Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

+15
Sophiee
Printje
studiebol
kwak
Thunder
Bruintje Beer
Fiebje
Lonely Goatherd
SarahKey
maiadebij
smooch
Happydobby
Fearie
Aagje!
Linda
19 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 6:10

Gaan jullie bijvoorbeeld op bezoek bij mensen die roken?

En hoe doen jullie dit bijvoorbeeld op een verjaardag waar normaal gesproken altijd gerookt mag worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Linda wo 28 nov 2012 - 6:13

Als er ergens gerookt wordt dan neem ik dochter niet mee. Dat is nog nooit voorgekomen trouwens, overal waar we komen gaan mensen buiten staan als wij er zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 6:15

Mijn vader rookt altijd buiten, en verder weinig familie/vrienden die roken dus hebben er geen last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Aagje! wo 28 nov 2012 - 6:28

Wij hebben 1 gezin (in de familie) waar gewoon binnen gerookt mag worden. Hier gaan we 3x per jaar naar toe met verjaardagen, en dan ga ze gewoon mee. die drie keer in een jaar een uurtje vind ik niet zo een probleem.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Fearie wo 28 nov 2012 - 6:30

Als wij ergens heen zouden gaan waar binnen gerookt wordt, dan zouden we D thuislaten. Nu houdt iedereen die we kennen rekening met hem en roken buiten, veel rokende vrienden roken zelfs altijd al buiten.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Happydobby wo 28 nov 2012 - 6:31

Mijn vader rookt altijd buiten en verder niemand die ik ken rookt binnen

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  smooch wo 28 nov 2012 - 6:40

Ik ken niet veel mensen die roken en als we op een feestje zijn en er wordt gerookt dan gebeurd dit altijd buiten.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  maiadebij wo 28 nov 2012 - 6:47

Gelukkig ook hier weinig rokers in de omgeving en degene die roken, roken buiten. Maar ik neem mijn kinderen niet mee naar plaatsen waar binnen gerookt wordt, mochten we voor die keuze staan.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  SarahKey wo 28 nov 2012 - 6:48

S gaat niet mee naar verjaardagen waar binnen gerookt word. Jammer helaas, maar hij blijft dan met 1 van ons lekker thuis. Sowieso zoeken wij gelegenheden waar gerookt word niet op. Maar de meeste roken eigenlijk wel buiten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Lonely Goatherd wo 28 nov 2012 - 6:52

Ik ga niet op bezoek met mijn zoon bij mensen waar binnen gerookt wordt, ook niet met verjaardagen. Gelukkig is dit binnen onze familie en vriendenkring sowieso zelden aan de orde.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 7:47

Alleen bij mijn opa en oma wordt gerookt door mijn ooms/tantes dus tijdens nieuwjaarsdag en 2 x per jaar een verjaardag zitten onze kinderen in een woning waar gerookt wordt. We blijven dan maar eventjes en voor dat uurtje vinden we dat geen gedoe waard.

Verder roken sommige vrienden wel maar alleen maar buiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 7:50

Ik vind het niet zo heel erg, als het maar niet helemaal blauw staat. Die ene keer op een verjaardag of met carnaval ofzo, ach.
Mijn zoon heeft sindskort een puffer. En ik zou het wel raar vinden, als mensen dat weten, dat ze dan naast hem een sigaret opsteken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Fiebje wo 28 nov 2012 - 7:54

Wij hebben het alleen bij mijn schoonzus zij roken onder de afzuigkap. Is ook niet goed weet ik maar ja is hun huis. En verder roken ze niet of buiten. Nu ik er zo over nadenk zijn de laatste vijf jaar veel mensen bij ons in de omgeving gestopt.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Bruintje Beer wo 28 nov 2012 - 7:56

Ze roken allemaal altijd buiten op verjaardagen waar men rookt.
We hebben allemaal vrienden die niet roken.
Mijn schoonouders en schoonzus roken altijd buiten.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Thunder wo 28 nov 2012 - 8:09

Ik rook zelf altijd buiten en iedereen moet bij ons ook buiten roken. Een verjaardag waar binnen gerookt wordt vind ik geen probleem, dat is maar incidenteel, de meeste mensen roken tegenwoordig toch al buiten.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  kwak wo 28 nov 2012 - 8:17

bij mijn schoonzus roken haar vader en moeder, ze is nog niet uit huis.
Ik ga nooit naar haar verjaardag, mijn man gaat altijd want het is ook zijn nichtje en oom en tante.
dit jaar ga ik weer niet want ik ben of net bevallen of hoog zwanger.
verder roken er geen mensen in mijn omgeving.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  studiebol wo 28 nov 2012 - 8:33

Bij ons roken de mensen die dan roken buiten dus ik heb er nooit problemen mee ervaren.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Printje wo 28 nov 2012 - 8:50

Er roken niet veel mensen in onze omgeving en degene die roken gaan meestal of in de keuken staan of buiten. Bij ons in huis mag er niet gerookt worden en moeten de mensen naar buiten onder ons afdak.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Sophiee wo 28 nov 2012 - 8:54

Op verjaardagen en bezoekjes wordt er buiten gerookt. Gelukkig, anders neem ik L. ook niet mee.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Manderijn wo 28 nov 2012 - 9:46

Ik ken geen in huis rokende mensen. Mijn moeder wel. Buiten het feit om dat ik het wel vies vind dat je aan de kinderen kunt ruiken dat ze daar zijn geweest, heb ik er zo incidenteel geen moeite mee.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Twellie wo 28 nov 2012 - 10:21

Ik kom eigenlijk nooit meer in huizen waar nog gerookt wordt. Bij iedereen die ik ken is het in de loop der jaren buiten roken geworden. Sowieso zijn er weinig rokers in mijn naaste omgeving en degenen die roken, zouden dat niet in de buurt van mijn kinderen doen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 10:23

XXAnnieXX schreef:Wij hebben 1 gezin (in de familie) waar gewoon binnen gerookt mag worden. Hier gaan we 3x per jaar naar toe met verjaardagen, en dan ga ze gewoon mee. die drie keer in een jaar een uurtje vind ik niet zo een probleem.

Hier hetzelfde. Mijn moeder rookt ook maar die rookt altijd buiten. Hier wordt in huis iig niet gerookt. Als mensen hier willen roken moeten ze buiten onder het afdak gaan staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 10:23

Wat ik wel echt té ranzig vind; mijn zoon stinkt echt verschrikkelijk naar muffe rooklucht door shag en sigaar als ie bij m'n moeder geweest is. Terwijl ze niet binnen roken als hij er is maar het hangt heel erg in het huis. Bah! Ik heb zelf ook gerookt en heel soms met een drankje nog steeds wel eens, maar die geur.. Als hij daar is geweest dan was ik zelfs zijn jas pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Mama Titty wo 28 nov 2012 - 10:29

Alleen bij de oude buren wordt binnen gerookt , maar daar nemen we ze gewoon mee naar toe, die paar keer per jr een uurtje dat vinden we nog wel kunnen.

Man rookt buiten en bij andere zoals mijn zus enz rookt iedereen ook buiten.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  *Lookie* do 29 nov 2012 - 22:55

Bij de weinige mensen die wij kennen waar gerookt wordt, gingen ze gewoon naar buiten als ik mijn zoon meenam. Dus dat vond ik erg netjes. Scheelt dat mijn vriend rookt (ben ik niet blij mee trouwens maar dat terzijde), die geeft dan wel het voorbeeld door naar buiten te gaan.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes? Empty Re: Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum