Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  blauwwitrood wo 16 nov 2011 - 2:14

@Muppet: wat een nare ervaring vandaag en balen dat het zo is tegen gevallen. Wel fijn dat je eigen arts het kon doen, dat scheelt alweer iets. Nu lekker rustig aan en hoop dat je je snel weer ietsje beter voelt. Sterkte met alles hug

@alle meiden in dit topic: hug voor jullie allemaal en hoop echt dat jullie snel zwanger mogen raken, zonder nog al te veel tegenslagen!! hug
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Muppetje wo 16 nov 2011 - 2:15

blauwwitrood schreef:@Muppet: wat een nare ervaring vandaag en balen dat het zo is tegen gevallen. Wel fijn dat je eigen arts het kon doen, dat scheelt alweer iets. Nu lekker rustig aan en hoop dat je je snel weer ietsje beter voelt. Sterkte met alles hug

@alle meiden in dit topic: hug voor jullie allemaal en hoop echt dat jullie snel zwanger mogen raken, zonder nog al te veel tegenslagen!! hug

Bedankt meis!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Le Chat Noir wo 16 nov 2011 - 2:21

@Muppetje: Wat een nare ervaring zeg... Ik hoopte zo voor je dat dit je bespaard zou blijven! Dat vind ik altijd zo erg, dan heb je al een miskraam en moet je ook nog zo'n ingreep ondergaan Sad. Gelukkig heb je het nu wel achter de rug. Doe rustig aan en dikke knuffel!

@Luthien: He wat naar toch dat het niet aanslaat. Ik bedoelde in mijn vorige post eigenlijk te zeggen dat je al een hoge dosis voor een IUI kreeg, vergelijkbaar met een startdosis bij IVF. Ik reageer zelf dus ook niet zo goed op hormonale stimulatie. Echt klote is dat! Bij IVF is het doel trouwens zo rond de 10 eicellen, niet zoveel mogelijk.
Waarom dreigt er nu overstimulatie eigenlijk? Bedoel je daarmee nu toch teveel eicellen voor IUI of flink vergrote eierstokken e.d.?
Ik begrijp dat je het even nog niet kan bevatten! Probeer nog maar niet te ver vooruit te kijken... Hopelijk maakt het eitje toch nog een groeispurt! Heel veel sterkte!

@Blauwwitrood: Dankjewel meis, voor jou geldt hetzelfde natuurlijk...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  sharky wo 16 nov 2011 - 3:17

muppet wat naar dat je dit hebt moeten meemaken na alle verdriet en pijn die je al hebt gehad. Ik dacht altijd dat een curretage onder narcose plaatsvond. Veel sterkte en rust maar goed uit, het is niet niks allemaal.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Muppetje wo 16 nov 2011 - 3:24

sharky schreef:muppet wat naar dat je dit hebt moeten meemaken na alle verdriet en pijn die je al hebt gehad. Ik dacht altijd dat een curretage onder narcose plaatsvond. Veel sterkte en rust maar goed uit, het is niet niks allemaal.

Ja dat dacht ik ook altijd, maar nee. Jammer, was echt beter geweest Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Creabea_28 wo 16 nov 2011 - 3:37

Hoi meiden, jeetje wat een nare berichten allemaal.

Muppet: aahhhh meis, wat onzettend rot hoe het nu allemaal moest lopen. Dan heb je al zoveel verdriet van je miskraam en dan ook nog eens na die pillen nog een curettage.
Lieve schat, een hele dikke hug voor jou. Doe rustig aan en laat je even flink verwennen door iedereen. Hopelijk komt er snel weer een beetje zonneschijn voor jullie!

Luthien: ook al een minder bericht. Wat balen dat die hormonen niet doen wat ze zouden moeten doen. Ik ga zo hard voor jullie duimen dat er morgen toch een dominant eitje is van groter dan 1,6. Vind het zo rot voor je, het is je zo gegund!

Alyssa: is je ongesteldheid al aangebroken? Klinkt natuurlijk een beetje gek in zo'n topic, maar ik hoop dat het snel komt, dan kunnen jullie tenminste weer verder met de hogere dosis.

Triesje:welkom terug meis! Wat naar dat het nog steeds niet goed gaat! Getsie! En dan ook nog zo'n stom ziekenhuis dat niet meewerkt! Goed dat je man meegaat naar de afspraak. Hoe is het met je kleine mannetje?

Roxy en jolie: welkom! Gezellig dat jullie mee komen kletsen. Ik ben creabea, 26 jaar en we zijn bezig met onze eerste iui behandeling.

Lcn: hoe het met jou meis? Heb je het al een beetje een plekje kunnen geven? En heb je er al over nagedacht of je in december cryo terugplaatsing gaat doen, of wacht je tot januari?
Ik pm je morgen even terug, dan heb ik wat meer tijd :-)

Moepie: hoe is het? Wanneer is je nod, al bijna toch?

Blauwwitrood: dank je wel, ik gun het jou ook zooo erg. Las net je topic (wilde eigenlijk zo daar een berichtje plaatsen) maar wat een heftig verhaal zeg! Ik hoop heel erg dat jullie het, op welke manier dan ook, nog gegund is. hug

Hier gaat alles goed. De IUI is doorgegaan en was ook zo klaar. Ze hebben 4,4 miljoen goede zaadcellen ingebracht. Het was voor mijn man zijn beste score tot nu toe, dus dat was wel heel fijn. Ik had 4 eitjes, dus er is in ieder geval meer kans dan 'normaal'.
Na het inbrengen nog een kwartiertje blijven liggen en toen kon ik alweer naar huis.
Alles zag er verder goed uit, dus nu is het een kwestie van afwachten en hopen.
Als het niks oplevert morgen we meteen door voor de volgende poging IUI, dus dat is wel superfijn. Natuurlijk hopen we dat het niet nodig zal zijn, maar de kans is natuurlijk niet zo heel groot...gelukkig blijven we positief denken.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Muppetje wo 16 nov 2011 - 7:03

Dankje lieve Crea. Spannend voor jou, ik duim!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 16 nov 2011 - 7:09

Spannend Crea. Worden 2 spannende weken voor je. Ik ga voor je duimen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Le Chat Noir wo 16 nov 2011 - 7:16

Jeetje Crea, wat een goede scores allemaal, nou ik heb nu het gevoel dat t niet meer kan mislukken hoor Wink.

Oh en Roxy nog welkom hier!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 wo 16 nov 2011 - 9:14

@ Yaelynn: ow jeetje meid, wat vervelend dat je eigenlijk je hele leven al overal tegenop moet boksen...Ik hoop dat je toch snel geholpen gaat worden hoor. Ik weet nu idd ook wat 't is als ze je niet willen helpen...
Ik heb respect voor je dat je 't zo doet. Mij lukt 't niet om op eigen houtje af te vallen hahahaha...

@ Muppet: ik had al gereageerd in 't andere topic, maar ik wil je hier nog even een hele dikke knuffel geven.

@ Luthien: ow jeetje meid... Hele dikke knuffel. Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen dat 't eitje morgen toch 1,6 cm is hoor.

@ Blauwwitrood: dankjewel meid! Voor jou ook natuurlijk!

@ Creabea: Ja zit niet lekker in m'n vel, maar daarvoor ga ik nu naar de psycholoog, dus 't komt helemaal goed met mij hoor Very Happy. Ja idd, zo'n stom ziekenhuis met die stomme protocollen... Ik ga in iedergeval doorgeven samen met mijn man dat ik er gewoon last van heb en geholpen wil worden. Zo niet ga ik een second opinion aanvragen...
Met m'n kleine mannetje gaat 't goed. Slaapt 's avonds vrijwel meteen en doet al goed op de wc plassen Very Happy. Daarnaast heeft hij al 3,5 week last van een loopoor, wat eigenlijk maar 2 weken maximaal mag duren. Hij heeft afgelopen week een AB-kuur gehad van 3 dagen en zondag is 't even weggeweest, maar vanaf maandag is 't weer helemaal teruggekomen... Nu moeten we het in de gaten houden tot maandag. Is 't dan nog steeds zo, moet ik weer een afspraak maken...
Ow meid, dat klinkt hoopvol zeg!!!! Ik ga heeeeeeeeeeeel hard duimen voor jullie. Dat verdien je gewoon! Knuffel.

Ik heb vandaag weer heerlijk gewerkt en morgen ook weer een lekker kort dagje Very Happy.
Vrijdag een hele dag (van 9.15 tot 15.15 uur) en dan snel door naar de Buitensociëteit vlak bij het station, want dan is 't foto's maken voor een artikel in de krant. Ik ben gefuseerd met een bedrijf dat ook bezig was met een sinterklaasfeest voor minderbedeelde kinderen. Ik doe het dit jaar voor het 3e jaar en zij waren dit jaar voor het eerst begonnen ermee. Omdat zij al een heel stuk verder waren met de voorbereidingen, ben ik met hun samen gegaan en het word één groot feest! We hebben nu al 130 kinderen én 110 ouders Very Happy. Ik heb er enorm veel zin in. Wij mogen vooraan zitten (omdat ik dus mede-organisator ben) en J.oshua mag ook bij de Sint op schoot Very Happy. Helemaal leuk dus Very Happy...

Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Luthien wo 16 nov 2011 - 22:49

Vanmorgen weer voor echo geweest. Het eitje van gisteren was vanmorgen 2 cm, maar nog zo'n 6 andere waren ook gegroeid, waardoor ik dus officieel overstimulatie heb. We mogen absoluut niet zwanger worden van deze eitjes, dus onze kansen in deze ronde zijn helemaal voorbij. ( kans op grote meerling, maar vooral dat de zwangerschapshormonen de eierstokken weer gaan overstimuleren)
Hoe nu verder is nog neit helemaal duidelijk. Morgen moeten we weer voor een echo om te kijken of de eitjes nog verder groeien (en de overstimulatie dus gevaarlijk gaat worden) of dat ze door te stoppen met de puregon (gisteren laatste dosis gehad) terug lopen in omvang.
Hoe het nu verder gaat is nog niet duidelijk, daarvoor moeten we morgen afwachten en waarschijnlijk volgende week op gesprek bij onze behandelde gyn. Veel onzekerheid dus, maar zwanger worden in 2011 zit er voor ons dus niet meer in.
Gistermiddag heel verdrietig geweest, maar vandaag ben ik eigenlijk heel rustig. Als de eitjes nu maar gaan slinken en ik er niet ziek van ga worden.

@ Muppetje, wat een nare ervaring moet dat voor je zijn geweest. Hoop dat allemaal goed is en dat je je snel weer goed voelt.

@ Creabea, ik ga heel erg hard voor je duimen nu je op het wachtbankje plaats mag nemen. Dat het bij jou allemaal wel mag werken dan.

@ LCN, gister was het verhaal van de overstimulatie dus nog dat het om vergrote eierstokken gin, maar vandaag waren het dus te veel eitjes( i.c.m. vergrote eierstokken).

@ Triesje, Wat een leuk initiatief! Veel plezier bij Sinterklaas.

@ all, bedankt voor de lieve berichtjes.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  moepie do 17 nov 2011 - 0:13

Hoi meiden,

Er is alweer een hoop geschreven zeg! Ik moet gewoon 3 bladzijdes bij lezen. Dus dat ga ik maar eens even doen.

LCN; nog een vraagje over de pregnyl, moet je dat altijd gebruiken bij IUI? Ik heb daar namelijk niks over gehoord...

Triesje; ja volgens mij had jij het oudste kindje van de mama's 2009. Was nog op het oude forum hoor. Volgens mij had je toen een andere naam. Maar het maakt verder ook niet uit.
Wat vervelend dat ze je niet willen helpen in het ziekenhuis. Het is gewoon niet goed als er geen ongesteldheid komt, de boel moet er uit! Dat zullen de artsen in het ziekenhuis toch ook moeten weten/denken?? Raar hoor!
Toen ik voor de eerste keer zwanger probeerde te raken bleek ik dus pco te hebben, ik heb geen cyclus van mijzelf óf een hele lange. Ze hebben mij toen duidelijk gezegd dat ik in de toekomst de pil moet blijven slikken om een 'menstruatie' op te wekken omdat het slecht is als de boel blijft zitten.
Ik hoop dat ze je gauw serieus nemen! Zodat jullie voor een tweede kunnen gaan. Dat is jullie wel gegund na al die ellende kwa klachten enzo!

Spannend dat je zoontje geopereerd gaat worden! Wat heeft hij ook alweer met zijn duimpje?

Wat een leuk initiatief dat sinterklaasfeest voor die kinderen met hun ouders! Erg mooi!
Wat van werk doe je?

Luthien; ik ben lekker bezig met reageren he, reageer ik dus helemaal niet op jouw vraag... sorry Embarassed Maar je had inmiddels al op mijn ticker gezien hoever ik ben in mijn cyclus. Nog even en dan zit ik op dag 28. Ik had nu op dag 14 een positieve ovulatietest dus ik ga uit van een cyclus van 14 dagen.

Maar bij jou dus helemaal geen goed nieuws! Wat ontzettend balen!! Logisch dat je daar verdrietig om was/bent! Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Dikke hug

Roxy; welkom hier! Wat vervelend dat je in het eerste ziekenhuis niet goed werd geholpen. Maar knap dat je al 11 kilo bent afgevallen!! Denk je er voor te kunnen gaan is het zaad ineens zo slecht Cry wat een tegenvaller meid! Hier ook meerdere keren slechte zaaduitslagen gehad en dan ineens weer goed en hoppa ineens weer heel slecht. Echt frustrerend!! Dat maakt je dan zo verdrietig! Ik hoop dat de volgende test een goede uitslag heeft!
Sterkte!

Yaelynn; meid ik vind het knap hoor dat je zo aan het lijnen bent! Aan dat lijstje dat je hebt opgeschreven met wat je eet heb ik ook nog wel wat! Hier mag er ook wel wat af eigenlijk. Afvallen is zó moeilijk! Vind het knap dat je ervoor gaat! Heel veel succes!

Muppetje; wat een tegenvaller voor jou! He bah!! Sterkte meid hug

crea; mijn nod is zaterdag! Wel spannend! Wat fijn dat de iui toch door kon gaan! En een mooie score voor je man, het klinkt allemaal positief, ik ga heel hard voor jullie duimen hoor!

al; zaterdag mjin nod. Ik voel van alles... maar ja dat voel ik elke maand, elke maand maak ik mezelf helemaal gek, dus we wachten maar af! smile

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Le Chat Noir do 17 nov 2011 - 2:55

@Moepie: Ja volgens mij wel altijd...omdat ze dan de inseminatie kunnen plannen.. In theorie zou het ook zonder moeten kunnen, bijvoorbeeld een inseminatie als je ovulatietest positief is ofzo.. Het kan zijn dat ze dat soms ook doen hoor??! Ik heb zelf nooit IUI's gehad, dus overal en nergens wat opgevangen of gelezen.
Kan me voorstellen dat je van alles voelt, spannend spannend!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Alyssa do 17 nov 2011 - 5:42

Yaelynn, welkom

Triesje, jij bent echt al heel erg lang niet meer ongesteld geweest zeg! Wanneer was de laatste keer? Ik hoop dat ze je de 7de kunnen en willen helpen!

Moepie, hoe is het nu met jou? Ik hoop dat je niet meer ongesteld wordt Wink

LCN, sorry dat ik het zeg, maar ik vind het jammer dat jouw man gelijk ging roken na de terugplaatsing. Hij heeft niet zo'n goed zaad, toch? Wil hij dan echt daarvoor niet helemaal stoppen, zijn zaad zal er niet beter op worden als hij blijft roken, toch? Sorry als ik cru overkom, maar ik bedoel het niet rot naar jou toe ofzo hoor, vind het gewoon jammer dat je hem hier echt tot moet dwingen, dat hij het zelf niet inziet.
Jullie hebben volgende week het gesprek alweer, spannend!

Roxy, jullie zijn ook al lang bezig. Ik hoop voor je dat het spermaonderzoek van je vriend maar éénmalig slecht was, kan me voorstellen dat het je dwars zit hoor. Je hoopt en wilt gewoon dat dat goed zit natuurlijk. Ik hoop dat zijn zaad volgende week beter is.

Muppetje, hug , omdat ik je er niet genoeg kan geven!

Blauwwitrood, ik heb jou topic daarnet gelezen, ga er sowieso ook nog reageren, maar wat ben jij sterk zeg. Ik vind jou ontzettend lief overkomen!

Crea, dat worden spannende weken meid; Ik hoop zo van harte dat jullie zwanger mogen zijn van deze IUI!!

Luthien, wat ontzettend balen dat je nu overstimulatie hebt en deze ronde weggegooid is. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over de verdere gang van zaken.

All, ik ben aan het wachten tot in ongesteld word. Heb maandag mijn laatste pilletje ingenomen, dus moet binnenkort ongesteld worden. Vorige keer duurde het 6 dagen, dus als dat deze keer hetzelfde is, word ik zondag ongesteld, ik wacht vol ongeduld, zodat ik eindelijk weer mee kan doen. smile
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Muppetje do 17 nov 2011 - 5:49

Ahhhh, lief Alyssa

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses vr 18 nov 2011 - 7:41

Hallo allemaal,

Ik kom hier ook meeschrijven. Ook wij zijn nu na bijna een jaar nog niet zwanger Sad.
Ga er vanuit dat het deze ronde vast ook niet raak is (geen tempdaling of stijging gehad net als vorige maand, terwijl ik dat daarvoor wel had). Wanneer ik ongesteld wordt gaan we naar de dokter om te kijken hoe nu verder.
Ik heb ook meteen een vraagje daarover, zitten de onderzoeken naar vruchtbaarheid (en eventuele medicatie die die daarbij hoort) in het basispakket van de zorgverzekering? (afgezien van de standaard eigen bijdrage). Of is het verstandig om je hiervoor aanvullend te verzekeren?

@Crea, Ik hoop het zo voor jullie, en wat spannend!

@Luthien, Wat superkl*te zeg Sad

@Moepie, spannend morgen je nod..

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Le Chat Noir vr 18 nov 2011 - 9:40

@Alyssa: Haha ik zou haast zeggen; zeg t zelf tegen mijn man! Maarja dat kan natuurlijk niet. Ben je al ongesteld?
@Caresses: Jammer dat het nog niet gelukt is... De gewone vruchtbaarheidsbehandelingen worden inderdaad vergoed uit de basisverzekering, bij de medicatie gaat eerst je eigen risico wel op (volgend jaar 220 euro..). Bij IVF wordt er maar 3 keer een poging vergoed. Aan aanvullende verzekeringen heb je wat dit betreft dus niets.
@Moepie: Hoe gaat t?? Spannend!
@Luthien: Hoe zag je echo er uit? Hoe voel je je nu? Echt balen dat het nu niet doorgaat... Sad. Zoveel moeite voor gedaan.. Dikke knuffel meid!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 20:25

Luthien wat klote zeg, hoe is het nu?

Caresses welkom

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  moepie vr 18 nov 2011 - 21:57

Goedemorgen meiden,

Afgelopen donderdag had ik al een testje gedaan, hierop kwam een heel licht streepje te staan. Hij was bijna niet zichtbaar, het was natuurlijk ook pas dag 26. Maar ik was bang dat hij misschien niet echt positief was.
Vanmorgen opnieuw een test gedaan met 2 strepen!!! Ik ben dus zwanger! Very Happy Laughing

Ik had de hele week al ergens wel zo'n gevoel, zere borsten, ontzettend koud en ik voelde me super goed/blij. maar ik durfe er niet te veel op te hopen, de laatste maanden zovaak teleurgesteld als ik dacht wat te voelen.
Maar nu dus niet!! :-)

Het is nog wel onwerkelijk hoor, het streepje was weer erg licht, maar een streep is een streep!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Amber- vr 18 nov 2011 - 21:58

Moepie, gefeliciteerd!!!!! cheers cheers cheers
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  SarahKey vr 18 nov 2011 - 22:00

Moepie: Wat een goed nieuws!!! Ohhh zo gaaf dit, gefeliciteerd!! cheers cheers cheers
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Lejow vr 18 nov 2011 - 22:03

Wat gaaf Moepie! Gefeliciteerd!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  sharky vr 18 nov 2011 - 22:07

jaaaaaaaaaaaaaa moepie wat fijn!!!gefeliciteerd meid, en nu lekker genieten!!!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Muppetje vr 18 nov 2011 - 22:16

Waaaah, Moepie, wat goed, gefeliciteerd!!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie vr 18 nov 2011 - 23:46

moepie schreef:Goedemorgen meiden,

Afgelopen donderdag had ik al een testje gedaan, hierop kwam een heel licht streepje te staan. Hij was bijna niet zichtbaar, het was natuurlijk ook pas dag 26. Maar ik was bang dat hij misschien niet echt positief was.
Vanmorgen opnieuw een test gedaan met 2 strepen!!! Ik ben dus zwanger! Very Happy Laughing

Ik had de hele week al ergens wel zo'n gevoel, zere borsten, ontzettend koud en ik voelde me super goed/blij. maar ik durfe er niet te veel op te hopen, de laatste maanden zovaak teleurgesteld als ik dacht wat te voelen.
Maar nu dus niet!! :-)

Het is nog wel onwerkelijk hoor, het streepje was weer erg licht, maar een streep is een streep!

cheers Moepie wat fijn!!!! Oh ik ben echt super blij voor jullie zeg! hug
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: