Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk en minder leuk op het forum

+11
Tinus
SuperGrover
Monte
Bubbelicious
Caresses
Esperanza
Pompoen
Marin
Ella
Discordia
Rush
15 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 22:13

Eigenlijk is dat ook wel bizar Esperanza Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 827601
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 22:20

Forumster schreef:Haha, als ze me nu nog volgen zullen het wel grote fans zijn en moet ik ze maar koesteren. nerd
Wat leuk!

Bij deze nodig ik je uit om weer actief te worden... Please... nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Caresses ma 16 apr 2012 - 22:22

Nou dan kan je nu toch weer gezellig met posten Forumster.

Wat ik fijn vind aan het forum is: leuk tijdverdrijf. Zoals eerder ook al genoemd is vind ik leuk leuk om ontwikkelingen bij mensen te zien. Mensen die van vrijgezel naar getrouwd met kinderen gaan. Mensen die van puber naar volwassen persoon gaan. Mensen die door hormonen ineens best anders reageren. Mensen die een tijdje naar het buitenland gaan, etc.. het is een soort real life soap. I Like.

Ook leuk dat je zo achter gedachtegangen komt van mensen waar ik in real life niet zo snel mee in contact zou komen. Ik vind dat nog wel het leukste, dat er mensen vanuit heel Nederland zijn.

Dat het een vrouwen forum is vind ik ook prettig. Op een forum met veel mannen is toch een hele andere sfeer.

Wat minder leuk is.. de tijdverdrijf, soms zit ik doelloos op refresh te drukken, terwijl er niks interessants bij komt en ik eigenlijk met m'n studie bezig moet.

Het lijkt me ook nog leuk om eens naar een grote meeting te gaan waar veel bekende forummers zijn. Vind het leuk om het gezicht achter de forummers te kennen. Al het ik het idee dat aardig wat bekende forummers inmiddels wel klaar zijn met het meeten (wat ook logisch is als je zoveel mensen al hebt gemeet).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Bubbelicious ma 16 apr 2012 - 22:29

Wat ik zelf merk is, dat na mijn laatste topic dat er minder snel gereageerd wordt op nieuwe of onbekende forummers, en sinds ik probeer actier te zijn, en ook meer reacties komen van de overige forummers. Dat vind ik wel heel leuk, en ik heb het idee (of dat nou door dat topic is gekomen of niet) dat er meer reacties zijn op mijn vragen-reacties
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Monte ma 16 apr 2012 - 22:43

Bubbelicious schreef:Wat ik zelf merk is, dat na mijn laatste topic dat er minder snel gereageerd wordt op nieuwe of onbekende forummers, en sinds ik probeer actier te zijn, en ook meer reacties komen van de overige forummers. Dat vind ik wel heel leuk, en ik heb het idee (of dat nou door dat topic is gekomen of niet) dat er meer reacties zijn op mijn vragen-reacties
Ik weet dus niet of dit waar is. Ik zelf kijk niet meer naar topics van bekenden forummers, maar ik merk wel dat die vaak topics openen met wat meer diepte. Veel nieuwe forummers beginnen met vragen of iets wat ze zo op google kunnen vinden. Dan is dat minder interessant. Maar dan nog vind ik niet dat ik minder reageer op onbekende. En als je zelf niet veel post, dan hebben mensen ook minder een klik met je, dan dat je wat actiever wordt. Ik zelf was ooit ook geheel onbekend met zeer weinig posts, maar nu reageer ik veel meer en merk ik dat mensen ook op mij reageren en interesse in me hebben en dat is leuk.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  SuperGrover ma 16 apr 2012 - 22:49

Hè jammer, ik dacht dat dit een meer/minder leuk topic over forummers was. Maar goed, dat had ik aan de hoeveelheid pagina's eigenlijk al moeten zien laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Bubbelicious ma 16 apr 2012 - 22:51

Monte schreef:
Bubbelicious schreef:Wat ik zelf merk is, dat na mijn laatste topic dat er minder snel gereageerd wordt op nieuwe of onbekende forummers, en sinds ik probeer actier te zijn, en ook meer reacties komen van de overige forummers. Dat vind ik wel heel leuk, en ik heb het idee (of dat nou door dat topic is gekomen of niet) dat er meer reacties zijn op mijn vragen-reacties
Ik weet dus niet of dit waar is. Ik zelf kijk niet meer naar topics van bekenden forummers, maar ik merk wel dat die vaak topics openen met wat meer diepte. Veel nieuwe forummers beginnen met vragen of iets wat ze zo op google kunnen vinden. Dan is dat minder interessant. Maar dan nog vind ik niet dat ik minder reageer op onbekende. En als je zelf niet veel post, dan hebben mensen ook minder een klik met je, dan dat je wat actiever wordt. Ik zelf was ooit ook geheel onbekend met zeer weinig posts, maar nu reageer ik veel meer en merk ik dat mensen ook op mij reageren en interesse in me hebben en dat is leuk.

Nee precies, dat bedoel ik dus te zeggen, alleen het staat er een beetje raar laughcry Ik merk dus dat ik nu ik meer reageer er dus inderdaad meer gereageerd wordt. Maar dan kan ook bijna niet anders. Maar wat jij zegt, dat bedoel ik dus nerd
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Caresses ma 16 apr 2012 - 22:51

SuperGrover schreef:Hè jammer, ik dacht dat dit een meer/minder leuk topic over forummers was. Maar goed, dat had ik aan de hoeveelheid pagina's eigenlijk al moeten zien laughcry

Dan open jij die toch smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 23:31

Leuk: gezellig, fijn om van gedachten te kunnen wisselen met anderen, vaak leuke tips (m.n in Beauty en Mode topic), herkenbaarheid (m.n andere moeders)

Minder leuk: verslavend, de reacties van mijn man als hij ziet dat ik weer zit te forummen Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 23:52

Hee wat leuk forumster! Ik dacht laatst nog aan jou!

Leuk aan het forum: gezellig, een kijkje in andermans leven, altijd iemand die je kan helpen als je een vraag hebt/ergens mee zit.

Minder leuk: ik vind eigenlijk weinig minder leuk aan het forum.. Als ik geen zin heb dan kom ik niet en als ik wel zin heb dan klets ik gezellig mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 0:06

Caresses schreef:Nou dan kan je nu toch weer gezellig met posten Forumster.
Denk dat ik alleen niet meer zo actief zal zijn hoor. :-)
Powerbabe schreef:Hee wat leuk forumster! Ik dacht laatst nog aan jou!

Wat dacht je? angel
Stofzuiger schreef:Bij deze nodig ik je uit om weer actief te worden... Please... nerd
Hahaha, misschien ben ik wel heel erg veranderd. :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 0:09

Ik vroeg me af hoe het met je zou gaan! Dus, hoe gaat het? haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 0:16

Heel erg goed. Heb inmiddels mijn eigen bedrijf en ben getrouwd! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 0:37

Leuk om te horen Forumster!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 0:42

Forumster schreef:Heel erg goed. Heb inmiddels mijn eigen bedrijf en ben getrouwd! I love you
Wat super leuk! Wat voor bedrijf? Gefeliciteerd met je huwelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 0:55

Zelda schreef:Leuk om te horen Forumster!
Het viel me sowieso op dat jij mijn naam wel vaker liet vallen. angel Zou nu natuurlijk kunnen vragen hoe het met jou is maar eigenlijk weet ik dat wel. :p Ben iedereen gewoon blijven volgen. Wink
Powerbabe schreef:
Wat super leuk! Wat voor bedrijf? Gefeliciteerd met je huwelijk!
Dank je! Ik heb een salon waar alleen maar geknipt en gekleurd mag worden. Hip en Trendy zijn de steekwoorden en het modellenboek en de kleurkaart staan op een iPad. nerd
Vind jouw haar trouwens heel erg goed gelukt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush di 17 apr 2012 - 0:56

Gefeliciteerd Forumster, met je trouwen en je eigen zaak! Erg leuk! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Tinus di 17 apr 2012 - 0:57

Wat ik leuk vind aan het forum? Zoveel verschillende mensen en meningen. Dat er altijd wel mensen zijn die je willen helpen.
Minder leuk is dat ik me soms niet geheel 'waardig' voel, als ik het goed omschreven heb. Maar dat ligt niet aan de anderen, maar meer aan het feit dat ik niet heel veel post, denk ik.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 1:17

Rush schreef:Gefeliciteerd Forumster, met je trouwen en je eigen zaak! Erg leuk! Very Happy
Thanks! Rush, je bent volwassen geworden. Super leuk dat je samenwoont en het geluk gevonden hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 1:21

Forumster schreef:
Powerbabe schreef:
Wat super leuk! Wat voor bedrijf? Gefeliciteerd met je huwelijk!
Dank je! Ik heb een salon waar alleen maar geknipt en gekleurd mag worden. Hip en Trendy zijn de steekwoorden en het modellenboek en de kleurkaart staan op een iPad. nerd
Vind jouw haar trouwens heel erg goed gelukt!
Haha ik vind het echt geinig dat je nog wel gewoon op de hoogte bent. Klinkt super leuk je zaak! Waar zit ie als ik vragen mag?

Ik ben ook super blij met mijn haar, maar vind het nog steeds stom dat het niet lukte er een goede foto van te maken, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 1:24

Haha ja dat is echt raar op de een of andere manier. Iemand die je mist en niet weet dat die er nog is, maar tegelijkertijd leest ze gewoon nog mee en is ze nog volledig op de hoogte. Grappig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 1:31

Powerbabe schreef:
Haha ik vind het echt geinig dat je nog wel gewoon op de hoogte bent. Klinkt super leuk je zaak! Waar zit ie als ik vragen mag?

Ik ben ook super blij met mijn haar, maar vind het nog steeds stom dat het niet lukte er een goede foto van te maken, haha!
Drenthe. Beetje uit de buurt denk ik. Wink
Marin, ik lees meestal 2 keer in de week alles even bij, ik kon wel stoppen met forummen maar niet zomaar stoppen met het leven te volgen van bepaalde meiden hier. Zag in het begin ook dat er werd gedacht dat een forumster voor mij werd aangezien en had toen echt wel de neiging om terug te komen maar goed, dan zou ik nooit van die meelezer af komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 1:33

Ben je niet bang dat je nu dan ineens direct nadat er om gevraagd werd, je wel je kenbaar maakte? Wel lief en leuk dat je gewoon gebleven bent met lezen en gefeliciteerd met je huwelijk nog.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 1:33

Forumster schreef:
Drenthe. Beetje uit de buurt denk ik. Wink
Beetje Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 1:39

Marin schreef:Ben je niet bang dat je nu dan ineens direct nadat er om gevraagd werd, je wel je kenbaar maakte? Wel lief en leuk dat je gewoon gebleven bent met lezen en gefeliciteerd met je huwelijk nog.
Nou, ik ben sowieso niet van plan om actief te worden, wou alleen even laten weten dat ik er nog wel ben en zoals ik ook al zei; als ze me nu (na al die tijd) nog steeds volgen op dit forum zullen het wel die-hard fans zijn.
Bedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum - Pagina 3 Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum