Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 41 van 41 Vorige  1 ... 22 ... 39, 40, 41

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria ma 26 aug 2013 - 1:48

Caresses: je brengt me op een idee! Ik heb een massagetafel die in hoogte verstelbaar is! Heb deze week telefonische intake met de kraamzorg, zal vragen wat ze daarvan vinden.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis di 27 aug 2013 - 2:50

Hallo allemaal

Hoe gaat het met iedereen. Het is hier rustig. Hier alles nog goed. Heb nu voor het eerst ook echt een verlof gevoel en ben nu ook eindelijk minder met het werk bezig. Heerlijk in huis aan het rommelen. Meeste babywas is nu klaar op boxkleden en kleertjes na, die wil ik volgende week gaan doen. Verder zal ik vanavond eens weer met vriend naar namen gaan kijken. Ik heb zelf wel twee namen in het hoofd zitten, dus hopelijk kunnen we er nu uit komen.

@ carasses, mooie buik heb je.

@ Jet, hoe gaat het met jou?

@ Dolphinne, hoe gaat het bij jou?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus di 27 aug 2013 - 4:21

@ Pien: Hoe gaat het nu?

@ Nillis: Hoe is het met je zwangere vriendin?
Fijn dat je nu ook echt dat verlofgevoel hebt.

@ Caresses: Fijn dat je je goed voelt, je buik ziet er ook erg mooi uit! Erg herkenbaar, die slechtere conditie.

@ All: Ik ben nu bezig met het wassen van de babykleertjes, zo leuk om al die kleine pakjes op te hangen I love you  Vandaag kregen we de leesproef van ons geboortekaartje opgestuurd en na wat kleine veranderingen zijn we nu helemaal tevreden. De jongensnaam zijn we nu wel helemaal uit, de meisjesnaam nog net niet helemaal, al vinden we elkaars voorkeuren allebei wel erg mooi gelukkig.
Gisteren hadden we weer controle bij de vk, alles was in orde en we hebben de bevalling en onze wensen doorgegeven. Was erg prettig smile  Straks gaan we naar een voorlichting in het ziekenhuis over bevallen daar en dan zullen we ook de verloskamers bekijken.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis di 27 aug 2013 - 5:25

Leuk lijkt me dat Suus, dat wasmoment Very Happy  Wij gaan volgende week ook naar een rondleiding in het ziekenhuis. Niet dat het 't plan is om er te bevallen, maar just in case. Ligt jullie kleintje trouwens al goed?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus di 27 aug 2013 - 9:36

Haha, normaal ben ik helemaal niet zo'n fan van de was doen, maar nu is het ineens wel leuk Wink 

Wij wilden ook het liefst thuis bevallen, maar helaas heb ik een medische indicatie. Ik mag al heel blij zijn dat ik in het ziekenhuis mag bevallen met mijn eigen verloskundige smile De kleine ligt trouwens helemaal goed en ingedaald.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Dolphinne di 27 aug 2013 - 10:01

Pien, hoe is het nu?
Hopelijk blijft het niet nog weken rommelen voor je!

Exo, mmm ik heb me daar eigenlijk helemaal niet mee bezig gehouden met hoeveel weken en levensvatbaar etc. Embarassed  Maar dat is eigenlijk wel een mooie mijlpaal!

Pomodori, dat is net fijn dat virus! Hopelijk voel je je inmiddels al iets beter en kun je heerlijk van jullie mannetje genieten!

Suus, fijn dat het nog steeds lekker gaat! Owja, daar willen wij ook nog een keer heen, de voorlichting in het ziekenhuis. Ik zal zo eens kijken op de site van ons ziekenhuis.
Leuk de babykleertjes wassen. Daar kan ik nu ook al zin in hebben. Ik spiek nu al geregeld even in de kledingkast met (ongewassen) kleertjes Very Happy.

Nillis, hoe is het nu met je vriendin die is opgenomen? Lekker dat je nu het verlof gevoel hebt. Geniet ervan!

Caresses, fijn dat het goed gaat. Ik merk dat ik ook steeds onhandiger wordt. Stoot me geregeld of bots weer ergens tegenaan. Laat dingen vallen waar ik dan moeilijk weer bij kom op de grond....

All, hier gaat het redelijk. Gisteren voor het eerst sinds de vakantieperiode een gewone werkdag met de normale lessen gehad. Maar dat was eigenlijk te zwaar. Ik geef dan eerst 3 lessen schoolzwemmen, daarna een paar uur toezicht en dan 3 gewone zwemlessen. Maar vanaf de tweede schoolzwemles kreeg ik al harde buiken en die bleven ook de hele dag komen.
Maar eens kijken hoe ik het op zo'n dag rustiger aan kan doen. Heb deze dienst nu ook alleen nog op maandag. Andere diensten zijn wel (deels) aangepast met kassadiensten erbij bijv.
Vandaag ook naar de bekkenfysio geweest. Een aantal tips gekregen en goed losgemasseerd. En donderdag nog even terug voor tape, dat zou nu niet blijven plakken met de massageolie.
De babykamer schiet aardig op. Alleen nog gordijnen en een lamp kopen en andere aankleding ophangen. De sterren voor op de muur zijn zo goed als klaar.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis di 27 aug 2013 - 19:32

@ suus, leuk is dat he die kleertjes aan de was lijn. Ik heb dat bij T toen allemaal buiten gehangen in het zonnetje en een foto gemaakt. Deze zit in haar album. Erg leuk om terug te zien. Nu wil ik de kleertjes telkens nog niet wassen, omdat ik ze nog niet in de kast kan hangen. Je weet namelijk nooit wie er in de kast kijkt. Heb ze wel regelmatig in mijn handen. Vind ze zo schattig.

@ Doplhinne, dat klinkt inderdaad als erg zwaar de dienst die je op maandag draait. Hopelijk kan er nog wat aan veranderd worden. Hoe lang moet je nog tot aan je verlof?

@ Pien, hoe gaat het nu bij jou?

@ all, hier alles goed. De zwangere vriendin heeft weeenremmerd en longrijpingsmedicatie gehad en het is nu afwachten wat het lichaam gaat doen. Ze hebben ook iets ingebracht om de baarmoeder dicht te houden. Vanaf vandaag mag ze langzaam weer wat van bed en dan opbouwen en als het vrijdag verder goed blijft gaan mag ze volgens mij naar een ziekenhuis hier in de buurt. Een andere vriendin die tegelijk met mij is uitgerekend heeft alle symptomen van zwangerschapsvergiftiging en gaan waarschijnlijk de 40 weken ook niet halen. Dus hier erg spannend. Ik verwacht gewoon nog 6 weken rond te lopen. Helaas
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Dolphinne di 27 aug 2013 - 21:53

Ik moet nog tot de herfstvakantie (18 okt.) werken. Nu nog 7 weken ongeveer.

Het is dan idd spannend bij je vrienden. Hopelijk gaat het bij beide goed komen! Liep je bij de eerste over tijd Nillis?
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis di 27 aug 2013 - 23:42

Dolphinne, dat klinkt inderdaad erg zwaar, je werk! Gelukkig heb je dan over een week of 7 verlof. Lekker hoor! Ik ben de weken aan het aftellen. Met deze week erbij, nog 10... Het plan is om na de herfstvakantie nog één weekje vol te houden, maar als mijn lijf 'stop!' roept, dan pas ik me aan.

Nillis, nergens van uit gaan joh! Misschien komt het juist wel eerder dan je verwacht. Lekker loslaten Yes 


Onze controle vanochtend was weer goed. Kindje ligt lekker relaxt. Lag nu hetzelfde als met de 20-weken echo, met 't hoofd naar beneden en voetjes tegen m'n ribben. Mijn bloeddruk is ook nog steeds 55/110, dus we kabbelen mooi voort. Ik was nu ook helemaal niet zenuwachtig, terwijl ik dat de vorige keren stiekem wel een beetje was.
Mijn volgende grens is nu inderdaad 32 weken. Niet alleen omdat je dan in een normaal ziekenhuis mag bevallen, maar ook omdat ik dan de zwangerschapsduur van het eerste kind van mijn zus heb overschreden Razz
Manlief is nu trouwens Veilig Bevallen van Beatrijs Smulders aan het lezen, helemaal uit zichzelf, mét dyslexie nerd  en hij had vannacht gedroomd dat ik beviel, dat het een jongetje is en dat E. héél trots was. Hahaha! Ik heb nauwelijks dromen over de bevalling of over het kindje, maar hij nu dus wel. Dat vind ik bijzonder thumbup
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  _Jet wo 28 aug 2013 - 7:47

Hallo dames,

Ik heb alles gelezen, maar sorry even geen puf om op iedereen te reageren (ontzettend moe). 
Hier gaat het lichamelijk gelukkig wat beter. De enorme pijn onderin in mijn buik is gelukkig voor een groot deel weg.
Maandag weer bij de vk geweest en de kleine lag (eindelijk) wat ingedaald, waardoor de enorme pijn misschien ook een stuk minder is. Vorige week do op vr had ik goede hoop, maar helaas was het na een uur weer over. Toen ik dit maandag tegen de vk zei, zei ze dat het waarschijnlijk indalingsweeën zijn geweest. Ik denk dat ik vrijdag (mocht het zo blijven gaan) de afspraak in het ziekenhuis af ga zeggen. Ik heb liever dat de kleine uit zichzelf komt, dan met 40 weken inleiden. Op deze manier houd ik het nog wel vol, al lig ik wel veel op bed. 
Mijn vriend heeft vandaag nachtdienst en ligt morgen overdag te slapen. S en ik gaan dan even een dag bij mijn ouders vertoeven, dan kan ik daar tussendoor ook op bed gaan liggen.

Nog een fijne avond allemaal!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus vr 30 aug 2013 - 2:48

@ All: Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ik heb alle babykleertjes en beddengoed ed nu allemaal schoon in de kast liggen smile  Ik wil alleen nog wat meer ruimte voor babykleertjes. De kast wordt nu ook gebruikt voor ons beddengoed, en schoenen en er is nog geen hanggedeelte, wat ik wel heel graag wil. We gaan zaterdag naar Ikea, we twijfelen nog of we een nieuwe kast kopen of dat we deze spullen ergens anders kwijt kunnen en een stang kopen voor in deze kast (die zijn er speciaal voor deze kast, dus dat scheelt alweer).

Verder zijn we klaar met de geboortekaartjes en uit de namen! Very Happy De kaartjes zijn erg mooi geworden, ben nu nog meer benieuwd of we de jongens- of de meisjesvariant uiteindelijk zullen ontvangen smile  En de enveloppen heb ik ook al geschreven, alleen de postzegels moeten er nog op, maar die heb ik ook al in huis.

Ik ben nu bezig met het opruimen van de studeerkamer, die hebben we helemaal omgegooid. Wat een karwei! Merk wel dat het me zwaar valt, moet regelmatig even pauzeren. Maar er zit vooruitgang in, dus dat is fijn smile 

En vanavond ga ik lekker uit eten met mijn man Very Happy 

@ Dolphinne: Zwaar, je werk! Hopelijk lukt het in het vervolg beter aangepast. Heb je baat bij de bekkenfysio? Fijn dat de babykamer zo lekker opschiet smile 

@ Nillis: Heb je de kleertjes nu nog ergens verstopt waar niemand kijkt? Dat probleem hebben wij gelukkig niet Wink  Hoe is het nu met je zwangere vriendin? En je hebt dus nog een zwangere vriendin waarbij het niet helemaal lekker gaat nu!

@ Exo: Fijn dat de controle weer goed was smile  Grappig dat je man al droomde van de bevalling! Niet zo gek natuurlijk, als hij dat boek aan het lezen is Wink  Ik heb zelf afgelopen week ook gedroomd over mijn eigen bevalling, verbaasde me ook niks na het bespreken van ons bevalplan en de voorlichting en rondleiding over de verloskamers.

@ Jet: Gelukkig dat het lichamelijk iets beter gaat en de kleine al wat indaalt. Hopelijk komt de baby snel uit zichzelf smile 
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Lejow vr 30 aug 2013 - 4:10

Nillis, wat spannend!! Waar ligt ze?? 
Hoop echt dat ze het minimaal tot de 32 wkn nog weet re rekken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Stitch ma 2 sep 2013 - 0:01

Voor de dames hier die het nog niet weten, er is een nieuw forum, zegmaaryes.nl. Dit forum wordt van de week definitief verwijderd! We hebben daar al een nieuw topic gestart!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 41 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 41 van 41 Vorige  1 ... 22 ... 39, 40, 41

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum