Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 3:29

Na het zomer 2012 topic dacht ik, laat ik voor ons ook maar een eigen topic openen, zodat we gezellig met elkaar kunnen kletsen.

Wie zijn er nu eigenlijk allemaal in het najaar uitgerekend?

Onze uitreken datum is 5 november 2012.

Verder zit ik me lekker aan een zak chips te verschansen, had er zin in! Kan me nog steeds maar moeilijk bevatten dat we alweer over de 12weken grens heen zijn? Best een raar idee, en de misselijkheid zakt ook nog niet echt af! (heb er nog steeds vooral 's avonds last vast)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  LDJ do 26 apr 2012 - 3:38

Leuk idee Anniej.
Ik ben 2 november uitgerekend.

Hier gaat het goed, alleen die moeheid word nog maar niet minder.
Wel vervelend.
Idd, raar idee dat we over de 12 weken grens heen zijn, kan het me haast niet voorstellen.
Ik moet wel zeggen dat ik de tijd erg snel vind gaan.

Wanneer ben je nog misselijk dan?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 3:41

Ik ben vaak na het warm eten misselikj. Niet direct hoor, het komt gewoon opzetten. Soms eet ik wat alsnog, of drink wat cola.

Ik zag dat je kraamzorg hebt aangevragd? Heb het gister ook gedaan! En op de kalender geschreven dat als ik 14weken ben, een afspraak moet maken voor de 20weken echo.

As dinsdag ga ik voor het eerst naar de gyn omdat ik bij Yenthe zwangerschapscholestase heb gehad, vreselijk! Eens kijken wat hij zegt, voorstelt om te gaan doen. Blijf ik bij VK of ga ik naar hem? Ik zelf neig naar de gyn omdat ik met die man meer een band mee heb als met mijn VK.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  LDJ do 26 apr 2012 - 4:23

Dat is wel handig.
Ik heb gister een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, vanochtend nog even bloedgeprikt en de kraamzorg is nu in werking. Fijn gevoel. Zo heb je iedere keer een doel waar je naartoe leeft Very Happy .

Wat is dat precies wat jij hebt? Ik heb er nog nooit van gehoord.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 4:25

Van top tot teen alleen maar jeuk! Sad en het bleek ook nog eens gevaarlijk te zijn dus kreeg en medicatie voor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  lente do 26 apr 2012 - 5:13

Gezellig Very Happy !

Ik ben 7 november uitgerekend, vandaag alweer 12 weken (en 1 dag, vooral die doet 't 'm Najaar 2012 mama's! 1578173417 ). Vind het ook wel bijzonder dat ik over de 'magische grens' heen ben, al blijf ik een beetje op m'n hoede haha. Dinsdag weer naar de VK, als dan het hartje nog mooi klopt enzo is dan een mooie bevestiging en kan het echte genieten beginnen denk ik Wink .

Kraamzorg ga ik ook dinsdag regelen, ben die dag vrij (4 dagen weekend, heerlijk!) dus tijd zat. Ook dinsdag maar eens vragen bij de VK wanneer in de 20 weken echo kan plannen. We twijfelen nog een beetje voor een pretecho (geslachtsbepaling) rond 16 wkn.

Anniej, wat naar dat je nog steeds misselijk bent! Hier wordt het minder gelukkig, soms nog een mindere dag, maar over het algemeen een stijgende lijn haha. En hoop dat je deze zwangerschap geen last krijgt van cholestase, dat lijkt me zo naar!

LDJ, ik vind de tijd (achteraf gezien) ook zo snel gaan! Toen ik testte bij 4 wkn dacht ik oh hoe ga ik dat volhouden tot de 12 (eerste mijlpaal haha), maar dat ging zo snel!
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 5:15

IK wil ook een geslachtsbepaling, maar mijn man niet. Die wil zo rond en voor de 30weken een 3D 4D weer laten maken, en die kost via mijn zorgverzekering 0 euries hihi.

Maar wie weet doe ik wel een geslachtsbepaling! Ik weet het nog niet, bij Yenthe niet gedaan in ieder geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Viva do 26 apr 2012 - 6:55

Anniej, heb jij fbto?
Gezien je pretecho, dat heb ik ook tot 100 euro.
Als je die hebt, hoe zit het dan met de kraamzorg aanvragen, kan je die gewoon aanvragen en doorgeven aan je verzekering of?
Kan er op de site niets over vinden.

En nu ook weer misselijk na je overheerlijke chinees?
Heb net patat op maar chinees is hét helemaal❤

LDJ&Lente, waarom regelt jullie VK de 20weken echo afspraak niet? Wordt bij ons wel gedaan geloof ik.

En Lente, ik kijk ook zo ongelooflijk hard uit naar dinsdag, VK controle!

Ennnn wij willen zeker een geslachtsbepaling, ben benieuwd wie er van ons gelijk heeft :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Viva do 26 apr 2012 - 6:58

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum
afspraken
LDJ

1e
2 november

Anniej_S

2e
5 november

Lente

1e?
7 november
01-05 VK
Viva
21
2e
7 november
01-05 VK


















































Woehoe, hoe vinden we dit lijstje?
Persoonlijk had ik hem het liefst roze, maar goed daar zal vast niet iedereen het mee eens zijn :P
Heb ingevuld wat ik wist.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 7:54

Viva, wat mooi dat blauwe! Zouden we een jongen krijgen hahahaha? Ik heb 1mei een afspraak bij de gyn staan en 18mei bij de vk. Was tot op heden niet misselijk, zit nu aan een magnum. We hebben net hout gescoord, omdat de zolder moet worden omgetoverd tot onze nieuwe slaapsuite! (hehe).

Ik heb FBTO ja, en het kan tot 100euro. Je betaald het eerst zelf, scant de bon evt in en je declareert het dan weer, heb ik de vorige x ook gedaan!

Maar patat is de de bom......heeeeerlijk! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Viva do 26 apr 2012 - 8:17

Bedoel je dus ook dat ik eerst zelf de kraamzorg betaal, en de bon dan declareer?
Ik hoopte dat dat via hun "onderling" kon gedaan worden.
Heb je ook door gegeven aan fbto welke kraamzorg je hebt?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 8:21

Uhh bij de vorige hadden we Naviva,dus nu ook maar weer gedaan en de naam doorgegeven die hier absoluut niet mag komen, straks sloopt ze weer mn magnetron.

En ja je betaald eerst zelf de pretecho en dan krijg je het terug. En kraamzorg krijg je geloof ik een overzicht van en stuur je door geloof ik, weet niet, moet ik even aan mijn man vragen hoe of wat hoe dat nu ging, kan idd ook geloof het zelf dat ze het onderling regelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 8:28

Viva schreef:Bedoel je dus ook dat ik eerst zelf de kraamzorg betaal, en de bon dan declareer?
Ik hoopte dat dat via hun "onderling" kon gedaan worden.
Heb je ook door gegeven aan fbto welke kraamzorg je hebt?

FBTO keert wel vrij snel uit, als je direct de factuur indient, dan heb je vaak het bedrag al wel op je rekening staan voor je het moet betalen. Op die manier hebben wij nog niks voor hoeven schieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 8:29

Rejoy. schreef:
Viva schreef:Bedoel je dus ook dat ik eerst zelf de kraamzorg betaal, en de bon dan declareer?
Ik hoopte dat dat via hun "onderling" kon gedaan worden.
Heb je ook door gegeven aan fbto welke kraamzorg je hebt?

FBTO keert wel vrij snel uit, als je direct de factuur indient, dan heb je vaak het bedrag al wel op je rekening staan voor je het moet betalen. Op die manier hebben wij nog niks voor hoeven schieten.

Wij moesten het zelf voorschieten en toen ingescant opgestuurd en binnen 24uur dus weer terug. Het bureau waar wij echo's lieten moesten het dus zo doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 8:33

Anniej_S schreef:
Rejoy. schreef:
Viva schreef:Bedoel je dus ook dat ik eerst zelf de kraamzorg betaal, en de bon dan declareer?
Ik hoopte dat dat via hun "onderling" kon gedaan worden.
Heb je ook door gegeven aan fbto welke kraamzorg je hebt?

FBTO keert wel vrij snel uit, als je direct de factuur indient, dan heb je vaak het bedrag al wel op je rekening staan voor je het moet betalen. Op die manier hebben wij nog niks voor hoeven schieten.

Wij moesten het zelf voorschieten en toen ingescant opgestuurd en binnen 24uur dus weer terug. Het bureau waar wij echo's lieten moesten het dus zo doen.

maar als je de factuur direct inscant, dan kan FBTO niet zien of je al betaald hebt of niet Wink Als de betalingstermijn 30 dagen is en jij dient de factuur direct in bij FBTO heb je het bedrag van FBTO al ruim binnen die 30 dagen binnen en kun je dat bedrag overmaken naar je kraamzorgbureau of echobureau.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 8:34

Rejoy. schreef:
Anniej_S schreef:
Rejoy. schreef:
Viva schreef:Bedoel je dus ook dat ik eerst zelf de kraamzorg betaal, en de bon dan declareer?
Ik hoopte dat dat via hun "onderling" kon gedaan worden.
Heb je ook door gegeven aan fbto welke kraamzorg je hebt?

FBTO keert wel vrij snel uit, als je direct de factuur indient, dan heb je vaak het bedrag al wel op je rekening staan voor je het moet betalen. Op die manier hebben wij nog niks voor hoeven schieten.

Wij moesten het zelf voorschieten en toen ingescant opgestuurd en binnen 24uur dus weer terug. Het bureau waar wij echo's lieten moesten het dus zo doen.

maar als je de factuur direct inscant, dan kan FBTO niet zien of je al betaald hebt of niet Wink Als de betalingstermijn 30 dagen is en jij dient de factuur direct in bij FBTO heb je het bedrag van FBTO al ruim binnen die 30 dagen binnen en kun je dat bedrag overmaken naar je kraamzorgbureau of echobureau.

Dat vd kraamzorg klopt, en echobureau dus niet. Maar stond niet op de bon dat we betaald hadden, dus dat geld kregen we gewoon terug terug gestort toen en toen naar mijn ouders weer overgemaakt, die schoten het toen dr tijd voor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Viva do 26 apr 2012 - 8:58

Oh ik dacht al, zul je zien dat het echt zo'n mega bedrag is.
Nu heeft mijn man een goede spaarrekening, maar toch is het handiger als het in 1 keer kan gebeuren.

Maar Anniej, nog 1 keer :P Heb je ook aan fbto doorgegeven welke kraamzorgbureau je gekozen hebt?
Rejoy wist dat niet meer namelijk. Ik ben een schijterig persoon in bellen, dus vandaar dat ik het zo vraag.

Phoe en af en toen heb ik eindelijk goede buien. Nu de baby voeding via de navelstreng krijgt, wil ik wat beter proberen te eten.
Dat liet ik de laatste tijd wat liggen. Dus nu goed voor de 2e x vandaag aan een bakje peer in stukjes en een trosje druiven. Glas geperste sinasappelsap erbij. Helemaal goed. (En volgens mij is het daardoor dat mijn ontlasting, ja lekker, weer beter op gang is!)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 9:06

Heb het nog niet doorgegeven doe ik wel even via mail vd week! Hoer komt de ontlasting ook wel weer op gang, al zou het bij toch altijd wel drama blijven! Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 0:03

Zo weer een nieuwe dag! Heb wat leuks voor Yenthe gekocht, een leuke kinderwagen set!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  lente vr 27 apr 2012 - 4:54

Viva, Ja ik denk wel dat de VK de 20 weken echo regelt (alles zit onder 1 dak in het ZH), maar moet het even navragen haha. Kijk ook steeds meer uit naar dinsdag, even die extra bevestiging (en dan kan het echte genieten beginnen haha). En ik heb ook steeds zin in frietjes, en snacks, en... haha maar ik hou me in Wink . Probeer idd echt gezond te eten (al moet ik zeggen dat fruit eten op het werk er nogal eens bij in schiet).

Anniej, Hoe is het met je rug enzo eigenlijk? En is het die leuke set, die ik in een ander topic voorbij zag komen Very Happy ?

Zo, lekker weekend! 4 dagen welteverstaan, jeeeej Very Happy ! Iedere dag wat (leuks) te doen, en verder rustig aan haha. Vandaag erg druk op het werk, veel rennen en vliegen... kan het zijn dat ik daar dan af en toe ook buikpijn van krijg?
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  lente vr 27 apr 2012 - 4:56

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum
afspraken
LDJ

1e
2 november

Anniej_S

2e
5 november

Lente
26
1e
7 november
01-05 VK
Viva
21
2e
7 november
01-05 VK


















































lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Muus vr 27 apr 2012 - 5:40

Hallo dames,

Mag ik met jullie meekletsen? Ik heb me net voorgesteld maar zal het hier nogmaals doen.
Ik ben 26 jaar, heb een dochter van 7 en ben nu bijna 10 weken zwanger van de tweede. (24-11 uitgerekend tot nu toe)
Over 2 weken heb ik de termijnecho, vorige week hebben we de eerste echo gehad waar we een mooi kloppend hartje zagen. cheers

Dan komt meteen mijn vraag; hebben jullie ook veel last van de hormonen? Ik ben totaal mezelf niet!
Ik ben zoveel boos en chagrijnig om alles en iedereen, maar ik irriteer me vooral nog het meest aan mezelf.
Misschien komt het doordat ik gestopt ben met roken, maar deze zwangerschap is totaal niet te vergelijken met die van mijn dochter..

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  lente vr 27 apr 2012 - 5:46

Gezellig, welkom Muus! En gefeliciteerd natuurlijk Wink . Hormonen heb ik nog niet erg veel last van (gelukkig) Very Happy . Al wacht m'n vriend nog steeds op de dag dat ik in een heks verander, maar tot nu toe valt het erg mee Najaar 2012 mama's! 1578173417 . Maar ze zijn er wel hoor, moest van de week bijna huilen toen een collega nogal lullig deed (die ik nota bene aan het helpen was). Toen dacht ik wel even van kom op zeg, zo ben ik niet! Dus heb ik gezegd dat ie er in kon zakken en het zelf maar uitzocht Embarassed . Hij heeft later wel z'n excuus aangeboden haha.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Muus vr 27 apr 2012 - 6:23

Over dat huilen, ja dat herken ik ook heel erg..
Toen Barbie's Bruiloft (waar ze echt trouwde) op was heb ik heel hard gehuild.
En ik ben normaal helemaal niet zo'n emotioneel persoon, gelukkig was ik alleen thuis haha!
Voor mijn man ben ik wel lief, althans dat probeer ik Very Happy

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  LDJ vr 27 apr 2012 - 6:40

Welkom Muus.

Ik moest van de week heel hard huilen.
Het frustreerde me enorm dat ik dingen moet laten en niet op het tempo door kan gaan als wat ik gewent ben.
Ik voelde me zo lullig naar mijn vriend toe, want die neem veel van mij over.
Nu is het eruit en is het goed. Ik hoop wel dat de moeheid binnenkort wat minder gaat worden.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum