Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 3 van 41 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Novalee do 21 maa 2013 - 9:40

Stitch, welkom! Hoe was je afspraak bij de VK maandag? Ik heb deze week pas kraamzorg geregeld, een beetje laat maar ik was het gewoon vergeten Embarassed Ik heb de vorige keer dezelfde gekozen als die mijn schoonzus had gehad bij haar eerste kindje. Deze keer zaten zij al helemaal volgeboekt dus heb ik op de site van mijn verloskundige praktijk gekeken. Daar staat een lijstje met bureau's waar zij goede ervaringen mee hebben, misschien heeft jouw VK ook zoiets? En verder is het wat de anderen zeggen, uiteindelijk gaat het om of je een klik hebt met de persoon die je dan krijgt. Heb je het al op je werk verteld? Ik weet niet precies hoe het zit maar volgens mij kun je ook zwangerschapsverlof krijgen als je in de WW zit. Hier heb je wat info. Maar we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat ze op je werk alleen maar blij voor je zijn en je toch mag blijven!

Sazzle, welkom!

Catgirl, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb nog geen moeite met uit bed komen maar N. in en uit haar bedje tillen gaat wel lastiger. Ze zit nu in een mamafase, ik moet alles doen bij het naar bed brengen. Papa krijgt alleen een snelle kus. Ben benieuwd hoe dat tillen straks met echt een flinke buik gaat!

Pomodori, wat leuk dat jullie zo onverwacht een echo kregen! Even naar binnen kijken is nooit vervelend hè? Wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je schouder Sad Hopelijk gaat het nu echt de goede kant op!

Nillis, fijn dat jullie ukkie helemaal goed door de controle is gekomen! En ook een mooie geruststelling van die extra vruchtzak die een hematoom blijkt te zijn. In mijn vorige zwangerschap heb ik ook even een ijzertekort gehad, was toen zo'n 26 weken geloof ik. Ik kreeg toen de tip van de VK om ook weer foliumzuur te gaan slikken, dit zou de opname van ijzer versterken. Misschien ook een handige tip voor jou?

All, zo ik ben er ook weer eens :P Hier gaat alles goed, alleen erg moe. Maar verder niks te klagen gelukkig. Dinsdagavond hebben we een echo met geslachtsbepaling gehad en we krijgen weer een meisje! Heel raar om het nu zo definitief te weten (ze moest inwendig kijken maar gaf ons wel 100% zekerheid). Maar het maakt het allemaal wel meteen een stuk echter. De echoscopiste heeft haar meteen helemaal nagekeken, driekwart van de 20 weken echo heeft ze al gedaan zei ze. En alles was helemaal goed :cheering: Een hele geruststelling aangezien onlangs bij mijn schoonzus bij de geslachtsbepalingsecho bleek dat het kindje niet levensvatbaar was en ze met 17 weken is ingeleid. Ze heeft ook wat 3D-beelden gemaakt, daar staat een foto van in het laatste foto van je kindje topic.

Ik zal proberen vanaf nu weer wat vaker te schrijven, het is toch wel gezellig als dit topic iets actiever wordt smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Novalee do 21 maa 2013 - 10:04

Heb ook meteen even een tabel gemaakt smile

Naam leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Novalee 27/32 2 september 2emeisje
Pien 2 september 2e
Jet 5 september 2e
Pomodori 31/ 6 september 1e
Rioolspook 8 september 1e
Suus 22 september 1e
Stitch 24 september 1e
Nillis 26 september 2e
Catgirl85 28 september 2e
Sazzle 30 september 1e
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis vr 22 maa 2013 - 1:39

@ novalee, wat leuk weer een meisje. Ik heb ook sterk het gevoel dat we hier weer een meisje gaan krijgen. De tip van de foliumzuur zal ik meenemen naar de vk. Slik ook mama compleet en daar zit ook ijzer in.

@ all, nou de slaapdienst van woensdag op donderdag heeft er weer flink ingehakt. Was ook een lange dienst van dinsdag 14.00 uur van huis en woensdag 12.30 uur weer terug. Was gisteren gelijk weer misselijk na het eten en 's avonds en ook vannacht slecht geslapen en nu dus weer moe. Gelukkig nog twee dagen vrij. Volgende week weer veel werken en als het niet gaat trek ik wel bij mijn leidinggevende aan de bal, dat mijn diensten niet goed zijn ingepland. Kunnen jullie het werken allemaal volhouden? merk echt dat het mij zo tegen staat. Heb ook gewoon een hele zware doelgroep wat al zwaar is als je niet zwanger bent, maar valt me nu gewoon tegen en heb echt het gevoel dat ik het niet tot het einde ga volhouden met werken, terwijl ik bij de zwangerschap van T wel tot 30 weken nog slaapdiensten heb gedraaid. Goed nu maar eerst genieten van vrij weekend. Zal zo eens lekker cake gaan bakken en zondag willen we uit eten gaan.
Fijn weekend allemaal
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Jasmine vr 22 maa 2013 - 1:50

nillis schreef:@ novalee, wat leuk weer een meisje. Ik heb ook sterk het gevoel dat we hier weer een meisje gaan krijgen. De tip van de foliumzuur zal ik meenemen naar de vk. Slik ook mama compleet en daar zit ook ijzer in.

@ all, nou de slaapdienst van woensdag op donderdag heeft er weer flink ingehakt. Was ook een lange dienst van dinsdag 14.00 uur van huis en woensdag 12.30 uur weer terug. Was gisteren gelijk weer misselijk na het eten en 's avonds en ook vannacht slecht geslapen en nu dus weer moe. Gelukkig nog twee dagen vrij. Volgende week weer veel werken en als het niet gaat trek ik wel bij mijn leidinggevende aan de bal, dat mijn diensten niet goed zijn ingepland. Kunnen jullie het werken allemaal volhouden? merk echt dat het mij zo tegen staat. Heb ook gewoon een hele zware doelgroep wat al zwaar is als je niet zwanger bent, maar valt me nu gewoon tegen en heb echt het gevoel dat ik het niet tot het einde ga volhouden met werken, terwijl ik bij de zwangerschap van T wel tot 30 weken nog slaapdiensten heb gedraaid. Goed nu maar eerst genieten van vrij weekend. Zal zo eens lekker cake gaan bakken en zondag willen we uit eten gaan.
Fijn weekend allemaal

Ik hoop niet dat je een mannelijke leidinggevende hebt :P
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis vr 22 maa 2013 - 1:59

Oeps foutje, nee heb een hele lieve vrouwelijke leidinggevende
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis vr 22 maa 2013 - 2:01

oja, ik heb foto's van T de laatste foto van je kindjes gezet. Misschien vinden jullie leuk om te zien hoe T eruit ziet.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Novalee vr 22 maa 2013 - 2:30

Jasmine schreef:
nillis schreef:@ novalee, wat leuk weer een meisje. Ik heb ook sterk het gevoel dat we hier weer een meisje gaan krijgen. De tip van de foliumzuur zal ik meenemen naar de vk. Slik ook mama compleet en daar zit ook ijzer in.

@ all, nou de slaapdienst van woensdag op donderdag heeft er weer flink ingehakt. Was ook een lange dienst van dinsdag 14.00 uur van huis en woensdag 12.30 uur weer terug. Was gisteren gelijk weer misselijk na het eten en 's avonds en ook vannacht slecht geslapen en nu dus weer moe. Gelukkig nog twee dagen vrij. Volgende week weer veel werken en als het niet gaat trek ik wel bij mijn leidinggevende aan de bal, dat mijn diensten niet goed zijn ingepland. Kunnen jullie het werken allemaal volhouden? merk echt dat het mij zo tegen staat. Heb ook gewoon een hele zware doelgroep wat al zwaar is als je niet zwanger bent, maar valt me nu gewoon tegen en heb echt het gevoel dat ik het niet tot het einde ga volhouden met werken, terwijl ik bij de zwangerschap van T wel tot 30 weken nog slaapdiensten heb gedraaid. Goed nu maar eerst genieten van vrij weekend. Zal zo eens lekker cake gaan bakken en zondag willen we uit eten gaan.
Fijn weekend allemaal

Ik hoop niet dat je een mannelijke leidinggevende hebt :P
lol!

Nillis, vervelend dat je werk nu zo zwaar is. Maar je hebt nu natuurlijk ook nog een meisje rondlopen die haar aandacht nodig heeft. Goed dat je het in de gaten houdt en anders inderdaad aan de bel trekken Very Happy Zelf herken ik het niet, maar ik werk dan ook niet, ben fulltime thuis. Mooi meisje is T. zeg!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Bimbam vr 22 maa 2013 - 2:50

Nillis, voor je hb kun je ook Floradix gaan gebruiken. Ik heb dit na de bevalling gebruikt ipv ijzertabletten (had een hb van 4.8 ) en hier werkte het als een trein, na nog geen 7 weken was mijn hb alweer 8.0!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Annemie vr 22 maa 2013 - 3:08

nillis schreef:oja, ik heb foto's van T de laatste foto van je kindjes gezet. Misschien vinden jullie leuk om te zien hoe T eruit ziet.

Je hebt echt een leuke dochter!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  kwebbeltje vr 22 maa 2013 - 3:12

Hoi meiden,

Ik kom hier ook maar eens meeschrijven, ik ben nu de 12 weken gepasseerd. Ik voel me nog niet lekker, blijf super super misselijk veelkokhalzen. Ik zie er niet echt goed uit, krijg ook echt commentaar van vreemde mensen. Hopelijk toch over een paar weekjes over want genieten doe ik niet. Zit ook in de ziektewet omdat het werken gewoon niet gaat, daar baal ik ook zo van.

Voor in het lijstje
Mijn leeftijd:30 mijn man 33
Uitgerekende datum:30 september
Hoeveelste kindje :2
Bijzonderheden: 16 april geslachts echo.

Zo nu even op jullie reageren,

Nillis: Mooi meisje heb je al! Balen zeg dat je werk er zo inhakt, het is natuurlijk ook pittig genoeg je hebt thuis al een kindje rondlopen en dan je zwangerschap erbij en een pittige doelgroep waarmee je werkt. Fijn dat je leidinggevende begripvol is en meedenkt voor oplossingen!
Succes met het bakken van je cake!

Novalee: Je hebt een mooi lijstje gemaakt, heb mijn gegevens hierboven gezet.
Wat leuk zeg weer een meisje, had jezelf een voorgevoel?
Voel jeje verder gewoon goed?

Pomodori:Wat leuk zeg een extra keer kijken naar je kleintje, willen jullie weten wat het wordt? Ik lees net dat jullie het geslacht willen weten, maak je het dan ook bekend? Hoe gaat het met je schouder? Heb je veel positiekleding besteld en waar?

Catgirrl: Fijn dat het met je goed gaat, mijn buik is ook al aan het groeien ik vind dat ik al echt een zwangerschapsbuik heb. Ik kom altijd via mijn zij omhoog uit bed, heel voorzichtig anders begin ik gelijk te kokhalzen.

Saszle: Hoe gaat her met jou allemaal?

Stitch: Leuke vakantie gehad? Hoe was het bij de verloskundige? Hopelijk valt het op je werk mee, weten ze al wel dat je in verwachting bent?

Pien: Hoe gaat het met jou allemaal?

Suus: Het hartje horen blijft altijd speciaal om te horen, voel jeje verder allemaal goed?

Jet: Wat vervelend zeg die jeuk, wanneer moet je naar de gyn daarvoor? Spannend zeg 22 april de 20 weken echo, willen jullie het geslacht weten?

Poeh hopelijk niemand vergeten.

Iedereen alvast een prettig weekend!

Groetjes kwebbeltje







kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Sazzle vr 22 maa 2013 - 3:16

@ Kwebbeltje: Ik voel me eigenlijk wel goed. Ik heb ook nog steeds last van veel kokhalzen, maar echt misselijk ben ik niet. Ben de afgelopen weken erg moe geweest en vond dat het de afgelopen week wel beter ging. Alleen voel me nu weer zo moe.. Werken gaat hier nog prima gelukkig. Verder heb ik nog niet echt het gevoel/besef zwanger te zijn. Zelfs niet na de laatste echo waarop ik al een echt kindje heb zien bewegen.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus vr 22 maa 2013 - 6:33

@ Stitch: Ik heb gewoon aan de verloskundige gevraagd welk bureau voor kraamzorg zij aanraden en daar heb ik contact mee opgenomen. Ik heb ook geen vriendinnen in mijn woonplaats met jonge kinderen, anders had ik ook wel wat ervaringen gevraagd.
Heb je je werk al ingelicht? Ik hoop dat je er kunt blijven!

@ Sazzle: Welkom hier!

@ Nillis: Wat fijn dat je zo'n uitgebreide echo hebt gehad en dat alles goed is! Met werken heb ik nog geen last van dingen, maar ik heb dan ook geen lichamelijk zwaar werk, dat scheelt natuurlijk enorm. Maar inderdaad, gewoon aangeven bij je leidinggevende! En leuke foto van je dochter!

@ Catgirl: We hebben nog aardig wat gelopen in Berlijn, maar dat ging wel goed eigenlijk. Ook veel gezeten hoor Wink Had vooral zere voeten, maar niet echt sneller moe dan anders.

@ Pomodori: Wat leuk dat je onverwacht een echo kreeg, altijd leuk! Helaas doet onze verloskundige niet zelf de echo's, dus het zal ons niet snel overkomen. Maar misschien na de 28 weken wel, want dan moeten we voor de controles naar het ziekenhuis.

@ Novalee: Wat leuk dat jullie weer een meisje krijgen! En erg fijn dat alles goed was bij de 20-weken echo Very Happy
En leuk dat je een lijstje hebt gemaakt najaar 2013mama's!! - Pagina 3 561177

@ Kwebbeltje: Ik voel me prima! Balen dat jij je nog zo slecht voelt Neutral Hopelijk gaat dat echt snel beter!

@ All: Ik heb weinig nieuws eigenlijk najaar 2013mama's!! - Pagina 3 561177 Alles gaat goed, heb weinig klachten en pas bijna al mijn kleren nog Wink Merk wel dat mijn broeken ietsje strakker beginnen te zitten, maar heb nog geen positiekleding. Waar kopen jullie betaalbare positiebroeken?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis vr 22 maa 2013 - 21:06

@ suus, ik vind dat de hm leuke positiebroeken heeft en betaalbaar. Heb er nu twee gekocht en nog twee driekwart van de vorige zwangerschap.

@ Bimbam, ik heb vaker forladix gebruikt, maar ben zo bang dat mij darmen gaan stoppen. Ze werken sinds de zwangerschap zo slecht, dat ik bang ben dat het helemaal stil komt te staan. Had jij hier last van.

@ kwebbeltje, balen dat je je nog steeds zo slecht voelt. Hopelijk gaat het snel beter.

@ all, moet nu snel in de kleren, want moeten weg, maar iedereen fijn weekend. De cake smaakte prima.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  kwebbeltje za 23 maa 2013 - 4:12

Hoi hoi,

Vandaag met mijn moeder rustig een begin gemaakt in de kamer wat de babykamer moet worden, we hebben al een gedeelte spullen uitgezocht, poeh wat heb je veel rotzooi zeg. Later gestopt ik was heel duizelig morgenmiddag komt mijn moeder weer.
Van de week veel gekokhalsd, het wordt nog niet minder, nou hoorde ik van de week van iemand en die zei met 14weken werd het bij mij minder, nou daar hoop ik maar op.

Saszle: fijn dat jij gewoon jezelf goed voelt, buiten de vermoeidheid dan. Krijg je al een buikje of is het nog niet te zien? Bij mij wel .

Suus: ik heb nog geen broek gekocht loop heel veel in jurkjes, heb wel een lekker zwangerschapslegging gekocht en die zit toch echt lekkerder dan mijn eigen leggings.
Dus kan je nog geen tips geven mbt betaalbare kleding, misschien iemand anders? Ben ook wel benieuwd of iemand anders tips heeft.

Nillis: fijn dat de cake lekker smaakte. Ik heb ook geen echte tips voor je mbt je darmen, ik kan zelf ook niet goed naar de toilet. Nu denk ik tja je krijg bijna niks binnen dus dan zal dat daar wel aanliggen


Verder is het nog erg rustig hier, dan is het wel makkelijk om bij te bouden haha
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Sazzle za 23 maa 2013 - 19:13

Kwebbeltje: Nou, ik heb van mezelf al een aardige buik..najaar 2013mama's!! - Pagina 3 394967 Dus voordat je hier wat kan zien moet ik een paar maanden verder zijn denk ik najaar 2013mama's!! - Pagina 3 253468018
Volgens mij schreef ik in het 12weken topic dat ik last had down under.. dat begint nu echt meer pijn te doen. Lijkt alsof alles naar beneden zakt ofzo. Het voelt een beetje alsof iemand hard je arm vastpakt, dat gevoel heb ik beneden. Zit een beetje aan de linkerkant en vooral als ik beweeg doet het echt zeer. Buikpijn met steken en m'n benen kan ik bijv. niet kruisen. Ik dacht eerst aan blaasontsteking maar denk niet dat dat het is. Ga van de week toch maar even de vk bellen..
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori za 23 maa 2013 - 23:52

@kwebbeltje, leuk dat je ook mee komt schrijven! Er is ineens al veel meer leven in het topic, leuk! (al moet ik wel een hoop bijlezen ineens...) Maar vervelend dat kokhalzen zeg, had ik ook wel wat last van, maar niet zo heel erg. Vaak een biscuitje eten heeft me aardig doorheen geholpen, als er maar iets in mijn maag zat, ging het wel. En hopen dat het met een paar weken dan nu wel minder wordt.

@ Sazzle, Dat klinkt niet echt aangenaam. ik herken het gelukkig niet, maar ik zou zeker even bellen. Ze kan je vast meer vertellen.

@ Suus, ik heb nu een zangerschapsbroek, maar die as niet betaalbaar, van Esprit. had nog en kortingscode liggen en wat tegoedbonnen. Dus voor mij nog best betaalbaar, maar anders was hij 80 euro. maar hij zit wel zalig... Gisteren toch maar eens angetrokken nadat hij donderdag was bezorgd, wat en verschil zeg. Pfff... ik had eerst een gewone spijkerbroek aan die net uit de was kwam, dat was me een marteling....
Ik ga denk ik van de week eens bij de Prenatal kijken en bij de HM. Prenatal had ik ook nog een kortingsbon voor.

@ Nillis, qua darmen kan ik je helaas ook niets aanraden, wel vervelend zeg! Mijn werk is vooral zittend achter een computer, en dat gaat gewoon prima. ik zou het zeker aangeven, want zo gaat het ook niet goed. Straks raak je nog langdurig ziek ervan en daar zitten ze denk ik ook niet op te wachten.

@Novalee, wat leuk een meisje! En altijd fijn dat de echo in orde is. Lijkt me ook wel weer erg spannend, zo'n echo.

@Pien, wat leuk een jochie! Nu heb je er straks een van beide soorten! (even uit een ander topic gevist)

Hier gaat het best goed momenteel. Mijn positiebroek zit zo zalig.... Tjonge had ik al een week of wat eerder moeten doen. Nu snel meer halen, want eentje is wel erg karig...
Mijn schouder lijkt eindelijk wat minder te worden, ik werd vanmorgen na en aardige nacht zonder echte pijn wakker. Zou zo lekker zijn als dat eens over is, na drie weken rot slapen wel helemaal klaar mee.
Gisteren hebben we een beetje naar behang gekeken voor het kamertje. Het is mijn oude studeerkamer die we daarvoor gaan gebruiken. We hebben nu samen een studeerkamer weer. Maar ik moet dus nog een hele kamer uitruimen. Alleen, want mijn man weet alles zo op te ruimen dat je nooit meer iets terug vind. Dus ik ga daar zo maar eens even mee aan de slag. ik lijk eindelijk weer wat meer energie te krijgen.
Na de Pasen gaan we beginnen met zwemmen om toch wat beweging te krijgen. Mijn bestelde positiebadpak is morgen af te halen bij de Hema. Hopelijk is het wat. Doen jullie allemaal nog aan sport om een beetje in vorm te blijven?

Fijne zondag allen!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  kwebbeltje zo 24 maa 2013 - 23:07

Hoi meiden

Vandaag 13 weken , ik houd mijzelf vast aan het idee nog max 3 weken mezelf beroerd voelen.....
Mijn moeder is zaterdag en zondag geweest om te helpen met de toekomstige babykamer uit te mesten, nou het is gelukt ik had 15 :shock: vuilniszaken met vuil wat wegkan, en nog een hoop wat naar de rommelmarkt kan menn wat bewaard een mens toch veel althans ik dan .

Saszle ik herken dat ook niet hoor down under, heb je nog gebeld met de verloskundige?

Pomodori nou proberen bij te lezen en te schrijven dat is wel leuk om zo elkaar wat te volgen. Fijn dat het met je schouder beter lijkt te gaan. En net wat je zegt heerlijk om een niet knellende broek aan te hebben. Ik doe op het moment niks aan sport ik deed zwemmen maar dat komt wel weer waneer ik m goed voel.

Gaat er nog iemand iets aan zwangerschapscursus doen hier?

Groetjes kwebbeltje

kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria zo 24 maa 2013 - 23:24

Suus, over de positiebroeken: ik vind het zelf veel fijner om 'gewone' broeken te dragen die laag zitten en een maatje te groot zijn. Eventueel met een riem die ik steeds een gaatje losser doe. Die positiebroeken hebben zo'n buikstuk dat alleen lekker zit als je precies het goede formaat buik hebt. Vind ik dan.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis zo 24 maa 2013 - 23:55

@ kwebbeltje, wat fijn dat jullie al zo zijn opgeschoten. Hier gaan we daar denk ik in mei of zo mee beginnen. We hebben de babykamer wel klaar, maar T moet dus naar een andere kamer en dat is nu computer annex rommelkamer, dus die spullen moeten naar zolder en dan kunnen we de kamer voor T in orde gaan maken en dan moeten we even kijken wat er nog aan de babykamer moeten gebeuren. Misschien wat bij schilderen van de meubeltjes, maar verder weinig bijzonders. Ik heb de vorige keer geen zwangerschapscursus gedaan, maar wil misschien nu wel yoga of zo gaan doen, maar dat weet ik nog niet.

@ Filoria, ik vind de broeken van hm met buikband prettig. De buik past er dan nog niet helemaal in ze zitten zalig. Ik heb ook een spijkerbroek van miss etam, maar die buikband zit afschuwelijk en die broek zakt ook veel af, die doe ik dan maar aan naar het werk, zodat ik thuis m'n mooie kleding aan kan. Verder heb ik vandaag mijn eigen baggy spijkerbroek aan, maar hij zit toch minder lekker.

@ Sazzle, hoe gaat het bij jou?

@ Stitch, heb je het al verteld op je werk en hoe reageerden ze?

@ Jet, hoe was het weekendje weg?

@ Pomodori, wat fijn dat het met je schouder beter lijkt te gaan. Hier heb ik altijd veel gesport. liep 3x in de week 5 km hard, maar sinds zwangerschap niets meer gedaan. Voel ik me nog te vermoeid voor. Hoop dat ik me snel weer beter voel en dat ik dan ook weer kan sporten.

@ all, hier weinig bijzonders. heb wel al de hele morgen een strak gevoel in de buik. net of er een harde bal in zit. Moet woensdag naar de vk en dan zal ik het wel even aangeven. Verder begin ik vandaag aan mijn drukke werkweek. Ben benieuwd hoe het gaat. Verder geen nieuws
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  catgirl85 ma 25 maa 2013 - 1:52

@pomodori: Wat leuk dat je ook nog een echo kreeg! Waar heb je je p-broeken besteld? Zitten ze goed? Heeft de fysio nog geholpen bij je schouder?
@novalee: Ik probeer mijn dochter nu niet meer zo veel te tillen, dan went ze er vast aan. Wat leuk dat jullie een meisje krijgen! KAn je weer gaan shoppen? Ga je veel nieuwe dingen kopen of valt het mee?
@nillis: Tot wanneer moet je slaapdiensten draaien? Je werkt denk ik in de zorg? Hoe was je etentje zondag? En wat een leuk kindje heb je!!
@kwebbeltje, wat vervelend dat je zo misselijk bent en veel moet kokhalzen. Hopelijk gaat het snel voorbij. Je gaat naar de goede richting qua weken. Vaak is het rond de 13-14 weken over toch?
@sazzle: Erg herkenbaar dat je niet het gevoel hebt zwanger te zijn. Heb ik ook. Als mijn buik wat meer gaat groeien en de kleine voel bewegen zal het wel veranderen.
@suus: ik kan mijn gewone broeken ook nog wel aan, maar het begint strakker te zitten. En ik had nog wat grotere broeken liggen dus die heb ik nu veel aan. Ik heb tijdesn mijn eerste zwagnerschap bij C&A broeken gekocht. Niet zo duur en ze zaten goed. Bij HM hebben ze leuke zag ik laatst.
Ik geloof dat ik nu iedereen heb gehad..
Ik ben van eht weekend naar het Sanadome geweest. Wat was dat lekker zeg. Binnenkort weer een keertje gaan denk ik. Verder weinig bijzonders gedaan van het weekend. Ben niet helemaal lekker dus dan onderneem je meteen zo weinig. Vanmiddag moet ik naar de VK, hopelijk kan ze het hartje horen. Toch wel weer spannend.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus ma 25 maa 2013 - 2:41

@ Kwebbeltje: Goed bezig met opruimen! Dat moet hier ook nog gebeuren in de babykamer... Mijn man is gisteren begonnen, maar is nu aan het werk. Ik ben wel vrij, maar er liggen vooral veel spullen van hem.
Hopelijk houdt het kokhalzen voor jou nu toch snel op!
Ik ben wel van plan een cursus te gaan doen. En jij? Wij zitten te denken aan Samen Bevallen, mijn man wil ook wel mee.

@ Sazzle: Vervelend dat je steeds pijn hebt! Heb je de verloskundige al gebeld?

@ Pomodori: Ik zag van Esprit al mooie broeken, maar die zijn inderdaad een beetje duur. Ik zal binnenkort ook eens bij de Prenatal kijken. Ik zag online al vanalles, maar ik wil toch graag even passen.
Fijn dat je wat meer energie begint te krijgen! Succes met opruimen. Ik wil ook gaan zwemmen. Momenteel doe ik helemaal niks, dus ik wacht op mijn salaris en dan haal ik een 12-badenkaart najaar 2013mama's!! - Pagina 3 561177

@ Pien: Wat leuk, jullie krijgen nu een jongetje!

@ Filoria: Broeken wat groter kopen kan ook natuurlijk najaar 2013mama's!! - Pagina 3 561177 Het lijkt mij juist wel fijn zo'n band om je buik, maar ik heb er nog geen ervaring mee natuurlijk. Ik denk dat ik maar gewoon wat broeken moet gaan passen, dan merk ik het wel.

@ Nillis: Voelt het vervelend in je buik, of valt het mee? Leuk dat je woensdag weer naar de vk mag. Succes met je drukke werkweek!

@ Catgirl: De C&A is ook nog een goede optie om te gaan kijken voor positiebroeken, daar had ik nog niet aan gedacht!
Veel plezier bij het luisteren naar het hartje najaar 2013mama's!! - Pagina 3 561177

@ All: Ik voel me ook nog steeds niet heel erg zwanger. Hoop dat dat snel gaat komen! Lijkt me heerlijk als mijn buik gaat groeien en helemaal als ik de kleine zal kunnen voelen najaar 2013mama's!! - Pagina 3 561177 Wel heb ik nog steeds erg gevoelige borsten, dat is ten minste iets Wink Donderdagmiddag hebben wij weer een afspraak bij de verloskundige, kunnen we het hartje weer even horen I love you
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  catgirl85 ma 25 maa 2013 - 7:53

@suus, het is je eerste kindje toch? Ik voel me ook niet echt zwanger. Ben deze zwangerschap veel banger dat het misgaat. Geen idee waarom. Mede denk ik omdat ik nergens last van heb. Maar vanmiddag het hartje gehoord, dus weer een geruststelling. Laughing
Ik heb ook echt nog gevoelige borsten, pff niet leuk. Vooral niet als mijn dochter weer eens lomp bovenop me neer ploft Wink
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus ma 25 maa 2013 - 9:14

Het is inderdaad mijn eerste kindje najaar 2013mama's!! - Pagina 3 561177 Had jij bij je vorige zwangerschap meer klachten?
Wel heel fijn dat je het hartje weer gehoord hebt, ik kijk enorm uit naar donderdag!
En mijn borsten voel ik vooral als mijn man me knuffelt, haha, dan roep ik weer eens 'au'!

Ik zie jouw tickers trouwens niet...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori ma 25 maa 2013 - 10:49

@ Suus/Kwebbeltje, wij hebben ons ook ingeschreven voor een cursus samen bevallen. Lijkt me wel heel prettig om samen te doen. En ook fijn dat mijn man straks ook gewoon alles weet en heeft meegekregen. Het lijkt me een erg praktische cursus.

@ Catgirl, mijn broek komt bij esprit vandaan en zit zalig. Er zit zo'n buikband op en dat zit toch wel erg lekker. Lekker warm ook in deze kou nu nog ;-)

@ Suus/Catgirl, ik heb dat ook heel erg, dat ik me steeds afvraag of het wel echt zo is dat ik zwanger ben. Het is dat ik kwaaltjes had als misselijk zo nu en dan en inderdaad ook pijnlijke en zware borsten. Niet aankomen en naar kijken bij voorkeur ook niet. Maar verder is het erg onwerkelijk. Soms vergeet ik het zelfs even...
Maar altijd fijn om het hartje weer even te horen! Toch weer een stukje bevestiging. Suus, succes donderdag!




Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Sazzle di 26 maa 2013 - 4:01

Ik heb nog niet gebeld naar de vk. De pijn word minder, dus hoop dat het zo blijft.
Waar ik volgens mij wel last van heb ik vergeetachtigheid. Ik maak domme fouten en m'n concentratie is niet zo best. Ben nu 2x gebeld door mijn werk over die fouten die ik maak. Ik werk in de thuiszorg, dus best verantwoordelijke baan. Echt van die domme fouten die ik normaal echt niet zou maken.. Ben nu best onzeker over hoe het verder moet. Ze waren echt niet blij aan de telefoon en morgen hebben we een bijeenkomst.. najaar 2013mama's!! - Pagina 3 1270000679
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 3 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 41 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum