Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maandagavond en wat doen jullie??

+29
Pompoen
Rouxxxe
rapa nui
Snoes
Zwoesj
Romee
Silver
Tsjip
M_as
Cherique
Rovine
SparklingEyes
Aziraphale
May
Sterre
Lotus
Roze Roos
AppleGreen
bonita87
Zonnetje
Rev3rie
Zwelgje
Middleme
Bosjesvrouw
SarahKey
Xanna
Chocolate Cookie
Winegum
SleepingBeauty
33 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 3 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 12:19

SleepingBeauty schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik moet straks nog gaan werken in de thuiszorg, maar vind het eigenlijk maar niks. Er ligt hier nog meer sneeuw dan vorige week, en er is helemaal nog niet gestrooid, hoop dat ze dat nog gaan doen zo. We kwamen vanmiddag de helling niet eens op met de auto, gleden zo weer weg. (Het is hier nogal heuvelachtig overal)En dan mag ik dat straks zelf nog gaan doen, terwijl het dan nog harder vriest.
Sneeuw, heerlijk, maar niet als ik nog zo laat op pad moet.

Oow gatsie jakkes, ik werk ook bij de thuiszorg, maar met die sneeuw is dat echt niet leuk... Cry
Vorig jaar was het ook zo erg, dat we zelfs mensen af moesten zeggen dat we niet konden komen...
Mja mensen waar je 'belangrijkere' dingen moet doen, kan dat niet dus dan moet je wel...
Werkse en hopelijk kom je weer veilig thuis Wink

Ben gelukkig weer veilig thuis. Het viel mee op de weg gelukkig. De meeste wegen waren schoon, op de kleinere straten na, maar daar gewoon zachtjes gereden. Gelukkig vroor het nog niet, scheelt een heel eind! Morgen zal het wel weer lekker glad zijn, maar dan ben ik lekker vrij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 3 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  ekiaam87 ma 13 dec 2010 - 19:18

SleepingBeauty schreef:
ekiaam87 schreef:een kl*ote avond hebben!
Waarom dat?

Eigenlijk al een hele slechte dag, komt ie:
* Uitgeschoten met een prikpen (je weet wel voor kinderen) en tegen mijn kleuters zeggen dat ze op moeten letten :P
* Toen ik naar huis fietste, gevallen, het was ineens glad :S
* Bij het aardappel schillen, voor de 2e keer een stukje vinger meegenomen
* 's Avonds, moest ff naar m'n baas, ff wat afgooien, 5 min fietsen, ga ik weer onderuit (en ik fietste al heel voorzichtig) waardoor ik nu pijn aan m'n stuitje heb
* Toen ik ging slapen, vertelde vriendlief, dat hij niet wil trouwen, geen kinderen wil en geen huis wil kopen..... (terwijl ik alle 3 wel heel graag wil), dus dat was erg gezellig allemaal!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 3 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 21:59

ekiaam87 schreef:
SleepingBeauty schreef:
ekiaam87 schreef:een kl*ote avond hebben!
Waarom dat?

Eigenlijk al een hele slechte dag, komt ie:
* Uitgeschoten met een prikpen (je weet wel voor kinderen) en tegen mijn kleuters zeggen dat ze op moeten letten :P
* Toen ik naar huis fietste, gevallen, het was ineens glad :S
* Bij het aardappel schillen, voor de 2e keer een stukje vinger meegenomen
* 's Avonds, moest ff naar m'n baas, ff wat afgooien, 5 min fietsen, ga ik weer onderuit (en ik fietste al heel voorzichtig) waardoor ik nu pijn aan m'n stuitje heb
* Toen ik ging slapen, vertelde vriendlief, dat hij niet wil trouwen, geen kinderen wil en geen huis wil kopen..... (terwijl ik alle 3 wel heel graag wil), dus dat was erg gezellig allemaal!

Zo he! Dat is inderdaad duidelijk een rotdag. Hoe komt dat laatste ineens? Wilde hij dat hiervoor wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 3 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  ekiaam87 di 14 dec 2010 - 6:08

Darcy schreef:
ekiaam87 schreef:
SleepingBeauty schreef:
ekiaam87 schreef:een kl*ote avond hebben!
Waarom dat?

Eigenlijk al een hele slechte dag, komt ie:
* Uitgeschoten met een prikpen (je weet wel voor kinderen) en tegen mijn kleuters zeggen dat ze op moeten letten :P
* Toen ik naar huis fietste, gevallen, het was ineens glad :S
* Bij het aardappel schillen, voor de 2e keer een stukje vinger meegenomen
* 's Avonds, moest ff naar m'n baas, ff wat afgooien, 5 min fietsen, ga ik weer onderuit (en ik fietste al heel voorzichtig) waardoor ik nu pijn aan m'n stuitje heb
* Toen ik ging slapen, vertelde vriendlief, dat hij niet wil trouwen, geen kinderen wil en geen huis wil kopen..... (terwijl ik alle 3 wel heel graag wil), dus dat was erg gezellig allemaal!

Zo he! Dat is inderdaad duidelijk een rotdag. Hoe komt dat laatste ineens? Wilde hij dat hiervoor wel?

Geen idee of ik het zo goed doe, maar kan niet onder je quote komen :S
Tsja, ik ging daar wel van uit, hadden het er wel over gehad, dat we niet ons kind 5 dgn naar een kdv wilden brengen.
We zijn al ruim 8 jaar samen en wonen ook al 3 jaar samen, maar vanaf juni/sept moeten wij ons huis uit (anti-kraak) dus was ik alvast een beetje aan het oriënteren wat we kunnen kopen e.d.
Ben er nu achter, dat hij de scheiding van z'n ouders nog niet verwerkt heeft, dus daar gaan we eerst wat mee doen (in ieder geval over praten/hij gaat dingen op papier zetten waar hij mee zit en dan kijken we verder!)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 3 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum