Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie met jullie trouwdag?

+5
Ugly Betty
duckie
Sarah1985
knets
Muppetje
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 4:17

Doen jullie er iets aan? Is het een speciale dag voor jullie of is het een dag net als alle andere?

Vandaag is onze trouwdag, mijn man heeft vrijgenomen en we zijn gewoon lekker met de kinderen in en buiten huis aan het rollebollen geweest. Normaal gaan we altijd uit eten en een nachtje weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 4:46

Coco schreef:Vandaag is onze trouwdag, mijn man heeft vrijgenomen en we zijn gewoon lekker met de kinderen in en buiten huis aan het rollebollen geweest. Normaal gaan we altijd uit eten en een nachtje weg.
Nou nou Very Happy. Jullie dachten, we maken er iets wilds van? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Muppetje vr 22 apr 2011 - 7:42

Vorig jaar zijn we uit eten geweest. Dit jaar zijn we die dag op vakantie, dus dat wordt vast ook leuk....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  knets ma 25 apr 2011 - 8:33

Wij zijn donderdag 11jaar getrouwd.. We doen er deze keer niet veel bijzonders aan, gaan wel gezellig uit eten met de kids..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Sarah1985 ma 25 apr 2011 - 8:41

ik krijg rozen van mijn man, en we gaan uit eten
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:25

Vandaag zijn we een half jaar getrouwd, kreeg een bosje tulpen & lekker gechineesd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  duckie ma 2 mei 2011 - 7:47

wij waren dit jaar 1 jaar getrouwd en hebben er eigenlijk weinig aan gedaan, daar hebben we dan weer niet zoveel mee (manlief ook al niet met het hele trouwen maar goed). gaan de tuin aanpakken dus stoppen liever het geld daar in dit jaar. schoonouders wouden op visite komen (hun vonden het een belangrijke dag Embarassed om wel te vieren ofzo) dus ouders en schoonouders maar op de koffie gehad. maar als het op een dag is dat ik moet sporten of mn man wat heeft heb ik (nu) zoeits van dan ga ik lekker sporten. maar wie weet veranderd dat ook wel als onze dochter ouder is
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Ugly Betty ma 2 mei 2011 - 9:26

Mijn ouders en schoonouders komen op de koffie en we eten gebak, verder kook ik iets uitgebreider, niet echt bijzonder dus...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  blondje1313 ma 2 mei 2011 - 18:41

@Duckie, waarom zijn jullie dan getrouwd? (omdat je zegt dat het van je man eigenlijk niet hoefde)

Ik vind trouwen wel heel bijzonder en vind het ook belangrijk om iets aan de trouwdag te doen, al is het maar een gebakje eten oid. Dit jaar waren we één jaar getrouwd en zijn we een weekendje weg geweest, waarschijnlijk wordt het volgend jaar minder groots, maar we gaan er zeker wel aandacht aan besteden. Het gaat ook niet om het geld er aan uit te geven, maar wat mij betreft meer om het gevoel.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  duckie ma 2 mei 2011 - 19:33

blondje1313 schreef:@Duckie, waarom zijn jullie dan getrouwd? (omdat je zegt dat het van je man eigenlijk niet hoefde)
Ik vind trouwen wel heel bijzonder en vind het ook belangrijk om iets aan de trouwdag te doen, al is het maar een gebakje eten oid. Dit jaar waren we één jaar getrouwd en zijn we een weekendje weg geweest, waarschijnlijk wordt het volgend jaar minder groots, maar we gaan er zeker wel aandacht aan besteden. Het gaat ook niet om het geld er aan uit te geven, maar wat mij betreft meer om het gevoel.

van mn man hoefde het allemaal niet allemaal zo groots ed... nu zijn we getrouwd op een manier waar we beide achter stonden, zijn in het buitenland getrouwd met zn 2en. hij wou geen groot feest, niet in het middelpunt van de belangstelling staan ed. en nu zijn we met zn 2en op het strand getrouwd en dat vond hij wel weer heel erg mooi. hij had er niet zo veel mee en ik wou wel graag dus zijn we gaan praten hoe we daar uit gingen komen. op een gegeven moment was dit eruit gekomen en dat vonden we beide erg mooi.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 19:37

Wij zijn komend juni 1 jaar getrouwd, denk dat we wel uit eten gaan. Cadeautjes gaan we niet aan doen. Ik vind het wel een bijzondere dag, maar eerlijk gezegd heeft de dag dat wij bij elkaar kwamen veel meer aan mijn leven veranderd dan mijn trouwdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Mida4you ma 2 mei 2011 - 19:46

Wij zijn op 7 Juli 1 jaar geregistreerd partners. Ik denk dat wij ook lekker uit eten gaan of een dagje naar Scheveningen want we zijn allebei gek op Scheveningen!! En verder zullen wij denk ik niet aan cadeautjes doen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  blondje1313 ma 2 mei 2011 - 20:34

duckie schreef:

van mn man hoefde het allemaal niet allemaal zo groots ed... nu zijn we getrouwd op een manier waar we beide achter stonden, zijn in het buitenland getrouwd met zn 2en. hij wou geen groot feest, niet in het middelpunt van de belangstelling staan ed. en nu zijn we met zn 2en op het strand getrouwd en dat vond hij wel weer heel erg mooi. hij had er niet zo veel mee en ik wou wel graag dus zijn we gaan praten hoe we daar uit gingen komen. op een gegeven moment was dit eruit gekomen en dat vonden we beide erg mooi.

Wat een mooie manier om te trouwen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Luthien ma 2 mei 2011 - 21:03

Ik ben dit jaar drie jaar getrouwd, maar zal het voor de tweede keer zonder m'n man moeten stellen op m'n trouwdag. Mijn man zegt dat ie het niet nodig vind om er iets aan te doen, dus moet nog maar zien of er nog wat aan gedaan wordt.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  duckie di 3 mei 2011 - 1:04

blondje1313 schreef:
duckie schreef:

van mn man hoefde het allemaal niet allemaal zo groots ed... nu zijn we getrouwd op een manier waar we beide achter stonden, zijn in het buitenland getrouwd met zn 2en. hij wou geen groot feest, niet in het middelpunt van de belangstelling staan ed. en nu zijn we met zn 2en op het strand getrouwd en dat vond hij wel weer heel erg mooi. hij had er niet zo veel mee en ik wou wel graag dus zijn we gaan praten hoe we daar uit gingen komen. op een gegeven moment was dit eruit gekomen en dat vonden we beide erg mooi.

Wat een mooie manier om te trouwen!

het was ook heel erg mooi, eerst op het stadhuis (moest daar verplicht) en daarna nog een keer op het strand, lekker met de voeten in het zand, en toen fotos maken bij zonsondergang. het was echt een hele mooie dag op een hele mooie locatie.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 1:16

Wij doen er eigenlijk niks aan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Mari di 3 mei 2011 - 5:59

Wij zijn niet getrouwd (wanneer vraagt ie me nou is :P ) maar elk jaar op 18 juni vieren we dat we weer zoveel jaar samen zijn en doen we iets leuks. Dit jaar zijn we 5 jaar samen, en valt het ook nog is op zaterdag, dus nog even creatief gaan bedenken wat we kunnen gaan doen..
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met jullie trouwdag? Empty Re: Wat doen jullie met jullie trouwdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum