Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

+13
sabje
Mamsie
Annie24
Annemie
Mamasapje
_Jet
Parisienne
Lindsya
LMCurious
Nijntje
PiP
Limburg85
loesje
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  loesje za 18 jun 2011 - 19:16

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 19:18

Hier zijn we aan het wachten tot het half 9 is, papa wilde graag uitslapen tot half 9 :P Dan gaan we met een ontbijtje naar boven en krijgt hij een nummerplaat met de naam van onze dochter voor in zijn bedrijfsbus (half als grap, hij was daarover aan het zeuren dat hij het niet kon maken als hij geen nummerplaat met naam had).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Limburg85 za 18 jun 2011 - 19:18

Nog niks, alle cadeautjes liggen thuis en daar kan ik nu niet bij door de verbouwing Embarassed.

En ik vrees dat S. vandaag ook niks kan geven aan zijn vader want ik heb het knutselwerkje van het kdv niet meegekregen en dan zal zijn moeder het wel hebben gekregen en dan krijgen we het helaas niet Cry.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  PiP za 18 jun 2011 - 19:39

Hier ligt papa ook nog te slapen, we gaan hem straks wakker maken.

Maar hij krijgt een spuitpistool voor op de tuinslang, PAPA-spek, knutselwerkjes van het kdv en thuis hebben we ook wat gemaakt.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Nijntje za 18 jun 2011 - 19:54

een mooi kunstwerkje op canvas met haar handjes en wat versierseltjes erbij. En een dikke knuffel natuurlijk, verder doen wij niet aan gekochte kadootjes. van huis al mee gekregen en nu zelf ook. Alleen maar omzet voor de winkels, op een andere dag kan ik ook wel iets voor papa halen... (of mama offcourse...)
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  LMCurious za 18 jun 2011 - 19:55

Zelf hebben Jois en ik een spekjestaart gemaakt voor papa. En ze hebben beide op kdv geknutseld. Dus als het 10.00 is (deze papa wil graag wat langer uitslapen Wink ) Dan gaan we naar boven met cadeautjes en ontbijtje op bed!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 19:56

Hier is papa om 06.00 al gaan werken, om 16.00 is hij weer thuis. Hij krijgt 2 nieuwe polo's (bruin met roze en een bruin met paars gestreepte) en knutselwerkjes van S.enna.

Ik ga zo met de kinderen naar mijn vader, we hebben een pakketje voor hem gemaakt met zijn favoriete scheer spullentjes, zijn lievelings snoep en een leuke foto. Voor hem hebben we nog een vaderdag taart bij de bakker gekocht, voor zo meteen bij de koffie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:02

@ Limburg: Hoezo krijgt hij het dan niet?

H. heeft het nieuwe FIFA voetbalspel voor de playstation gegeven :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Limburg85 za 18 jun 2011 - 20:08

Hazeltje schreef:@ Limburg: Hoezo krijgt hij het dan niet?

H. heeft het nieuwe FIFA voetbalspel voor de playstation gegeven :P

Ze gunt het mijn man niet, ze snapt alleen niet dat S. daar de dupe van is ipv mijn man Sad .
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:12

Limburg85 schreef:
Hazeltje schreef:@ Limburg: Hoezo krijgt hij het dan niet?

H. heeft het nieuwe FIFA voetbalspel voor de playstation gegeven :P

Ze gunt het mijn man niet, ze snapt alleen niet dat S. daar de dupe van is ipv mijn man Sad .

He?? Maar begrijp ik het goed dat zij S ophaalt enzo?
Waarom gebeurd dat dan als ze er zo mee om gaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Lindsya za 18 jun 2011 - 20:12

Ons zoontje heeft op school een placemat gemaakt met daarin een foto van zijn handjes en helemaal leuk versierd. We hebben als kadootje een Iphone. Maar hij is nu lekker aan het uitslapen want hij heeft gisteravond gewerkt.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Limburg85 za 18 jun 2011 - 20:18

Hazeltje schreef:
Limburg85 schreef:
Hazeltje schreef:@ Limburg: Hoezo krijgt hij het dan niet?

H. heeft het nieuwe FIFA voetbalspel voor de playstation gegeven :P

Ze gunt het mijn man niet, ze snapt alleen niet dat S. daar de dupe van is ipv mijn man Sad .

He?? Maar begrijp ik het goed dat zij S ophaalt enzo?
Waarom gebeurd dat dan als ze er zo mee om gaat?

S. is 50% bij ons en 50% bij ons, dit weekend is hij bij zijn moeder en dan haalt zij hem vrijdag op van het kdv, als het ons weekend is dan halen wij hem vrijdag op van het kdv.

Ze speelt mooi weer naar buiten, iedereen die iets zegt wat haar niet zint (en dat is alles gezien ze alles als kritiek ervaart) dan krijg die een grote mond en er valt absoluut niet mee te communiceren, echt verschrikkelijke situatie vooral als je na gaat denken over de gevolgen voor S.

Maar mocht die het echt niet mee krijgen, dan ga ik het dinsdag navragen op het kdv, die weten namelijk hoe de situatie is.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Parisienne za 18 jun 2011 - 20:22

Mijn vriend ligt ook nog lekker op bed. N. ligt ook weer even op bed, ze was op tijd wakker vandaag. Als N. straks wakker is ga ik het ontbijt maken (heerlijke broodjes en croissantjes uit de oven en een eitje), dan brengen we papa een broodje op bed, de rest eten we met elkaar aan tafel. Hij krijgt zijn koffie in een plastic bekertje waar ik gisteren met N. een afdruk van haar handjes op heb gemaakt. Daarnaast heeft N. gisteren nog wat aangerommeld op papier met de vingerverf. Als cadeau krijgt hij een crème-brulee-set (4 stenen bakjes en een gasbrander).

Vanmiddag gaan we nog naar mijn vader & stiefmoeder. Zij krijgen een autostoel voor N. voor vaderdag en voor mijn stiefmoeders verjaardag (die is morgen jarig).
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  _Jet za 18 jun 2011 - 20:59

Mijn vriend was rond 7:30 uur thuis van zijn werk, hij had zijn cadeautjes dus al vroeg. Hij had het er de hele tijd maar over dat hij sokken nodig had, dus ik heb 3 paar gekocht. In eerste instantie wilde ik vanmorgen alleen dit geven en het 'knutselwerkje' als hij vanmiddag uit bed zou komen, maar ik kon het niet laten. Een tijd geleden was er hier een fotograaf bij de supermarkt en kon je vrijblijvend foto's laten maken. Daar heb ik er vervolgens 1 van gekocht, op een blad geplakt met daarbij een hand- en een voetafdruk van S. Ik heb er bijgeschreven 'Lieve papa, jij bent mijn nummer 1'. Daarbij had ik nog een chocolademedaille met een 1 erop.

Kortom: sokken en een 'knutselwerkje'.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Mamasapje za 18 jun 2011 - 21:10

Hier hebben we de voordeur versierd gisteravond met mooie uitgeknipte en ingekleurde letters ( er staat: De liefste papa van de wereld) en vanmorgen om half 7 moest hij wakker worden van de dames( papa kwam vannacht thuis van zijn werk dus had het toen al stiekem gezien..) . Ook hebben we een Beste,liefste en stoerste papa medaille/ketting geknutseld.

Ik ben sinds 8 uur in de ochtend aan het werk tot half 4. Ik zal vanmiddag even een fotootje plaatsen smile
Ik heb zelf dus de croissantjes gemist helaas.. Ik hoop dat ze lekker hebben genoten. Vanavond eten we shoarma ( hij vindt dat heerlijk) en voor met z'n 2tjes vanavond op de bank heb ik breekbrood met aioli gekocht, lekker wijntje erbij.

Echt kadootjes doe ik niet dit jaar, hij is vorige week 30 geworden en heeft een reis gekregen ( met mij angel ).
Voor moederdag heb ik een draagdoek gekregen.. ( althans, ik moet 'm nog bestellen ).
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Parisienne za 18 jun 2011 - 21:10

@ Jet: leuk knutselwerkje! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:10

Hier wilde hij graag een nieuwe scheerkop voor zijn scheerapparaat. En van Quinten krijgt hij nog een werkje van de psz. Al vraag ik mezelf nog steeds af wat het precies is Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Annemie za 18 jun 2011 - 23:44

Mijn zoontje heeft hem een tijdschrift gegeven, voetbal international, een sleutelhanger met NL beste vader en een knutseltje van het kdv. (klavertje vier met zijn foto in het midden)
Van mij heeft hij een fotolijst gekregen voor op de slaapkamer, waar je 4 foto's in kan doen en een kadobon van de WE om kleding van te kopen en we samen nog een lief kaartje erbij gedaan.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Annie24 zo 19 jun 2011 - 0:15

Hier heeft hij een werkje van het kdv gehad met het voetje van Y. erop (we hadden al zo'n flauw vermoeden aangezien hij 2 weken geleden 's avonds blauwe nageltjes had angel ) en van Y. zelf (en een beetje van mama) een nieuwe zwembroek. Y. heeft dezelfde zwembroek, alleen tig maatjes kleiner :P
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:03

Een dagje saune+massage enz. smile Alleen is het ps voor eind juli gereserveerd, dus hij moet nog even wachten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Mamsie zo 19 jun 2011 - 3:23

Van G en V alle 2 een knutselwerkje en G heeft er zelf nog een versje op geschreven.
Van de jongens samen een spaarpot van een auto met 5 cent erin haha. Papa is aan het sparen voor een auto.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:08

Van Mas en Amé heeft hij niks gekregen, ja we zouden vanmorgen ontbijt op bed maken, maar Mas had overal doorheen gepoept, dus hij kwam al beneden voordat we uiteindelijk klaar waren.
Van Lise krijgt hij zijn kadootje vanavond, ik geloof dat ze een fotolijstje op school hebben gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  sabje zo 19 jun 2011 - 4:34

Hier heeft papa een boek en een mok met de liefste papa erop gekregen. Ook heb ik M.ax laten "tekenen" en dit in een muziekkaart geplakt met een toepasselijk gedichtje erin.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:38

Ik was het gewoon vergeten !! Embarassed

Ik had al wel cadeautjes in huis maar ik kwam om half 1 vanmiddag pas achter dat het vaderdag was ! Ik zag het cadeautje staan wat ik voor m'n eigen vader had gekocht en ik dacht "oh die moet ik straks nog inpakken" en toen ging er nog een lampje branden haha Embarassed

Maar mijn man heeft een grote mok gekregen met papa en 2 espresso kopjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  ekjir@M zo 19 jun 2011 - 4:57

Limburg85 schreef:Nog niks, alle cadeautjes liggen thuis en daar kan ik nu niet bij door de verbouwing Embarassed.

En ik vrees dat S. vandaag ook niks kan geven aan zijn vader want ik heb het knutselwerkje van het kdv niet meegekregen en dan zal zijn moeder het wel hebben gekregen en dan krijgen we het helaas niet Cry.

Dat is wel echt heel lullig niet alleen voor z´n vader maar ook voor S. zelf vind ik

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven? Empty Re: Wat hebben julie kindjes vandaag aan papa gegeven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum