Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trots op mezelf!

+3
Zwoesj
Janelie
Makamba
7 plaatsers

Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Trots op mezelf!

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 1:44

Na honderd vloekwoorden, ontel paar keren tot tien tellen en de meerdere pogingen om 'het kreng' dan maar gewoon op de grond in elkaar te laten zakken, is hij af! Mijn boekenkast! Cool Helemaal zelf in elkaar gezet! En helemaal zelf naar de slaapkamer gesleept! Nu ben ik toch best wel een beetje trots op mezelf! Very Happy

En nu mag ik ook nog ongestoord verder lezen. Want als ik dacht dat ik veel boeken had, dan liet de kast mij wel zien dat er nog veel meer boeken bijpassen. :P Veel meer boeken, de kast is namelijk maar voor de helft gevuld. Mad


Jullie nog trots op jezelf geweest, vandaag of gisteren of deze week?


Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op zo 3 jul 2011 - 2:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 1:56

Well done Isa!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Makamba za 11 dec 2010 - 1:59

Baileys schreef:Well done Isa!

Inderdaad. Cool
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Janelie za 11 dec 2010 - 2:09

Very Happy en elke keer als je naar je boekenkast kijkt kan je trots op jezelf zijn! Ik ben niet echt ergens trots op op dit moment. :bball:
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 2:14

Ik ben echt een wereldkneus als het aankomt op het lezen van handleidingen e.d. Ik had ook geen idee hoe ik precies moest doen en stond eigenlijk al met de telefoon klaar om 'iemand' te bellen om me te helpen. Maar eigenlijk ben ik van mening dat ik zoiets ook best zelf moet kunnen en dus dat heb ik gedaan. Heeft me wel twee uur van mijn leven gekost, maar hij zit in elkaar! Very Happy

Nu moet ik de wanden nog doen met Rotband en daarna verven, maar ik denk dat ik hiervoor maar even een man vraag. Want dat durf ik nog niet echt goed. Ik heb in mijn leven één keer een kelderkast met Rotband opgeknapt en dat ging super, maar daar was ik ook niet zo gefixeerd op dat het goed moest, omdat het toch maar een kelderkast was. En wie zou het zien als het niet geheel netjes was?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:31

Das gewoon een Billy! Die krijg ik zelfs zonder grote problemen in elkaar! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:35

mozzarella schreef:Das gewoon een Billy! Die krijg ik zelfs zonder grote problemen in elkaar! Very Happy

Ik ook, maar dat wist ik op voorhand niet. :P (Ja, het is inderdaad gewoon een Billy! :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Zwoesj za 11 dec 2010 - 5:19

*Geeft Isa een schouderklopje* Goed gedaan! Vandaag er toch maar eindelijk eens voor gaan zitten?
Nu meer boeken sparen, zodat er straks een 2e Billy bij kan Very Happy Je weet nu hoe het moet (ook zonder bestek in elkaar gezet trouwens? :P)
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 5:27

Isa schreef:
mozzarella schreef:Das gewoon een Billy! Die krijg ik zelfs zonder grote problemen in elkaar! Very Happy

Ik ook, maar dat wist ik op voorhand niet. :P (Ja, het is inderdaad gewoon een Billy! :P)

En ik ook! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Sweety za 11 dec 2010 - 10:16

Billy boekenkasten zijn echt goed! En heel makkelijk in elkaar te zetten. Goed gedaan Isa!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Zwerver za 11 dec 2010 - 10:20

Ziet er tip top uit! cheers
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Sjaantje za 11 dec 2010 - 10:25

Ik ken Billy niet persoonlijk, maar vele andere Ikea-dingen wel. Dus ik had je vantevoren al wel kunnen zeggen dat jou dit zou gaan lukken. Maar ja, ik zag het net pas op hyves...

Nou moet ik zeker wéér helemaal naar Verweggistan komen om Billy te bekijken en pizza te gaan eten angel
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Pompoen za 11 dec 2010 - 11:03

Nou ik ken anders ook IKEA producten die een stuk ingewikkelder zijn!
Ik heb deze maar dan 3 lagen en in de middelste laag 3 laatjes en daar heb ik meer dan 2 uur over gedaan om 'm in elkaar te zetten! Billy gaat sneller!
Trots op mezelf! Mackis-archiefladekastje-triplex__20662_PE105808_S4
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Sjaantje za 11 dec 2010 - 11:35

Hmm die ziet er inderdaad een stuk ingewikkelder uit...
Ik heb deze:
Trots op mezelf! Kullen-ladekast--lades-berkenpatroon__47850_PE144299_S4

en die zat zó in elkaar Very Happy Nou ja goed dan... ik heb alleen de laatjes gedaan want de rest kon ik niet goed bij omdat ik niet op de grond kon gaan zitten. Forumvriendinnetje Nance heeft de rest gedaan Very Happy Maar het lukte zonder dat ik de gebruiksaanwijzing door had geplozen angel
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 12:49

Zwoesj schreef: (ook zonder bestek in elkaar gezet trouwens? :P)

Donderdagavond heb ik eerst om gereedschap gebedeld bij de vriend van mijn moeder. Maar die vergat ik. En daarna heb ik gereedschap gebedeld bij mijn vader, en dat vergat ik ook bijna.... Tot paps achter mij aanrende om mij een zak met gereedschap in mijn handen te drukken. Zonder bestek dus. :p

Sjaantje: Zoek jij nu gewoon een gelegenheid om bij Vittoria te gaan eten? Slecht hoor! :P Ik zei toch dat als ik bij jou langskom, dat ik een paar invriespizza's van ze meeneem. :p En met dit weer blijven ze vast goed bevroren. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots op mezelf! Empty Re: Trots op mezelf!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum