Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk idee, maar minder leuke reacties

+7
Lady4
Susan
Supertalentje
girli
Lejow
Monte
Evalynn
11 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 6:55

Je hebt een leuk idee, stelt het voor en krijgt geen leuke reacties ....

Mijn schoonvader had voor sinterklaas een digitaal fotolijstje op zijn verlanglijstje staan maar voor € 25 heb je niet echt iets leuks. Hij heeft geen lijstje gekregen, maar mijn schoonouders maken de laatste tijd best veel foto's (1e kleinkind).
Ik vond het wel een leuk kerstcadeautje en mijn vriend was het er mee eens. Omdat zijn broer en zus het misschien raar zouden vinden als wij dat zouden geven heb ik ze ook benaderd met de vraag of ze mee wilden doen.
Ik kreeg de volgende reacties:

Ik heb niet echt de behoefte om een kado te gaan geven.
Had toevallig vorige week een kleinigheidje mee genomen voor papa en mama, maar verder probeer ik zo min mogelijk aan kado's te doen omdat ik dat onnodig vind. Vind het overigens geen probleem als jullie het wel doen.


Heeft wel deze week zijn vriendin een paar gloednieuwe Uggs gegeven, ook onnodig? Laughing

en

Ik doe niet mee. Mama vertelde dat ze met papa's verjaardag een lijstje wil gaan kopen dan kunnen we beter dan allemaal uitleggen!

Mijn schoonvader is in augustus jarig en ik weet dat hij het graag wil hebben, niet echt leuk om tot augustus te wachten zou ik zeggen.
Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld dat hun eigen kinderen zo'n reactie geven. Mijn vriend had al voorgesteld om het anders gewoon namens ons te geven. Misschien moeten we dat dan maar gewoon doen Very Happy

Herkenbaar?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Evalynn wo 21 dec 2011 - 7:00

Wat jammer van die reacties, ik zou het gewoon namens jullie geven hoor.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Monte wo 21 dec 2011 - 7:03

Wat een rare reacties. Ik zou het ook gewoon uit jullie naam geven.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Lejow wo 21 dec 2011 - 7:03

Ohhh ik herken dat zo goed!!!
Ik zou het lekker namens jullie geven, je hebt het gevraagd en ze hebben hun kans gehad. Graag of niet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  girli wo 21 dec 2011 - 7:03

Ik zou het op prijs stellen dat ze eerlijk zijn dat ze niet mee willen doen. Ik kan me ook voorstellen dat als jullie als Sinterklaas hebben gevierd, je niet meer aan Kerst doet. Bovendien, liever deze reacties dan een reactie dat ze wel mee doen en vervolgens later blijkt dat ze dat helemaal niet willen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:04

Ik vind de reacties helemaal niet zo raar. 't Is jammer van je idee natuurlijk. Maar als je het alsnog zelf wilt geven doe je dat toch? Ik zou dat wel even zeggen tegen de anderen, wellicht trekt het ze alsnog over de drempel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:07

Het is inderdaad wel fijn dat ze eerlijk zijn.
Het zou uitkomen op €13 per stel.
Ze staan altijd voor je klaar als je iets vraagt, ze hebben ieder stel met sinterklaas een cadeau twv €100 gegeven (dus €300 armer) en het enige dat zij hebben gekregen waren de cadeautjes van het lootjes trekken (waarbij schoonvader mijn schoonmoeder had) en het buget € 25 was.
Ik vind dat ze dus weleens iets extra's hebben verdiend en dan zijn zulke reacties een beetje zuur :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Supertalentje wo 21 dec 2011 - 8:13

Ik vind de reacties helemaal niet zo vreselijk, niemand zegt dat jouw verassing het achterlijkste is wat ze ooit gehoord hebben, ze doen alleen zelf niet mee en dat kan toch gewoon?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:13

Ik vind de reacties ook niet raar. Het is een dure maand en een extra cadeau is dus extra luxe.
Om eerlijk te zijn zou ik ook wachten tot de verjaardag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Susan wo 21 dec 2011 - 8:43

Ik vind de reacties ook niet raar, ik zou gewoon samen zo'n lijstje geven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Lady4 wo 21 dec 2011 - 9:47

Susan schreef:Ik vind de reacties ook niet raar, ik zou gewoon samen zo'n lijstje geven.



+1
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Paper Crown wo 21 dec 2011 - 10:19

Haha ik moet om je lachen hoor Birgit. Als jij het je schoonpa gunt, dan koop je gewoon dat lijstje. Waarom zouden de anderen dat raar vinden? Of had je het wel fijn gevonden als iedereen een beetje bijlapte ivm de prijs? In ieder geval, het is niet raar.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Blond wo 21 dec 2011 - 20:34

Het zijn reacties je niet had gehoopt, maar dat maakt ze niet meteen raar.

Geef het cadeautje gewoon samen met je vriend.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Jeanette wo 21 dec 2011 - 21:44

_Chance schreef:Het zijn reacties je niet had gehoopt, maar dat maakt ze niet meteen raar.

Geef het cadeautje gewoon samen met je vriend.

Helemaal mee eens!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 21:53

Ik vind de reacties ook niet raar, en eigenlijk vind ik dat je een beetje zeurt omdat je dat zegt over die Uggs.. Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Als jij zegt dat het een leuk idee is en je krijgt zulke reacties, dan is het blijkbaar toch niet zo'n leuk idee...niet iedereen hoeft jouw idee leuk te vinden, december os al duur zat.
Koop gewoon samen met je vriend dat fotolijstje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 22:25

2CKC2 schreef:Haha ik moet om je lachen hoor Birgit. Als jij het je schoonpa gunt, dan koop je gewoon dat lijstje. Waarom zouden de anderen dat raar vinden? Of had je het wel fijn gevonden als iedereen een beetje bijlapte ivm de prijs? In ieder geval, het is niet raar.

Nee, mij gaat het niet om de prijs. Had het gewoon leuk gevonden om het met z'n allen te geven nu weet ik dat ze met kerst toch een beetje pissig zijn omdat wij het dan met z'n 2-en kopen.

Eigenlijk had ik ook kunnen weten dat ze niet mee deden want ze vinden alle extraatjes die je iemand geeft, of dat nou tussendoor is of met een verjaardag al te veel. Ik had gewoon een keertje wat enthousiaste reacties verwacht zeker na het cadeau wat wij met sinterklaas van ze hebben gekregen :-)

@Zelda: dat van die Uggs heb ik natuurlijk niet tegen hem gezegd maar het komt een beetje vreemd over.
Je wil geen cadeaus geven want dat vind je onnodig ... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 22:31

Zelda schreef:Ik vind de reacties ook niet raar, en eigenlijk vind ik dat je een beetje zeurt omdat je dat zegt over die Uggs.. Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Als jij zegt dat het een leuk idee is en je krijgt zulke reacties, dan is het blijkbaar toch niet zo'n leuk idee...niet iedereen hoeft jouw idee leuk te vinden, december os al duur zat.
Koop gewoon samen met je vriend dat fotolijstje.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Inge do 22 dec 2011 - 0:09

Vind de reacties ook niet heel raar, maar kan mij voorstellen dat je wat teleurgesteld erover bent.

Zou lekker samen dat lijstje geven dan kunnen daar foto's in van hun kleinkind en van jullie bruiloft :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Supertalentje do 22 dec 2011 - 0:45

Ik denk dat je vooral teleurgesteld bent in je eigen verwachting. Jij had het leuk gevonden om het met zn allen te geven en jij had enthousiaste reacties (lees:dat ze mee zouden betalen en jullie het samen konden geven) verwacht. Heel vervelend, maar als je iets vraagt kun je ook een 'nee' verwachten en ik zie nog steeds niet dat ze jouw idee belachelijk vinden, ze doen alleen niet mee.

Ik zou het wel opmerkelijk vinden als ze pissig zouden zijn, je geeft iets omdat je dat wilt en je hebt ze uitgenodigd hieraan mee te doen. Buiten dat weten ze dat je het ze geeft, waarom zouden ze ineens pissig zijn?

Dat van die Uggs vind ik ook flauw van je, ik denk dat je het te persoonlijk opvat.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 3:20

Supertalentje schreef:Ik denk dat je vooral teleurgesteld bent in je eigen verwachting. Jij had het leuk gevonden om het met zn allen te geven en jij had enthousiaste reacties (lees:dat ze mee zouden betalen en jullie het samen konden geven) verwacht. Heel vervelend, maar als je iets vraagt kun je ook een 'nee' verwachten en ik zie nog steeds niet dat ze jouw idee belachelijk vinden, ze doen alleen niet mee.
Ik heb ook niet gezegd dat ze m'n idee belachelijk of raar vonden :P

Ik zou het wel opmerkelijk vinden als ze pissig zouden zijn, je geeft iets omdat je dat wilt en je hebt ze uitgenodigd hieraan mee te doen. Buiten dat weten ze dat je het ze geeft, waarom zouden ze ineens pissig zijn?
Omdat ze het niet leuk vinden dat zij op dat moment met lege handen staan. Ik heb er ervaring mee smile

Dat van die Uggs vind ik ook flauw van je, ik denk dat je het te persoonlijk opvat.
Dat denk ik ook, maar soms kan ik er niet zo goed tegen als een ander op zo'n niet net zo enthousiast is Wink


Ik geloof dat alles nu wel gezegd is angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk idee, maar minder leuke reacties Empty Re: Leuk idee, maar minder leuke reacties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum