Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maandagavond en wat doen jullie??

+29
Pompoen
Rouxxxe
rapa nui
Snoes
Zwoesj
Romee
Silver
Tsjip
M_as
Cherique
Rovine
SparklingEyes
Aziraphale
May
Sterre
Lotus
Roze Roos
AppleGreen
bonita87
Zonnetje
Rev3rie
Zwelgje
Middleme
Bosjesvrouw
SarahKey
Xanna
Chocolate Cookie
Winegum
SleepingBeauty
33 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 7:41

Momenteel ben ik aan het werk tot 20.00u. Het is vrij rustig en ik heb buikpijn van de vette pizza van vanavond als avondeten. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 7:43

Ik moet straks nog gaan werken in de thuiszorg, maar vind het eigenlijk maar niks. Er ligt hier nog meer sneeuw dan vorige week, en er is helemaal nog niet gestrooid, hoop dat ze dat nog gaan doen zo. We kwamen vanmiddag de helling niet eens op met de auto, gleden zo weer weg. (Het is hier nogal heuvelachtig overal)En dan mag ik dat straks zelf nog gaan doen, terwijl het dan nog harder vriest.
Sneeuw, heerlijk, maar niet als ik nog zo laat op pad moet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 7:48

Kan ik niet gewoon zeggen dat ik die toetsen nog niet heb nagekeken? Ik wil niihiiiieeet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Rovine ma 13 dec 2010 - 7:49

Ik zit bij te komen van vandaag. Het leek me wel een goed plan om met de fiets naar het werk te gaan en toen bleek dat ik ook nog 4 uur moest pastesten. Dat is dit kantoormiepje wat normaal de auto neemt niet gewend. Er komen een zware week aan met overwerk, dus ik lig er al in voor negenen denk ik!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 7:50

Ik doe nu nog even niks. Ga straks heel schandalig een rocky road uit de koelkast pakken en daarna zorgen dat de brievenbussen van m'n penpals gevuld gaan worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Cherique ma 13 dec 2010 - 7:52

Marin schreef:Kan ik niet gewoon zeggen dat ik die toetsen nog niet heb nagekeken? Ik wil niihiiiieeet...

Dat doet mijn man wel eens, haha! Laughing

Ik ga vanavond kerstkaarten schrijven en verder hier een beetje lezen en posten, denk ik zo!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 7:53

Nog steeds ziek. Dus helemaal niks. Even filmpje kijken met mijn roomies denk ik Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  M_as ma 13 dec 2010 - 8:30

Ik heb al getraind vanavond voor volleybal. Zou daarna naar een vriendin gaan. Die woont zo'n 10 km verderop. Maar er ligt weer zo veel sneeuw en het is spekglad. Nergens gestrooid. En zij woont in the middle of nowhere, dus durf het niet zo goed aan. Blijf dus thuis.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Tsjip ma 13 dec 2010 - 8:36

Ik zit hier lekker warm op de bank te internetten. Ik heb Cityville openstaan en dit forum!


Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Silver ma 13 dec 2010 - 8:43

Ik doe niet zoveel, heb net mijn vazen met kerstballen voorzien van lichtjes, even wat vermaak van mezelf... en het resultaat mag er ook zijn smile Ik kijk nu wat popstars, maar daar is ook niet zoveel aan....
Miss. moet ik nog maar even in de studieboeken duiken voor morgen.... Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Romee ma 13 dec 2010 - 8:44

Tsjip schreef:Ik zit hier lekker warm op de bank te internetten. Ik heb Cityville openstaan en dit forum!


Leuk spel hè? Very Happy Zoek je nog buren? angel
Romee
Romee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 82
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Zwoesj ma 13 dec 2010 - 8:48

BurnedFlower schreef:Ik doe niet zoveel, heb net mijn vazen met kerstballen voorzien van lichtjes, even wat vermaak van mezelf... en het resultaat mag er ook zijn smile Ik kijk nu wat popstars, maar daar is ook niet zoveel aan....
Miss. moet ik nog maar even in de studieboeken duiken voor morgen.... Rolling Eyes

Heb je er een foto van? Ben benieuwd!
Ik zou eigenlijk gaan dansen vanavond, maar heb al een hel van een rit van het werk naar huis gehad (in Duitsland nergens gestrooid, en geen enkel spoor te zien) en durf ook de weg niet meer op... Geen winterbanden onder de auto, dus glibber alle kanten op
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Tsjip ma 13 dec 2010 - 9:12

Romee schreef:
Tsjip schreef:Ik zit hier lekker warm op de bank te internetten. Ik heb Cityville openstaan en dit forum!


Leuk spel hè? Very Happy Zoek je nog buren? angel

En of ik buren zoek! Dat is een nadeel van dit spel: je hebt je buren nog harder nodig en je hebt er veel nodig. Maar verder is het een leuk spel!

Hmmm ik kan er nu niet meer op... :S

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Romee ma 13 dec 2010 - 9:17

Tsjip schreef:
Romee schreef:
Tsjip schreef:Ik zit hier lekker warm op de bank te internetten. Ik heb Cityville openstaan en dit forum!


Leuk spel hè? Very Happy Zoek je nog buren? angel

En of ik buren zoek! Dat is een nadeel van dit spel: je hebt je buren nog harder nodig en je hebt er veel nodig. Maar verder is het een leuk spel!

Hmmm ik kan er nu niet meer op... :S

Ik heb je een priveberichtje gestuurd!
Romee
Romee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 82
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Snoes ma 13 dec 2010 - 9:27

Ik zit lekker voor de tv wat te internetten. Zo dadelijk al lekker mijn bed in!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  SleepingBeauty ma 13 dec 2010 - 10:03

_MamaRosa_ schreef:Ik moet straks nog gaan werken in de thuiszorg, maar vind het eigenlijk maar niks. Er ligt hier nog meer sneeuw dan vorige week, en er is helemaal nog niet gestrooid, hoop dat ze dat nog gaan doen zo. We kwamen vanmiddag de helling niet eens op met de auto, gleden zo weer weg. (Het is hier nogal heuvelachtig overal)En dan mag ik dat straks zelf nog gaan doen, terwijl het dan nog harder vriest.
Sneeuw, heerlijk, maar niet als ik nog zo laat op pad moet.

Oow gatsie jakkes, ik werk ook bij de thuiszorg, maar met die sneeuw is dat echt niet leuk... Cry
Vorig jaar was het ook zo erg, dat we zelfs mensen af moesten zeggen dat we niet konden komen...
Mja mensen waar je 'belangrijkere' dingen moet doen, kan dat niet dus dan moet je wel...
Werkse en hopelijk kom je weer veilig thuis Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  rapa nui ma 13 dec 2010 - 10:09

Ik heb mijn jaarlijkse creatieve uiting gehad: een kerststukje gemaakt en ik ben er weer supertrots op. Wordt jaarlijks georganiseerd door de POV van mijn werk.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Rouxxxe ma 13 dec 2010 - 10:10

Ik heb vanavond gekookt, wasje gedraaid en afgewassen. Toen gebeld met m'n moeder en een vriend, daarna tv gekeken en nu ff laptoppen. Straks lekker slapen smile.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Pompoen ma 13 dec 2010 - 10:14

Marin, heb je ze al nagekeken? Kun je niet een deel morgen in de trein nakijken?

Ik ga zo naar bed, ben goed gaar!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Flippin' Bitch ma 13 dec 2010 - 10:15

Naar spinning geweest, was gedaan angel
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  ekiaam87 ma 13 dec 2010 - 10:18

een kl*ote avond hebben!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  priets ma 13 dec 2010 - 10:31

huiswerk...
en op dit forum wegwijs worden
priets
priets
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  *Lookie* ma 13 dec 2010 - 10:32

Net gezumbaat, toen lekker gedouchet en nu nog even achter de comp. En dan zometeen lekker slapen want morgen weer vroeg op (6 uur)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  *Lookie* ma 13 dec 2010 - 10:33

ekiaam87 schreef:een kl*ote avond hebben!

waarom dan?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  SleepingBeauty ma 13 dec 2010 - 10:33

ekiaam87 schreef:een kl*ote avond hebben!
Waarom dat?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandagavond en wat doen jullie?? - Pagina 2 Empty Re: Maandagavond en wat doen jullie??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum