Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikerboots komend najaar ook nog hip?

+12
Tiana
Toet
Fearie
Mees
Sea of Trees
Lady Starstruck
Cimic
Rush
Blond
Reva
Blair
Bliss
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Bliss wo 29 mei 2013 - 9:02

Ik heb ergens leuke bikerboots gezien, die nu heel erg afgeprijsd zijn. Eigenlijk wil ik ze, ook alvast voor de herfst misschien, maar ik vraag me af of die dingen dan nog hip zijn of dat de volgende rage alweer te wachten staat. Wat denken jullie?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Blair wo 29 mei 2013 - 9:10

Mij boeit dat nooit zo of iets dan nog hip is of niet. Als ik het leuk vind koop ik het. Als ik me steeds aan de trends moet houden....
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Bliss wo 29 mei 2013 - 9:19

Tuurlijk, dat is wel zo, en ik vind ze nu ook heel leuk, maar mijn smaak verandert altijd wel een beetje met de mode mee eigenlijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Reva wo 29 mei 2013 - 9:22

Jaaaaa, doen! :cheering: :cheering:

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Bliss wo 29 mei 2013 - 9:27

Reva schreef:Jaaaaa, doen! :cheering: :cheering:

Ik koop echt TE veel schoenen laughcry

Slaap er nog ff een nachtje over.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Blair wo 29 mei 2013 - 9:27

Schoenen kun je nooit teveel hebben Bliss, dus kopen!!!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Bliss wo 29 mei 2013 - 21:09

Ooh ik heb echt een schoenverslaving hoor! Maar goed, vanavond eerst maar eens kijken of ze er nog zijn. Heb deze week wel drie paar schoenen verkocht op MP, maar gisteren ook nieuwe All Stars gekocht en ik heb nog minstens drie paar schoenen op het oog die ik wil hebben.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Blond wo 29 mei 2013 - 21:37

Laat eens zien welke je op het oog hebt Bikerboots komend najaar ook nog hip? 561177?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Bliss do 30 mei 2013 - 2:46

Ok ik heb ze maar gewoon besteld, kan ze altijd nog terug doen Very Happy Sowieso weet ik niet of de maat goed is, maar daar kom ik maar op Ă©Ă©n manier achter. Deze zijn het, van 140 voor 50 euro!

Bikerboots komend najaar ook nog hip? 07291348_01

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Rush do 30 mei 2013 - 2:48

Mooi!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 3:26

He dat zijn mijn bikerboots, precies dezelfde! Ik heb ze vorig jaar lente gekocht en ben er nog steeds blij mee en draag ze ook nog elke week. Is een zeer goede aankoop geweest, ze zijn nog steeds mooi! En het zijn gewoon zo'n beetje de leukste bikerboots die er zijn, vind ik Very Happy Ook vanwege de achterkant, dat daar die ijzeren rondjes ook op doorlopen omhoog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Bliss do 30 mei 2013 - 4:41

Carrie schreef:He dat zijn mijn bikerboots, precies dezelfde! Ik heb ze vorig jaar lente gekocht en ben er nog steeds blij mee en draag ze ook nog elke week. Is een zeer goede aankoop geweest, ze zijn nog steeds mooi! En het zijn gewoon zo'n beetje de leukste bikerboots die er zijn, vind ik Very Happy Ook vanwege de achterkant, dat daar die ijzeren rondjes ook op doorlopen omhoog.

Hee volgens mij zijn dit andere hoor! Die van jou hebben veel rondere neuzen dacht ik, die heb ik ook nog ergens zien staan. Ga nog ff kijken zo.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Bliss do 30 mei 2013 - 5:01

Check, ik dacht dat dit die van jou waren, Carrie:

Bikerboots komend najaar ook nog hip? 15291235_01

Deze zijn nog iets grover dan het paar dat ik heb besteld, maar ze lijken er idd wel op met die studs!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Cimic do 30 mei 2013 - 5:16

Babydoll schreef:Schoenen kun je nooit teveel hebben Bliss, dus kopen!!!

Mee eens, gewoon doen!
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Lady Starstruck do 30 mei 2013 - 5:37

Leuk Bliss. Ik vind ze nog steeds geweldig die bikerboots Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Sea of Trees do 30 mei 2013 - 5:44

Ik draag mijn bikerboots met studs nog steeds elke dag, and I'm lovin' them I love you
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Bliss do 30 mei 2013 - 6:17

Huh, hier stond toch net een reactie van Luce? Ik had net de link gekopieerd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 7:19

Bliss schreef:Check, ik dacht dat dit die van jou waren, Carrie:

Bikerboots komend najaar ook nog hip? 15291235_01

Deze zijn nog iets grover dan het paar dat ik heb besteld, maar ze lijken er idd wel op met die studs!
Ojaaa je hebt gelijk! Ik zat al te kijken en te kijken en zag niet wat er nou precies anders was Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Bliss do 30 mei 2013 - 7:37

Die van jou zijn nog steeds zo duur trouwens! smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Mees do 30 mei 2013 - 7:39

Ik vind ze allebei leuk smile .
Nu kriebelt het ook die van jouw ook te bestellen Bliss..heb net alleen weer een paar nieuwe schoenen.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Fearie do 30 mei 2013 - 8:38

Ik heb ze in maat 40 besteld, hoop dat ze passen. Vind ze erg stoer en had nog nieuwe laarsjes nodig voor de herfst winter.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Toet do 30 mei 2013 - 8:42

Ik heb van de week nog een paar nieuwe gehaald bij de Sasha outlet omdat mijn oude versleten zijn. Nou waren ze wel voor 45 euro, anders had ik ze niet gekocht denk ik maar ik heb ze al 5 keer aangehad! Super leuk ook dadelijk voor festivals onder en shortje.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Tiana do 30 mei 2013 - 9:11

Toet schreef:Ik heb van de week nog een paar nieuwe gehaald bij de Sasha outlet omdat mijn oude versleten zijn. Nou waren ze wel voor 45 euro, anders had ik ze niet gekocht denk ik maar ik heb ze al 5 keer aangehad! Super leuk ook dadelijk voor festivals onder en shortje.

Sacha outlet? Waar? Very Happy

En Bliss, leuke laarsjes! Ik wil ook al heel lang zo'n model, maar kon er van de winter steeds het geld niet voor uitgeven, misschien dat ik ze ook ga bestellen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  PapillonRose do 30 mei 2013 - 9:19

Leuke laarsjes! Waar zijn ze van? (Kan t niet zien op de IPad :nopompom: )
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Toet do 30 mei 2013 - 9:26

Stylegirl schreef:
Toet schreef:Ik heb van de week nog een paar nieuwe gehaald bij de Sasha outlet omdat mijn oude versleten zijn. Nou waren ze wel voor 45 euro, anders had ik ze niet gekocht denk ik maar ik heb ze al 5 keer aangehad! Super leuk ook dadelijk voor festivals onder en shortje.

Sacha outlet? Waar? Very Happy

En Bliss, leuke laarsjes! Ik wil ook al heel lang zo'n model, maar kon er van de winter steeds het geld niet voor uitgeven, misschien dat ik ze ook ga bestellen.

Hier in Tilburg zit een Sasha outlet. Over het algemeen een waardeloze winkel als je het mij vraagt haha, ze hebben meestal zo'n 10 paar schoenen in mijn maat en dit was de eerste keer dat ik toevallig de perfecte laarsjes tegenkwam. Als je een grote maat hebt is ie wel ideaal, de schappen voor 40, 41 en 42 liggen meestal bomvol.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikerboots komend najaar ook nog hip? Empty Re: Bikerboots komend najaar ook nog hip?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum