Wat is dat toch met winterkleding in de zomer?
+17
Summerlovin
Caramba
sonly
Blond
Spring
Toet
Janelie
Guus
Shisha
marjoleinnn
Verde
SoGood
Ugly Betty
Suus
Jeanette
Inge
Atelier Madame
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat is dat toch met winterkleding in de zomer?
Ik heb ook nog regelmatig mijn laarzen aan. Ik heb genoeg pumps, maar krijg zo snel zere voeten en ga liever niet op slippers naar m'n werk, dus dan maar lekker mijn laarzen aan
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Inge schreef:Ik zie ook nog veel mensen met van die dikke glansjassen lopen (nickelson?) met zo'n bontkraag. snap dat ook niet zo goed.
Uggs schijnen ook heerlijk te zijn bij lekker weer trouwen :-) draag ze zelf alleen in de winter dus geen idee
Haha ik las even heel snel en zag uggs en trouwen, ik dacht: :affraid: Uggs onder een trouwjurk?!
Dat las ik ook ja
Gast- Gast
toetje_ schreef:Ik verbaas me sowieso over al die UGGS die nog gedragen worden, die dingen zijn toch echt niet meer hip of heb ik dat nou?
Er zijn ook nog mensen die ze niet dragen omdat ze hip zijn maar omdat ze ze gewoon leuk vinden (like me). Bovendien waren ze hartstikke duur en ga ik ze echt niet wegdoen omdat ze "niet meer hip" zijn
Gast- Gast
Biancy, die jassen bedoel ik,.. verschrikkelijk:-)
S vergeten!
haha oepsChipp schreef:Ugly Betty schreef:Inge schreef:Ik zie ook nog veel mensen met van die dikke glansjassen lopen (nickelson?) met zo'n bontkraag. snap dat ook niet zo goed.
Uggs schijnen ook heerlijk te zijn bij lekker weer trouwen :-) draag ze zelf alleen in de winter dus geen idee
Haha ik las even heel snel en zag uggs en trouwen, ik dacht: :affraid: Uggs onder een trouwjurk?!
Dat las ik ook ja
S vergeten!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn Uggs en andere winterlaarzen mag ik van mezelf pas in september/oktober weer aan. Al heb ik een maandje geleden 's avonds nog wel een keertje mijn Uggs aangedaan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Als ik het koud heb, doe ik warmere kleren aan, zo simpel is het. Winter of zomerkleding heb ik niet echt. Een aantal shirtjes misschien die ik alleen in de zomer aan heb omdat ze gewoon niet staan met een vest erover of longsleeve er onder, maar verder zit er voor mij niet heel veel verschil tussen (oke, ik doe als het superkoud is een legging onder een rokje of korte broek en als het warm is niet) Dus tja.. ik vind het niet raar als iemand met het weer zoals het vandaag is uggs aan doet. (die heb ik zelf overigens niet eens)
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Winter of zomerkleding heb ik niet echt. Ik heb het in de winter altijd warm en loop eigenlijk altijd in een hempje met een dun vestje erover heen. Truien heb ik niet vind ik niet lekker zitten.
Zelfs een echte winterjas heb ik niet eens, heb altijd een tussenjas gehad.
Uggs vind ik dan ook meer iets voor de winter, en ook die heb ik niet, omdat ik die niet mooi vind.
's Ochtends als het nog fris is, loop ik alleen in een shirtje de deur uit, vest heb ik dan wel mee, maar trek ik niet aan, heb het snel warm.
Zelfs een echte winterjas heb ik niet eens, heb altijd een tussenjas gehad.
Uggs vind ik dan ook meer iets voor de winter, en ook die heb ik niet, omdat ik die niet mooi vind.
's Ochtends als het nog fris is, loop ik alleen in een shirtje de deur uit, vest heb ik dan wel mee, maar trek ik niet aan, heb het snel warm.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik trek gewoon aan waar ik me goed in voel, en als ik het koud heb is dat een vestje of trui, ook met dit weer. Boeit me echt niet wat een ander dan denkt hoor.
Vandaag heb ik een oude jeans, polo van het werk en een warm vest met lange mouwen en capuchon aan.
Sokken en halfhoge All Stars. Jammer dan als een ander dat raar vind, ik voel me er prima in hoor. Niet sexy, maar daar heb ik t weekend wel voor.
Vandaag heb ik een oude jeans, polo van het werk en een warm vest met lange mouwen en capuchon aan.
Sokken en halfhoge All Stars. Jammer dan als een ander dat raar vind, ik voel me er prima in hoor. Niet sexy, maar daar heb ik t weekend wel voor.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik trek gewoon aan waar ik me goed in voel, en als ik het koud heb is dat een vestje of trui, ook met dit weer. Boeit me echt niet wat een ander dan denkt hoor.
Dat is niet wat ik bedoel met mijn topic
natuurlijk kan je gewoon een vestje aan of allstars.. maar uggs of dikke winterjassen vind ik wel écht iets voor in de winter of van die wollentruien bijv..
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Mensen moeten lekker zelf weten wat ze aantrekken. Als zij maden willen kweken in die dikke jassen, moeten ze lekker zelf weten, ik heb er geen last van.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik ging maandag naar bataviastad, in de ochtend zag het er buiten niet zo geweldig uit qua weer dus deed ik mijn uggs aan. En het werd die dag toch warm. Toen zal ik ook wel voor lul hebben gestaan met mijn uggs . Maar op een bewolkte dag met deze temperatuur doe ik mijn uggs soms ook wel aan hoor.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik trek sommge dingen nu ook niet meer aan, kies dan liever voor een vestje of een panty ofzo.
* ik zit nu trouwens wel met m'n huissokken aan (mag dat nog?) *
* ik zit nu trouwens wel met m'n huissokken aan (mag dat nog?) *
Gast- Gast
Ik heb nog steeds elke avond m'n pantoffels aan, haha.
Nou ben ik ook echt een koukleum hoor, vooral als ik 's avonds stil zit op de bank!
Nu nog een winterjas vind ik inderdaad ook wel lichtelijk overdreven, maar ach, zolang ik hem maar niet aan hoef!
Uggs vind ik sowieso niet zo geweldig, dus die heb ik überhaupt niet
Nou ben ik ook echt een koukleum hoor, vooral als ik 's avonds stil zit op de bank!
Nu nog een winterjas vind ik inderdaad ook wel lichtelijk overdreven, maar ach, zolang ik hem maar niet aan hoef!
Uggs vind ik sowieso niet zo geweldig, dus die heb ik überhaupt niet
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Atelier Madame schreef:Tea-Leaf schreef:Ik trek gewoon aan waar ik me goed in voel, en als ik het koud heb is dat een vestje of trui, ook met dit weer. Boeit me echt niet wat een ander dan denkt hoor.
Dat is niet wat ik bedoel met mijn topic
natuurlijk kan je gewoon een vestje aan of allstars.. maar uggs of dikke winterjassen vind ik wel écht iets voor in de winter of van die wollentruien bijv..
Dat doe ik ook wel hoor, als ik het echt koud heb....
Gast- Gast
Ik heb ook uggs sandalen alleen ik krijg ze niet alleen aan nu, dankzij mij dikke buik.!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Als ik H `s ochtends wegbreng met de fiets kom ik altijd een meisje op de fiets tegen.
Ze heeft een sjaal om van 3 meter lang, je ziet haar hoofd nog amper.
Dan heeft ze een muts op met van die flappen en handschoenen en een winterjas...
Ik moet echt opletten dat ik geen ongelukken maak. Moet haar altijd zo bekijken...
Vraag me ook echt af wat zij in de winter nog aantrekt.
Dan heeft ze een muts op met van die flappen en handschoenen en een winterjas...
Ik moet echt opletten dat ik geen ongelukken maak. Moet haar altijd zo bekijken...
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Als ik H `s ochtends wegbreng met de fiets kom ik altijd een meisje op de fiets tegen.
Misschien is ze wel erg ziek waardoor ze het altijd koud heeft?
Gast- Gast
De eerste keer in mijn leven dat ik überhaupt Uggs zag, was midden in de zomer, met blote benen onder een kort wit zomerjurkje. Het meisje dat ze droeg was echt een heel knap, leuk, hip meisje met een heel eigen stijl, dus het stond haar nog heel erg leuk ook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Shisha schreef:Sogood schreef:Ik zag gisteren een jongen in de supermarkt met wollen handschoenen, de vingers had hij er vanaf geknipt. Dat dan weer wel.
Ook zag ik een man met baard in dezelfde supermarkt in een jurk en op pumps, maar dat terzijde.
Lol, Ik zag gister een man in de supermark met een jurk en een theedoek om zijn hoofd gewikkeld en hij liep op pumps.
Waar wonen jullie?!
On-topic: Ik heb dat ook wel eens hoor, dat ik besluit dat het zomer is en veeel te weinig kleren aan trek, en dat het dan de volgende dag wel warm is en ik dan zit met mn drie laagjes en jas en panty. Misschien dat ik daarom altijd lekker kan gniffelen als iemand anders dezelfde fout maakt
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Haha, ja, dat soort 'fouten' maak ik ook regelmatig
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Winterkleding
» 'zomer' kleding
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Van de zomer...
» Engeland in de zomer?