Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

+28
Dennenappel
Lavendel
Ugly Betty
Tazz
Guus
nijntje4
Arwyn
Pannetoet
Roxi3
love
Silva
Silver
miss piggy
Caroow
Caro
smooch
boekenwurm83
Rouxxxe
xxDila
nina
Sterre
Serena
Laced
VeryCherry
Mermaid
Beachgirl
Zwerver
Rev3rie
32 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Rev3rie wo 8 dec 2010 - 6:48

Jaja! Het werd nu toch eens tijd voor een topic waar wij ons frustratie van man/vriendlief kunnen uiten.
Want elke man kan wel o zo leuk zijn maar helaas zijn wij toch niet helemaal ''perfect''
Wat is er nou minder leuk aan je vriend/man? Misschien een eigenschap waar jij moeite mee hebt? Let us know! Laughing
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Rev3rie wo 8 dec 2010 - 6:52

Aftrap:Mijn kerel heeft zijn eigen wil en mening, hij is zo standvastig dat het lastig is om hem over te halen. Uiteraard respecteer ik dat maar toch kan het op sommige gebieden botsen met mijn eigen visie. Maar gelukkig staan wij open voor elkaars mening en discusseren wij erop los! Very Happy


Laatst aangepast door Rev3rie op wo 8 dec 2010 - 7:01; in totaal 1 keer bewerkt
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Zwerver wo 8 dec 2010 - 6:55

Mijn vriend heeft vaak de neiging om leuke klusjes uit mijn handen te nemen. Net iets heeel simpels...we hebben zo'n schoolbord sticker gekocht. Ik vraag alleen of hij netjes hangt, nou niet helemaal..en wat doet meneer...hij gaat er zelf mee prutsen. Haalt hem eraf en hangt hem op zijn manier op. Zo irritant.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 7:23

Die van mij mag wel iets meer communiceren. Zo weet ik nooit hoe laat hij thuis is, zijn opeens de aardappelen op ("Wilde je die gebruiken dan?") en weet ik nooit van zijn familiefeestjes tot de laatste dag.
Ook zegt hij graag "Dat is toch ook niet belangrijk" als het voor mij (vaak vrouwendingen als cadeaus, visite) wel belangrijk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:19

Mijn vriend is teveel een pietje-precies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Beachgirl wo 8 dec 2010 - 8:22

Hij kan af en toe echt een puberbui hebben en dan is hij ineens weer 16 ipv 23.
Verder kan hij af en toe nogal doordraven met zijn hobby, electrisch gitaar spelen. Hij wil straks als we gaan samenwonen zijn 7(!) gitaren in de huiskamer aan de muur hangen... nou mooi niet!!
En hij kan erg koppig zijn, maar dat ben ik ook angel
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:07

Hij heeft gelijk en zo niet, dan toch.. Heel irritant soms..

Soms gaat hij veel te lang door met ouwehoeren en dan word ik chagerijnig en dan hij ook en dan zitten we heerlijk te bekvechten, vaak tijdens het autorijden haha..

Hij steekt veel te veel tijd in het bedrijf van z`n vader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Mermaid wo 8 dec 2010 - 20:08

Hij is veel te ver weg Laughing en hij kan zo heerlijk uitstellen waardoor t m t hele jaar nog niet is gelukt om hier langs te komen omdat er steeds andere dingen belangrijker waren.. En zo gaat t wel vaker onee ik kan toch niet want werk, ouders etc zijn nu even belangrijker..
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  VeryCherry wo 8 dec 2010 - 21:06

Mijn vriend is altijd overtuigd van zijn eigen gelijk. Ik ook van het mijne, dus dat is heerlijk bekvechten af en toe Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 21:16

- Soms is het fijn dat hij mijn tegenbeeld is maar soms is het ook heel irritant. Dan hebben we een dag dat we gewoon constant lijnrecht tegenover elkaar staan, in ALLES. Soms ben ik dan gewoon verrast als hij het met me eens is hahaha.
-Ik kan me ergeren aan zijn constant leven in het nu, als ik het over de toekomst wil hebben.
- Oh en af en toe kan hij een botte hork zijn die niet begrijpt dat iets tĂłch lullig kan overkomen, terwijl hij het dan niet zo bedoelt.

Maar verder is hij heel lief hoor Wink En vooral die eerste twee dingen zijn voor mij ook juist heel belangrijk, omdat ik daardoor kan relativeren en ik ook soms weer door kan schieten in mijn eigen gedachten. Dus dan is het juist fijn dat hij me daarin kan "tegenhouden" als het ware.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 21:18

Mijn vriend is soms best lui en kan dingen voor zich uitschuiven. Hij is soms ook wat te makkelijk ingesteld m.b.t dat ik/zijn moeder klusjes voor hem doe. Ook is hij bijna altijd overtuigd van zijn eigen gelijk en dat loopt soms ook uit tot ruzie Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Laced wo 8 dec 2010 - 22:05

Twellie schreef:Mijn vriend is teveel een pietje-precies.

Die van mij ook! Ohh, dat is soms zo irritant. Vooral met klussen, alles moet perfect. Hij is ook erg van de planning. Hij wil alles vooraf vastgelegd hebben, indien mogelijk.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 22:05

Laced schreef:
Twellie schreef:Mijn vriend is teveel een pietje-precies.

Die van mij ook! Ohh, dat is soms zo irritant. Vooral met klussen, alles moet perfect. Hij is ook erg van de planning. Hij wil alles vooraf vastgelegd hebben, indien mogelijk.

Bij ons ben ik dat juist Very Happy hahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 22:09

Darcy schreef:
Laced schreef:
Twellie schreef:Mijn vriend is teveel een pietje-precies.

Die van mij ook! Ohh, dat is soms zo irritant. Vooral met klussen, alles moet perfect. Hij is ook erg van de planning. Hij wil alles vooraf vastgelegd hebben, indien mogelijk.

Bij ons ben ik dat juist Very Happy hahaha!
Ja hier ook! Ik zie dat mijn vriend echt niet doen, soms denk ik deed hij dat maar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  VeryCherry wo 8 dec 2010 - 22:10

Mijn vriend was heel erg van een strakke planning, nooit te laat komen enz. Sinds hij bij ons woont is er niet zoveel meer van over. Ik heb echt een slechte invloed op hem... Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Serena wo 8 dec 2010 - 22:48

Mijn vriend wordt snel chagrijnig om kleine dingen. Vooral is er dan iets niet gaat zoals hij dat in zijn hoofd had, en er dan maar vanuit gaan dat ik weet wat hij wil, zonder dat te zeggen..
Maar dat is vaak maar tijdelijk gelukkig smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Sterre do 9 dec 2010 - 0:46

Mijn vriend kan soms geen keuzes maken als het gaat om de aanschaf van iets. Dan is hij werkelijk weeeeken bezig met internet uitpluizen naar reviews, het bellen naar leveranciers, specificaties vergelijken, WHAAA gek kan ik daar van worden. Er gaat dan zoveel tijd in zitten. Op een gegeven moment wil ik er gewoon niks meer over horen (ja, hij legt het ook graag aan mij voor allemaal smile ) en moet 'ie gewoon kiezen. Pff!

Oh en soms is zijn dag niet geslaagd als we niet 'iets gaan doen'. Dan zit ik net lekker te chillen omdat ik moe ben, en dan is het "wat wil je doen"? Euh, even niks? En dan kan hij daar ook een beetje lang over door zeuren.

Maar verder is hij echt heel lief hoor! Erg weinig ergernissen die er echt toe doen Very Happy .

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 0:47

Mijn vriend heeft dat helemaal niet, die weet wat hij hebben wil, gaat de winkel in en 2 minuten later staat hij weer buiten. En als verkopers vragen of ze kunnen helpen kijkt hij echt alsof ze ter plekke in de grond mogen zakken Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Sterre do 9 dec 2010 - 0:51

Dat lijkt me heerlijk makkelijk CL Very Happy

Stiekem moet ik wel een beetje lachen, want zo duurde het project 'laptop aanschaffen' ook een half jaar. Nu heeft hij er eentje van Dell, erg mooi en verder precies wat hij wilde, maar schijnbaar is er steeds een hoge piep te horen als 'ie aan staat. Ik hoor dat niet, maar hij wordt er helemaal gek van. Zijn collega's horen het ook, dus het zit niet in zijn hoofd. Maar dan doe je zoooo lang over een aanschaf, zit er een piep in waardoor hij nu nog steeds niet tevreden is Laughing

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 2:52

Oh, dat is ook heerlijk. Meestal dan Wink Vorige week dacht ik gezellig met hem Sinterklaas-inkopen te doen en toen waren we ook met een uur uit en thuis, whahaha.
Kan die piep niet verholpen worden?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Sterre do 9 dec 2010 - 2:55

Nee, helaas niet. En wat dat betreft vind ik het ook niet meer grappig hoor, het is ook wel lullig. Ook al hoor ik het niet, ik zou me ook ergeren als ik constant een hoge piep zou horen. Hij heeft echt al tig keer met Dell aan de lijn gehangen, ze hebben wat onderdelen opnieuw geplaatst maar het houdt niet op. Dat is wel sneu.


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 2:57

Wat verrot joh, ik zal is aan mijn vriend vragen wat het kan zijn, die is IT-er smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Sterre do 9 dec 2010 - 3:03

Oeh dat zou fijn zijn als 'ie er iets op weet! PM me maar even als dat zo is, want we gaan intussen wel heel erg offtopic Wink

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 3:06

Ja das goed, zal ik doen. Denk dat het morgen wordt dat ik je pm, want hij is pas laat thuis smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  nina do 9 dec 2010 - 9:21

Mijn vriend is heel wispelturig dus kan heeeeeeel boos worden...
maar meestal is hij heeeeeeel blij Very Happy

En hij zorgt nu heel erg goed voor me, nu ik met mijn been zit..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum