Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 21 van 41 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis wo 5 jun 2013 - 9:45

Deze? Dit is de laatst bijgewerkte, er ontbreken alleen enkele namen.
Even bij- en aanvullen dus, dames! najaar 2013mama's!! - Pagina 21 281626781


Naam leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Novalee 27/32 2 september 2eeen dochter!
Pien 27/302 september 2eeen zoon!
Jet 5 september 2e surprise!
Pomodori 31/35 6 september 1eeen zoon!
Rioolspook 8 september 1e
Suus 32/2722 september 1esurprise!
Stitch 25/31 24 september 1eeen zoon!
Tummy 27/ 24 september 1eeen dochter!
Nillis 31/3226 september 2e10 mei 20 wekenecho
Catgirl85 28/36 28 september 2e21 mei 20 weken echo
Sazzle 25/3430 september 1eeen dochter!
Kwebbeltje 30/34 30 september 2eeen zoon!
Samantha 24/44 9 oktober 1eeen dochter!
Filoria26/35 28 oktober 2e11 juni 20 wekenecho
Star00725/2730 oktober 2e
Aardbei26/265 november1e18 juni 20-weken echo
Caresses 8 november 1e14 juni, 20 weken echo
Yes1984
31/2810 november2esurprise!
Exogenesis 27/27 30 november 1e11 juli 20 weken echo
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria wo 5 jun 2013 - 17:18

Leuk om te zien, dankje!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Caresses wo 5 jun 2013 - 18:47

Sazzle, het lakentje wordt vaak opgevouwen tot een smallere strook. Daarmee stop je aan het voeteneind en beetje over de beentjes de slaapzak goed in zodat het kindje redelijk strak ligt en niet zo snel omrolt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Aardbei wo 5 jun 2013 - 19:33

Suus: Fijn dat je controle goed was! En ach, volgens mij zijn ze zo eigenwijs! Als ik hem hard voel trappen leg ik wel eens mijn hand op mijn buik en voel ik het duidelijk. Zodra ik mijn vriend dan roep en hij zijn hand op mijn buik legt.... is het weer stil!
Pomodori: Lampen zijn moeilijk altijd he! Wij wonen nu al een jaar in ons huis en hebben nog steeds een kaal peertje in de keuken Embarassed Als dat van ons nou een meisje wordt heb ik nog wel een mooie lamp in de aanbieding Wink Vind het ook zo sneu om haar dan onder een blauwe lamp te laten slapen Wink En heerlijk lekker even ertussenuit! Wij gaan dit weekend een weekendje weg, misschien voorlopig wel de laatste met zijn tweeën!
Caresses: Leuk dat de baby al zo hard trapt dat je het aan de buitenkant kunt voelen! Heeft je vriend het ook al gevoeld? Die van mij 'nog maar' twee keer omdat ie elke keer stopt als mijn vriend erbij komt Wink
Sazzle: Wat vervelend van je contract zeg! Loopt hij al snel af? Wel fijn dat je de baby al zo goed voelt. Ik voel hem ook al goed, maar nog niet de hele dag door. En ik dacht dat kleine baby's nog niet in een slaapzak mochten? En dat ze eerst onder een lakentje en dekentje 'moeten'? Maar dat kan ik mis hebben hoor...
Exogenesis: Zo, dat was vast wel even graven!

All: Hier laatste dagje werken alweer. Morgen gaan we lekker een weekendje weg. We gaan naar Arnhem en dan naar Burger's Zoo en het Openluchtmuseum. Was een verassing van mijn vriend voor mij, zo leuk! We boffen maar met het weer.
Eerst krijgen we morgenochtend nog een rondleiding op het kdv op mijn werk, maar heb geen flauw idee waar ik op moet letten. Iemand nog tips?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  kwebbeltje do 6 jun 2013 - 2:08

Hoi meiden,

Aardbei, ah wat lekker zeg , de laatste keer werken en dan lekker een weekendje weg!

Saszle, meid wat balen zeg! Je dacht juist dat je contract verlengd werd. Werk je nog wel of ben je al thuis? Wat leuk dat je kamertje al ver af is, laat je wel een foto zien? Speciaal is dat de baby voeken door je buik heen.

Caresses, haha dat deed hier de baby ook tegen de doptone trappen van de week.

Pomodori, ik heb lampen besteld bij het koningshuisje volgens mij, ze moeten nog binnen komen kreeg een mail verzenden uiterlijk 13 juni, dus even afwachten. Leuk hoor maandageen pretecho met de familie erbij.

Suus, fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Fijn dat het met je bloeddruk nu goed gaat houden zo!

Filoria, spannend hoor bijna verhuizen, moeten jullie nog veel doen? En goed blijven aangeven en aan jezelf denken!

Exogenis, 11 juli 20 weken echo, leuk hoor. Onze zoon is die dag jarig. Wij zijn ook met zn 2 naar de 20 weken echo gegaan. Wat voor soort muursticker heb jij besteld?

Afgelopen dinsdag naar de verloskundige geweest, mooi het hartje weer gehoord, hij gaf mooi een trap tegen de doptone. Ikvoel de baby heel veel en als ik op bedlig zie je soms ook echt door mijn buik dat ie trapt ofzo. Iswel leuk voor mijn man.
Heb 10 juli a.s. Geloof ik zo uitmn hoofd een groeiecho, dus dan zien we de kleine weer.
Ik heb maar 2 blz terug gereageerd, moet mijn zoon van school halen.
Gr kwebbeltje



kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Dolphinne do 6 jun 2013 - 6:43


Naam leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Novalee 27/32 2 september 2eeen dochter!
Pien 27/302 september 2eeen zoon!
Jet 5 september 2e surprise!
Pomodori 31/35 6 september 1eeen zoon!
Rioolspook 8 september 1e
Suus 32/2722 september 1esurprise!
Stitch 25/31 24 september 1eeen zoon!
Tummy 27/ 24 september 1eeen dochter!
Nillis 31/3226 september 2e10 mei 20 wekenecho
Catgirl85 28/36 28 september 2e21 mei 20 weken echo
Sazzle 25/3430 september 1eeen dochter!
Kwebbeltje 30/34 30 september 2eeen zoon!
Samantha 24/44 9 oktober 1eeen dochter!
Filoria26/35 28 oktober 2e11 juni 20 wekenecho
Star00725/2730 oktober 2e
Aardbei26/265 november1e18 juni 20-weken echo
Caresses 8 november 1e14 juni, 20 weken echo
Yes1984
31/2810 november2esurprise!
Exogenesis 27/27 30 november 1e11 juli 20 weken echo
Dolphinne 27/33 30 november 2e(1e voor vriend)10 juli 20 weken echo
[/quote]
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  catgirl85 do 6 jun 2013 - 7:56

Hoi meiden,

Ik kan het niet meer bijhouden hoor. Wink
We hebben een heerlijke vakantie gehad, jammer genoeg niet zo'n lekker weer als nu. Maar het was heerlijk genieten. Deze week weer aan het werk gegaan. Ben al weer toe aan vakantie haha. Vrijdag hebben we een pretecho in 2d als verrassing voor mn moeder. Ze heeft nog nooit een echo gezien dus dan vindt ik dan wel leuk om als cadeau te geven.
Ik reageer later weer op iedereen, want ik ben alles al weer kwijt. Hebben jullie daar ook last van?
Ik las een vraag over een lakentje. In het begin hadde. Wij geen slaapzak, dus maak je het bedje laag op zodat het kindje niet onder de deken kan komen. Omrollen doen ze in het begin nog niet. We hebben een slaapzak gekocht toen ze telkens boven de deken uit kwam en toen ook het lakentje en deke tje niet meer gebruikt omdat ze er dan onder kan schuiven.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  catgirl85 do 6 jun 2013 - 7:57

Dolphinne schreef:
Naam leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Novalee 27/32 2 september 2eeen dochter!
Pien 27/302 september 2eeen zoon!
Jet 5 september 2e surprise!
Pomodori 31/35 6 september 1eeen zoon!
Rioolspook 8 september 1e
Suus 32/2722 september 1esurprise!
Stitch 25/31 24 september 1eeen zoon!
Tummy 27/ 24 september 1eeen dochter!
Nillis 31/3226 september 2e10 mei 20 wekenecho
Catgirl85 28/36 28 september 2esuprise!
Sazzle 25/3430 september 1eeen dochter!
Kwebbeltje 30/34 30 september 2eeen zoon!
Samantha 24/44 9 oktober 1eeen dochter!
Filoria26/35 28 oktober 2e11 juni 20 wekenecho
Star00725/2730 oktober 2e
Aardbei26/265 november1e18 juni 20-weken echo
Caresses 8 november 1e14 juni, 20 weken echo
Yes1984
31/2810 november2esurprise!
Exogenesis 27/27 30 november 1e11 juli 20 weken echo
Dolphinne 27/33 30 november 2e(1e voor vriend)10 juli 20 weken echo
[/quote]
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis vr 7 jun 2013 - 1:00

Hallo allemaal

Ben er ook nog. Hier alles goed. De gordijnstof en behang zijn binnen, dus nu wachten tot mijn moeder de gordijnen genaaid, de behanger is geweest en de kast helemaal geschilderd is. Heb nu ook een kroonluchter besteld voor T haar nieuwe kamer, dus wordt helemaal leuk. Mijn ouders hebben nog een oud poppenhuis en die ga ik opnieuw bekleden en ook behang van T haar nieuwe kamer in doen. Dan krijgt ze die als kado als de baby is geboren.
Verder heb ik weer goed gewerkt en heb voor het eerst gastlessen gegeven op een ROC. Erg leuk om te doen. VNu lekker vrij en even genieten van het mooie weer.
Fijn weekend iedereen en zal de volgende keer weer op iedereen reageren.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis vr 7 jun 2013 - 6:31

Kwebbeltje: een tak met twee uilen er op en allemaal gekleurde blaadjes en een paar vlinders.

All: ik heb gister de Felicitas zwangerdoos bij de Etos opgehaald. Ja, weer zoiets; ik dacht, ik meld me overal mooi op tijd voor aan (net als 't kraampakket) en nu mag ik het dus ook vroeg ophalen najaar 2013mama's!! - Pagina 21 394967. Het bonnetje voor het pakket van Wij Jonge ouders (via Prénatal, geloof ik?), komt nog, maar m'n abonnement is wel al ingegaan. Ik vind dat blad zo leuk!! Anyway, die zwangerdoos is echt leuk!! Een echt cadeautje I love you
Inmiddels beginnen mensen om me heen, en ook leerlingen, aan me te zien dat ik groei. Qua kilo's valt het mee, maar mijn buik verraadt dat er iets gaande is. Ik krijg gedurende de dag echt een bobbeltje. 'Juf, je baby groeit zeker wel he?', heb ik vandaag meermaals te horen gekregen. Maar ach, ik ben morgen 15 weken, dus dan mag dat ook wel. Alleen zijn het, naar mijn weten, echt organen, want de baarmoeder bevindt zich lager. Dat voelt als een soort band die boven mijn schaambeen/-heuvel zit. Gek hoor, dat veranderende lichaam... gelukkig valt de bandenpijn mee. Zo nu en dan wat steken en mijn baarmoeder voel ik ook zo nu en dan (rekken?). Wat is zwanger zijn leuk-spannend!! najaar 2013mama's!! - Pagina 21 3920004554
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria vr 7 jun 2013 - 6:36

Exo, wat leuk hoe je dat omschrijft. Het is inderdaad heel speciaal om je lichaam zo te voelen veranderen! En apart om je te realiseren dat die bolle buik vooral vol darmen zit haha Laughing Hoe voel je je verder? Geen vervelende klachten of zo? Ben je eigenlijk misselijk geweest de eerste weken?

Meiden, ik lees wel steeds hoe het met jullie gaat hoor! Al word ik wel een beetje depri van verhalen over gordijntjes en zo. Waren wij maar zo ver met ons huis dat we ons daar druk om konden maken najaar 2013mama's!! - Pagina 21 1270000679 Nu ben ik allang blij als er een deur in de babykamer zit.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis vr 7 jun 2013 - 6:47

Filoria, ik heb zo immens veel geluk tot nu toe... Helemaal nergens last van! Ik ben wel eens een beetje misselijk geweest wanneer ik 's avonds op bed ging liggen, maar dat duurde meestal maar eventjes. Ook ben ik nauwelijks moe en zit ik juist vol energie. Ik loop ook mooi met mijn leerlingen mee te stuiteren. Heb jij wel veel last (gehad) van kwalen? En destijds bij je zoon? Mijn collega's menen allemaal maar dat ik een zoon krijg, omdat je bij een zoon, volgens hen, nauwelijks kwalen hebt.

Ik begrijp je frustratie! Vervelend dat je nog niet aan de slag kunt. Maar had je dat anders wel al gedaan met deze termijn?
Mijn man en ik hebben qua kinderkamer afgesproken dat we eerst de 20 weken echo afwachten en dan gaan rondkijken voor meubeltjes. Ik ben daar vrij terughoudend in, al kriebelt het wel. Wanneer denk je dat je los kunt? Gaan jullie nieuwe meubels kopen? Of gebruik je je 'oude' spullen?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria vr 7 jun 2013 - 6:57

Wat heerlijk Exo! Dan is het ook makkelijker om het verborgen te houden lijkt me, klopt dat? Aan welke groep geef je les trouwens? Klinkt heel gezellig Very Happy Dat van weinig kwalen bij een jongetje hoor ik ook wel eens. Ik denk dat er wel meer bij komt kijken. Ik ben nu vijf jaar ouder, veel drukker (heb nu én een baan én een kind)... niet zo gek dat ik me nu slechter voel. Maar het is goed te doen.

Goed hoor, dat jullie rustig aan doen met spullen kopen en zo. Het zal toch maar verkeerd gaan met de zwangerschap en dat je dan al een volle babykamer hebt. Je hebt nog tijd zat straks!

Wij gaan heel veel hergebruiken. Dus qua winkelen hoeft er niet zoveel te gebeuren. Maar ik heb zo'n zin om lekker met plankjes en mandjes en aankleedkussenhoezen te frummelen i.p.v. gaten vullen met houtrotvuller en houtwerk schuren en plafonds witten etc. Voor de nesteldrang helpt dat niet zo.

Gaan jullie een volledig nieuwe babykamer kopen, of losse meubeltjes en ook tweedehands en zo?

Ik ben zelf trouwens helemaal weg van onze commode (die we ook voor Tomas hadden):

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Dresser-ikea-hemnes-8-drawer-white

Als het tweede kindje er ook te groot voor is gaat hij gewoon als ladekast (voor speelgoed, knutselspullen etc.) in de huiskamer of kinderkamer.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Stitch za 8 jun 2013 - 8:05

Hallo allemaal, even een ego-berichtje van mij. Ga na mn vakantie weer eens op iedereen reageren

Hier gaat het lichamelijk iets minder, 4 dagen achtereen gewerkt en gisteren alles ingepakt voor de vakantie. Nu heel erg pijn in mn stuitje en rug, en buikepijn met veel harde buiken. Niet zo gek, maar toch wel vervelend. Nu onderweg naar Frankrijk, dus ga heerlijk 2 weken niks doen! Wink zijn nu net gestopt bij een hotelletje, en morgen rijden we de rest. Handig, die gratis wifi Razz

Aardbei en Filoria en alle andere dames die komende 2 weken ook hun 20-wekenecho hebben, heel veel succes en plezier bij de echo! Ben benieuwd! smile

Tot over 2 weken dames!! sunny
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria za 8 jun 2013 - 8:15

Heel fijne vakantie Stitch! Hopelijk knap je er van op najaar 2013mama's!! - Pagina 21 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Tummy za 8 jun 2013 - 8:23

Heb alles gelezen, maar even geen puf om op iedereen te reageren, sorry! Ik ben weer uren aan het opbouwen met werken, dus ben echt helemaal op.
Zit goed in mijn vel, maar lichamelijk is het nog niet wat het moet zijn. Nog veel misselijk. Op dagen dat ik medicijnen gebruik dan gaat het wel, maar op de dagen dat ik werk (en dus geen medicijnen slik ivm autorijden) dan ben ik daarna kapot en moet ik ook de dag erna nog bijkomen omdat ik weer slecht slaap door misselijkheid etc. Mijn lichaam is echt nog niet op krachten. Al is het wel fijn om weer een beetje onder de mensen te zijn.

Verder herkenbaar wat je schrijft Stitch, ook hier veel last van mijn stuitje als ik iets meer doe dan bankhangen. Maar het trekt gelukkig wel snel wel als ik even zit/lig. Geniet van je vakantie!
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis za 8 jun 2013 - 20:11

@ Stitch, fijne vakantie

@ Tummy, wat naar dat het lichamelijk nog steeds minder gaat. Hopelijk gaat dat ook snel beter.

@ Filoria, gewoon rustig aan doen, komt vast goed. Veel succes met klussen.

@ all, hier ook een zeer lichaam. moet echt opletten met wat ik op een dag doe en dat is nu elke keer nog teveel. heb gisteren de hele dag harde buiken gehad en ze worden nu ook pijnlijker. Ook heb ik een hele zere rug. Goed nog 3 drukke weken op het werk en dan wordt het rustiger en zal ik eens kijken hoe het dan gaat. Ik vind deze zwangerschap echt totaal anders als de vorige. Voel me nu echt zo'n zeurkous, terwijl ik nog zoveel weken moet.
Goed ga nu zo met de familie naar de speeltuin. Fijne dag allemaal
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  _Jet zo 9 jun 2013 - 7:47

@Kwebbeltje --> Nu het met mijn rug beter gaat heb ik gelukkig weer wat minder last van mijn bekken. Vooral last van 'startpijn' en idd het omdraaien in bed. Wij hebben nog nauwelijks iets gekocht, maar hebben in principe alles al.

@Dolphinne --> Hier gaat het gelukkig een stuk beter.

@Stitch--> Met mijn rug gaat het gelukkig stukken beter, dank je. Super zeg dat je contract verlengd is, dat moet een heerlijk gevoel zijn. Ik voel me soms ook echt een oud wijf hoor, maar ja wat niet gaat gaat niet. Wat leuk dat je vriend de kleine ook heeft gevoeld. Mijn vriend ook deze week! Hoe was jullie vakantie?

@Nillis --> Met mijn rug gaat het gelukkig een stuk beter, dank je. Ik zag het behang voor T op Facebook, erg leuk. Hoe gaat het met de misselijkheid? Zo herkenbaar wat je typt, ik voel me soms ook echt een zeurkous.

@Caresses--> Met mijn rug gaat het gelukkig stukken beter, dank je. Wat fijn dat alles goed gaat met je.

@Aardbei --> Als je wilt wil ik de 3d echo wel per pm sturen hoor. Ben je er al een beetje over uit wat betreft het kamertje? Hoe was het weekendje weg?

@Suus --> Ik moet deze week ook weer bloedprikken en ik zag idd ook staan dat er o.a. op rhesus c wordt geprikt. Tips van een fysio zijn idd altijd handig. Fijn dat de controle bij de vk weer goed was.

@Exo --> Ik ga in het ziekenhuis bevallen, zeker na de bevalling van S. Wij zijn samen naar de 20 weken echo geweest. Wij vonden het iets van ons samen en idd ook in ons achterhoofd dat het toch een medische echo is. Daarnaast zou ik mezelf weer schuldig voelen als ik bv wel mijn moeder meeneem en niet mijn schoonmoeder.

@Pomodori --> Wat fijn dat alles goed gaat met je vriendin en de kleine. Met mijn rug gaat het stukken beter, dank je wel. Ik heb afgelopen week halve dagen gewerkt. Als je wilt wil ik de echo nog wel via pm sturen hoor. Veel plezier morgen tijdens de pretecho en geniet van je week vakantie.

@Sazzle --> Wat vervelend zeg dat je contract niet wordt verlengd en de reden is idd vaag. Heerlijk dat de babykamer zo goed als klaar is. S lag idd gewoon in een slaapzak met een lakentje erover (maar in het begin had ze nog geen slaapzak aan. Kwam meer toen ze iedere keer boven de dekens kwam te liggen).

@Catgirl85 --> Wat fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad. Hoe was de pretecho en wat vond je moeder ervan?

@Filoria --> Bij ons moet het kamertje en die van S ook nog helemaal gedaan worden. Ik vind het al stressen, dus ik begrijp heel goed hoe jij je moet voelen. Dat is idd een erg leuke/mooie commode.

@Tummy --> Wat vervelend dat je op bent. Rustig aan en hopelijk knap je snel wat op.

@All --> Zo, ik ben weer bij! Met mijn rug gaat het stukken beter, waardoor het met mijn bekken ook beter gaat. Afgelopen week halve dagen gewerkt en donderdag mijn bekkenband opgehaald bij de fysio. Dinsdag maar eens om doen naar mijn werk. Ik ga vanaf dan ook gewoon weer mijn uren draaien. Druk, maar gezellig weekend achter de rug. Dat merk ik toch wel aan mijn buik, die trekt erg snel. Dinsdag heeft mijn vriend de kleine voor het eerst gevoeld en S vandaag, zo leuk! Morgen weer eens bloedprikken (2 uur na het ontbijt) en dan dinsdag nog een keer nuchter. Morgen ook gelijk een afspraak maken voor een groeiecho (met 30 weken) en met 35 weken heb ik nog een keer een groeiecho. Tussendoor nog een aantal keer prikken voor glucose.

Nog een fijne avond allemaal!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus ma 10 jun 2013 - 1:13

Mijn man en ik zijn een heerlijk weekendje weg geweest, naar Maastricht Very Happy Na een lange treinreis kwamen we vrijdagavond aan in ons hotel en daar heeft mijn man voor het eerst de kleine voelen schoppen, zo bijzonder! En net zat ik op de bank te lezen en was 'ie heel druk. Ik heb een hele tijd naar mijn buik liggen kijken, die bewoog de hele tijd Very Happy Wat grappig om te zien, zeg! Ik voel de kleine nu ineens veel duidelijker Very Happy

@ Pomodori: Dat schuren is inderdaad een rotklus... Ik moet straks maar even naar de winkel om nieuw schuurpapier te halen, dat is er al helemaal doorheen!
Wat leuk dat jullie naar Muse zijn geweest! Mijn man is er ook heen geweest, maar heb toch maar besloten om niet mee te gaan. Heb wel getwijfeld, had het lichamelijk ook wel getrokken, maar om nou om 2 uur 's nachts thuis te komen, terwijl ik de volgende ochtenden er weer om 6 uur uit moest... Toch jammer dat het op een dinsdag was!

@ Caresses: Haha, mijn man heeft wel zijn handen in de vriezer gehouden en ze daarna op mijn buik gelegd, maar toen gilde ik het uit en voelde hij helemaal niks meer Laughing

@ Sazzle: Balen dat je contract niet verlengd is. Maar wat fijn dat je de kleine zo vaak voelt nu!

@ Aardbei: Heel herkenbaar, dat de baby ineens stil ligt zodra mijn man zijn hand op mijn buik legt. Maar gelukkig is het nu een keer gelukt! Hoe was jullie weekendje weg?

@ Kwebbeltje: Wat leuk dat je de baby zo veel voelt en ziet bewegen najaar 2013mama's!! - Pagina 21 561177

@ Exo: Leuk die gratis dozen he? En ik vind het blad ook erg leuk! najaar 2013mama's!! - Pagina 21 561177 En ik vind het ook erg bijzonder om te zien en voelen hoe mijn lichaam verandert. Heb gelukkig ook weinig klachten, dus het is echt genieten I love you

@ Filoria: Je hebt nog tijd zat om je bezig te houden met het kamertje, toch? Ik ben ook wel een beetje jaloers op jou, jullie beginnen straks in een mooi nieuw huis. Ik ben heel tevreden met ons appartement, maar zou toch graag verhuizen naar een huis met een tuintje najaar 2013mama's!! - Pagina 21 561177 En wij zijn momenteel ook nog helemaal niet ver met het kamertje... Volgend weekend gaat mijn man druk bezig, ik moet helaas veel werken dat weekend.

@ Stitch: Vervelend van je lichamelijk klachten, hopelijk kom je lekker bij op vakantie. Veel plezier!

@ Tummy en Nillis: Balen dat het bij jullie lichamelijk niet erg lekker gaat. Hopelijk wordt dat nog weer beter!

@ Jet: Fijn dat het beter gaat met je rug en bekken.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis ma 10 jun 2013 - 6:51

Filoria, wij gaan nieuw kopen, denk ik. Maar ik ga wel echt op de prijs letten, hoef niet het beste van het beste. In de zomervakantie, na de echo, maar eens kijken. Waar haal jij die commode vandaan? Lijkt mij ook wel wat. Ik wilde in eerste instantie een bed, een commode én een kledingkast, maar als ik dit zie.... blijft er veel meer ruimte over in het kamertje!

Suus, wat fijn dat je zo kunt genieten I love you Hopelijk blijf je nog lang klacht- en kwaaltjesvrij.

_Jet, mijn moeder gaat waarschijnlijk toch maar niet mee. Ze heeft die dag ook wat anders, dus het kan sowieso niet. We laten wel een dvd maken. Naar mijn schoonmoeder voel ik me niet schuldig hoor. Ik ben er stellig in dat mijn moeder mee mag, maar mijn schoonmoeder wil ik er gewoon niet bij hebben. Daar voel ik niks voor, ondanks dat ik een prima band met haar heb.
Wat fijn dat het wat beter met je gaat najaar 2013mama's!! - Pagina 21 561177 En de tijd gaat snel zeg....!

Nillis, maar rustig aan doen! Lijkt me heel naar, harde buiken.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria ma 10 jun 2013 - 7:09

Onze commode is de grote Hemnes ladekast van Ikea! Morgen 20-wekenecho, spannend... En Caresses en Aardbei ook al bijna he?!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Sazzle ma 10 jun 2013 - 7:34

Zijn jullie ook al aan het nadenken over namen? Wij hebben een paar namen die we beide wel leuk vinden. Alleen.. dé naam zit er denk ik niet bij. M'n vriend is er eigenlijk al wel uit. Vind het lastig dat ik niemand om een mening kan vragen want de naam blijft tot de geboorte geheim smile Moeilijk!!
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria ma 10 jun 2013 - 7:39

Ja pff wij hebben het ook moeilijk met de namen! Hebben je vriend en jij een beetje dezelfde smaak Sazzle?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria ma 10 jun 2013 - 7:42

Mag ik trouwens nog een ergernis met jullie delen? Iedereen om me heen heeft het alleen maar over jongetje/meisje als het over de 20-wekenecho gaat, alsof het een gezellige aangelegenheid is waarbij je even kijkt of er een piemeltje te zien is. Euh nee: het is een onderzoek naar afwijkingen en als je het geslacht toevallig goed kunt zien is dat mooi meegenomen, toch? Zo ervaren wij het tenminste. Ik ben er hartstikke zenuwachtig voor. Hoop dat het ruggetje, hartje, organen etc. er goed uitzien! Herkenbaar?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Sazzle ma 10 jun 2013 - 7:57

Filoria schreef:Ja pff wij hebben het ook moeilijk met de namen! Hebben je vriend en jij een beetje dezelfde smaak Sazzle?
Ja, dat gelukkig wel.
Wat betreft de 20-weken echo. Ik was ook echt wel zenuwachtig hoor. Het is inderdaad natuurlijk 'medisch' en het geslacht een bijkomstigheid. Of het gezond is en alles erop en eraan is het allerbelangrijkste! Ik stond er hetzelfde in als jij nu. Maar toch om op het laatst te horen of het een jongen of meisje is maakt het toch erg leuk!
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 21 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 41 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum