Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zit mezelf in de weg. Even spuien!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zit mezelf in de weg. Even spuien! Empty Ik zit mezelf in de weg. Even spuien!

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 4:17

Blehh ik zit mezelf even in de weg.
Tussen mijn date/ vriend en mij gaat het niet lekker, een goede vriend van me heeft na een domme zinloze discussie die nergens over ging en ook al was uitgesproken besloten om mij in negeerstand te zetten, het vriendengroepje waar hij en ik allebei in zitten spreekt nog wel gewoon af maar zonder mij en ik heb vakantie en ik verveel me de tandjes!
Ik heb een ontzettend druk weekend gehad en heel weinig geslapen dus daar komt het ook door maar pfff, ik ben eventjes klaar met alles!

Hebben jullie tips en trics om uit deze bui te komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit mezelf in de weg. Even spuien! Empty Re: Ik zit mezelf in de weg. Even spuien!

Bericht  ExpressoB zo 17 jul 2011 - 4:31

vervelend!

ga lekker iets doen waar jij zin in hebt! en probeer je niet te druk te maken... (makkelijk gezegd, want dat kan ik ook nooit)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit mezelf in de weg. Even spuien! Empty Re: Ik zit mezelf in de weg. Even spuien!

Bericht  Sterre zo 17 jul 2011 - 4:35

Wat vervelend! Was afgelopen weekend wel gewoon leuk? Want dan lijkt het me meer de angst voor de komende weken waarin je nog weinig hebt gepland dan dat je je tot nu toe al hebt verveeld, toch?

Ik zou wat plannen maken voor jezelf, dingen die je ook leuk vindt om alleen te doen en waar je blij van wordt. Daarnaast zou ik kijken hoe en of je de conflicten nog bij wilt leggen, of dat de bal nu even bij je vriend(en) ligt. Het klinkt behoorlijk kinderachtig dat ze je negeren...

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit mezelf in de weg. Even spuien! Empty Re: Ik zit mezelf in de weg. Even spuien!

Bericht  ExpressoB zo 17 jul 2011 - 4:57

Sterre schreef:Wat vervelend! Was afgelopen weekend wel gewoon leuk? Want dan lijkt het me meer de angst voor de komende weken waarin je nog weinig hebt gepland dan dat je je tot nu toe al hebt verveeld, toch?

Ik zou wat plannen maken voor jezelf, dingen die je ook leuk vindt om alleen te doen en waar je blij van wordt. Daarnaast zou ik kijken hoe en of je de conflicten nog bij wilt leggen, of dat de bal nu even bij je vriend(en) ligt. Het klinkt behoorlijk kinderachtig dat ze je negeren...

nou inderdaad, dat dacht ik eigenlijk ook, hoe oud zijn ze zeg..
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit mezelf in de weg. Even spuien! Empty Re: Ik zit mezelf in de weg. Even spuien!

Bericht  SoGood zo 17 jul 2011 - 5:06

Klinkt niet gezellig nee.. Wat balen! Sterkte, hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. x
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit mezelf in de weg. Even spuien! Empty Re: Ik zit mezelf in de weg. Even spuien!

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 5:19

Thanks voor jullie lieve reacties!
Dat van die vriend is zeker ontzettend kinderachtig, hetgeen waarover we discussieerden was al uitgesproken, op mijn initiatief, maar pas daarna ging hij raar doen, daarna nog twee keer geprobeerd erover te spreken maar hij weigert.
Ik snap ook wel dat de rest niet met ons allebei tegelijk wilt afspreken, maar het steekt toch.
M'n weekend was wel erg leuk, naja vooral vrijdag, want gisteravond moest ik dus werken met die vriend, wat op z'n zachtst gezegd erg ongemakkelijk was!

Ik ga internet maar eens afstruinen naar leuke dingen om te doen (bezigheidstherapie :P) en vanavond ga ik vroeg naar bed, hopelijk kijk ik er morgen weer wat positiever tegenaan! smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit mezelf in de weg. Even spuien! Empty Re: Ik zit mezelf in de weg. Even spuien!

Bericht  ExpressoB zo 17 jul 2011 - 6:42

je werkt samen met hem.. hmmz dan zou ik iemand ook liever willen mijden!
laat het gewoon maar ff met rust denk ik, het is echte vriendschap of niet hoor!

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit mezelf in de weg. Even spuien! Empty Re: Ik zit mezelf in de weg. Even spuien!

Bericht  Carra zo 17 jul 2011 - 7:10

Ga lekker je vakantieplannen maken naar Bulgarije!! Even de zinnen verzetten en zin krijgen in leuke dingen.

Hopelijk gaat het met jou en je vriend wel snel beter, want dit is inderdaad behoorlijk kinderachtig!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit mezelf in de weg. Even spuien! Empty Re: Ik zit mezelf in de weg. Even spuien!

Bericht  Sweety ma 18 jul 2011 - 1:42

Wat vervelend dat het tussen jou en je date/vriend niet goed gaat. Hoop dat het snel weer beter gaat. Zijn het dingen waar jullie snel over uit kunnen komen?

En dat van je vriend/collega is ook maar erg raar.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit mezelf in de weg. Even spuien! Empty Re: Ik zit mezelf in de weg. Even spuien!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum