Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers

Pagina 1 van 34 1, 2, 3 ... 17 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Najaar 2012 mama's!

Bericht  lente di 2 okt 2012 - 2:29

Jeetje wat een nieuws allemaal vandaag..!

M-G, Ook ik ben er helemaal stil van. Weet ook niet zo goed wat ik moet typen... Wil je heel erg veel sterkte wensen, kan me niet half indenken hoe het voor je moet zijn nu. Najaar 2012 mama's! 699888 Denk goed om jezelf en je kleintje en pak inderdaad je rust meid.

Viva, Hoe is het nu? Heb je haar al meer gevoeld? Wat rot dat je je zo onzeker voelt, is ze normaal wel druk(ker)? Hier een kleintje dat sowieso vrij weinig schopt/beweegt, dus maak me niet zo snel druk. Al wordt het nu idd wel steeds minder omdat ze minder ruimte heeft, dat is wel jammer.

LDJ, Hier precies zo'n middag... Was van plan te stofzuigen/dweilen vandaag, maar dat heb ik maar naar morgen verschoven. Vanavond de partneravond op de zwangerschapsgym, en als ik nu al zoveel harde buiken heb wordt dat niks, dus ook hier een middagje bank/boek/internet haha.

Anniej, Ohjee wat is er aan de hand dan?
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 2:41

Vermoedelijk zwangerschapsvergiftiging, kan dr ook wel bij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  lente di 2 okt 2012 - 2:42

Jeetje, en nu? Gaan ze je eerder inleiden? Sterkte!
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 2:43

24uur ter observatie blijven, morgen horen we meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  LDJ di 2 okt 2012 - 2:45

Ohh nee Anniej....
Het zit je ook niet mee, spannend.
Kom op meis, misschien makkelijk gezegd, maar de laatste loodjes en je krijgt er
iets prachtigs voor terug Najaar 2012 mama's! 699888 .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Muus di 2 okt 2012 - 2:52

Sterkte Annie!
Het is ook wat allemaal, je hebt echt geen makkelijke zwangerschap! Ik leef met je mee!

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Snoes di 2 okt 2012 - 2:56

Ach jeetje Anniej, het zit je ook echt allemaal niet mee he. Hopelijk krijg je snel uitsluitsel. Najaar 2012 mama's! 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 3:43

Daar lig je dan alleen op een kamertje..gadver niks aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Viva di 2 okt 2012 - 7:13

MG, nog even wat uitgebreider, sorry, vanmorgen dacht ik voornamelijk aan mezelf en de baby even.
Echt heel veel sterkte toegewenst, lijkt me zo moeilijk, je had nog zo gehoopt dat ze het mee zou mogen maken.
Wel "fijn" dat je er vrede mee hebt, ook omdat je moeder dat ook had.
Hoop met je mee dat je een zonnige periode tegemoet gaat!Najaar 2012 mama's! 699888

Muus, vervelend zeg dat je zoveel last hebt van bekkenpijn!
Ik weet niet goed wat te adviseren, ben zelf zo eigenwijs als het maar kan en zou het voor de laatste weken ook niet snel doen, al kan het wellicht wel heel veel helpen...
Ook "fijn" dat jij het herkent, van de baby minder voelen. Mijn placenta ligt ook aan de buikwand.
Dat koffie of cola drinken, heb je het dan echt specifiek over die dranken of gewoon iets drinken en stil zitten?
Vandaag las ik namelijk ook op een site over iemand die zei dat "als ze een blikje cola opentrok, de baby reageerde".
Anders ga ik wondercola in huis halen haha smile

LDJ, het gaat nu goed, vanavond de baby beter gevoeld, gelukkig! Over de hik, ik denk het pas gevoeld te hebben ja!
Maar echt 1 of 2x dat het de hik had, dus of het heeft bijna nooit de hik, of anders voel ik het niet :P
Hoe gaat het met jou ivm je harde buiken?

Lente, de baby heeft meer bewogen vanavond gelukkig! Ik heb een filmpje van vorige week, op mijn man zijn mobiel dan, en dan zie je héél duidelijk heel mijn buik heen en weer bewegen (voornamelijk door mijn striae haha, het was vrij donker, dus je ziet mijn striae heen en weer gaan, oude striae). Zo is het nu niet meer. Jammer eigenlijk dat je ze nu veel minder gaat voelen omdat ze klem zitten zowat.

Anniej, heel veel beterschap! Ben benieuwd wat ze morgen zeggen...
Lijkt me ook niets helemaal alleen op je kamertje, gelukkig heb je je mobiel met internet!
Heb je ook tv of niet?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Viva di 2 okt 2012 - 23:29

Goedemiddag! Wilde morgen typen...

Anniej, denk je dat het vandaag door gaat zetten, gezien je weeenactiviteit?
Of voel je zelf de weeen niet?

Ik heb vandaag een veel beter dag dan gisteren, voel baby heel de tijd lekker schoppen en bewegen!
Heerlijk!
En vandaag 35 weken, nog precies 1 week werken, en dan ook heerlijk verlof.
Gisteravond het geboortekaartje vrijwel klaar gezet online, nu alle adressen verzamelen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 23:47

Najaar 2012 mama's! 699888 MG, wil je nog even condoleren met het verlies van je moeder! Heftig zeg! Dikke knuf voor jouw ook! Najaar 2012 mama's! 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Muus wo 3 okt 2012 - 2:05

Viva schreef:
Dat koffie of cola drinken, heb je het dan echt specifiek over die dranken of gewoon iets drinken en stil zitten?
Vandaag las ik namelijk ook op een site over iemand die zei dat "als ze een blikje cola opentrok, de baby reageerde".
Anders ga ik wondercola in huis halen haha smile

Ik drink eigenlijk weinig anders dan dat Embarassed Maar ik denk dat het komt door de cafeïne in koffie en (suiker in )cola?
Ik las dat je haar al goed voelde vandaag, gelukkig maar!



Annie, fijn dat je naar huis mag! Neem je rust maar goed! Hoe gaat het nu met je?

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  M-G wo 3 okt 2012 - 10:26

Bedankt allemaal voor de steun en medeleven!
Het was inderdaad heftig allemaal maar zoek de steun in het feit dat zij het kon accepteren, dan moeten wij dat ook doen. Ze heeft hard genoeg gevochten maar het mocht helaas niet zo zijn. Wij slepen ons er wel doorheen.


LDJ: de hik, pff die heeft die kleine hier best vaak, grappig en apart gevoel... ik dacht wat is dat toch voor zacht getik iedere keer maar mijn vriend zei: heeft hij niet de hik? Toen viel het kwartje pas...

Viva: geen probleem! Fijn dat je de baby weer hebt gevoeld, kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Leuk dat je het geboortekaartje nu ook klaar hebt! Al zenuwachtig aan het worden, nu je verlof nadert en het allemaal dichterbij komt?

Muus: vervelend die bekkenpijn... ik heb er af en toe last van, vooral als ik veel te veel heb gedaan maar dat is bij mij ongetwijfeld nog niet zo erg als bij jou. Misschien dat die fysio je toch nog wat verlichting kan geven voor de komende weken.

Anniej: fijn dat je weer naar huis mag. Lukt het nog een beetje om je rust te houden of begin je je al te vervelen? :knuf: voor jou omdat het je niet meezit!


Vannacht ben ik twee keer mijn bed uit geweest omdat ik echt veel pijn had aan de rechterkant onder mijn ribben, mijn zij en in mijn onderbuik en af en toe mijn rug... leek ook wel of de kant hard was... een heel naar gevoel. Na een half uur zakte het gelukkig weer af maar kon maar op één bepaalde manier zitten, liggen, staan en rechtop zitten ging echt niet... Iemand hier ervaring mee?
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Snoes wo 3 okt 2012 - 18:13

Mistery-Girl, ik herken het gevoel niet wat je omschrijft. Gaat het nu wel weer beter?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 6:46

Heerlijk hoor weer thuis! We gaan zometeen maar gelijk mijn buikgips doen. ben vandaag wel eventjes mee geweest om wat boodschapjes te doen, maar men wat pittig! Vooral met de harde buiken continu..

Ook hebben we het orginele proefkaartje gehaald, staat de naam er neit goed op! En op de proeftest (zwartwit a4tje) stond het wel goed, als dat maar goed gaat!

Ook hadden we voorlichting van het ziekenhuis, nja opname gesprek van inleiden etc. En, we zijn op de couveuse afdeling geweest, omdat ik toch echt neig naar het gevoel dat het wel eens 1 deze dagen door kan gaan breken, dus dan weet je ook waar je aan toe bent mocht je kleintje op de couveuse afdeling komen.

Verder geen nieuws, het is nu stil zitten, en vooral mijn rust pakken en andere het werk laten doen! ;-)

Voel me gelukkig goed, en beter als de afgelopen dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 6:48

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Ik duim dat ze nog even blijft zitten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  M-G do 4 okt 2012 - 12:16

Snoes schreef:Mistery-Girl, ik herken het gevoel niet wat je omschrijft. Gaat het nu wel weer beter?

Ja gelukkig was het eenmalig, tot nu toe en gaat het weer een stuk beter. Als ik het niet weer krijg dan wacht ik gewoon rustig af tot ik volgende week weer naar de VK moet.
Was gewoon een naar gevoel... zo'n pijn om misselijk van te worden... Hoe is het nu met jou?


Anniej: fijn dat je je weer wat beter voelt. Ben je blij met het resultaat van het gipsen?
Hopelijk gaat dat allemaal goed met het kaartje!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Snoes do 4 okt 2012 - 20:38

Anniej, fijn om te horen dat je je goed voelt. Hopelijk kan je het nog even volhouden en blijft de baby nog eventjes zitten.

Mistery-Girl, met mij gaat het goed! Ik voel me, buiten mijn rugklachten, prima. Dus dat is wel fijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 20:57

Wat een weekend! Had zaterdagochtend een weeenstorm.. het ziekenhuis gebeld en gaan met die banaan. Ik had me er helemaal op ingesteld dat de kleine kwam, zo voelde het ook.

Alleen, de ontsluiting zette niet door, en gingen ze verder onderzoeken. Wat blijkt, ik heb een zware blaas ontsteking en dat veroorzaakte dus weeen.

Heb medicatie gekregen en het zakte idd gelijk af, en mocht dus weer naar huis.

*kan er ook nog wel bij*.

Het is nu maandag, en mijn buik is natuurlijk nog wel wat onrustig, maar de meeste pijn is weg. Ik heb nu voor 5dagen een kuur, en dan gaan we verder kijken wat te doen, maar ik ben nu echt na dit geestelijk maar ook lichamelijk gewoon op, het enige wat ik eigenlijk nog doe is als een zombie op de bank zitten en slapen. Najaar 2012 mama's! 1371890812

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Snoes zo 7 okt 2012 - 22:24

Ach, wat vervelend dat je er ook nog een blaasontsteking bij hebt Anniej. Hopelijk laat de kleine niet meer te lang op zich wachten nu.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Knof zo 7 okt 2012 - 22:25

Jeetje Anniej: dat kan er inderdaad ook nog wel bij :-( Wat een pech heb je! En wat lijkt het me gek dat je denk dat ze gaat komen en dat het dan een blaasontsteking blijkt te zijn! Sterkte!!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 22:32

ben het echt zoooooooooooooo zat vreselijk hoor...denk je te willen genieten van je evt (nu dan defenitieve laatste zwangerschap) krijg je echt van alles erbij waardoor je echt geen zin hebt meer om zwanger te zijn!

Van mij mag ze idd ook komen hoor, voel me gelukkig nu wel even ok, hopelijk blijft het even zo. heb donderdag weer een afspraak met mijn gyn maar als ik me zo belabberd voel gaan ze er maar wat mee doen ben echt gesloopt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Snoes zo 7 okt 2012 - 22:48

Ze lieten je toch maximum tot 37 weken lopen niet?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 22:52

Ivm de cholestase laten ze je niet langer als 38w doorlopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Viva zo 7 okt 2012 - 22:56

Anniej, lekker is dat, denk je dat het begonnen is, is het een zware blaasontsteking!
Hopelijk voel je je snel wat beter en minder belabberd.
Ik ben zo scheitbenieuwd naar jullie datum dat je wordt ingeleid!

Hoe gaat het met de rest?

Hier goed, wel verkouden. Voel de baby lekker bewegen steeds.
Vanmiddag naar de VK, krijg ik ook een liggingsecho, ben benieuwd, heb die bij onze dochter niet gehad, dus ben benieuwd hoe groot de baby eruit ziet. En of het echt; kijken hoe het ligt, klaar. is, of dat ze de echo nog iets langer maakt. Verwacht niet dat het een pretecho wordt hoor, maar ben benieuwd of ze hem bijvoorbeeld maar 10sec aanheeft of langer.

En ik moet morgen en overmorgen nog werken, en dan verlof.
Ik blijf erbij, ik vind het zó raar. Over iets meer dan een week mag ik dus al thuisbevallen!
Die hele bevalling lijkt nog zo ver van mijn bed te staan, hebben jullie dat niet (behalve anniej :P)?
Wat ik wel vervelend vind, ik ben gewoon bang dat het nooit "straks" zal zijn, dat de bevalling met mij of de baby niet goed gaat, al denk ik eerder de baby. Het voelt namelijk zo onwerkelijk.
Denk dat dit gevoel voornamelijk door alle horrorverhalen komt die je wel eens hoort.
Dus aan de ene kant heb ik zoiets van, kom maar op met die bevalling, ga ik het tegendeel van mijn gevoel bewijzen, en aan de andere kant...

Heb wel bedacht dat 01-11 wel een mooie datum is! Onze dochter is van 11-01, ik ben de 1e van een maand jarig en mijn man de 11e van een maand. Zou wel grappig zijn :P Maargoed, bij onze dochter was ik 1 week overtijd, dus ik zal nu, verwacht ik, niet ineens eerder bevallen...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 34 1, 2, 3 ... 17 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum