Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

+13
sabje
Mamsie
Annie24
Annemie
Mamasapje
_Jet
Parisienne
Lindsya
LMCurious
Nijntje
PiP
Limburg85
loesje
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Mida4you zo 19 jun 2011 - 8:03

Een 1 persoons koffiezetapparaat voor in zijn bedrijfs auto Wink

Owja en op het kinderdagverblijf hebben ze een driehoek gemaakt met vingerafdrukjes aan de randen met een zuignap
en in het midden van de driekhoek staat: Pas op! Lieve papa aan boord smile Echt schattig, deze hangt nu in de woonkamer Wink

( het is zoiets als dit )
Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? - Pagina 2 6a00e54ecc669788330120a5e069b9970b-500wi


Laatst aangepast door Mirjam4you op zo 19 jun 2011 - 8:57; in totaal 2 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 8:54

Mijn zoontje heeft op het kdv een glas beschilderd met zijn vingertjes en een oorkonde van de liefste papa van de wereld erin. Oja, hij had vandaag een rompertje aan met 'I I love you papa' erop. Van mij heeft ie een nieuw boxspringbed gekregen Very Happy. Maar die komt pas over 2 maanden, nog even geduld dus haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  ekjir@M zo 19 jun 2011 - 10:11

J. heeft van het kinderdagverblijf een koeltasje met voetafdrukjes en de tekst 'Voor mij "Koele" papa' er op geschreven.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 19:50

Zowel Dylan als Lynn hebben beide een tegel beschilderd op het kinderdagverblijf. Lynn haar handje en wat geknoei daarom heen en Dylan had een soldaat gemaakt! *stiekem moest je een biertje teveel ophebben wil je dat er in zien maar toch* angel

En we hebben ook een luchtje voor hem gekocht. En uiteraard een heerlijk ontbijtje op bed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Dolphinne zo 19 jun 2011 - 23:03

Hier krijgt papa pas woensdag de cadeautjes, eerder zie ik hem niet.
Mijn zoontje heeft iets geknutseld op het kdv.
En ik heb een kruimelzuiger voor hem gekocht (hij heeft soms wel eens moeite het huis schoon te houden, dus nu kan hij na het eten snel even de kruimels etc wegzuigen Wink)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  PapillonRose zo 19 jun 2011 - 23:29

Hier heeft ze haar papa een lekkere douchegel gegeven, en een fotolijst van 30x40 met een mooie vergroting van een foto van haar lekkere koppie erin smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum