Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk en minder leuk op het forum

+11
Tinus
SuperGrover
Monte
Bubbelicious
Caresses
Esperanza
Pompoen
Marin
Ella
Discordia
Rush
15 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush di 17 apr 2012 - 1:41

Forumster schreef:
Rush schreef:Gefeliciteerd Forumster, met je trouwen en je eigen zaak! Erg leuk! Very Happy
Thanks! Rush, je bent volwassen geworden. Super leuk dat je samenwoont en het geluk gevonden hebt.
Dankjewel! Embarassed Ben je nog steeds met die knappe man van toen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 1:44

Rush schreef:Dankjewel! Embarassed Ben je nog steeds met die knappe man van toen?
Hahaha, ja. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush di 17 apr 2012 - 1:48

Jeeej! Good Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 1:52

Rush schreef:Jeeej! Good Very Happy
Ik heb jouw vriend nog niet gezien maar die zal ongetwijfeld net zo hot zijn. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush di 17 apr 2012 - 2:19

Dat kan kloppen, ik heb nog nooit een duidelijke foto van hem geplaatst, dat zal hij ook niet leuk vinden, dus vandaar.

Maar hij is ook zeker hot haha. I love you
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  mzcharlotte di 17 apr 2012 - 4:38

Het forum is als een familie, ik kan niet met en ik kan ook niet zonder. Het is een uitlaatklep en ik vind het ons-kent-ons gevoel dat ik heb fijn.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 4:55

Ik vind eigenlijk niets niet leuk aan het forum.
Moet zeggen dat ik de relletjes en felle discussies ook altijd wel leuk vind om te lezen, haha!
De afgelopen weken heb ik juist gemerkt hoe iedereen hier met elkaar meeleeft. Dat had ik natuurlijk wel eerder gezien bij bepaalde forummers, maar ik had op de 1 of andere manier niet verwacht dat ik hier ook zoveel steun kon vinden.
En dat vind ik fijn I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 4:58

edit, verkeerd topic

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  SleepingBeauty di 17 apr 2012 - 5:37

Ik vind het na jaren ook nog steeds leuk om hier te komen.
Ik ben er wel wisselend, de ene week heel veel de andere week weinig, waardoor ik er soms wel weer helemaal uit ben en niet zoveel reageer.

Maar heb wel een paar standaard topic, en vind ook leuk om de verhalen van de meiden daar dan te volgen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Muis di 17 apr 2012 - 6:47

Ik ben heel lang een meelezer geweest en vind het leuk om mensen te volgen en meningen te lezen. Door het forum kan ik situaties vanuit verschillende hoeken bekijken en benaderen. Verder vind ik het leuk om te zien hoe mensen veranderen.

Ik kan zo snel geen minder leuke dingen bedenken. Ik snap dat het soms moeilijk is voor de nieuwe forummers om er tussen te komen, maar ik vind dat je dan ook naar je eigen cirkel van invloed moet kijken. Stop je na 10x posten omdat niemand reageert of ga je gewoon lekker door, totdat je ineens wel opvalt tussen alle berichten? De meeste kennen mij ook niet, maar desondanks krijg ik meestal wel een reactie terug.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:55

Ik vind het gewoon leuk om hier te posten. Elke dag even te kijken (soms langer te blijven hangen dan gepland haha).

Ik zie niet echt een nadeel. Heb het hier naar mijn zin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Blond di 17 apr 2012 - 6:58

Ik vind het heerlijk tijdverdrijf. Leuk om te lezen wat iedereen bezig houdt, en om je te 'mengen' tussen allemaal mensen van rond dezelfde leeftijd die toch allemaal een heel ander leven hebben (meiden die al moeder zijn, juist nog studeren, etc).

Nadelen zie ik ook niet zo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 7:12

Ik vind het prettig om hier te kletsen, mijn mening te geven, te lezen wat andere meiden van mijn leeftijd doen en dingen te vragen. Ik vind het vooral gezellig en heb het idee dat ik jullie steeds beter "ken."
Het nadeel is dat ik soms te lang blijf hangen en regelmatig kom kijken als ik andere dingen moet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 4 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum