Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een opgeruimd huis (help-elkaar)

+58
Snirp
Mees
Pineco
Charles
Luce
Novalee
Ibbeltje
Bazinga
SoGood
Cow
JD
Alex
Gympie
Tsjip
madam
Monte
Carra
Flower_L
Stuiterbal
NoName88
nijntje4
Kreeftje
Sam
*Lookie*
Liadan
Burn
mii_joyce
Jade
Dennenappel
vlinder-19
Niekske
Sterre
Kaboutertje
Printje
rapa nui
Antibes
schuddebuikje
Rumble
PapillonRose
Mamsie
LaBird
kwak
TukTuk
Caroow
Paper Crown
Zininzon
Ooh La La!
Parisienne
Sarah1985
minoessepoes
Rush
Marin
_Lana_
Moon
Mute_
Rose
Arwyn
Linda
62 plaatsers

Pagina 12 van 23 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Printje wo 3 okt 2012 - 7:25

Lookie; ik ben ook normaal gesproken echt iemand die alles bewaard maar lang leve mijn zwangerschappen waarbij ik het ineens op mijn heupen krijg en alles ook echt meteen weg MOET. hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 7:26

Ik zat net juist om me heen te kijken en dacht, nu moet ik geen foto's maken Laughing Ik woon hier met een vriend die graag al zijn werkkleding aan de stoel hangt en een kat die alle kattenbakkorrels door het huis wandelt. Hele dag gewerkt en hoofdpijn, dan kom ik nérgens aan toe.... Bah. :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  *Lookie* wo 3 okt 2012 - 7:28

Printje schreef:Lookie; ik ben ook normaal gesproken echt iemand die alles bewaard maar lang leve mijn zwangerschappen waarbij ik het ineens op mijn heupen krijg en alles ook echt meteen weg MOET. hahaha

Nou hier dus net zo, haha! Ik moet trouwens ook nog wat kleding wegdoen (*heeft weer wat in dit topic zitten neuzen*) maar ook dat doe ik sinds mijn zwangerschap veel makkelijker. Leuk bijkomend voordeel! Wat is dit trouwens een gezellig rommelkonten-topic, ik voel me helemaal thuis!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Printje wo 3 okt 2012 - 7:30

ahahahaha Lookie; alleen is dit mijn laatste zwangerschap dus ik vrees voor hierna haha dan wordt weer alles bewaard vrees ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  *Lookie* wo 3 okt 2012 - 7:32

Printje schreef:ahahahaha Lookie; alleen is dit mijn laatste zwangerschap dus ik vrees voor hierna haha dan wordt weer alles bewaard vrees ik.

Inclusief al het speelgoed, kleding van je kindjes... (tja, ik kan me nu al niet voorstellen dat ik ooit iets van mijn kind weggooi, dat vind ik op een of andere manier dan weer zielig want ja: van hem.. Maar ik hoop ooit nog wel een keer zwanger te raken, misschien weet ik er dan raad mee! Very Happy )
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Printje wo 3 okt 2012 - 7:35

*Lookie* schreef:
Printje schreef:ahahahaha Lookie; alleen is dit mijn laatste zwangerschap dus ik vrees voor hierna haha dan wordt weer alles bewaard vrees ik.

Inclusief al het speelgoed, kleding van je kindjes... (tja, ik kan me nu al niet voorstellen dat ik ooit iets van mijn kind weggooi, dat vind ik op een of andere manier dan weer zielig want ja: van hem.. Maar ik hoop ooit nog wel een keer zwanger te raken, misschien weet ik er dan raad mee! Very Happy )

Ik heb de kleertjes van zoonlief bijna allemaal al verkocht/weggegeven. Op een paar speciale pakjes na heb ik het allemaal weggedaan, maar ook dit moest opeens hahaha ik kreeg de kriebels heb alles op de foto gezet en in vuilniszakken apart gedaan, en dan ondertussen soms huilen huilen hahahaha manlief snapte er niets van.
manlief: Dan bewaar je het toch... Ik: neehee al die rommel... Manlief: maar waarom huil je dan?...Ik: omdat ik het niet weg wil doen... manlief: zucht
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  *Lookie* wo 3 okt 2012 - 7:38

Printje schreef:
*Lookie* schreef:
Printje schreef:ahahahaha Lookie; alleen is dit mijn laatste zwangerschap dus ik vrees voor hierna haha dan wordt weer alles bewaard vrees ik.

Inclusief al het speelgoed, kleding van je kindjes... (tja, ik kan me nu al niet voorstellen dat ik ooit iets van mijn kind weggooi, dat vind ik op een of andere manier dan weer zielig want ja: van hem.. Maar ik hoop ooit nog wel een keer zwanger te raken, misschien weet ik er dan raad mee! Very Happy )

Ik heb de kleertjes van zoonlief bijna allemaal al verkocht/weggegeven. Op een paar speciale pakjes na heb ik het allemaal weggedaan, maar ook dit moest opeens hahaha ik kreeg de kriebels heb alles op de foto gezet en in vuilniszakken apart gedaan, en dan ondertussen soms huilen huilen hahahaha manlief snapte er niets van.
manlief: Dan bewaar je het toch... Ik: neehee al die rommel... Manlief: maar waarom huil je dan?...Ik: omdat ik het niet weg wil doen... manlief: zucht

Haha, ja hier zou het vast ook zo gaan! Stel emo-dozen zijn we..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Printje wo 3 okt 2012 - 7:40

hahahaha Lookie; soms denk ik ook arme arme man hahaahha

Ik ben altijd al emotioneel maar tijdens mijn zwangerschappen rijst het de pan uit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Sam wo 3 okt 2012 - 7:43

Wat doen jullie met bv shampoo- en badschuimflessen in de badkamer?
Ik heb zo'n rekje op de badrand staan, maar staat overvol en vind t gewoon ook viezig.

Krijg er opruimzin van. Eerste missies worden de keuken en kledingkast!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Printje wo 3 okt 2012 - 7:46

Ik heb ook daar een mandje voor...voor die flessen in de badkamer. Soms staan ze tijdlang op de rand...krijg ik DE kriebels en mik alles weg Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Arwyn wo 3 okt 2012 - 7:48

Wij hebben in de hoek van de douche een rekje van 3 lagen waar alle zeep, shampoo ed in staan.
Badkamer is hier net verbouwd waardoor ik alles leeg moest halen en ga nu zeker minder terug zetten. Rekje moet alleen eerst nog weer even opgehangen worden..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Sam wo 3 okt 2012 - 7:49

Maar in een mandje zeg je.. Dan pak je voor je gaat douchen/badderen de spullen uit t mandje en zet ze op de badrand en daarna terug?
Ik heb dan altijd net iets nodig wat niet op de rand staat, waardoor ik dan zeiknat door de badkamer moet Rolling Eyes
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 7:49

Ik kreeg via via een idee van het Kaat Mossel huishoudschema. Die ga ik nu eens een tijdje aanhouden, kijken of het me bevalt!

Die gaat als volgt:

Maandag: woonkamer
Dinsdag: keuken
Woensdag: Badkamer
Donderdag: Hal (en kantoor)
Vrijdag: Slaapkamers

En dan alles poetsen van boven naar beneden. En elke dag even beneden stofzuigen en een doekje over de wc beneden.
En dan elke week iets extra's in die ruimte. Dus bijv de badkamer standaard en dan bijv de kast opruimen.

Vandaag de badkamer gepoetst en 1 kastje uitgezocht daar. Was 3 kwartier kwijt. Viel me hartstikke mee haha! Nu de rest van het huis nog Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Sam wo 3 okt 2012 - 7:50

En zo'n rekje roest ook zo ontzettend bij mij scratch

Ga t weekend echt opruimen! Niks ontkomt aan mijn opruimwoede..
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Arwyn wo 3 okt 2012 - 7:53

Wij hebben een rekje bij de Ikea gehaald vorig jaar en die roest niet hoor!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Sam wo 3 okt 2012 - 7:55

Dan moet ik daar ook maar weer eens heen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 8:00

Wij hebben de rand van een muur naast de douche, en daar staat het op, 5 flessen in totaal. Meer mag het ook niet zijn, die haal ik gewoon weg, voorraad staat in de kast. Geen zin om het weg te zetten, dan sta ik elke keer met natte voeten in de badkamer omdat ik het weer vergeten ben Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 8:01

Luce, klinkt opzich wel goed. Maar de andere dagen doe je dan niks met de overige ruimtes? want bv. de keuken moet ik echt elke dag iig een beetje poetsen ivm met koken, en de badkamer na het douchen, en de vloer ivm met de kat... Snap je? Of gaat het vooral om het uitgebreidere poetsen en stoffen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 8:09

Pippa schreef:Luce, klinkt opzich wel goed. Maar de andere dagen doe je dan niks met de overige ruimtes? want bv. de keuken moet ik echt elke dag iig een beetje poetsen ivm met koken, en de badkamer na het douchen, en de vloer ivm met de kat... Snap je? Of gaat het vooral om het uitgebreidere poetsen en stoffen?

Ja, het uitgebreidere poetsen inderdaad. Ik doe sowieso ook elke dag de was en de vaat inpakken enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Kreeftje wo 3 okt 2012 - 8:11

Burn schreef:
Marin schreef: We hebben wel thuis zo'n koebel in het trapgat hangen die we luiden als het eten klaar is..
Whahahahaha! Ik moest echt even 10x lezen wat er stond! En koebel.. een wat? een koebel.. een wat? een koebel.. oohhhh wacht! Een KOE-BEL.. Jaaaa! Ik snap 'm!



Haha +1!!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Arwyn wo 3 okt 2012 - 8:12

Pippa schreef:Wij hebben de rand van een muur naast de douche, en daar staat het op, 5 flessen in totaal. Meer mag het ook niet zijn, die haal ik gewoon weg, voorraad staat in de kast. Geen zin om het weg te zetten, dan sta ik elke keer met natte voeten in de badkamer omdat ik het weer vergeten ben Laughing
Wij hebben veel meer dan 5 flessen, haha.
Ik heb shampoo, conditioner, reinigingsgel en iets van 3 soorten zeep, vriend heeft ook nog zeep en shampoo.
Oh en ik heb ook nog een haarmasker staan en scheerschuim, toch al 10 stuks dus, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 8:14

Arwyn schreef:
Pippa schreef:Wij hebben de rand van een muur naast de douche, en daar staat het op, 5 flessen in totaal. Meer mag het ook niet zijn, die haal ik gewoon weg, voorraad staat in de kast. Geen zin om het weg te zetten, dan sta ik elke keer met natte voeten in de badkamer omdat ik het weer vergeten ben Laughing
Wij hebben veel meer dan 5 flessen, haha.
Ik heb shampoo, conditioner, reinigingsgel en iets van 3 soorten zeep, vriend heeft ook nog zeep en shampoo.
Oh en ik heb ook nog een haarmasker staan en scheerschuim, toch al 10 stuks dus, haha.

Shampoo, Bathgel voor mijn vriend
Shampoo, Bathgel & Conditioner van mij

Scheerschuim, en dat soort dingen, die pak ik wel voor ik ga douchen, dat vind ik rommelig :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 8:16

dat is opzich wel slim Luce, dan heb je het gewoon ook zelf in je hoofd, die dag dit, die dag dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Arwyn wo 3 okt 2012 - 8:16

Ik vergeet het dan altijd. Moet scheerschuim echt in de douche hebben staan, anders word ik een aapje laughcry
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 8:17

Haha! Ik zwem elke week, dus dat is sowieso mijn stok achter de deur. En loop dagelijks in een panty met kokerrok op het werk... Schaam me anders echt daar Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgeruimd huis (help-elkaar) - Pagina 12 Empty Re: Een opgeruimd huis (help-elkaar)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 23 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum