Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

+10
Susan
Parisienne
Rouxxxe
ExpressoB
M@niek
Ella
Winegum
Lejow
Sarah1985
Ibbeltje
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Ibbeltje zo 17 jun 2012 - 6:58

Hoe hebben jullie je spulletjes (shampoo, spullen voor haar, make-up etc) opgeruimd in de badkamer?
Bij mij staat/ligt het in een kast in de badkamer, maar wordt zo snel rommelig. Ik zoek een handig systeem Very Happy

(foto's zou heel fijn zijn van leuke oplossingen smile )
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Sarah1985 zo 17 jun 2012 - 7:02

wij hebben bij de wastafel een grote lade onder daar liggen de spullen meestal in

En bij het douche gedeelte hebben we een gat in de muur

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? DSCN1371
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Lejow zo 17 jun 2012 - 7:06

Heb geen foto's.
We hebben in de douchecabine zelf zo'n uitstekend muurtje (weet ff niet hoe dat heet met een chique woord haha) en daar staan shampoo/douchegel en al die andere dingen op.
En buiten de douche hebben we (potver zeg, ik kom der echt niet op) ook zo'n inkeping in de muur, met van die plankjes die dan niet uitsteken, maar gelijk lopen aan de rest van de muur.
Daar staan onze deo's, luchtjes, en mijn borstel, bril en make up.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 7:18

Ik heb ook geen foto's maar wij hebben een hoge smalle kast naast de douchecabine waar alle handdoeken liggen en twee mandjes met badspeelgoed en douchespullen in staan. Onder de dubbele wastafel is een grote kast waar we alle verdere spullen in bewaren. En onder de spiegels is een lange plank waar ik mijn make-up, tandenborstel, etc heb staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Ibbeltje zo 17 jun 2012 - 7:34

Lelie heb je die spulletjes onder de wastafel er los in liggen ?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Winegum zo 17 jun 2012 - 7:35

Ik heb een rekje bij de douche van aluminium waar alle flesjes en dingetjes in staan die ik tijdens het douchen gebruik.
Voorraad van douchegels etc. liggen in mijn nachtkastje in de slaapkamer.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 7:46

Ibbeltje schreef:Lelie heb je die spulletjes onder de wastafel er los in liggen ?

Nee ik heb mandjes gekocht waar alle spulletjes in zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 7:47

Wij hebben een inloop douche. Op de muur staan de shampoo's en douchegel's.
Make up, deo, haarspul enzo staat in het badkamerkastje op de bovenste plank.
Make up heb ik in een bak liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Ella zo 17 jun 2012 - 7:54

Shampoo enzo staat in een rekje in de douchecabine. Make-up en haarspullen ed ligt in de la onder de wastafe.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 8:21

Douchespullen staan op de rand bij het raam en make-up etc. ligt in het douchemeubel. Ik heb het in mandjes liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  M@niek zo 17 jun 2012 - 8:22

Wij hebben van die ijzeren mandjes van ikea, heel erg handig kun je gewoon in de muur schroeven.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 8:22

Ik ben de makkelijkheid zelve.

Op de grond staan drie flessen (Shampoo, cremespoeling en douchegel) plus een tube tandpasta. Tandenborstel ligt op de mengkraan. Navulling ligt in de keuken, in één van de keukenkastjes. Een tijdschrift om te lezen als ik op het toilet zit, ligt op een kastje, samen met vier flesjes nagellak, wattenstaafjes, drie flesjes parfum en nagellakremover. En in de laatjes zitten prullaria's en mijn eerste bril. :P (Owja, en de plank onder de spiegel; twee verschillende soorten deodorant. De ene stinkt, maar het staat zo leuk. Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? 3079029344 Cremé voor op het gezicht. Schuimversteviger, Brillcream en een soort wax)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Ibbeltje zo 17 jun 2012 - 8:23

lelie schreef:
Ibbeltje schreef:Lelie heb je die spulletjes onder de wastafel er los in liggen ?

Nee ik heb mandjes gekocht waar alle spulletjes in zitten.

Oh dat is wel handig smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 10:12

Maura schreef:Ik ben de makkelijkheid zelve.


laughcry Dit is haast een nieuw onderschrift waard Laughing .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 10:20

Charlie schreef:
Maura schreef:Ik ben de makkelijkheid zelve.


Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? 394967 Dit is haast een nieuw onderschrift waard Laughing .

Hahaha, die kon ik verwachten. Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 21:03

Wij hebben zoveel mogelijk in ons badmeubel waar de wastafels zitten in opgeborgen. En we hebben van die hoekplankjes in de douche cabine zelf waar de shampoo's en dergelijke op staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  ExpressoB zo 17 jun 2012 - 23:15

Kon geen foto vinden en ben niet thuis. Ik heb zo'n kunstof karretje met 3manden erin die staat onder mijn wastafel, ideaal!!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 23:34

Dingen die ik onder de douche gebruik, heb ik op de grond staan in de douche. Dingen die ik bij de wasbak gebruik, heb ik in een kast staan in de slaapkamer en een aantal boven de wasbak op zo'n rekje. Ik heb een kleine badkamer namelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Rouxxxe ma 18 jun 2012 - 6:10

Shampoo en douchegel staat op een rekje wat in de douchecabine hangt. Verder heb ik wat spulletjes staan op het plankje boven de wastafel, de rest zit in een grote mand die op een stenen muurtje boven het toilet staat.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Parisienne ma 18 jun 2012 - 7:16

Het is bij ons heel klein, maar ben ontzettend blij met ons kastje onder de wasbak. Daar staat bijna alles in! Op het plankje onder de spiegel nog wat dingen wat we dagelijks gebruiken en op de wastafel zelf de tandenborstels en tandpasta. In de douche hebben we een metalen rek (Ikea) met daarop shampoo, scheermes, etc.

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? DSC05366

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? DSC05359
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Susan ma 18 jun 2012 - 7:18

Gewoon op de rand van het bad, en als Ezra in bad gaat zet ik de volle shampoo- en badschuimflessen even in de wasbak of op de wasmachine omdat hij ze anders leeggooit in het bad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Ibbeltje ma 18 jun 2012 - 8:23

Ik wil ook nog zo'n hoekrekje in de douche, maar ik wil niet boren of zo. Moet eens kijken wat voor oplossingen er zijn.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 9:37

We hebben een muur in de douche met een brede richel en daarop staan onze douchespullen. De rest staat allemaal in de kastjes opgeborgen. Alleen tandpasta + 2 tandenborstels staan zichtbaar, verder wil ik alles opgeruimd hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  June di 19 jun 2012 - 10:04

Susan schreef:Gewoon op de rand van het bad, en als Ezra in bad gaat zet ik de volle shampoo- en badschuimflessen even in de wasbak of op de wasmachine omdat hij ze anders leeggooit in het bad.

Hahaha en weet je uit ervaring dat hij dat doet?

Wij zongen vroeger als mijn moeder/vader er even niet was graag: "Opa Bakkebaard ging eens sneeuwen," en dan gooiden we de hele badkamer vol schuim Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? 394967. Natuurlijk op het moment dat een ouder echt even weg moest, want ze kenden ons goed genoeg om te weten dat we dit altijd wilden. Op een gegeven moment voerde mijn moeder dus maar eens in de zoveel tijd in dat het mocht, omdat ze die dag toch al de badkamer wilde poetsen.

Mijn badkamerspullen (terug naar het onderwerp) bewaar ik op/in een soort hoekkastje in de badkamer en die zet ik op zo'n plastic plankje aan de douche vast (mijn hemel hoe leg ik dit uit) als ik ga douchen. Het daar laten staan is niet echt een optie, want we delen met vieren de badkamer en er kunnen denk ik twee of drie flessen staan.

Bij mijn wastafel op mijn kamer heb ik net erboven een klein plankje met spullen die ik veel gebruik (tandpasta, lenzenvloeistof, tandenborstel, make-upremover etc.) en daarboven nog een grote plank voor alle haarspullen en andere meuk die ik te weinig gebruik.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 21:37

Wij hebben dit opbergrek voor de handdoeken e.d. en het andere ding voor de shampoo, zeep, ...:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20154591/

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20171312/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd? Empty Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum