Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk en minder leuk op het forum

+11
Tinus
SuperGrover
Monte
Bubbelicious
Caresses
Esperanza
Pompoen
Marin
Ella
Discordia
Rush
15 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:58

Zoey schreef:Het is als nieuwe forummer inderdaad ook een kwestie van 'doorzetten'. Als je na 10 reacties nooit meer post omdat je er toch niet tussen komt dan zal je natuurlijk nooit opvallen. Ik ben hier als actief lid ook vrij nieuw en er word zeker wel op mij gereageerd. Dat zegt niet meteen dat ik bekend ben hier, maar het motiveert mij wel om te blijven posten Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 561177

Wat ik trouwens ook niet leuk vind is alle naamswijzigingen, ik raak daar altijd een beetje van in de war Wink

Als ik het goed begrijp ben je dus altijd een meelezer geweest? Want voor een nieuw persoon heb je al gelijk door wie, wie een beetje is smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 20:59

Hahahaha. So true, ik was 16 toen ik hier voor het eerst kwam, inmiddels zijn we 6 jaar verder. Ik merk zelf ook dat ik heel erg veranderd ben, ook privé natuurlijk.

Ik heb me toen nooit zo beseft dat er zo`n enorm verschil zit tussen 16/17 en forumsters die toen rond de 20 waren. Nu zie ik dat verschil natuurlijk wel. Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 21:01

Hahaha geeft ook helemaal niets hoor Rush. Ik bedoel, daar kan je op dat moment ook echt niets aan doen, je wás ook gewoon jong. Joh ik was ook 19 toen ik voor 't eerst op 't forum kwam, en toen was ik ook nog een klein prulletje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 21:02

Marin schreef:Hahaha geeft ook helemaal niets hoor Rush. Ik bedoel, daar kan je op dat moment ook echt niets aan doen, je wás ook gewoon jong. Joh ik was ook 19 toen ik voor 't eerst op 't forum kwam, en toen was ik ook nog een klein prulletje.
Haha, nee ik bedoel ook niet dat het iets uitmaakt hoor haha. Maar het is gewoon zo`n enorm verschil, dat zie je pas achteraf. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 21:05

Ja precies, dat kan je ook alleen in retrospect zien.

Overigens, Zoey, vind ik jou een leuke aanwinst voor het forum! Geen idee of je hier al langer kwam onder een andere naam of dat je echt meelezer bent of wat dan ook, maar yay, blijf door gaan zo smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 21:05

Trouwens, ik vraag me wel eens af of Dolores hier nog komt?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 21:06

Rush schreef:
Marin schreef:Hahaha geeft ook helemaal niets hoor Rush. Ik bedoel, daar kan je op dat moment ook echt niets aan doen, je wás ook gewoon jong. Joh ik was ook 19 toen ik voor 't eerst op 't forum kwam, en toen was ik ook nog een klein prulletje.
Haha, nee ik bedoel ook niet dat het iets uitmaakt hoor haha. Maar het is gewoon zo`n enorm verschil, dat zie je pas achteraf. :shock:



Joh als je zo jong bent heeft niemand dat door, als 18 jarige wil je soms zo wijs overkomen terwijl je vaak anders denkt dan iemand van 25 of 30. Stukje levenservaring he. :P Niks mis mee toch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 21:08

Rush schreef:Trouwens, ik vraag me wel eens af of Dolores hier nog komt?

God wie was dat ook alweer?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 21:09

Marin schreef:
Rush schreef:Trouwens, ik vraag me wel eens af of Dolores hier nog komt?

God wie was dat ook alweer?
Ze had een avatar met een roodharige doll, volgens mij viel ze op vrouwen en ze had van die piercing implantaatjes (micro dermals) op haar borst.

Ze zat ook enorm veel in het dagcafé en toen was ze ineens foetsie. Ze kwam daarvoor onder een andere naam die ik even niet meer weet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 21:12

Cimic schreef:
Zoey schreef:Het is als nieuwe forummer inderdaad ook een kwestie van 'doorzetten'. Als je na 10 reacties nooit meer post omdat je er toch niet tussen komt dan zal je natuurlijk nooit opvallen. Ik ben hier als actief lid ook vrij nieuw en er word zeker wel op mij gereageerd. Dat zegt niet meteen dat ik bekend ben hier, maar het motiveert mij wel om te blijven posten Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 561177

Wat ik trouwens ook niet leuk vind is alle naamswijzigingen, ik raak daar altijd een beetje van in de war Wink

Als ik het goed begrijp ben je dus altijd een meelezer geweest? Want voor een nieuw persoon heb je al gelijk door wie, wie een beetje is smile

Klopt, al zo'n 5-6 jaar nu denk ik! smile kreeg steeds meer de neiging om reacties te plaatsen dus uiteindelijk toch maar een account aangemaakt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 21:13

Of verwar ik haar nou met iemand anders? Want er was ook een Applegreen?. Ik weet het niet meer. Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 21:15

Applegreen is iemand heel anders. Dolores heb ik het emailadres nog van volgens mij. Oh nee, die heb ik er laatst eindelijk eens uitgegooid.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 21:16

Marin schreef:Applegreen is iemand heel anders. Dolores heb ik het emailadres nog van volgens mij. Oh nee, die heb ik er laatst eindelijk eens uitgegooid.
Applestar dan? Ik meende dat Dolores ook iets met Apple gehad heeft, of dat heb ik me verbeeld. Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 166342
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 21:17

Ik vraag me ook af of Dolores hier nog is, en Star01.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 21:26

Dat gezeur over kliekjesvorming altijd.. Ja, het is logisch dat je als je langer meeforumt ook meer mensen kent. Dus, de oplossing: meer forummen.
Ik zit sinds een jaar ook op een ander forum en nee, een jaar geleden kreeg ik ook niet zoveel reacties. Da's logisch. Nu wel.

Als je wil dat mensen op je reageren, moet je gewoon veel forummen. Kunnen we hoog en laag gaan springen en erover miepen, maar zo werkt het nou eenmaal.

Waarom ik hier nog rond hang: omdat ik het leuk vind forummers te volgen die ik al jaren 'ken'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Pompoen ma 16 apr 2012 - 21:35

Rush schreef:
Marin schreef:Hahaha geeft ook helemaal niets hoor Rush. Ik bedoel, daar kan je op dat moment ook echt niets aan doen, je wás ook gewoon jong. Joh ik was ook 19 toen ik voor 't eerst op 't forum kwam, en toen was ik ook nog een klein prulletje.
Haha, nee ik bedoel ook niet dat het iets uitmaakt hoor haha. Maar het is gewoon zo`n enorm verschil, dat zie je pas achteraf. :shock:

Haha toen ik 16 was voelde ik me zooooooo volwassen, ik wist echt zeker dat ik volwassen was en als ik nu kijk, bijna 12 jaar verder... Jeetje wat was ik toen een guppie 🐰!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Esperanza ma 16 apr 2012 - 21:56

Zelda schreef:Ik vraag me ook af of Dolores hier nog is, en Star01.
Gister was ik in het topic waarin je het oude yes forum kon zien. Toen las ik daar een reactie van Star01 dat ze niet mee ging naar het nieuwe forum.

Edit: ik ben weer lekker duidelijk volgens mij haha. Ik kwam op het oude forum in het topic terecht dat ging over het nieuwe forum. Daar gaf ze aan niet mee te gaan.


Laatst aangepast door Esperanza op ma 16 apr 2012 - 21:57; in totaal 1 keer bewerkt
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 21:57

Esperanza schreef:
Zelda schreef:Ik vraag me ook af of Dolores hier nog is, en Star01.
Gister was ik in het topic waarin je het oude yes forum kon zien. Toen las ik daar een reactie van Star01 dat ze niet mee ging naar het nieuwe forum.
Er zijn meer die dat gezegd hebben Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Esperanza ma 16 apr 2012 - 21:58

Haha, ja dat is zo Rush! Maar zij was wel herkenbaar aanwezig en ik kan me niet voorstellen dat ze hier anoniem zou gaan forummen Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 22:00

Ik ben inderdaad nooit meegegaan maar wel altijd blijven meelezen. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 22:05

Sneaky!! :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Esperanza ma 16 apr 2012 - 22:06

Wat ik leuk vind aan het forum, is dat het voor mij een stukje ontspanning geeft. Ik vind het leuk om te lezen hoe mensen in het leven staan, en de dingen die ze mee maken. Ik lees echt al jaaaaren mee en reageer daarvan de laatste paar jaar. Vind het eigenlijk best wel bijzonder dat ik op die manier een kijkje in het leven van sommige forummers heb gehad. Van de mensen die er toen al kwamen en er nu nog steeds zijn. Wat ik in mijn 'mee lees periode' soms wel bizar vond, was dat ik zoveel van bepaalde forummers wist. Net als of het bekenden van me waren. Terwijl ze van mijn bestaan niets af wisten.

Wat ik minder leuk vind is dat er zo weinig nieuwe mensen bijkomen. Wat natuurlijk wel logisch is, want het forum is niet meer gelinkt aan het tijdschrift. Ik had ook niet verwacht dat het forum, zo zou blijven. Ik had verwacht dat het zou doodbloeden, en ik ben heel blij dat dat niet gebeurd is.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 22:08

Rush schreef:Sneaky!! :P
Beetje wel. Ik wilde van mijn meelezers af en ik denk dat dat inmiddels wel gelukt is. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Esperanza ma 16 apr 2012 - 22:09

Forumster schreef:
Rush schreef:Sneaky!! :P
Beetje wel. Ik wilde van mijn meelezers af en ik denk dat dat inmiddels wel gelukt is. Wink
Oh wat vervelend dat je meelezers had! Maar ik denk dat je die ondertussen wel kwijt bent inderdaad Very Happy
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 22:10

Haha, als ze me nu nog volgen zullen het wel grote fans zijn en moet ik ze maar koesteren. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 2 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum