Engeland in de zomer?
+2
Susan
Marin
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Engeland in de zomer?
Man en ik zijn aan het kijken waar we dit jaar heen willen op vakantie. Omdat we denken dat het zuiden van Europa wel een beetje te warm is voor een baby, zitten we te denken aan Engeland. Maar ik ken Engeland eigenlijk helemaal niet, ben alleen in Londen en omstreken geweest in het verleden.
Wie weet er leuke plekjes in Engeland waar wat te bezichtigen valt? Welke delen zijn mooi?
Wie weet er leuke plekjes in Engeland waar wat te bezichtigen valt? Welke delen zijn mooi?
Gast- Gast
Re: Engeland in de zomer?
Oeh super leuk! Ik ga morgen uitgebreid reageren (want ik ga echt net slapen), maar aan de kust bij Torquay kan het echt heel erg lekker weer zijn!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou ook zeggen: Torquay. Wij zijn daar in een heel leuk hotel geweest met heel veel faciliteiten.
http://www.tlh.co.uk/
Er is ook heel veel te zien in de omgeving.
http://www.tlh.co.uk/
Er is ook heel veel te zien in de omgeving.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Lake District is voor mij fantastisch mooi. Volgens iemand die ooit mijn beste vriend was is dat het mooiste stukje van Engeland (hij is Brits). I England!
Gast- Gast
Wel even bedenken dat er deze zomer Olympische Spelen zijn, dus niet in die periode gaan!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Zusje schreef:Lake District is voor mij fantastisch mooi. Volgens iemand die ooit mijn beste vriend was is dat het mooiste stukje van Engeland (hij is Brits). I England!
Eens! Daarnaast ook de Cambridge omgeving, zoooo mooi
En Cornwall is ook prachtig (en vaak lekker weer in de zomer).
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben jaaaaaaaaaaren geleden naar Torquay geweest voor een talencursus. Het was daar errrug lekker aangenaam weer. Vond het ook erg mooi daar.Exeter vond ik ook een erg leuke stad. Weet niet hoe het nu is, maar ik zie dat er een aantal mensen ook Torquay aanraden, dus zal wel hetzelfde zijn..
Ik zie net een programma waarin Jersey voorkomt, dat is misschien ook nog een goede tip, of Guernsey. Dat zijn twee eilandjes in het Kanaal, dus tussen Frankrijk en Engeland in. Daar is het ook erg mooi! Weet alleen niet of je er handig met de auto kunt komen (met een ferry vanuit Frankrijk denk ik).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hastings is ook mooi. Niet heel veel te beleven, maar wel een hele mooie kust.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2011
» Lang weekend naar Engeland
» Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland
» Van de zomer...
» Zomer outfits
» Lang weekend naar Engeland
» Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland