Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Open kaart spelen met mezelf?

+11
Moezie
Sterre
Blond
Guus
Angela_1986
Susan
Melis_je
Antibes
minoessepoes
Tania
Paper Crown
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Open kaart spelen met mezelf? - Pagina 3 Empty Re: Open kaart spelen met mezelf?

Bericht  minoessepoes do 30 jun 2011 - 22:39

Ik ben ook van 5 dagen van zo'n 11 uur naar 4 dagen gegaan. Ik heb dus gewoon nog een full-time baan want ik kom makkelijk aan mijn uren. Maar ik vind het zo prettig!!

Ik ben nu elke woensdag vrij. Heel veel mensen vragen of ik het niet jammer vind dat ik niet een dagje langer weekend heb, maar dat vind ik niet, ik ben juist heel blij dat het mijn week breekt. Even een dag geen wekker, het hele huishouden op mijn gemakje doen, alvast eten voor de donderdag koken enz. En dat maakt dat wij in het weekend niks meer echt hoeven qua huishouden en als ik thuis kom na een lange dag werken en er staat een lekkere gezonde maaltijd klaar die ik alleen nog de oven in hoef te schuiven ben ik ook blij. Ook geeft het me heel veel rust in mijn hoofd dat ik niet op maandag als ik moe thuis kom van een dag werken (en om 5 uur op staan) denk van ik moet nog 4 dagen. Soms dacht ik echt van hoe ga ik dat volhouden. En nu denk ik, nog 1 dagje vroeg opstaan en dan heb ik al weer een dagje vrij. Psygisch doet dat ook al heel veel voor me.

Nou heb jij op het moment natuurlijk nog veel meer op je bordje, maar ik denk dat het wel echt een goede stap is om in ieder geval 1 dag in de week minder te gaan werken!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open kaart spelen met mezelf? - Pagina 3 Empty Re: Open kaart spelen met mezelf?

Bericht  Paper Crown do 30 jun 2011 - 22:49

minoessepoes schreef:Ik ben ook van 5 dagen van zo'n 11 uur naar 4 dagen gegaan. Ik heb dus gewoon nog een full-time baan want ik kom makkelijk aan mijn uren. Maar ik vind het zo prettig!!

Ik ben nu elke woensdag vrij. Heel veel mensen vragen of ik het niet jammer vind dat ik niet een dagje langer weekend heb, maar dat vind ik niet, ik ben juist heel blij dat het mijn week breekt. Even een dag geen wekker, het hele huishouden op mijn gemakje doen, alvast eten voor de donderdag koken enz. En dat maakt dat wij in het weekend niks meer echt hoeven qua huishouden en als ik thuis kom na een lange dag werken en er staat een lekkere gezonde maaltijd klaar die ik alleen nog de oven in hoef te schuiven ben ik ook blij. Ook geeft het me heel veel rust in mijn hoofd dat ik niet op maandag als ik moe thuis kom van een dag werken (en om 5 uur op staan) denk van ik moet nog 4 dagen. Soms dacht ik echt van hoe ga ik dat volhouden. En nu denk ik, nog 1 dagje vroeg opstaan en dan heb ik al weer een dagje vrij. Psygisch doet dat ook al heel veel voor me.

Nou heb jij op het moment natuurlijk nog veel meer op je bordje, maar ik denk dat het wel echt een goede stap is om in ieder geval 1 dag in de week minder te gaan werken!

Precies!! Ik wil ook de woensdag vrij, 2 om 2 werken.. oh god wat heerlijk!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 22:49

Fijn om te lezen dat het stukken beter met je gaat. Gelukkig! En goed dat je minder gaat werken, blijf voor jezelf die rust houden... Succes! smile

Gast
Gast

Bericht  bolus26 zo 3 jul 2011 - 2:23

wat goed dat je knopen hebt door gehakt!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Spring zo 3 jul 2011 - 23:14

CKC,
Wat een situatie!
Maar heel fijn voor je dat je dit zo hebt geregeld.
Ga er alleen niet klakkeloos van uit dat dit ook blijft werken. Mocht je je toch wat minder gaan voelen met deze regeling op je werk, trek dan gelijk aan de bel!
Verwacht niet alsnog teveel van jezelf.
Verder wil ik je heel veel sterkte wensen en hoop ik voor je dat dit zo goed blijft werken voor je.
hug
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: