Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke zonnebrandcreme hebben julie?

+12
Teddyaapje
Darius
duckie
PapillonRose
Flip Fluitketel
Mida4you
Mamsie
meisjesmama
Susan
Annie24
Petteflet
Bruintje Beer
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 2:55

Ik heb er nu 1, een spray wat op zich heel fijn is maar hij smeert zooo moeilijk uit!

Zeker met het oog op onze vakantie over 3 weken wil ik een goede spray die makkelijk uitsmeerbaar is.

Dus... Welke hebben jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 2:58

ik heb net die van de hema gekocht, nog niet uit geprobeerd, maar wel een mooie prijs €7.50 voor een spuitflacon factor 50

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Bruintje Beer di 19 apr 2011 - 3:03

Ik heb Zwitsal Factor 50.
Heb ik verleden jaar bij de action gekocht. Voor de helft van de prijs voor wat ze bij de drogist kosten.
Bevalt supergoed.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Petteflet di 19 apr 2011 - 3:06

Ik gebruik al vanaf de geboorte van L. P20. Is een olie achtige substantie die je echt mAar 1 x hoeft te smeren en ook nog eens waterproof is. Met andere woorden: topspul!!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 3:18

Petteflet schreef:Ik gebruik al vanaf de geboorte van L. P20. Is een olie achtige substantie die je echt mAar 1 x hoeft te smeren en ook nog eens waterproof is. Met andere woorden: topspul!!

Op jouw aanraden heb ik dit ook gekocht en inderdaad super!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Annie24 di 19 apr 2011 - 4:08

Ik gebruik voor mezelf Vision omdat dat het enige is waar ik geen uitslag van krijg. Voor Y. gaan we deze dus ook gebruiken. Ik heb trouwens wel vanaf afgelopen week voor de zekerheid een mini flesje Etos eigen merk in de verzorgingstas zitten zodat we altijd iets bij ons hebben.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Susan di 19 apr 2011 - 4:17

Ik heb nu die spray van Nivea, maar ik wil eigenlijk de spray van La Roche-Posay gaan kopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  meisjesmama di 19 apr 2011 - 4:22

Ik heb lang moeten zoeken maar p20 is echt top spul het enige nadeel het vlekt en het doet op de eczeem plekken zeer bij mijn oudste.
Nu heb ik net Vision gehaald dat schijnt ook top spul te zijn en het vlekt zo goed als niet. En belangrijkste het is goed voor mensen met eczeem.
Het zal mij benieuwen....
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  meisjesmama di 19 apr 2011 - 4:23

Susan schreef:Ik heb nu die spray van Nivea, maar ik wil eigenlijk de spray van La Roche-Posay gaan kopen.
1 tip die laatste die je noemt vlekt echt vreselijk....
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Susan di 19 apr 2011 - 4:26

Oh, dat is wel minder. Ik vind het een fijn merk omdat Yrsa's huidje er zo goed op reageert, ze heeft vaak last van schrale plekjes op haar wangetjes en het is een stuk beter geworden sinds ik La Roche-Posay smeer, vandaar dat ik ook de zonnebrand wilde kopen, maar ik vind het natuurlijk niet leuk als al haar kleertjes erdoor verpest worden.

Ik kijk het dan wel even aan, als haar huidje niet gevoelig op andere merken reageert dan hou ik het wel zo, anders is het altijd nog een optie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Mamsie di 19 apr 2011 - 4:40

Ik gebruik al jaren p20. En voor erbij een nivea spray. Het vlekken is minder idd maar ik smeer het meteen na ht douche op en blijf dan even naakt zodat het goed intrekt.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:36

Welke zonnebrandcreme hebben julie? 179181_1_Biodermal_Sun_Milk_Kin_spf50_

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Annie24 di 19 apr 2011 - 6:47

meisjesmama schreef:Ik heb lang moeten zoeken maar p20 is echt top spul het enige nadeel het vlekt en het doet op de eczeem plekken zeer bij mijn oudste.
Nu heb ik net Vision gehaald dat schijnt ook top spul te zijn en het vlekt zo goed als niet. En belangrijkste het is goed voor mensen met eczeem.
Het zal mij benieuwen....

Hier dus ook Vision. Ik heb er zelf nog nooit vlekken van op mijn kleding gehad. Ook niet als ik het per ongeluk op een wit truitje smeerde. Ook Vision hoef je net zoals P20 maar 1x op te smeren en is waterproof. Als wij naar het buitenland op vakantie gingen (Griekenland oid) dan bleef mijn vriend elke keer als hij gezwommen had smeren met z'n Nivea spul en ik hoefde me alleen 's morgens in de hotelkamer in te smeren, al deed ik het voor de zekerheid na het middageten ook nog een keer. angel Verbrand écht héél snel, maar met Vision bijna niet óf heel licht.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:52

Hmm, dan ga ik denk ik maar voor die Vision.
Kun je die bi jde drogist kopen of bij de apotheek?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Mida4you di 19 apr 2011 - 6:55

Ik heb een keer in een babypakket zonnebrand van Biodermal gekregen. Het is factor 30. Ik ga deze mooi gebruiken
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Flip Fluitketel di 19 apr 2011 - 8:20

Ik heb paar weken geleden Zwitsal zonnebrandcreme factor 50 gekocht, maar nog niet echt gebruikt.
Ben benieuwd........
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  PapillonRose di 19 apr 2011 - 8:28

Wij hebben hier Biodermal. Nog amper gebruikt, maar bevalt tot dusver goed.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Annie24 di 19 apr 2011 - 8:35

Hazeltje schreef:Hmm, dan ga ik denk ik maar voor die Vision.
Kun je die bi jde drogist kopen of bij de apotheek?

o.a. bij Etos, DA en sommige apotheken. Kruidvat heeft het iig niet.
Zie alleen wel dat bij hun de kindervariant niet verder gaat dan factor 30...mocht je dus hoger willen heb je daar niets aan Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 9:17

Ik heb Kruidvat factor 50. Het is heel dunne zonnebrandolie, dus makkelijk smeerbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Susan di 19 apr 2011 - 9:18

Waarom moet je eigenlijk voor kinderen een aparte zonnebrandcrème hebben? Ik neem dat altijd wel hoor, maar waarom is dat?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  duckie di 19 apr 2011 - 9:46

zwitsal gekocht maar nog niet gebruikt
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 9:48

Susan schreef:Waarom moet je eigenlijk voor kinderen een aparte zonnebrandcrème hebben? Ik neem dat altijd wel hoor, maar waarom is dat?

Volgens mij omdat er minder stoffen inzitten zoals parfums die mogelijk allergieen kunnen veroorzaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:12

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Garnier_ambre_solaire_kids_rapido_spf_50+_17465

Ik heb deze voor S. Vind hem heel fijn, beschermt goed, vlekt niet, smeert goed uit. Kortom, tevreden dus.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Darius di 19 apr 2011 - 21:17

Susan schreef:Waarom moet je eigenlijk voor kinderen een aparte zonnebrandcrème hebben? Ik neem dat altijd wel hoor, maar waarom is dat?

Volgens mij is de beschermingsfactor dan het hoogst, vaak is het dan factor 50. 'gewone' voor volwassenen gaan volgens mij niet tot 50.

Ik heb nu gewoon niveau spray factor 30 gekocht, voor onszelf en voor Laurens. Vorig jaar had ik overigens de Niveau for kids, wat een rotspul. Smeert niet uit, L bleef wit en het trok ook gewoon niet in. Omdat hij alleen nog maar kroop had ik allemaal vlekken op mijn vloer als hij naar binnen ging. Na drie keer dweilen bleef je een vettige waas zien.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Susan di 19 apr 2011 - 23:02

Oké, maar ik lees: die van Vision gaat voor kinderen maar tot factor 30. Daaruit maak ik op dat de gewone variant ook in een hogere factor te krijgen is. Blijkbaar is dat merk al bedoeld voor een erg gevoelige huid, dus dat zit dan ook wel goed. Zou je dan niet de gewone variant voor kinderen kunnen gebruiken? Is het verschil niet alleen dat die voor kinderen een spray is en dus makkelijker op te brengen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum