Wat is dat toch met winterkleding in de zomer?
+17
Summerlovin
Caramba
sonly
Blond
Spring
Toet
Janelie
Guus
Shisha
marjoleinnn
Verde
SoGood
Ugly Betty
Suus
Jeanette
Inge
Atelier Madame
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat is dat toch met winterkleding in de zomer?
Ik zat vanochtend in de trein richting stage en heb me echt lopen verbazen over de hoeveelheid Uggs die nog langskwamen. Maar ook dikke jassen en wollen truien. Natuurlijk het is geen 30 graden buiten maar om nou te zeggen dat het echt koud is ofzo. Een zomerjasje met gympen, ballerina's, pumps etc lijkt me toch meer iets voor op dit moment.
Wat zou deze mensen bewegen?
Wat zou deze mensen bewegen?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Wat is dat toch met winterkleding in de zomer?
Toevallig zat ik me daar gisteren ook over te verbazen! Vind het ook maar een apart iets, maar misschien dat het bij mode is?
Gast- Gast
Ik zie ook nog veel mensen met van die dikke glansjassen lopen (nickelson?) met zo'n bontkraag. snap dat ook niet zo goed.
Uggs schijnen ook heerlijk te zijn bij lekker weer trouwen :-) draag ze zelf alleen in de winter dus geen idee
Uggs schijnen ook heerlijk te zijn bij lekker weer trouwen :-) draag ze zelf alleen in de winter dus geen idee
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik stond me ook al te verbazen van die hoeveelheid Uggs die je nog ziet..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik draag nog wel gewoon mijn laarzen, maar dat zijn dan ook mijn enige waterdichte schoenen En op mijn werk is het altijd vrij koud (kouder dan buiten meestal...), dus open schoenen zijn geen goed idee. Maar daar buiten gewoon een zomerjasje hoor, geen dikke winterjas, moet er niet meer aan denken!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Inge schreef:Ik zie ook nog veel mensen met van die dikke glansjassen lopen (nickelson?) met zo'n bontkraag. snap dat ook niet zo goed.
Haha ik las even heel snel en zag uggs en trouwen, ik dacht: :affraid: Uggs onder een trouwjurk?!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Marin schreef:Ik draag gewoon Ugg slippers
Dat is verantwoord.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik draag mijn lage Uggs nog wel, maar dan wel als het max 21 graden is....
Gast- Gast
Een paar weken geleden toen het echt ontzettend heet was.. (die hele warme dag van 30 graden).. Zat ik een een bus zonder airco (ik ging serieus dood, en ik ben een kouwkleum.. dus het was echt heel erg heet in die bus haha) zat er gewoon een meisje met Classic Tall uggs!!!! Het zag er zoo raar uit.. Iedereen zat te blazen, zuchten en steunen in die bus, en zij heeft wolle schoenen aan
Gast- Gast
Laarzen kan ik me nog wel voorstellen, ik bedoel leren laarzen ademen gewoon goed, en zeker als ze niet heel hoog zijn vind ik dat nog wel kunnen icm een panty of skinny of gewoon onder een broek. Maar komop Uggs, dat zijn sneeuwlaarzen"
Atelier Madame- Ratel
Ik zag gisteren een jongen in de supermarkt met wollen handschoenen, de vingers had hij er vanaf geknipt. Dat dan weer wel.
Ook zag ik een man met baard in dezelfde supermarkt in een jurk en op pumps, maar dat terzijde.
Ook zag ik een man met baard in dezelfde supermarkt in een jurk en op pumps, maar dat terzijde.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Uggs zijn absoluut GEEN sneeuwlaarzen, heb ik ondervonden. Ze hebben amper profiel, je glijdt er zo op uit en bovendien worden ze lelijk van sneeuw.
Gast- Gast
haha mss is sneeuwlaarzen ook een te sterke verwijzing naar snowboods, maar ik bedoel meer het zijn laarzen die je in de winter draagt, niet met 20 graden buitenFauve schreef:Uggs zijn absoluut GEEN sneeuwlaarzen, heb ik ondervonden. Ze hebben amper profiel, je glijdt er zo op uit en bovendien worden ze lelijk van sneeuw.
Atelier Madame- Ratel
Voor zover ik weet zijn de officiële Uggs juist ook voor warm weer geschikt. Dit omdat de wol dus isolerend werkt, zowel in de winter om de kou buiten te houden als in de zomer om de hitte buiten te houden.
Maar feit blijft dat het er belachelijk uit ziet!
Maar feit blijft dat het er belachelijk uit ziet!
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Ja in theorie zou dat zo moeten zijn, dat ze ook tegen de warmte isoleren.
Maar ik krijg het zooo heet van uggs, dus voor mij gaat dat niet op haha.
Ik zal ze eens in de berging zetten, heb ik weer wat ruimte in de gang. Ik loop de hele zomer toch op slippers zo ongeveer.
Maar ik krijg het zooo heet van uggs, dus voor mij gaat dat niet op haha.
Ik zal ze eens in de berging zetten, heb ik weer wat ruimte in de gang. Ik loop de hele zomer toch op slippers zo ongeveer.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:haha mss is sneeuwlaarzen ook een te sterke verwijzing naar snowboods, maar ik bedoel meer het zijn laarzen die je in de winter draagt, niet met 20 graden buitenFauve schreef:Uggs zijn absoluut GEEN sneeuwlaarzen, heb ik ondervonden. Ze hebben amper profiel, je glijdt er zo op uit en bovendien worden ze lelijk van sneeuw.
Dat vind ik ook hoor, ze zien er gewoon heel erg uit als winterschoenen.
Gast- Gast
[quote="Atelier Madame"]Ik zat vanochtend in de trein richting stage en heb me echt lopen verbazen over de hoeveelheid Uggs die nog langskwamen. Maar ook dikke jassen en wollen truien. Natuurlijk het is geen 30 graden buiten maar om nou te zeggen dat het echt koud is ofzo. Een zomerjasje met gympen, ballerina's, pumps etc lijkt me toch meer iets voor op dit moment.
Wat zou deze mensen bewegen? [/quote]
Een dikke jas of wollen trui kan ik me best voorstellen, als je smorgens in de polder oid fietst is het nou niet bepaald warm te noemen...
Wat zou deze mensen bewegen? [/quote]
Een dikke jas of wollen trui kan ik me best voorstellen, als je smorgens in de polder oid fietst is het nou niet bepaald warm te noemen...
Gast- Gast
Ik vind het ook nog niet echt van dat weer waarvan je denkt..oh wat lekker warm :p Maar uggs zou ik nu niet meer aandoen nee!
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Sogood schreef:Ik zag gisteren een jongen in de supermarkt met wollen handschoenen, de vingers had hij er vanaf geknipt. Dat dan weer wel.
Lol, Ik zag gister een man in de supermark met een jurk en een theedoek om zijn hoofd gewikkeld en hij liep op pumps.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
op Curacao heb je ook Ugg's en een winkel waar je ze kan kopen
al moet ik wel zeggen dat ik hier als ik 's ochtends de hond uit ga laten ook een sjaal omdoe en mn leren jasje aan... best fris!
al moet ik wel zeggen dat ik hier als ik 's ochtends de hond uit ga laten ook een sjaal omdoe en mn leren jasje aan... best fris!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Uggs vind ik er ook een beetje raar uitzien, maar gewone laarzen niet. Die trek ik ook nog wel aan als het wat frisser is of als het regent. Mijn pumps lopen dan stukke minder lekker.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik verbaas me sowieso over al die UGGS die nog gedragen worden, die dingen zijn toch echt niet meer hip of heb ik dat nou?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
@Inge, Nickolsen jasjes, dat is een image...
Ik loop in een shirtje met lange mouwen, zonder jas.
Kom op, het is al juni!
We moeten de zomer ook een beetje aanmoedigen en dat werkt niet als we met z'n allen in de winterkleding blijven lopen.
Ik kan me stiekem wel voorstellen dat mensen hun Uggs nog aantrekken. Als ze echt zo lekekr zitten, dan is dat wel fijn. Dikke panty aan en een leuk rokje.
Ik loop in een shirtje met lange mouwen, zonder jas.
Kom op, het is al juni!
We moeten de zomer ook een beetje aanmoedigen en dat werkt niet als we met z'n allen in de winterkleding blijven lopen.
Ik kan me stiekem wel voorstellen dat mensen hun Uggs nog aantrekken. Als ze echt zo lekekr zitten, dan is dat wel fijn. Dikke panty aan en een leuk rokje.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Winterkleding
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» 'zomer' kleding
» Zomer Wishlist
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» 'zomer' kleding
» Zomer Wishlist
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: