Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'zomer' kleding

+3
Zonnetje
Blond
Davinia
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty 'zomer' kleding

Bericht  Davinia ma 13 feb 2012 - 2:28

Ik had zomaar een paar vraagjes over zomerkleding, ben benieuwd hoe de andere forummers er bij lopen als het zonnetje lekker schijnt enzo smile

Wat vinden jullie bijvoorbeeld van een jurkje, legging en pumps of sandaaltjes? Of van blote benen, maar wel bedekte armen?

Ik ben vooral gek op de zomer, wegens blote benen en blote armen. Vind de kleding dan zoveel leuker dan gewoon een lange broek en t-shirt. Helaas is het niet vaak zulk mooi weer om in blote benen rond te gaan lopen.
Hebben jullie nog tips hoe ik de outfits toch beetje kan opleuken zonder dat het zo saai eruit ziet?
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Blond ma 13 feb 2012 - 6:12

Mijn mening over zomerse leggings:
- halflange leggings zijn lelijk
- witte leggings zijn helemaal lelijk
- om nog maar te zwijgen over halflange, witte leggings.

Verder draag ik graag jurkjes, die ongeveer tot op mijn knie komen, of iets daarboven (voor naar mijn werk of naar de stad ofzo) en voor het strand mag het wel wat korter of luchtiger. Ik draag meestal een jurkje, of t-shirt met mouwtjes. Ik heb best wel brede schouders, en dat wordt zo benadrukt door kleding zonder mouwen.
Qua schoenen draag ik als het mogelijk is leren teenslippers, ik heb echt super leuke Very Happy

En je outfits opfleuren, gewoon meer kleur dragen. Zwart en andere donkere kleuren dragen we immers in de winter al genoeg.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Zonnetje ma 13 feb 2012 - 6:34

Ik hou van zomerjurkjes, blousjes en rokjes. Verder draag ik in de zomer graag een lange, witte skinny jeans of een beige chino. Qua schoenen vind ik pumps heel mooi, maar niet altijd lekker lopen, dus ik draag ook graag ballerina's, sandaaltjes of nettere slippers. Thuis en naar de supermarkt heb ik vaak mijn zilveren Birkenstocks aan.

Ik hou ook niet zo van leggings. Een aantal jaar geleden droeg ik wel eens witte en grijze leggings (jaja, ik beken...) maar nu draag ik alleen nog wel eens een lange, zwarte legging onder een jurkje wat net wat te kort is om er niets onder te dragen.

Door veel kleur te dragen, lichte kleuren en luchtige stofjes is je kleding meteen een stuk zomerser.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 7:06

Ik hou van de zomer. Het liefst heb ik een jurkje, pumps, mooie sieraden en mooie make- up. Daar word ik helemaal blij van. Ik vind dat sieraden en make-up mijn outfit "afmaken."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Arwyn ma 13 feb 2012 - 7:34

Ik ben lekker fout.
Omdat ik vrij lang ben, vind ik veel jurkjes en rokjes voor mij net te kort om ze zonder legging te dragen en als het 25-30 graden is ga ik echt niet met een lange zwarte legging rondlopen.. Dus gewoon lekker een korte. Zo. :P

Maar volgens velen hier lopen wij noorderlingen toch achter, dus dat maakt het al weer minder erg Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:06

Ik ben ook echt een zomer/najaar type. Heerlijk!

Ik draag ook heel veel shortjes (liever dan jurkjes..) en dan draag ik er gewoon een truitje over als het fris wordt. Mijn benen kunnen een stuk meer kou verdragen dan mijn armen.

Zoiets bijv.

'zomer' kleding Whbosh

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Davinia ma 13 feb 2012 - 20:24

Punk'd schreef:Ik ben ook echt een zomer/najaar type. Heerlijk!

Ik draag ook heel veel shortjes (liever dan jurkjes..) en dan draag ik er gewoon een truitje over als het fris wordt. Mijn benen kunnen een stuk meer kou verdragen dan mijn armen.

Zoiets bijv.

'zomer' kleding Whbosh

Heel leuk! Dit soort setjes vind ik ontzettend leuk en zag ze vaak op fashionblogs enzo. Dacht eigenlijk dat je voor schut liep als je in de zomer zo liep in Nederland, maar kennelijk dragen ze ze hier ook. Kom uit een boerendorp, dus zo modern zijn ze hier niet Wink
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Atelier Madame ma 13 feb 2012 - 20:36

Ik kan uit vergelijkend onderzoek met vriendinnen zelfs zeggen dat je benen meer kou kunnen verdragen dan je armen! Laughing De combi korte broek met trui werkt beter dan lange broek met korte mouwen! Iig de mensen met de eerste combi hadden het bij ons een stuk minder koud dan de mensen met de tweede combi.

Ik ben overigens gek op zomerse kleding, heb soms ook de neiging om in de winter ook zomerse kleding te dragen maar dat werd me de afgelopen weken toch een beetje te koud :face:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Davinia ma 13 feb 2012 - 20:40

Ik denk dat ik het dan ook maar eens moet dragen en niet zo onzeker moet zijn, haha.

Vind het ook altijd erg leuk om een korte broek met blazer te dragen. Maar vroeg me af wanneer ik dat dan zou moeten dragen, want ik trek normaal maar alleen een korte broek aan als het 30 graden is en dan vind ik het weer te warm voor lange mouwen Laughing
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 20:44

Wat ik zo erg vind zijn melkfleswitte kuiten met zwarte sandaaltjes met hakken en een licht zomerjurkje erboven van synthetische stof. Zie ik zooooo vaak!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Paper Crown ma 13 feb 2012 - 20:48

Charlie schreef:Wat ik zo erg vind zijn melkfleswitte kuiten met zwarte sandaaltjes met hakken en een licht zomerjurkje erboven van synthetische stof. Zie ik zooooo vaak!

Bless you! Echt, als er iets lelijk is..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 20:49

2CKC2 schreef:
Charlie schreef:Wat ik zo erg vind zijn melkfleswitte kuiten met zwarte sandaaltjes met hakken en een licht zomerjurkje erboven van synthetische stof. Zie ik zooooo vaak!

Bless you! Echt, als er iets lelijk is..

Vaak hebben ze dan nog van die zwarte scheerpuntjes...ministoppels ofzo op hun benen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Paper Crown ma 13 feb 2012 - 20:53

Charlie schreef:
2CKC2 schreef:
Charlie schreef:Wat ik zo erg vind zijn melkfleswitte kuiten met zwarte sandaaltjes met hakken en een licht zomerjurkje erboven van synthetische stof. Zie ik zooooo vaak!

Bless you! Echt, als er iets lelijk is..

Vaak hebben ze dan nog van die zwarte scheerpuntjes...ministoppels ofzo op hun benen!

Dat is gewoon 'chickenskin' haha. Niet echt kippevel maar gewoon wijde porieen.. 'zomer' kleding 394967
Maar je hebt gelijk.. en dan ook nog zo'n cross body bag. Wat echt het aller aller ergste is, onverzorgde voeten in slippers. Ik snap dat voeten gewoon niet zo mooi zijn in het algemeen maar mooi geknipte teennagels en lik creme op die hielen doet al wonderen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 20:56

Seriously? Verwijde been-poriën. Damn girl wat vertel je me nou!

En ja gore teennagels en voeten zijn ook lekker verzorgd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Paper Crown ma 13 feb 2012 - 21:04

Charlie schreef:Seriously? Verwijde been-poriën. Damn girl wat vertel je me nou!

En ja gore teennagels en voeten zijn ook lekker verzorgd!

Oh the Horror, ik let heel erg op voeten. En ik vind het gewoon vies! Bij oudere mensen snap ik het nog, maar jonge meiden en jonge vrouwn, please..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 21:07

Ik draag 's zomers gewoon halflange of driekwart witte leggings op leuke zomerjurkjes and I'm proud of it. Cool (uiteraard zorg ik er wel voor dat het bij elkaar past)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Arwyn ma 13 feb 2012 - 21:30

Charlie schreef:Wat ik zo erg vind zijn melkfleswitte kuiten met zwarte sandaaltjes met hakken en een licht zomerjurkje erboven van synthetische stof. Zie ik zooooo vaak!

Moet ik hieruit opmaken dat ik met mijn gebrek aan pigment en dus lichtgevende huid nooit meer een jurkje mag dragen in combinatie met blote benen of gaat het om de zwarte sandaaltjes?
Anders krijg ik het wel heel zwaar in de zomer!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Jeanette ma 13 feb 2012 - 21:45

Arwyn schreef:
Charlie schreef:Wat ik zo erg vind zijn melkfleswitte kuiten met zwarte sandaaltjes met hakken en een licht zomerjurkje erboven van synthetische stof. Zie ik zooooo vaak!

Moet ik hieruit opmaken dat ik met mijn gebrek aan pigment en dus lichtgevende huid nooit meer een jurkje mag dragen in combinatie met blote benen of gaat het om de zwarte sandaaltjes?
Anders krijg ik het wel heel zwaar in de zomer!

+1

Ik draag van alles in de zomer. Ik ben gek op jurkjes! Alleen tijdens mijn werk kan ik die niet aan, maar dan trek ik gewoon een leuk shirtje aan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Paper Crown ma 13 feb 2012 - 22:04

Jeanette schreef:
Arwyn schreef:
Charlie schreef:Wat ik zo erg vind zijn melkfleswitte kuiten met zwarte sandaaltjes met hakken en een licht zomerjurkje erboven van synthetische stof. Zie ik zooooo vaak!

Moet ik hieruit opmaken dat ik met mijn gebrek aan pigment en dus lichtgevende huid nooit meer een jurkje mag dragen in combinatie met blote benen of gaat het om de zwarte sandaaltjes?
Anders krijg ik het wel heel zwaar in de zomer!

+1

Ik draag van alles in de zomer. Ik ben gek op jurkjes! Alleen tijdens mijn werk kan ik die niet aan, maar dan trek ik gewoon een leuk shirtje aan.

Nee, let op zwarte sandaaltjes met hakken en synthetische stof.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Atelier Madame ma 13 feb 2012 - 23:01

2CKC2 schreef:
Jeanette schreef:
Arwyn schreef:
Charlie schreef:Wat ik zo erg vind zijn melkfleswitte kuiten met zwarte sandaaltjes met hakken en een licht zomerjurkje erboven van synthetische stof. Zie ik zooooo vaak!

Moet ik hieruit opmaken dat ik met mijn gebrek aan pigment en dus lichtgevende huid nooit meer een jurkje mag dragen in combinatie met blote benen of gaat het om de zwarte sandaaltjes?
Anders krijg ik het wel heel zwaar in de zomer!

+1

Ik draag van alles in de zomer. Ik ben gek op jurkjes! Alleen tijdens mijn werk kan ik die niet aan, maar dan trek ik gewoon een leuk shirtje aan.

Nee, let op zwarte sandaaltjes met hakken en synthetische stof.

Ik probeer me hierbij een voorstelling te maken maar het lukt me helaas niet :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 0:15

2CKC2 schreef:
Jeanette schreef:
Arwyn schreef:
Charlie schreef:Wat ik zo erg vind zijn melkfleswitte kuiten met zwarte sandaaltjes met hakken en een licht zomerjurkje erboven van synthetische stof. Zie ik zooooo vaak!

Moet ik hieruit opmaken dat ik met mijn gebrek aan pigment en dus lichtgevende huid nooit meer een jurkje mag dragen in combinatie met blote benen of gaat het om de zwarte sandaaltjes?
Anders krijg ik het wel heel zwaar in de zomer!

+1

Ik draag van alles in de zomer. Ik ben gek op jurkjes! Alleen tijdens mijn werk kan ik die niet aan, maar dan trek ik gewoon een leuk shirtje aan.

Nee, let op zwarte sandaaltjes met hakken en synthetische stof.

Ja precies...zou toch te gek zijn als bleke mensen geen blote benen mochten...ik ben ook vrij wit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Davinia di 14 feb 2012 - 0:22

En hoe moet je dan bruine benen krijgen? Mijn benen worden echt niet bruin onder een lange broek hoor, daar zou ik toch echt een korte broek of jurkje voor moeten dragen!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 0:42

Mosterd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 0:51

Ohh die combi is inderdaad echt horror. Vooral met zo'n laffe hak er onder.

Ik ben niet echt een zomerkleding type. Doe mij maar de lente en de herfst haha!


Laatst aangepast door Powerbabe op di 14 feb 2012 - 1:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 0:57

Powerbabe schreef:Vooral met zo'n laffe hak er onder.


Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'zomer' kleding Empty Re: 'zomer' kleding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum