op orde. Verder vandaag een hele uitgebreide medische echo gehad. Duurde wel een half uur. Alles lijkt er nu goed uit te zien en ook geen tekenen van kans op een kindje met down, maar we wilden geen nekplooimeting, dus je weet het nooit zeker. Was erg fijn om ons kindje zoveel te zien bewegen. Nu lekker gaan genieten en die tweede vruchtzak was een hematoom die al lijkt te krimpen, dus mijn dikke buik komt van extra vocht en lucht. Verder geen nieuws. Morgen 1 slaapdienst en dan weer lekker vrij t/m zondag dus nog even genieten.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  catgirl85 di 19 maa 2013 - 7:26

@ suus: lekker een weekendje weg! Heb je nog veel gelopen in Berlijn? Ik merk dat de moeheid hier ook minder wordt, gelukkig. Mijn dochter is vandaag precies 22 maanden.
@ stitch: hoe was het bij de vk? Het hartje nog gehoord? Ik heb al kraamzorg geregeld. De zelfde organisatie als bij mijn dochter. Toen heb ik gekozen op basis van ervaringen van anderen. Maar ik denk dat je toch geluk moet hebben met de kraamhulp die je dan krijgt. En wat betreft vertellen op je werk. Officieel hoef je nog niks te vertellen. Mag een x aantal weken voordat je met verlof zou gaan. Maar ik zounooit zo lang mijn mond kunnen houden hoor Wink maar jewerkt in dekinderopvang begrijp ik? Kan je niet informeren of het contract verlengd gaat worden?
@sazzle, welkom!
@ nillis, waar merkte je aan dat je hb lager was? Je hebt al vroeg een medische echo gehad dan toch? Met een speciale reden? ( sorry als je het al eerder gezegd hebt, maar ik ken jullie 'historie' niet)

@all, hier gaat het wel goed. Volgens mijis vandaag mijn buik weer aan het groeien. Mijn broek zit wel heel strak vandaag Wink
Kunnen jullie ook zo moeilijk overeind komen in bed als je op je rug ligt? Ik moet nu al echt op mijn zij draaien om op dekomen anders krijg ik last van mijn buik. Bij mn eerste duurde dat wel langer.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori di 19 maa 2013 - 9:43

@ Sazzle, welkom en gefeliciteerd!

@ Stitch, hoe was het bij de vk? Jammer dat je in je eentje moest gaan, maar de volgende keer gaat het vast lukken om iemand mee te nemen. Wij hadden ook geen idee welk kraamzorgbureau te kiezen. Ik heb een oud collega die in hetzelfde dorp gevraagd welk bureau zij had en daar op de website gekeken. Zag er prima uit en heb me daar maar aangemeld. Het hangt denk ik toch heel erg af van de persoon die je krijgt. Het moet daarmee klikken. En dan kan het nog zo goed aangeschreven staan, als het niet klikt heb je er nog niets aan.

@ Suus, heerlijk een weekendje weg! Berlijn is ook een erg gave stad.

Wij zijn vandaag weer bij de verloskundige geweest. Zouden we eerst alleen het hartje maar horen, had ze zoiets van ach, we kunnen ook wel even kijken. Dus we hebben hem ook weer even gezien. Hij was bijzonder veel aan het breakdancen. Erg leuk om te zien. En wat een verschil al met de vorige keer! vandaag maar ook gelijk ons aangemeld voor de 20 weken echo. Nog weer een stukje groter en hopelijk weten we daarna ook wat het is.
Mijn schouder is vandaag weer onder handen genomen door de fysio, hopelijk is het nu op de goede weg om over te gaan. Ben het stevig zat inmiddels.
Van het weekend komt denk ik ook mijn bestelling van positiebroeken binnen. Ik ben erg benieuwd!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis di 19 maa 2013 - 20:45

@catgirl, ik sta onder controle van de vk, maar ze zagen met 9 weken een extra vruchtzak of cyste zitten en ze wilden dat toch laten nakijken door de gyn en daarom ben ik doorgestuurd. Alleen kreeg dus gisteren eerst een uitgebreide medische echo en daarna zei ik dat we voor de vruchtzak kwamen en hun mening was een hematoom die al aan het krimpen was, dus alles goed. Wij hebben met 20 weken gewoon de medische echo. Verder voelde ik mijn dat mijn hb lager was door de moeheid en de daarbij horende misselijkheid een heel naar gevoel en aangezien ik deze zwangerschap nog heel weinig misselijk ben geweest en ik vaker bloedarmoede heb gehad herkende ik de klachten.

@ sazzle, welkom hier.

@ Stitch, dat is wel spannend van je werk. Ik ga deze week kraamzorg regelen, doe het bij hetzelfde bureau als de vorige keer. Kennen daar drie kraamverzorgsters en 1 van die 3 komt dan hier kramen, dus dat is wel gezellig.

@ Pomodori, waar heb je broeken besteld. Ik heb er twee van de hm en ben er erg blij mee, want ik pas echt mijn broeken niet meer.

@ all, goed nu snel de kleren aan doen, want ik ga straks met T en moeder naar de markt. Dat doen we elke woensdag.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 2 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 41 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum