Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk en minder leuk op het forum

+11
Tinus
SuperGrover
Monte
Bubbelicious
Caresses
Esperanza
Pompoen
Marin
Ella
Discordia
Rush
15 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 19:55

Wat vinden jullie leuk aan het meeschrijven op dit forum? En wat vinden jullie minder leuk?

Ik vind het zelf heel leuk dat bijna alle meiden hier ontzettend met elkaar meeleven en altijd lieve dingen voor elkaar doen als een ander door een moeilijke periode gaat. Bijvoorbeeld bij de aanloop naar de operatie van M. van mamavan2 en de operatie zelf natuurlijk, of bij de vroeggeboorte van B. van Lejow. Iedereen wil dan graag iets doen om de forummer in kwestie een hart onder de riem te steken. Dat vind ik heel mooi en lief, want volgens mij kennen lang niet alle forummers elkaar persoonlijk. Ik heb het zelf ook nu met het overlijden van mijn vriendin, ik krijg zulke lieve reacties in mijn topic terwijl ik niemand van jullie echt ken. Dat steunt me echt smile

Minder leuk vind ik de duidelijke kliekjesvorming. Zelfs als niet actief lid van dit forum is et heel duidelijk te zien welke forummers elkaar aardig vinden en welke elkaar niet mogen. Ik merk ook vaak dat forummers die elkaar niet
mogen ook meteen niet meer normaal op elkaar reageren. Dat vind ik erg jammer.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:18

Het kliekjesvormen is wel duidelijk te merken. Heb er zelf niet zoveel problemen mee. Maar dit is wel de reden dat veel meiden willen dat er nieuwe mensen bij komen, dan wordt het waarschijnlijk een stuk levendiger op dit forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 20:23

Of ik heb gewoon ontkenningsverschijnselen of ik ben gewoon ontzettend blind, maar ik heb echt geen idee wie kliekjes zouden moeten vormen eigenlijk. Ik weet van 2 mensen hier dat ze 'vriendin' zijn en samen in het dagcafé zaten, maar verder?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:32

Rush schreef:Of ik heb gewoon ontkenningsverschijnselen of ik ben gewoon ontzettend blind, maar ik heb echt geen idee wie kliekjes zouden moeten vormen eigenlijk. Ik weet van 2 mensen hier dat ze 'vriendin' zijn en samen in het dagcafé zaten, maar verder?

Ik ook niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Discordia ma 16 apr 2012 - 20:35

Ik vind het forum niet meer zo bruisend en interessant als het ooit geweest is. Maar dat kan ook komen omdat ik niet zelf (nog) niet ben veranderd in iemand met een kinderwens of kinderen. Ik post ook erg weinig, heb geen zin meer in me ergeren aan dingen die de rest niet als een probleem ziet. Op het oude forum was het forum van Yes, nu heb ik iets meer respect voor de mensen die hun best doen voor dit forum.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:36

@ cimic maar als nieuw persoon is het ook niet altijd even makkelijk om er tussen te komen, al moet ik zegen dat ik zelf wel warm ben opgevangen Wink maar het feit dat er soms opmerkingen komen als: "wat weet jij er nou van je bent nieuw hier" (die zie ik soms wel eens voorbij komen) bevorderen dat niet echt natuurlijk..

@ rush: kliekjesvorming is waarschijnlijk ook niet echt het goede woord, maar er is een groepje vaste forummers die hier al jaren zitten en het lijkt mij lastig om daarbij te komen als nieuweling. En er zijn hier meerdere malen 'ruzies' geweest tussen forummers waarbij duidelijk partijen werden gekozen. Zelfs nadat zo'n ruzie is opgelost blijf je vaak wel de twee partijen zien omdat ze flauw op elkaar blijven reageren enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 20:36

Discordia schreef:Ik vind het forum niet meer zo bruisend en interessant als het ooit geweest is. Maar dat kan ook komen omdat ik niet zelf (nog) niet ben veranderd in iemand met een kinderwens of kinderen. Ik post ook erg weinig, heb geen zin meer in me ergeren aan dingen die de rest niet als een probleem ziet. Op het oude forum was het forum van Yes, nu heb ik iets meer respect voor de mensen die hun best doen voor dit forum.

Er worden nu wel weer meer topics geopend, dat vind ik wel een positief punt. Het is alweer wat drukker! :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:36

Charlie schreef:
Rush schreef:Of ik heb gewoon ontkenningsverschijnselen of ik ben gewoon ontzettend blind, maar ik heb echt geen idee wie kliekjes zouden moeten vormen eigenlijk. Ik weet van 2 mensen hier dat ze 'vriendin' zijn en samen in het dagcafé zaten, maar verder?

Ik ook niet!
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 20:37

Ja Zoey als je het zo bekijkt heb je inderdaad wel een punt, al mis ik de ruzies altijd, ghehe!

Anyway, ik hoop dat meelezers die van plan zijn om zich aan te melden dat wel doen en gezellig mee komen kletsen. Ik ben echt helemaal voor nieuwe forumsters! Laat je horen! Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Discordia ma 16 apr 2012 - 20:38

Rush schreef:
Discordia schreef:Ik vind het forum niet meer zo bruisend en interessant als het ooit geweest is. Maar dat kan ook komen omdat ik niet zelf (nog) niet ben veranderd in iemand met een kinderwens of kinderen. Ik post ook erg weinig, heb geen zin meer in me ergeren aan dingen die de rest niet als een probleem ziet. Op het oude forum was het forum van Yes, nu heb ik iets meer respect voor de mensen die hun best doen voor dit forum.

Er worden nu wel weer meer topics geopend, dat vind ik wel een positief punt. Het is alweer wat drukker! :-)

Daar heb je gelijk in smile Maar het zijn zelden onderwerpen die me boeien.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:40

Discordia schreef:
Rush schreef:
Discordia schreef:Ik vind het forum niet meer zo bruisend en interessant als het ooit geweest is. Maar dat kan ook komen omdat ik niet zelf (nog) niet ben veranderd in iemand met een kinderwens of kinderen. Ik post ook erg weinig, heb geen zin meer in me ergeren aan dingen die de rest niet als een probleem ziet. Op het oude forum was het forum van Yes, nu heb ik iets meer respect voor de mensen die hun best doen voor dit forum.

Er worden nu wel weer meer topics geopend, dat vind ik wel een positief punt. Het is alweer wat drukker! :-)

Daar heb je gelijk in smile Maar het zijn zelden onderwerpen die me boeien.
Wat houd je tegen om dan zelf meer topics te openen met dingen die jou wel boeien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:41

Rush dat is alleen maar goed, om de ruzies te missen! smile

Maar wat vinden jullie dan wel leuk aan het forum? Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Sommige forummers zie ik hier al jaren posten, wat maakt dat je hier steeds maar terug blijft komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Ella ma 16 apr 2012 - 20:41

Stofzuiger schreef:
Charlie schreef:
Rush schreef:Of ik heb gewoon ontkenningsverschijnselen of ik ben gewoon ontzettend blind, maar ik heb echt geen idee wie kliekjes zouden moeten vormen eigenlijk. Ik weet van 2 mensen hier dat ze 'vriendin' zijn en samen in het dagcafé zaten, maar verder?

Ik ook niet!
+1

+1. En de leuke kanten van het forum is de steun die mensen krijgen in moeilijke tijden. Als ik het maar een topic en niet eens een actie. Het gaat om het gebaar
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Discordia ma 16 apr 2012 - 20:45

Stofzuiger schreef:
Discordia schreef:
Rush schreef:
Discordia schreef:Ik vind het forum niet meer zo bruisend en interessant als het ooit geweest is. Maar dat kan ook komen omdat ik niet zelf (nog) niet ben veranderd in iemand met een kinderwens of kinderen. Ik post ook erg weinig, heb geen zin meer in me ergeren aan dingen die de rest niet als een probleem ziet. Op het oude forum was het forum van Yes, nu heb ik iets meer respect voor de mensen die hun best doen voor dit forum.

Er worden nu wel weer meer topics geopend, dat vind ik wel een positief punt. Het is alweer wat drukker! :-)

Daar heb je gelijk in smile Maar het zijn zelden onderwerpen die me boeien.
Wat houd je tegen om dan zelf meer topics te openen met dingen die jou wel boeien?

Dat voegt niets toe, daar is mijn nickname ook te onbekend voor. Ik blaat af en toe wat en dan vind ik het wel weer goed. Ik vind het wél leuk om te lezen dat zoveel meiden die voorheen veel problemen hadden, nu zo'n leuk leven hebben en blij zijn met hun vriend/man en kind(eren).
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 20:45

Zoey schreef:Rush dat is alleen maar goed, om de ruzies te missen! Leuk en minder leuk op het forum 561177

Maar wat vinden jullie dan wel leuk aan het forum? Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Sommige forummers zie ik hier al jaren posten, wat maakt dat je hier steeds maar terug blijft komen?
Ik vind het leuk om bepaalde forumsters/situaties te volgen en het is wel gezellig tijdverdrijf.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:46

Zoey schreef:@ cimic maar als nieuw persoon is het ook niet altijd even makkelijk om er tussen te komen, al moet ik zegen dat ik zelf wel warm ben opgevangen Wink maar het feit dat er soms opmerkingen komen als: "wat weet jij er nou van je bent nieuw hier" (die zie ik soms wel eens voorbij komen) bevorderen dat niet echt natuurlijk.. Ow echt die heb ik nog niet gezien? Zelf ook niet meegemaakt misschien is het meer op de manier hoe je binnenkomt. Grote mond en gelijk ongenuanceerd reageren komt natuurlijk anders over dan je gezellig open in een gesprek mengen. Ik maak geen onderscheid in een nieuwe of oudere forummers want een nieuw persoon kan net zo goed advies geven als iemand die hier al wat langer komt. Gewoon lekker je ding doen en meekletsen, de meeste meiden vinden dit al heel erg leuk smile

@ rush: kliekjesvorming is waarschijnlijk ook niet echt het goede woord, maar er is een groepje vaste forummers die hier al jaren zitten en het lijkt mij lastig om daarbij te komen als nieuweling. En er zijn hier meerdere malen 'ruzies' geweest tussen forummers waarbij duidelijk partijen werden gekozen. Zelfs nadat zo'n ruzie is opgelost blijf je vaak wel de twee partijen zien omdat ze flauw op elkaar blijven reageren enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 20:46

Discordia schreef:

Dat voegt niets toe, daar is mijn nickname ook te onbekend voor. Ik blaat af en toe wat en dan vind ik het wel weer goed. Ik vind het wél leuk om te lezen dat zoveel meiden die voorheen veel problemen hadden, nu zo'n leuk leven hebben en blij zijn met hun vriend/man en kind(eren).
En ik denk dat ik namens veel forumsters spreek als ik zeg dat wij het wel leuk vinden als er nieuwe topics door nieuwe forumsters geopend worden. Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:47

Discordia schreef:
Stofzuiger schreef:
Discordia schreef:
Rush schreef:
Discordia schreef:Ik vind het forum niet meer zo bruisend en interessant als het ooit geweest is. Maar dat kan ook komen omdat ik niet zelf (nog) niet ben veranderd in iemand met een kinderwens of kinderen. Ik post ook erg weinig, heb geen zin meer in me ergeren aan dingen die de rest niet als een probleem ziet. Op het oude forum was het forum van Yes, nu heb ik iets meer respect voor de mensen die hun best doen voor dit forum.

Er worden nu wel weer meer topics geopend, dat vind ik wel een positief punt. Het is alweer wat drukker! :-)

Daar heb je gelijk in smile Maar het zijn zelden onderwerpen die me boeien.
Wat houd je tegen om dan zelf meer topics te openen met dingen die jou wel boeien?

Dat voegt niets toe, daar is mijn nickname ook te onbekend voor. Ik blaat af en toe wat en dan vind ik het wel weer goed. Ik vind het wél leuk om te lezen dat zoveel meiden die voorheen veel problemen hadden, nu zo'n leuk leven hebben en blij zijn met hun vriend/man en kind(eren).
Zolang je niet actief ben blijf je een onbekende...

En geloof niet dat het merendeel hier alleen reactie geeft op bekende forummers die topics openen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:47

Rush schreef:
Discordia schreef:

Dat voegt niets toe, daar is mijn nickname ook te onbekend voor. Ik blaat af en toe wat en dan vind ik het wel weer goed. Ik vind het wél leuk om te lezen dat zoveel meiden die voorheen veel problemen hadden, nu zo'n leuk leven hebben en blij zijn met hun vriend/man en kind(eren).
En ik denk dat ik namens veel forumsters spreek als ik zeg dat wij het wel leuk vinden als er nieuwe topics door nieuwe forumsters geopend worden. Wink
Helemaal mee eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:50

Stofzuiger schreef:
Discordia schreef:
Stofzuiger schreef:
Discordia schreef:
Rush schreef:
Discordia schreef:Ik vind het forum niet meer zo bruisend en interessant als het ooit geweest is. Maar dat kan ook komen omdat ik niet zelf (nog) niet ben veranderd in iemand met een kinderwens of kinderen. Ik post ook erg weinig, heb geen zin meer in me ergeren aan dingen die de rest niet als een probleem ziet. Op het oude forum was het forum van Yes, nu heb ik iets meer respect voor de mensen die hun best doen voor dit forum.

Er worden nu wel weer meer topics geopend, dat vind ik wel een positief punt. Het is alweer wat drukker! :-)

Daar heb je gelijk in Leuk en minder leuk op het forum 561177 Maar het zijn zelden onderwerpen die me boeien.
Wat houd je tegen om dan zelf meer topics te openen met dingen die jou wel boeien?

Dat voegt niets toe, daar is mijn nickname ook te onbekend voor. Ik blaat af en toe wat en dan vind ik het wel weer goed. Ik vind het wél leuk om te lezen dat zoveel meiden die voorheen veel problemen hadden, nu zo'n leuk leven hebben en blij zijn met hun vriend/man en kind(eren).
Zolang je niet actief ben blijf je een onbekende...

En geloof niet dat het merendeel hier alleen reactie geeft op bekende forummers die topics openen.
Presies, ik ga echt niet reageren omdat iemand onbekend is maar vind het wel leuk om bepaalde reacties van forummers te leren omdat ik ze wel interessant vind en omdat ze een andere denkwijze hebben dan mij en waar ik nog iets van kan leren Leuk en minder leuk op het forum 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 20:50

Trouwens, ik vind het ook leuk om door zulke topics nieuwe of onbekende forumsters te horen. Wat zij er van vinden! Zo leer je ze ook een beetje kennen!

Ik vind bijv. dat Rood in korte tijd 'bekend' geworden is door een combi van haar naam, avatar en fijne reacties. De meeste mensen vallen in real life ook niet zomaar goed in een bestaande vriendengroep. Daar moet je soms wel eens je best voor doen en dat is hier niet heel anders. Omdat het 'maar een forum is' zullen veel nieuwe forumsters al afhaken, jammer.

Ik ben hier echt niet gekomen met de intentie om een 'plaatsje te bemachtigen' maar in de loop der tijd heb ik die wel, denk ik haha. Anyway, iedereen is hier uit het niets begonnen. Ik kwam hier ook voor het eerst midden in een 'kliekje' terecht.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:54

Rush, jij komt hier al zo lang en jij bent echt een van de weinige forummers dat echt volwassen op dit forum is geworden. Je was uhm tja echt nog een kind toen je hiet kwam met een hele andere denkwijze dan nu. Das best wel cool om te lezen Leuk en minder leuk op het forum 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:55

Het is als nieuwe forummer inderdaad ook een kwestie van 'doorzetten'. Als je na 10 reacties nooit meer post omdat je er toch niet tussen komt dan zal je natuurlijk nooit opvallen. Ik ben hier als actief lid ook vrij nieuw en er word zeker wel op mij gereageerd. Dat zegt niet meteen dat ik bekend ben hier, maar het motiveert mij wel om te blijven posten smile

Wat ik trouwens ook niet leuk vind is alle naamswijzigingen, ik raak daar altijd een beetje van in de war Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 20:56

Cimic schreef:Rush, jij komt hier al zo lang en jij bent echt een van de weinige forummers dat echt volwassen op dit forum is geworden. Je was uhm tja echt nog een kind toen je hiet kwam met een hele andere denkwijze dan nu. Das best wel cool om te lezen Leuk en minder leuk op het forum 561177

Hahaha ja jij was echt irritant eerst. Maar nu ben je echt heel lief en wijs en leuk!

Discordia, ik zou zeker ook gewoon topics openen als je de topics hier niet zo interessant vindt en zelf leuke ideeen hebt.. Natuurlijk voegt dat wat toe.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:56

Cimic schreef:Rush, jij komt hier al zo lang en jij bent echt een van de weinige forummers dat echt volwassen op dit forum is geworden. Je was uhm tja echt nog een kind toen je hiet kwam met een hele andere denkwijze dan nu. Das best wel cool om te lezen Leuk en minder leuk op het forum 561177

Dit merk ik ook! Jij hebt een soort transformatie doorgemaakt smile


Laatst aangepast door Zoey op ma 16 apr 2012 - 20:57; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Spelfout)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk en minder leuk op het forum Empty Re: Leuk en minder leuk op het forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum